Razgovore likova u Ubisoftovim igrama više neće pisati stvarni ljudi
Ubisoft je predstavio svoj interni alat zvan Ghostwriter, koji će pomoću umjetne inteligencije kreirati razgovore za likove u njihovim igrama.
Ubisoft je tvrtka koja aktivno nastoji pratiti svaki mogući trend, što im baš ne donosi simpatije. To se najbolje vidjelo na primjeru njihovog blockchain projekta Ubisoft Quartz, koji je izazvao mahom negativne kritike igrača.
Sada je Ubisoft ponovno u sličnoj situaciji, samo ne zbog blockchaina i NFT-ova nego zbog umjetne inteligencije.
Naime, jučer je predstavljen Ubisoft Ghostwriter, interni alat za Ubisoftove pisce koji se temelji na lingvističkom modelu umjetne inteligencije. Stvar funkcionira tako da pisac odredi smjernice po kojima ovaj alat onda generira dijaloge i monologe za likove u igri.
Ghostwriter može generirati hrpu varijacija u dijalozima na određenu temu, a onda je na na piscu da odluči koje će koristiti u igri i da ih prepravi ako je to potrebno.
E sad, iz Ubisofta ističu kako je Ghostwriter zamišljen da piscima olakša posao i oslobodi ih ponavljajućih zadataka poput pisanja dijaloga za usputne likove s kojima igrač nužno ne komunicira. U prijevodu, Ghostwriter je tu da donese više raznovrsnosti u dijaloge i monologe prolaznika u Ubisoftovim igrama, npr. civila na ulici i sl.
Iz Ubisofta poručuju da netko treba odraditi i taj posao, ali to onda znači manje vremena za rad na dijalozima važnih likova i na samoj priči. Međutim, prve reakcije publike pokazuju da nisu svi oduševljeni tom idejom.
Gore postavljeni video tako već sada ima triput više negativnih ocjena nego pozitivnih, a komentari su sarkastični i osuđujući.
Komentira se tako da su Ubisoftove igre do sada već bile dosadne i nemaštovite u dijalozima i priči te da će ih korištenje AI alata učiniti još više robotskim i lišiti ih svake karizmatičnosti. Drugi pak navode kako se Ubisoft ne bi trebao hvaliti da je našao način kako generirati priču za svoje igre bez da za to trebaju platiti stvarne pisce.
mazeo10
22.03.2023 - 10:35Mislim da oni već dugo vremena to koriste
Bojko
22.03.2023 - 10:45Pozdravljam ovaj potez. Koristim chatGPT u poslu, i nevjerojatno je koliko ga dobro možeš istrenirati za specifične taskove. U Ubisoftovom slučaju to bi moglo značiti više unikatnog i raznovrsnijeg sadržaja.
Hadvar
@Bojko, 22.03.2023 - 11:08ubisoft i unikatnost i raznovrsnost ne mogu stati u istu rečenicu.
Igor Belan
@Bojko, 22.03.2023 - 12:47Istrenirati? Hmm, čisto me interesira – za kakve taskove ga koristiš?
Djelo_Jerboa
@Igor Belan, 22.03.2023 - 13:19I mene. 🤔
Bojko
@Igor Belan, 22.03.2023 - 16:33Možeš ga istrenirati da ti postavlja slijed pitanja na koja možeš odgovarati opisno ili odabirom (a, b, c, d…), na osnovu kojega dobiješ output u željenom stilu ili formatu (npr. tablica). Ja osobno ga koristim za reviziju sadržaja pri izradi brand guidea i case studya projekata, a planiram ga istestirati za kreiranje user persona i researcha. Vidim i da mu i C# dobro ide, pa i Unity developeri lagano uskaču u voz.
Dajsikeks
22.03.2023 - 11:28Očito ljudi nisu vidjeli AI dijaloge, istina ima loših, ali većinom su jako dobro odrađeni, e sada ne da će zauvijek zamijeniti pisce
BozanicJosip
22.03.2023 - 11:31Hahah koja glupost pa oni toliko brinu o priči inače da su slobodno mogli primjenit ovu taktiku https://www.youtube.com/watch?v=qTC9j0QpCBM
Dajsikeks
22.03.2023 - 11:32Osim toga, to kaj se ljudi bune, uvijek će se buniti jer ne žele prihvatiti promjene ili vole pratiti hate train. Razumijem blockchain i nft, ali ovo definitivno pozdravljam (normalno u nekoj kontroliranoj količini). Sigurno nije jedini developer/publisher koji testira sada, sigurno i drugi to rade, ali još nisu spremni najaviti
Fenner
22.03.2023 - 11:43Ajde, možda će onda biti kvalitetniji.
Mamba_
22.03.2023 - 13:47Realno ovo ako se koristi za one NPC-jeve koje ni jednom ne porazgovaraš vjerovatno uštedi baš dosta vremena i onda se to vrijeme može iskoristiti na dijalog glavnih likova, a mogu se i za glavne likove koristiti i onda se naknadno dio promjeni ako ne valja.
Zvonimir Komar
22.03.2023 - 18:09Mislio sam da proceduralno stvoreni leveli ne mogu imati konkurenciju u tome koliko je nesto lose. Ali Ubisoft ce ponovno iznenaditi, vidim.