Naša recenzija novog Total Wara spremna je za vaše komentare

nebel 04.10.2013.

Je li Rome 2 toliko loš i pokvaren koliko internet bruji da je? Je li to potpuno neigriva igra koja je uništila reputaciju cijelog serijala? Evo što naš Ante misli o tome.

Nekoliko naših korisnika ovih se dana čudilo što još nema naše recenzije Romea 2. Nazvali su to “kašnjenjem” – igra je na kraju krajeva izašla prije kojih mjesec dana. Nećemo sada o razlozima tog “kašnjenja”, njih se uostalom da svesti na veličinu igre i organizaciju našeg posla u igrama pretrpanom mjesecu rujnu, no želim vam ukratko pojasniti nešto kad već imam priliku u ovom svojevrsnom predgovoru recenzije.

Mi smo mišljenja da dobra recenzija zapravo ne može kasniti. Naravno, generalno je dobro da se recenzije objave blizu datuma izlaska proizvoda i tome uvijek težimo, ali ne mislimo da je to neko ultimativno zlatno pravilo, pogotovo ako se radi o kompleksnom proizvodu koji ima određene probleme pri izlasku. Dok pišemo vodimo se mišlju da je interesantnu recenziju uvijek zanimljivo pročitati, da je dobro napisano mišljenje nekoga s iskustvom uvijek interesantno i zabavno za čuti. U tome je stvar. Da vas zabavimo i zaintrigiramo kroz naše tekstove. Da vam predočimo naš jedinstven pogled na određenu igru. Zato ponekad pišemo o retro igrama, zato ponekad otvaramo teme na forumu o dvije godine starim igrama za koje mislimo su mnogima nepravedno prošle ispod radara. O tome se radi. O diskusiji, o mišljenjima, o komentarima i naravno o igranju.

Primjerice, naš Ante već dugo igra Total War igre, a ima i poprilično interesantno mišljenje o najnovijem nastavku tog velikog serijala. Ako želite, pročitajte što je imao za reći o Romeu 2 prateći link ispod. I opet, ako želite, ostavite nam i svoje ocjene i komentare.

RECENZIJA: Total War: Rome 2 Ovo je samo vijest o upravo objavljenoj recenziji, stoga su komentari ovdje zaključani. Vaše ocjene i komentare o igri Total War: Rome II očekujemo vidjeti unutar samog članka (samo pratite link).