HCL.HR

The Witcher 3: Wild Hunt

  • 1650 Odgovora
  • 294911 Hitova
*

Mzehn

  • ****
  • 1493
  • kakaroto
    • PCGN
Odg: The Witcher 3: Wild Hunt
« Odgovori #45 : 07. Veljača, 2013., 17:31 »
Ne sumnjam uopće da će questovi bit zanimljivi i kvalitetni kao i do sad, nebi radili toliki svijet da ga mogu natrpat sa rendom questovima. A i to da će svijet biti ŠEST PUTA VEĆI ne treba doslovno shvaćat.
Vjerojatno će se opet u više navrata moći birat strane pa će neki djelovi mape bit otvoreni ovisno o odabiru, nez.

U principu se uvijek kvantiteta prelije preko kvalitete i sve postane jedan veliki smor. bas  Ovo sto dibek govori :wildboy:

Upravo si Skyrim opisao. Witcher je baš obratno.
Nedavno sam odigrao prvi dio i niti jedan jedini quest nije bio smor, ima možda 10-15 questova uopće koji su na foru "ubi x ovih pokupi y onog" a ni ti nisu dosadni. Drugi dio ista stvar.

Odg: The Witcher 3: Wild Hunt
« Odgovori #46 : 07. Veljača, 2013., 17:44 »
aukurac screenshoti su predobri.

baš me zanima kako će izvest jahanje / borbu na konju. i kak će uopće šest puta veći svijet od onoga u dvojci natrpat questovima koji nisu samo fetchanje itema.

Gdje si procitao sest puta veci? U gameinformeru stojo cetrdeset puta veci od onoga u dvojci.

*

black_out

  • ******
  • 4118
  • #IgračVrata
Odg: The Witcher 3: Wild Hunt
« Odgovori #47 : 07. Veljača, 2013., 17:46 »
Razlog zašto rade otvoreni svijet ne leži u njihovoj (ne)mogućnosti da ga ispune, nego u Skyrimovom financijskom uspjehu i 10 milijuna prodanih primjeraka.
I da, prvi dio ima masu glupih "ubi x ovih pokupi y onog" zadataka, kao i potrebu za kilometarskim šetnjama. Posebno drugo poglavlje.
Nadam se da toga neće biti u trećem nastavku, ali budimo realni...
hardcore gamer | rapist | nerd | cis scum | misogynist |

*

Mzehn

  • ****
  • 1493
  • kakaroto
    • PCGN
Odg: The Witcher 3: Wild Hunt
« Odgovori #48 : 07. Veljača, 2013., 17:55 »
Ti "x ovo y ono" questovi se nalaze samo na notice boardovima u gradovima (districtima), i u svakom ih ima 5?6? nije to baš tak puno. A i nije da češ ciljano to ić prelazit,  to se putem obavi kako se rješvaju druge stvari + nagrade za iste su dosta dobre, recepti, "mutagenic potions" i slično :hiha:
Istina, ima i nekih koji počnu na tu šemu ali završe skroz drugačije.



Odg: The Witcher 3: Wild Hunt
« Odgovori #49 : 07. Veljača, 2013., 17:57 »
Razlog zašto rade otvoreni svijet ne leži u njihovoj (ne)mogućnosti da ga ispune, nego u Skyrimovom financijskom uspjehu i 10 milijuna prodanih primjeraka.
I da, prvi dio ima masu glupih "ubi x ovih pokupi y onog" zadataka, kao i potrebu za kilometarskim šetnjama. Posebno drugo poglavlje.
Nadam se da toga neće biti u trećem nastavku, ali budimo realni...

Pa toga ima u svakoj igri, i u Witcheru 2 ali je to zanimljivo napravljeno. Neznam dali si igrao dvojku ali kada trebas podici onu kletvu moras skupiti cetiri predmeta ali su to napravili na vrlo zanimljiv nacin. Dok sam s druge strane neki dan presao Dawnguard i skoro sam odusta na pola puta kada sam dobio zadatak da pronadem pet identicnih posuda sa vodom i iz svake zagrabim po jedan vrc. naravno do svake moras hodati po 10 minuta a da te usput napadnu dva protivnika. E to je vec problem, ovo sto su napravili u Witcheru-nije. A i ti pricas o Witcheru jedan koji im je bio prva igra i koja je izasla prije nekoliko godina.

*

WEAPONX

  • *****
  • 2200
  • Doom-driven
Odg: The Witcher 3: Wild Hunt
« Odgovori #50 : 07. Veljača, 2013., 20:06 »
Dok sam s druge strane neki dan presao Dawnguard i skoro sam odusta na pola puta kada sam dobio zadatak da pronadem pet identicnih posuda sa vodom i iz svake zagrabim po jedan vrc. naravno do svake moras hodati po 10 minuta a da te usput napadnu dva protivnika. E to je vec problem, ovo sto su napravili u Witcheru-nije.

Taj quest je najbolje što Dawnguard ima za ponuditi. Ono što je bitno je upravo to dugačko putovanje, tj. epičnost istoga.
Quest je prilično dugačak, tu nema rasprave. Ali da je namjerno razdužen ili repetitivan jednostavno ne stoji.
U prilog tome ide dizajn cijelog tog levela koji odskače od ostatka igre ljepotom, pričom koju priča i osječajem drevnosti i mističnosti kojega ostavlja.
Usudio bih se reći da je u dizajn istoga uloženo više truda, mašte i vremena nego u cijelu jednu Call of Duty kampanju (ne uspoređujem ništa).
Onaj trenutak kada se iz zaleđenog jezera probiju dva zmaja je najepičniji dio igre.
Ja sam uživao cijelim putem što je zapravo i poanta igranja opčenito. Nisam igrao samo da vidim kraj ili da se mogu pohvaliti kako sam "prešao",
igrao sam zato što mi je bilo zabavno.
Lijepo je biti važan, ali je važnije biti lijep.    PREĐENE IGRE | PLAYLISTA | IKONE

*

Deyo22

  • **
  • 484
Odg: The Witcher 3: Wild Hunt
« Odgovori #51 : 07. Veljača, 2013., 21:52 »
Malo idem offtopic,ali nema veze,radi se o tome kako Witcher nije dosadan i nema tu "praznog hoda",naime upravo igram prvog,tek sada :fpalm:,počeo sam ga nekoliko puta,ali uvijek bi bilo nekih sr*nja zbog kojih ga nisam završio,igru privodim kraju i ne mogu dočekati da počnem drugi dio,što se tiče igre,ni u jednom trenu nije bila dosadna,nijedan quest,pa čak ni questovi s notice boarda,jer nije to ono rendom "idi i ubij xx tih da mi doneseš xx tih",treba se pobrinuti da određenu beštiju imate u beastiaryu,treba znati i gdje se one nalaze,pa izmjena noći i dana etc. etc.,atmosferičnost mi je usudio bih se reći među najboljima koje sam iskusio u 12 godina gejmanja,a o priči ne treba puno pošto svi sve znate.Stoga od trojke očekujem da bude daleko najbolja u serijalu i uopće se ne bojim da neće moći popuniti ogroman svijet,samo da ne naprave klasičnu grešku pa da hoće napravit' sto stvari pa da pola ne valja,no to čisto sumnjam :thumbs:.

Odg: The Witcher 3: Wild Hunt
« Odgovori #52 : 13. Veljača, 2013., 18:54 »
Ti "x ovo y ono" questovi se nalaze samo na notice boardovima u gradovima (districtima), i u svakom ih ima 5?6? nije to baš tak puno. A i nije da češ ciljano to ić prelazit,  to se putem obavi kako se rješvaju druge stvari + nagrade za iste su dosta dobre, recepti, "mutagenic potions" i slično :hiha:
Istina, ima i nekih koji počnu na tu šemu ali završe skroz drugačije.

slažem se s time što si rekao no općenito sam u prvome dijelu imao često dojam da me žešće vozaju simo tamo
bilo je dosta šetanja u onom selu na početku
« Zadnja izmjena: 13. Veljača, 2013., 18:56 MaliMicek »
Lista odigranih:2015,2016,2017,2018,

*

WEAPONX

  • *****
  • 2200
  • Doom-driven
Odg: The Witcher 3: Wild Hunt
« Odgovori #53 : 28. Veljača, 2013., 16:33 »
Nekoliko njemačkih gaming časopisa je objavilo preview igre, evo nekoliko zanimljivijh stvari:

- igra u prosjeku traje oko 50 sati
- tri različita kraja
- sejvovi iz prošlih igara odredit će koji će se stari likovi ponovno pojaviti
- lov na divljač
- izmjena dana i noći te vremenskih prilika utjecat će na dostupnost nekih područja i kretanje životinja
- gušče popunjeni gradovi
- ekonomija koja se prilagođava ovisno o tome koliko se nečega prodaje/kupuje
- geralt sada može i skakati
- nova mehanika borbe nalik na VATS iz Falluta 3
- neće biti quick time evenata

Detaljnije na linku ispod.

[VG24/7]
Lijepo je biti važan, ali je važnije biti lijep.    PREĐENE IGRE | PLAYLISTA | IKONE

*

black_out

  • ******
  • 4118
  • #IgračVrata
Odg: The Witcher 3: Wild Hunt
« Odgovori #54 : 28. Veljača, 2013., 16:38 »
- geralt sada može i skakati
- neće biti quick time evenata

:hug

Citat:
- nova mehanika borbe nalik na VATS iz Falluta 3

 :wildboy:
hardcore gamer | rapist | nerd | cis scum | misogynist |

*

WEAPONX

  • *****
  • 2200
  • Doom-driven
Odg: The Witcher 3: Wild Hunt
« Odgovori #55 : 28. Veljača, 2013., 16:43 »
To će vjerojatno biti samo opcionalni dodatak klasičnoj borbi. Nema mi smisla da se to forsa, pogotovo zato kaj je borba u dvojci rulala.
Lijepo je biti važan, ali je važnije biti lijep.    PREĐENE IGRE | PLAYLISTA | IKONE

Odg: The Witcher 3: Wild Hunt
« Odgovori #56 : 01. Ožujak, 2013., 00:39 »
Isprva mi se nije svidalo kada sam procitao ovo



- nova mehanika borbe nalik na VATS iz Falluta 3


no kada malo razmislim ovo bi zapravo bilo odlicno da naprave u nekom stilu da ti se tijekom borbe napuni ta mogucnost koju onda ukljucis, vrijeme se zaustavi ili uspori, uperis Geraltov mac jednom neprijatelju u glavu a drugom u ruku i gledas kako se u nekoj badass animaciji Geralt baca na posao sjeckanja :)

Uostalom bilo je nesto slicno u dvojci kada pritisnes X pa se aktivira grupni finisher, naravno ako imas otkljucan pravi skill u swordsmanship path-u.
« Zadnja izmjena: 01. Ožujak, 2013., 00:42 maxim.x »

*

Mzehn

  • ****
  • 1493
  • kakaroto
    • PCGN
Odg: The Witcher 3: Wild Hunt
« Odgovori #57 : 20. Ožujak, 2013., 18:01 »
Navodno čemo ga igrati tek krajem 2014.

LINK

Info je temeljen na ovom komadu papira, intrigantno...



...i vjerojatno fejk

*

wyzard

  • Administrator
  • *******
  • 16098
    • HCL.hr
Odg: The Witcher 3: Wild Hunt
« Odgovori #58 : 20. Ožujak, 2013., 18:48 »
Lol ne dolazi na ps3.

Odg: The Witcher 3: Wild Hunt
« Odgovori #59 : 20. Ožujak, 2013., 20:46 »
Hahah da stvarno, najavljen je za PC i PS4. Izaci ce i na novome Xboxu ali posto se jos nezna nista o njemu nije jos najavljen za njega, iako su stavili "next gen konzole".

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9