Jel ima nekakvog izazova?
Iznenađujuće je lagano. Probao igrati na expert difficulty, ali koliko vidim tamo se mijenja jedino to koliko udaraca možeš primiti prije nego te sruše. Što je lejm jer ima prostora za survival elemente, ali od toga ništa. Potiče se kao nekakav stealth ili brzi pristup jer ako ne riješiš bazu brzo onda dođe više neprijatelja, ali to nije ništa novo.
Mislim da je u svim njihovim igrama izazov zagarantiran, ako isključiš sav moguć HUD i asistencije.
Možda s nekakvim modovima, ali ova igra po prirodi kao da se trudi da te rješi gnjavaže na svakom koraku. Npr. umre ti kompanjon životinjski, ali to ti ništa ne znači jer ga jednostavno možeš oživit IZ MENIJA i ponovno pozvat. Nemoraš ići krotiti novoga.
Na rare životinje možeš nabasati običnim istraživanjem, nevezano za misije. Događalo mi se da tražim običnog leoparda i nađem nekog crnog legendarnog, i kad ga ukrotim onda više nemam potrebe za ovim običnim. I događalo mi se to više puta, tako da ne vjerujem da je slučajnost.
Isto tak, običnim lutanjem po mapi se dobiva dosta xp-a - dovoljno da do kraja igre otključaš SVE perkove. Nije ono da ćeš ostat zakinut za nešto ili da se moraš profilirat kakav će ti lik biti. Uvijek imaš sve. Što je, opet, bio i slučaj s Far Cryjem 3.
Ono što se ne sjećam iz FC3 i 4 je da ti igra na svakom fast travel pointu dnevno daje zalihu s određenim crafting itemima. Nešto ala Dying Light. Ali ondje je taj mikromenadžment oko craftanja kompleksniji jer za svaki item moraš riskirati ulazak u nepotrebnu borbu. Ovdje ne moraš, ovdje samo ideš i kupiš. Pogotovo kad imaš sabljozubog ili međeda uza sebe. Onda ti ne prilaze druge životinje uopće i većinu vremena si bez ikakve prijetnje.
Isto tako, igra kaže da je gameplay po noći opasniji (opet ala Dying Light), ali to jednostavno ne stoji. Niti sam primijetio više životinja niti išta drugačije, zapravo.
Tako da, možeš ti isključit HUD i sve, al opet se igra maksimalno trudi da ti olakša stvari. Posebno to dođe do izražaja kad se sjetiš Far Cryja 2 gdje je sve išlo protiv tebe, od malarije, do fast travela, do buddy sustava, pokvarenog oružja itd.