HCL.HR

Wolfenstein: The New Order

  • 169 Odgovora
  • 29751 Hitova
*

Deadwalker

  • *****
  • 2493
  • All the pieces matter
    • HCL
Odg: Wolfenstein: The New Order
« Odgovori #150 : 31. Svibanj, 2014., 11:53 »
@Cole

Jesi imao kakvih problema s učitavanjem tekstura?
Znam da je to bila velika boljka kod Ragea.
The greatest teacher, failure is.

*

Cole

  • ******
  • 13311
    • CroSimRacing
Odg: Wolfenstein: The New Order
« Odgovori #151 : 31. Svibanj, 2014., 12:00 »
Niti jedan grafički problem nisam uvidio u igri, pa tako ni taj s učitavanjem tekstura.
Nvidia FTW.

:ementaler:

*

Bijelac

  • *
  • 41
  • Partija
Odg: Wolfenstein: The New Order
« Odgovori #152 : 31. Svibanj, 2014., 12:02 »
Ma to :hug

*

Deadwalker

  • *****
  • 2493
  • All the pieces matter
    • HCL
Odg: Wolfenstein: The New Order
« Odgovori #153 : 31. Svibanj, 2014., 12:04 »
GG onda.
Ja sam imao nekih sitnih problema, al' načelno mi je dobar taj engine - Rage mi leti u stabilnih 60 fps-ova na full detaljima, s time da mi je grafička sada niža srednja kategorija.
The greatest teacher, failure is.

*

Cole

  • ******
  • 13311
    • CroSimRacing
Odg: Wolfenstein: The New Order
« Odgovori #154 : 31. Svibanj, 2014., 12:21 »
Je dobar je engine, ali za nezahtjevne korisnike.
Tj. one kojima je bitnija fluidniji gameplay od vizualnih perverzija. Onaj tko očekuje od tog engina Crysis grafiku, taj je zbilja lud.
Meni RAGE izgleda odlično.

*

wyzard

  • Administrator
  • *******
  • 16097
    • HCL.hr
Odg: Wolfenstein: The New Order
« Odgovori #155 : 31. Svibanj, 2014., 12:36 »
Znam da je malo offtopic, ali gledam taj isti engine sad u The Evil Within. Pa to em izgleda jako loše em izgleda trzavo ko parkinsonova

The Evil Within Gameplay Preview

Za igru koja teži 40+ giga očekujem da ima jebačke teksture i da izgleda jebački. Wolfenstein nisam igrao, ali po onome što vidim sve je grafički nekakav prosjek. Ništa vrijedno 50 giga, mogli su to slobodno kompresirat i nitko ne bi vidio razlike.

*

Ementaler

  • Administrator
  • *********
  • 38956
  • Embrace the mountain
    • HCL.hr
Odg: Wolfenstein: The New Order
« Odgovori #156 : 31. Svibanj, 2014., 12:57 »
Je dobar je engine, ali za nezahtjevne korisnike.
Tj. one kojima je bitnija fluidniji gameplay od vizualnih perverzija. Onaj tko očekuje od tog engina Crysis grafiku, taj je zbilja lud.
Meni RAGE izgleda odlično.

Ima Crysis i fluidnost i grafiku. Wolfenstein izgleda tehnički zastarjelo. Kao i ovaj The Evil Witrhin. S te iste tehničke strane, Rage je izgledao dobro u svoje vrijeme, ali sada baš i ne toliko. Wolfenstein ima loše teksture  low-poly objektie (od puške koju nosiš do praktički svega u okolišu, jedino likovi u cutscenama izgledaju pristojno), a nema ni praktički nikakve dinamike u levelima. Recimo da pokušaš pucati u neki luster - ništa. Nema njihanja ili bilo kakve destrukcije, isti efekt je kad pucaš u bilo koji dio okoliša koji bi se u jednoj linearnoj igri poput ove trebao moći uništiti na neki način.

Čisti dizajn svijeta, setting i atmosfera potpomognuta zvukom i pričom... to spašava stvar pa mi je taj vizualni dojam i dalje generalno pozitivan. Ali definitivno razočaravajuće zastarjelo izgleda s tehničke strane.

*

Me666

  • ******
  • 5556
  • Snaketicus Murphy Jr.
Odg: Wolfenstein: The New Order
« Odgovori #157 : 31. Svibanj, 2014., 13:20 »
Zato Metro:LL  pere po grafici i fizici, a da ne pričam o imerzivnosti dizajna okoliša.
Za sada nenadmašni eye-candy po mojim kriterijima

4A Engine bi trebao biti šire korišten, definitivno

*

Deadwalker

  • *****
  • 2493
  • All the pieces matter
    • HCL
Odg: Wolfenstein: The New Order
« Odgovori #158 : 31. Svibanj, 2014., 14:20 »
Ima Crysis i fluidnost i grafiku. Wolfenstein izgleda tehnički zastarjelo. Kao i ovaj The Evil Witrhin. S te iste tehničke strane, Rage je izgledao dobro u svoje vrijeme, ali sada baš i ne toliko. Wolfenstein ima loše teksture  low-poly objektie (od puške koju nosiš do praktički svega u okolišu, jedino likovi u cutscenama izgledaju pristojno), a nema ni praktički nikakve dinamike u levelima. Recimo da pokušaš pucati u neki luster - ništa. Nema njihanja ili bilo kakve destrukcije, isti efekt je kad pucaš u bilo koji dio okoliša koji bi se u jednoj linearnoj igri poput ove trebao moći uništiti na neki način.

Čisti dizajn svijeta, setting i atmosfera potpomognuta zvukom i pričom... to spašava stvar pa mi je taj vizualni dojam i dalje generalno pozitivan. Ali definitivno razočaravajuće zastarjelo izgleda s tehničke strane.

Mislim da je id Tech 5 bio prvenstveno rađen za konzole pa su napravljeni svojevrsni kompromisi kako bi se izvukao maksimum iz "last-gen arhitekture". Sjećam se da je Rage na PS3-u bio čista perverzija u kontekstu vizualnog iskustva, s time da se vrtio na stabilnih 60 sličica u sekundi što je nudila malo koja konkurentska pucačina (izuzev Call of Dutyja). No vrijeme leti, tehnologija se brzo razvija pa je uzevši u obzir današnje standardne, engine već pomalo zastario.
« Zadnja izmjena: 31. Svibanj, 2014., 14:23 Deadwalker »
The greatest teacher, failure is.

Odg: Wolfenstein: The New Order
« Odgovori #159 : 31. Svibanj, 2014., 15:04 »
kad se sjetim one megateksture šta su se najavljivale u RAGE-u. Pokreneš igru, ono mrljave teksture po zidovima i okoline gore nego prva alpha verzija prvog UT :hihi:
 
Rage izgleda dosta dobro, al odlično, pa baš i ne. Da se kao i recimo Ubisoft drže svega najavljenog izgledao bi odlično.
Lista odigranih:2015,2016,2017,2018,

*

Ementaler

  • Administrator
  • *********
  • 38956
  • Embrace the mountain
    • HCL.hr
Odg: Wolfenstein: The New Order
« Odgovori #160 : 31. Svibanj, 2014., 15:50 »
@Deadwalker Jup, ta cross-platform optimiziranost mu je jača strana, ali dok to pogoduje last-gen platformama, next-genu baš i ne jer tamo igre mogu izgledati i malo ljepše i svejedno ić u 60fpsa.

Odg: Wolfenstein: The New Order
« Odgovori #161 : 01. Lipanj, 2014., 16:51 »
Jesi imao kakvih problema s učitavanjem tekstura?
Znam da je to bila velika boljka kod Ragea.

imam ja tih problema, davnih dana sam petljao po Rageu i popravio ga, i igra je letila i bila prekrasna, ali sad bi to trebao napraviti s Vulfijem pa ako ima netko neki savjet... much abliged!

*

Dragster

  • ******
  • 7719
  • OKO SOKOLOVO xD
Odg: Wolfenstein: The New Order
« Odgovori #162 : 03. Lipanj, 2014., 12:46 »
prešo, rame uz rame infiniteu i last lightu što se općenite interesantnosti tiče, iako produkcijski nešto lošije odrađeno

kraj je bio malo prd, što se dogodilo s onom fräulein, potajno sam se nadao da će se i nju moći priklati,,,,, i glupa atomska bomba jel to udarilo na kraju ili nije =|


"There is great strength in numbers, but there is great power in one, for the strength of the will of one may gather numbers to it. There is strength not only in *knowing* the self, but *knowing* how to bring it forth in others."

tl;dr pušite mi kurac xD

*

WEAPONX

  • *****
  • 2200
  • Doom-driven
Odg: Wolfenstein: The New Order
« Odgovori #163 : 03. Lipanj, 2014., 13:58 »
Ja gotov isto. Neznam, podjeljena sam mišljenja. Ako izuzmemo tehničke probleme ovo je dosta dobar FPS, ali one Wolfenstein atmosfere iz prijašnjih igara više nema.
Krivim novi setting, koji mi nikako ne paše. Priča je manje više ok, ali krajem sam totalno razočaran. Ništa globalno nije riješeno. Imam dojam da je ovo samo epizoda nečega.
Kao da pisci više nisu znali kako raspetljati situaciju koju su stvorili.
Lijepo je biti važan, ali je važnije biti lijep.    PREĐENE IGRE | PLAYLISTA | IKONE

*

Cole

  • ******
  • 13311
    • CroSimRacing
Odg: Wolfenstein: The New Order
« Odgovori #164 : 03. Lipanj, 2014., 18:11 »
Nemate duše, gotovo je.
Prestanite igrat igre, bacite kantu, kupite skuter!

:hiha:

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9