HCL.HR

Dark Souls 2 dobit će više pažnje u PC izdanju

ШмајсерСрб 12.04.2013.   •   9 komentara


Priznavši kako je port Dark Soulsa za PC bio dosta loš, Yui Tanimura iz From Softwarea naglasio je kako se ista grješka neće dogoditi s Dark Soulsom 2.

Originalni Dark Souls na PC platformi zaživio je nakon peticije igrača, a iako su na kraju sami igrači morali modificirati igru da bi ista bila igriva, Namco Bandai uspio je prodati preko 300 tisuća primjeraka igre, čime su prilično zadovoljni. Dark Souls II stoga je pored X360 i PS3 verzija u startu najavljen i za PC, a From Software tvrdi kako će ovoga puta PC inačici posveti mnogo više pažnje.

„Da, definitivno ćemo staviti prioritet na PC verziju. Prošli put smo počeli raditi na PC verziji kad smo već završili verzije za konzole. Ovoga puta PC je uzet u obzir od samog početka pa možete biti sigurni da će u razvoju PC verzije biti posvećeno više pažnje.“ – izjavio je direktor igre Yui Tanimura u intervjuu za Shacknews.

Kao potvrdu te izjave možemo uzeti i jučerašnju gameplay demonstraciju Dark Soulsa II koja se vrtjela na PC-u. Istina, u demonstraciji je korišten X360 kontroler, no vjerujemo kako „više pažnje“ ne podrazumijeva samo bolju grafičku stranu i optimizaciju igre, nego i kvalitetnu podršku za kontroliranje igre mišem i tipkovnicom. Bilo kako bilo, ako još uvijek niste svakako pogledajte spomenuti gameplay video, kao i novi trailer koji se u međuvremenu pojavio na Internetu.

UPDATE: U međuvremenu smo saznali i da Games for Windows Live neće imati nikakve veze s Dark Soulsom 2, što znači da će se isti najvjerojatnije oslanjati na Steamworks. Kako je GFWL bio jedna od boljki prvog dijela, ovo je svakako radosna vijest i potvrda onoga što je Yui Tanimura izjavio.

Komentari (9)

  • antrax83

    12.04.2013 - 13:53

    odlicno, jedva cekam,prvi dio je bio katastrofa za pc!

  • Adam Jensen

    12.04.2013 - 16:32

    Odličan trailer, veoma mi se sviđa dizajn svijeta a to mi je vrlo važno u jednoj RPG igri.

  • edo666

    12.04.2013 - 23:51

    takav osjecaj mrtvila i usamljenosti me jos samo podsjeca na shadov of colosus il kako se vec pise.fenomenalno.grafike me vis ne zanimaju,kupim gow ascens. i frknem je kroz 4 dana,dok d souls mozes igrat ne znam ja je igram vec 5put.

    • Neol

      @edo666, 13.04.2013 - 08:33

      Eh da Shadow of the Colossus, pa igrao sam je na PS 2 oko 4 puta i sad je imam na kompu i igram preko emulatora po 3 put, lol. A dark Souls je slične Atmosfere, volim takve igre koje ću igrati najmanje 5 puta, jer traju vječno.

  • edo666

    13.04.2013 - 21:31

    men se cini da su vecina igara postala pravi turbo folk.zele se prodat i ne traju dugo ali ovakve igre il si fan il ih uopce neces proc do kraja.samo nek uvedu pauzu,jer poslije 3pive igram nekog bossa a nemogu stisnut pauzu.mogu se drzat samoza onu stvar u pm

    • CAwe

      @edo666, 14.04.2013 - 09:34

      heh slažem se s tobom često san poginija baš zbog toga što nema pauze,usred bos borbe uleti važan poslovni poziv i dok se javim lik izgine.Osobno volim izazone igre,ali malo je bezobrazno ''uvalit'' igračima hardcore igru bez mogučnosti izbora težine težina,težina igre treba bit igračev izbor ipak su oni ''mušterije''(mnoge druge igre na hardcoru su cak i teže od dark soulsa,ali one daju izbor i nemoras igrat na hardcoru)!!!

    • Adam Jensen

      @edo666, 14.04.2013 - 10:16

      Nisam igrao ni Demon a i Dark souls, ali priatelj mi kaže da kod Demons Souls-a si morao preći čitavu igru u komadu tj. ne smiješ nikada izaći iz igre jer nije bilo nikakvih checkpointa ili saveova, a obzirom da je kampanja duga preko 50 h kako će normalan čovjek to preći. A da me nakon 10 h neko ubije i da moram ispočetka to već nije izazov nego frustracija jer svakome se može desiti trenutak nepažnje i da te neko ubije pogotovo jer kada se tek prvi put susretneš sa nekim zajebanim bossom i ne znaš mu odmah slabe tačke, stil napadanja i sl. Ja volim izazovne igre, nije problem ako nema izbora težine, ali je problem ako nema nikakvih checkpointa (barem nakon svakih 1 h igre, ili prije nekog zajebanog bossa da ne moraš ponovo igrati par sati da bi došao do njega ponovo. Jest da ti to daje adrenalin jer znaš da ako pogineš to je kraj ali takvu igru ne bih nikad prešao jer nemam ni vremena a ni živaca da prelazim npr. 10 h igre koji sam već jednom prešao. Ne znam kakva je situacija sa Dark Soulsom po tom pitanju, ako se ne varam tu imaju određeni checkpointi ali ne znam sa kakvim razmacima.

  • maxim.x

    14.04.2013 - 11:34

    Ma nisu ovakve igre za mene. Imam dosta stvari s kojima bi se frustrirao u stvarnom zivotu, igre igram da bi se opustio i zabavio :)

  • edo666

    14.04.2013 - 21:29

    adam malo si krivo razumio.igra nema pauzu al se sve automatski saeva,ali ako pogines prosjecno svakih 10 do 15 min imas checkpoint il ti bonfire kako se zove u toj igri.nije bas niti tako teska jer svijet igre nije tako velik a protivnici su uvjek na istom mjestu.ja stvarno igram sve sta mi dodje pod ruku jer imam i xbox360 i ps3 al ovo kad te primi si gotov.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!