HCL.HR

Čini se da The Crew ipak neće biti zaključan na 30 FPS-a u PC verziji

ШмајсерСрб 16.10.2014.   •   10 komentara


Iako je u beti bio zaključan na 30 FPS-a čak i u PC verziji, neki igrači su pronašli način da otključaju framerate. Sada Ubisoft tvrdi da će opcija otključavanja frameratea vjerojatno biti dio same igre.

Ako ste sudjelovali u beta testiranju Ubisoftove arkadne jurilice The Crew vjerojatno ste ga igrali pri 30 sličica u sekundi. Ništa čudno budući da je igra zaključana na takav framerate na konzolama, ali i na PC-ju. No nekoliko igrača vještijih s računalima i računalnim softverom našlo je način za otključavanjem frameratea u PC izdanju bete, pa su uz dovoljno dobar hardver ugodno igrali na 60 FPS-a.

No sada se čini da će taj zaključani framerate od 30 sličica po sekundi biti samo jedna opcija, bar što se tiče PC izdanja. U intervjuu za TechRadar, glavni dizajner Serkan Hassan dao je do znanja kako će u konačnoj verziji igre dopustiti igračima da otključaju framerate ako to žele.

“Koliko je meni poznato u ovom trenutku, dopustiti ćemo igračima da učine to (otključaju framerate) u konačnom izdanju igre, osim ako se ne pojavi neki problem koji bi tako što onemogućio.”, rekao je Hassan.

The Crew izlazi za PC, PS4, XONE i X360 2. prosinca ove godine, nakon što je nedavno odgođen. Ako još niste, provjerite što mislimo o beta verziji igre u sljedećem videu.

Komentari (10)

  • Megakmica

    16.10.2014 - 17:26

    Jesu zapeli u zadnje vrijeme sa tim 60 fps/1080p.

    • MoGaming

      @Megakmica, 16.10.2014 - 20:16

      da imam računalo za 60fps bilo bi zakljucano 😀

  • puma

    16.10.2014 - 18:19

    ja neshvaćam kako još nema vijesti o nba-u 2k15

    • MoGaming

      @puma, 16.10.2014 - 20:17

      pogledaj od 2K14 sve je isto 😀

  • beowulf112

    16.10.2014 - 18:55

    hcl se ulijenio zesce u zadnjih tjedan ili dva od kad su se pojavili brojni hitovi

  • buby8992

    16.10.2014 - 19:01

    Takve drame kakvu Ubisoft stvara sa svakom novom igrom nema ni u telenovelama. Neka daju vremena svojim developerima da razvijaju igre kako se spada umjesto što izbacivaju dvije igre iz serijala godišnje, pa će biti i rezultata.

    • fxp1990

      @buby8992, 17.10.2014 - 01:17

      Ubisoft Montreal je studio od preko 2000 ljudi. Naughty Dog tim koji je radio The Last of Us, naprimjer, broji jedva 100 ljudi.

  • beowulf112

    16.10.2014 - 21:59

    evil within igra godina samo su je sjebali jer da je bila full screen i bolje optimizirana mislim da bi bila igra godine…stvarno steta jer je tako dobra igra..morate probat..cak joj tolko ne zamjeram taj neki movie format premda volim full screen vec to sto je lose optimizirana pa framerate pada i do 22-23fps u nekim situacijama van objekta gdje ima okolisa,vatre itd…ajmo hcl recenzija evil withina i shadow of mordor..obje video recenzije jer me zanima kako gledate na to…po meni obje vrhunske igre ali gameplay je zarazan pogotovo u evil withinu(podsjeca na resident evil 4 strasno samo je puno bolji)

    • kuky90

      @beowulf112, 16.10.2014 - 22:45

      Nebi se i bunio da mi pada na 22fps-a, ali igra na momente izgleda kao da je iz 2008.

    • Ementaler

      @beowulf112, 17.10.2014 - 07:18

      Ma bit će video recenzije, Shadow of Mordor još danas čak… Al' čekaj, zašto to napisat ispod The Crew vijesti? :(

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!