HCL.HR

Razgovore likova u Ubisoftovim igrama više neće pisati stvarni ljudi

Zoran Žalac 22.03.2023.   •   12 komentara   •   Tehnologija


Ubisoft je predstavio svoj interni alat zvan Ghostwriter, koji će pomoću umjetne inteligencije kreirati razgovore za likove u njihovim igrama.

Ubisoft je tvrtka koja aktivno nastoji pratiti svaki mogući trend, što im baš ne donosi simpatije. To se najbolje vidjelo na primjeru njihovog blockchain projekta Ubisoft Quartz, koji je izazvao mahom negativne kritike igrača.

Sada je Ubisoft ponovno u sličnoj situaciji, samo ne zbog blockchaina i NFT-ova nego zbog umjetne inteligencije.

Naime, jučer je predstavljen Ubisoft Ghostwriter, interni alat za Ubisoftove pisce koji se temelji na lingvističkom modelu umjetne inteligencije. Stvar funkcionira tako da pisac odredi smjernice po kojima ovaj alat onda generira dijaloge i monologe za likove u igri.

Ghostwriter može generirati hrpu varijacija u dijalozima na određenu temu, a onda je na na piscu da odluči koje će koristiti u igri i da ih prepravi ako je to potrebno.

E sad, iz Ubisofta ističu kako je Ghostwriter zamišljen da piscima olakša posao i oslobodi ih ponavljajućih zadataka poput pisanja dijaloga za usputne likove s kojima igrač nužno ne komunicira. U prijevodu, Ghostwriter je tu da donese više raznovrsnosti u dijaloge i monologe prolaznika u Ubisoftovim igrama, npr. civila na ulici i sl.

Iz Ubisofta poručuju da netko treba odraditi i taj posao, ali to onda znači manje vremena za rad na dijalozima važnih likova i na samoj priči. Međutim, prve reakcije publike pokazuju da nisu svi oduševljeni tom idejom.

Gore postavljeni video tako već sada ima triput više negativnih ocjena nego pozitivnih, a komentari su sarkastični i osuđujući.

Komentira se tako da su Ubisoftove igre do sada već bile dosadne i nemaštovite u dijalozima i priči te da će ih korištenje AI alata učiniti još više robotskim i lišiti ih svake karizmatičnosti. Drugi pak navode kako se Ubisoft ne bi trebao hvaliti da je našao način kako generirati priču za svoje igre bez da za to trebaju platiti stvarne pisce.

Komentari (12)

  • mazeo10

    22.03.2023 - 10:35

    Mislim da oni već dugo vremena to koriste

  • Bojko

    22.03.2023 - 10:45

    Pozdravljam ovaj potez. Koristim chatGPT u poslu, i nevjerojatno je koliko ga dobro možeš istrenirati za specifične taskove. U Ubisoftovom slučaju to bi moglo značiti više unikatnog i raznovrsnijeg sadržaja.

    • Hadvar

      @Bojko, 22.03.2023 - 11:08

      ubisoft i unikatnost i raznovrsnost ne mogu stati u istu rečenicu.

    • Igor Belan

      @Bojko, 22.03.2023 - 12:47

      Istrenirati? Hmm, čisto me interesira – za kakve taskove ga koristiš?

    • Djelo_Jerboa

      @Igor Belan, 22.03.2023 - 13:19

      I mene. 🤔

    • Bojko

      @Igor Belan, 22.03.2023 - 16:33

      Možeš ga istrenirati da ti postavlja slijed pitanja na koja možeš odgovarati opisno ili odabirom (a, b, c, d…), na osnovu kojega dobiješ output u željenom stilu ili formatu (npr. tablica). Ja osobno ga koristim za reviziju sadržaja pri izradi brand guidea i case studya projekata, a planiram ga istestirati za kreiranje user persona i researcha. Vidim i da mu i C# dobro ide, pa i Unity developeri lagano uskaču u voz.

  • Dajsikeks

    22.03.2023 - 11:28

    Očito ljudi nisu vidjeli AI dijaloge, istina ima loših, ali većinom su jako dobro odrađeni, e sada ne da će zauvijek zamijeniti pisce

  • BozanicJosip

    22.03.2023 - 11:31

    Hahah koja glupost pa oni toliko brinu o priči inače da su slobodno mogli primjenit ovu taktiku https://www.youtube.com/watch?v=qTC9j0QpCBM

  • Dajsikeks

    22.03.2023 - 11:32

    Osim toga, to kaj se ljudi bune, uvijek će se buniti jer ne žele prihvatiti promjene ili vole pratiti hate train. Razumijem blockchain i nft, ali ovo definitivno pozdravljam (normalno u nekoj kontroliranoj količini). Sigurno nije jedini developer/publisher koji testira sada, sigurno i drugi to rade, ali još nisu spremni najaviti

  • Fenner

    22.03.2023 - 11:43

    Ajde, možda će onda biti kvalitetniji.

  • Mamba_

    22.03.2023 - 13:47

    Realno ovo ako se koristi za one NPC-jeve koje ni jednom ne porazgovaraš vjerovatno uštedi baš dosta vremena i onda se to vrijeme može iskoristiti na dijalog glavnih likova, a mogu se i za glavne likove koristiti i onda se naknadno dio promjeni ako ne valja.

  • Zvonimir Komar

    22.03.2023 - 18:09

    Mislio sam da proceduralno stvoreni leveli ne mogu imati konkurenciju u tome koliko je nesto lose. Ali Ubisoft ce ponovno iznenaditi, vidim.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?