Modern Warfare 3 odbrojavanje
Activision nam sljedećeg tjedna vrlo vjerojatno sprema najavu novog Call of Duty naslova.
Sljedeći Call of Duty vrlo vjerojatno službeno će biti otkriven zaaa… pet dana. Naime, na stranici FindMakarov.com počelo je odbrojavanje u poznatom Modern Warfare stilu, a za pet dana ovogodišnji Game Developers Conference bit će u punom jeku. Dva plus dva? Ili još bolje – znamo da novi CoD stiže u studenom ove godine, znamo da se CoD igre obično najavljuju u ovo vrijeme i znamo da je Makarov, inače negativac iz prethodne MW igre, još uvijek raspoloživ za rešetanje. Dakle, najava je sasvim izgledna, tako da nam samo ostaje vidjeti tko će (sve) stajati iza ove igre i što će nam (sve) ona ponuditi kako bi nadmašila Black Ops, ili možda puno važnije – konkurenciju u Battlefieldu 3.
UPDATE: Malo ćemo preformulirati vijest – novi CoD bit će otkriven uskoro, ali ne za pet dana jer je odbrojavanje lažno. Potvrdio je to Activision rekavši da u ovom trenutku neće najaviti sljedeću CoD igru te da su sve indikacije koje tvrde suprotno, neistinite. Dakle, naučili su nas lekciju – o CoD-u više ništa ne pišemo dok ne dobijemo press release.
Black op
25.02.2011 - 19:44Oh samo sam cekao ovaj trenutak nemogu cekati 8 mjeseci.Ako infinity ward nadmasi treyarch to ce biti svjetsko cudo.I naravno da bude bolje od black ops-a i battlefield-a 3 stvarno se moraju potruditi i naravno igra mora biti dosta zahtjevna.
petebrks
25.02.2011 - 19:47Ja ne kužim oni planiraju napravit super igru a svake godine izlazi drugi dio.
Black op
25.02.2011 - 19:55Kada u mw 2 odabirate da li cete igrati special ops,singleplayer ili multiplayer i kada pokazete strelicom na singleplayer pisace vam continue story where modern warfare ended sto znaci da mozda i nece biti treceg dijela.To otkad sam vidio izgubio sam nadu da ce treci dio izaci.Uf neka prave sto vise call of duty-ja prije 2012.A to znaci da ce 2012 treyarch napraviti call of duty black ops 2 kada ce biti smak svijeta :((((.Neka malo pozure.
jinx666
25.02.2011 - 20:27Oh ovaj trenutak se cekao….
xGAME
25.02.2011 - 20:30…umm…ne
EagleTiTi
25.02.2011 - 20:35Još 1 sramota, sičan se kad mi je CoD značio sve, a sada se samo prodaje na staru slavu, svake godine isto, PC verzija sve gora i gora, a da PC-a niej bilo 1983 Activision nebi postoja. Kako pohlepno zapostavljaju PC, a zbog njega i postoje. Nadam se da će battlefield 3 biti dobar jer zakleo sam se kada sam se razočarao u Black Ops više niejdan CoD kupiti neću (budimo realni nemogu oni puno toga napravit u godinu dana stoga…)
jinx666
25.02.2011 - 20:35Ova igra ce opet rusiti rekorde….:D
jinx666
25.02.2011 - 20:40Black ops je stvarno najgori cod do sad i tu se slazem sa svima…
Ali mislim da su prije Black opsa sve cod igre imale ONO NESTO sto te tjera da igras…
Lazy
25.02.2011 - 20:59A bogami ih štancaju, ko na traci !
Apocalypse4987
25.02.2011 - 21:10sranje ili ne, COD se prodaje ka lud, u milijunima primjeraka
B1gfooT
25.02.2011 - 21:21Ja ne znam kako ljudi mogu cekati ovo, MW2 je bio katastrofalan, mozda i gori od Black ops-a
meske1996
25.02.2011 - 21:32jedva čekam, kupujem odmah.
meske1996
25.02.2011 - 21:34makarov je nepopjediv, on mi je jedan od jačih likaca, ne radi ubijanja civila već općenito
supa
25.02.2011 - 22:53ma poserem se ja na mw3,ove godine postoji samo jedna fps igra a to je battlefield 3,vec je pao i preorder 😉
WEAPONX
25.02.2011 - 22:56Posljednja šansa za iskupljenje…
ScaR
26.02.2011 - 00:00toooooo se trazi 😀
konacno da makarovu strpam metak u celo ,pa da na miru legnem spavat XD
Infidel72
26.02.2011 - 00:19Sjecam se jednom u Alan Fordu je Bob Rock isao u kino na plakatu je pisalo Rambo 152. dio tako i ova igra jednostavno je neunistiva:)
MOH-Thomo9
26.02.2011 - 01:03Vidjet cemo sto ce od toga ispasti nadam se najboljemu i nadam se da ce mw3 pokazati sto znaci riječ Call of duty i da ce biti puno bolja od 7.
EagleTiTi: Prvo igra se ne radi 1 godinu vec se radi min 2, a koliko sam cuo mw3 se radi 3 godine jos prije izlaska mw2 i na njemu ne radi jedan stuido vec ga rade tri Infinity Ward, Sledgehammer i Raven studio. To je znak da im je mw3 jako vazan jer po meni mw3 znaci biti ili ne biti prvi u FPS žanru jer ako mw3 ne bude ono sto se od njega trazi i ako battlefield 3 bude bolji onda cod moze reci zbogom. i zbog toga se nadam da mw3 nece biti samo obicna igra vec ce biti puno bojla koja ce odgovoriti battlefieldu 3.
Jer ako podbace s mw3 vise nitko nece htjeti kupovati call of duty.. I taj dio igre im je biti ili ne biti prvi
Soulforged
26.02.2011 - 01:52LOL
USB
26.02.2011 - 06:07al ja nekuzim , svaki cod kao i black ops se prodau u neviđenim miljunima , a svi govore da je sranje neviđeno11!! i tako svaki put
mupa
26.02.2011 - 06:23http://www.eurogamer.net/articles/2011-02-25-modern-warfare-3-reveal-for-gdc
MW3 timer je fake.
Black op
26.02.2011 - 09:36A koji ste vi noobovi.Pa koja normalna osoba ce reci da su starije igre bolje od novijih?Pa ako je mw 2 i black ops tako glup zasto je infinity ward zaradio oko 3 miliona dolara za mw 2 pa znate li vi koje su to pare?Ista stvar je i sa treyarchom i oni su isto zaradili a vi govorite da su to sve glupe igre.I
@jinx666 a koja je sto stvar u starijim call of duty-jima?
Domco19
26.02.2011 - 10:28igru cu zaigrat 100% ali necu je igrat dugo kao battlefield 3,kupio sam black ops igro ga par mjeseci i izbriso jer mi je dosadio.a BFBC2 jos uvijek igram zato sto mi je svaki match drugaciji,battlefield 3 ce imat nesto puno vise a to je odlican multiplayer sto puuuuno vise znaci od single-a! 🙂
vojnovic4
26.02.2011 - 10:40ma jeb*s ti CoD vise to je battlefield 3 to se ceka
Overdeath
26.02.2011 - 10:41Kakvih balavurdija ovdje ima, to je strašno… Novije igre bolje od starih.. LOL
Ad4pt3r
26.02.2011 - 11:25@Black op koliko ti godina imas? Kao prvo nisu zaradili 3 mil. dolara nego milijardu dolara, a kao drugo to su zaradili upravo zbog ovakvih poput tebe. Tebi je COD vrhunac života, a to što ti svake godine serviraju ista muda pod bubrege te nije briga. Ti FPS-ovi su sve generičniji sa svakim novim izdanjem i jednostavno fali posebnosti tim igrama.
Figo
26.02.2011 - 11:50nekad bi rekao da jedva čekam, ali danas mehh.. sjećam se da sam za Black Ops napravio preorder i ne mogu još vjerovati kolko me igra razočarala.. kad sam prešao preko svega (neoptimiziranosti, kratkoće sp-a, copy paste mp-a) i zaigrao ga pošteno.. nakon 2 tjedna već mi je postala dosadna.. i bilo mi je žao potrošenih novaca.. sjećam se MW1 kojega još dan danas igram.. a da ne pričam o Bad Company 2.. ove godine nažalost izbjegavam MW3, da se razumijemo igru ću skinuti i odigrati SP-a (jer CoD singleplayer uvijek je bolji od copy paste MP-a), ali što se tiče multiplayera ma molim vas lijepo pogledajte debut trailer od Battlefielda 3.. siguran sam da su se Activision, Infinity ward i svi ostali koji rade na CoD-ovima DOSLOVNO USRALI U GAĆE kad su pogledali in game trenutke novoga Battlefielda.. ako bi Battlefield bio i tehnički(što je nemoguće) lošiji od novog CoD-a ipak ima onu atmosferu ratovanja koju CoD ruku na srce nažalost nikad nije imao.. Bio sam nekad zagriženi CoD-ovac i držim fige dečkima da konačno naprave nešto vrijedno kupovanja ali Battlefield 3, to svi znamo, mislim da će biti nemoguće pobijediti.
HCL fan
26.02.2011 - 12:01ma sto serete isuse….mw2 je remek-djelo od igrice!!! najbolji fps ikada! za black ops nezz jer nisam igro zbog lose optimizacije -.-
mw2 ima sve : grafika je odlicna,gameplay je raznovrsan i zabavan,pricu bas nisam skuzio ali eto nije me tolko briga za to,likovi u igrici su zakon,sp je prejeben,mp jos jebeniji samo je mana to sto je sve vise nolifera noobova hakera koji unistavaju igru ….. 🙁
HCL fan
26.02.2011 - 12:04i da black op ono ”continue story where MW ended” zeljeli su reci da nastavis tamo di je cod 4 mw prestao jer da su mislili da ce mw2 biti zavrsetak bilo bi ”continue story where modern warfare ENDS”
sako9800
26.02.2011 - 12:07Blago vama kad imate svi kuglu i u kojoj vidite budućnost!! Jel vi čujete sebe!!! Kao znate da će Battlefiled 3 biti predobar itd. Pa ja bio to volio i ne sumnjam u to al pričekajte malo tek su izasla 2 treasera! MW3 jedva čekam jer se dosta toga promijenilo. Na njemu rade 3 studija i vjerujem da će biti dobar i na PC-u kako to i treba biti. Jedva čekam vidit te 2 igre koje će nadam se biti odlične!
eazy-e
26.02.2011 - 12:10Živio COD
Overdeath
26.02.2011 - 13:27Ako je COD najbolja igra ikada ja sam franjo tuđman
MOH-Thomo9
26.02.2011 - 15:52Slazem se s “sako9800”. kako mozete govoriti da ce battlefield biti predobar kada su tek izasla 2 videa koja nam ne pokazuju bas puno toga. Nadam se da ce ga napraviti jako dobroga ali on je jos jako daleko da bih nesto mogao reci o njemu. Mw3 ce biti bolji od battlefiela jer cod ovisi o mw3 i to znaci biti ili ne biti vise prvi. Black ops nije neka igra i jako me razocarala ali me jos vise ljuti sto neki pluju mw2 kojega nisu uoce igrali a on je najbolji dio cod-a s cod4. Neki pljuju po black ops samo zato jer je napocetku laggalo puno i trzala igrica jer nije bila optimizirana, a koliko se ja sjecam bbc2 je imao isti problem kao i black ops na pocetku. Jednu i drugu igricu su popravil. I zato nemojte pisati gluposti.
Black op
26.02.2011 - 16:08@MOH-Thomo9 pa hvala bogu da ovdje ima pametnih ljudi.Slazem se sa tobom kako znaju da ce battlefield 3 biti bolji od mw 3.I u pravu si za bbc 2 ima jos mnogo igara koje su lagale i vecina ljudi ovdje govori da su dobre a call of duty black ops kao nije dobar zato sto je lagao.
Overdeath
26.02.2011 - 17:01Battlefield i COD uopce nisu usporedive stvari. COD ima male mape, sa jednostavnim konceptom trči-pucaj-trči i nema skoro nikakvih vozila.
Battlefield s druge strane je drastično zahtjevnija igra od COD-a, mape su 3-4 puta veće, vozila, avioni, tenkovi, taktičke mogućnosti okoliša i prirode.
Oni koji su igrali B2 razumijet će, oni koji nisu neće.
HCL fan
26.02.2011 - 17:51@overdeath ajde ne pravi se pametan cod ima dobre mape (velike i male),zahtjevna igrica,moras paziti na svaki kut i imati dobre reflekse,a sve battlefield igrice imaju prevelike mape,vise vremena istrosis na hodanje nego na pucanje,treba 100 god da ubis afk-a,auti su dobri buduci da su goleme mape ali ih nije dovoljno,tenkovi i avioni smetaju jer neki noobovi cijelo vrijeme koriste samo to -.-
zato je po meni bolje uzeti cod 7 koji mi uopce ne radi nego battlefield u kojem se uopce ne mogu zabavit
Overdeath
26.02.2011 - 18:43@HCL FAN: LOL
Kolko imaš godina? 12-13? Jesi igrao Battlefield 2? Battlefield 1942? Nisi, pa šuti.
Probaj obje igre pa vodi usporedbe.
U CODu moraš taktizirat isto kao kad ideš odnjeti smeće o kontenjer.
Dođi u ARMU pa ces vidjeti sto je taktiziranje.
marcellus575
26.02.2011 - 19:01Modern Warfare ima bolju priču od Black Ops-a, ali ne nadamo se baš da će MW3 donijeti neke novosti u gameplay-ju, a da ne govorim grafici…..mislim da Cover destruction neće postojati, kao ni dosad u CoD-u (što mislim da BF3 odnosi naveliko :D), jedino što me zanima jest priča, jer nakon završetka MW2 me stvarno zanima šta se mora dogoditi….samo radi toga čekam MW3, da se završi priča oko toga svega……ali još uvijek stojim pri mišljenju da je BF3 njegov ubojica, i da će ga, bez obzira na to što MW3 ponudi, BF3 satrat do jaja, radi grafike, enginea, i svega onoga što Battlefield čini Battlefieldom (velike mape, dug gameplay, jeben multiplayer, poprilično ravnotežan MP što je bia ogroman problem kod MW2—–jbni IWNet i cheateri grrrr mi upropastiše MP tu godinu)
HCL fan
26.02.2011 - 19:05@overdeath mislim da si star 7 god i da tvoj zivot ne vrijedi nista…
jesi igro cod 6? ili 5? 4? 7? nisi zato suti noobe
vise se uzbudim kad lezim u kaucu i gledam u zgaseni TV nego kad igram battlefield,a cod je taktika kao sto rekoh trebas imat dobre reflekse i pazit na svaki kutak
@MGS taj moj ”zakljucak” sam reko jer mi idu na zivce ovi BF fanovi noliferi
supa
26.02.2011 - 21:03necu da vas zovem glupim ali vi sto uzimate cod svake godine niste dobro…samo stancaju isto sranje a vi to kupujete…i sta je tolko zabavno kad trcis po onoj mapi ko lud i pokoljes sve u 3 sekunde…kakva taktika???
MOH-Thomo9
26.02.2011 - 21:11Gle bbc2 je igra koja ima velike mape puno vozila i takve stvari i to vole igrati camperi i noobovi ( ne mojte se uvrijediti ali to je tako ). Kad igram bbc2 previse se nerviram jer me cesto docekaju neki camperi koje jednostavno ne podnosim dok kod call of dutya toga nema ili ako campa na nekom mjestu nemoze dugo. Zasto se glavni turniri, borbe clanova i takve stvari igraju na call of dutyu a ne na bbc2. Jer jednostavo je bolji. Ali necemo o ukusima svatko voli drugacije igrati i svakome je jedna igra bolja od drugoga. Meni je jos uvijek bolji Call of duty.
HCL fan
26.02.2011 - 22:24@MOH-thomo tako je,fala bogu neko je tu pametan
@supa ajde nemoj ti sad govorit da je bolja igrica od bbc zapravo gora -.-
gta 5
26.02.2011 - 23:52you say battlefield 3 i say cod mw 3
Overdeath
27.02.2011 - 09:38HCL Fan, odigrao sam svaki Call of Duty po izlasku (Call of Duty;2003.), Call of Duty United Offensive (2004.), Call of Duty 2 (2005.), Call of Duty 4 (2007.), Call of Duty World at War (2008.) Call of Duty MW2 (2009.) i Call of Duty BO.
Isto tako sam odigrao svaki Battlefield osim konzolaških izuzetaka i Heroes-a.
Stoga sam primoran zaključiti da nemaš više od 10-ak godina… Ako su ti u Battlefieldu mape velike dođi u Armu 2, gdje je jedna mapa veličine ukupnog zbroja svih COD mapa ikada i svih Battrlefield mapa.
I da COD je dječije sranje i svake godine serviraju jedno te isto tako će i sa svakim idućim COD-om.
Najjače od svega je što ce biti pacjenata koji ce opet ovo kupiti. lol.
Maximum
27.02.2011 - 09:55Prvo.Svaki CoD koji izadje uvek je drukciji od predhodnog.Ne samo po kampanji nego i po Multiplayeru.Oni koji kazu da je MW2 shit to je vec Hejt jer nema Dedicated Serverai modova zbog kojeg me zabole.Recimo secam se kolko sam bio oduvan koliko je bio dobar Cod4 a onda kad je Cod5 dosao onda sam opet hteo igrati jer je WW2.A onda opet Hype jer je ipak MW2 real deal iz IW kompanije.MIslim ono kad sam video AC130 da puca i onaj trejler kad prikazuju napad na Washington to mi je bilo prejebeno.
Moh-Tomo 9 uvek te ubiju kamperi u BC2 a nikad u CoD ? U BC2 ako se kreces u Squadu sto je jednostavno obavezno ko u Codu da nosis oruzije.Ako vidis neprijatelja mozes ga oznaciti sa Q i onda ga svi tvoji u timu vide gde se nalazi.Pa lik nema SANSE da prezivi.A ako ti pogines Jednstavno posle 10 s ces se respawnovati u svom squadu ili ce te obliznji lekar ozivjeti.Osim toga igranje RUSH moda u BC2 meni je to nesto najbolje.Otkad imam BC sve se manje i manje vracam Codu.Osim ako MW3 nebude velika razlika ko sto je bila izmedju MW1 i MW2 nema sanse da cu ga kupiti.
Black op
27.02.2011 - 09:59Hej debili koliko puta vam treba govoriti da je battlefield mnogo drugacija igra od cod-a.Malo pazite sta pisete!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!A vidi se da nemate mozga
@Ad4pt3r mnogo vise od tebe.
HCL fan
27.02.2011 - 11:38@overdeath ajde ne seri noobe stariji sam od tebe sigurno jer se vidi po tvojim komentarima,mrzis najbolji FPS serijal svih vremena,a volis ono sto je u usporedbi sa codom cisto sranje,za bacit u kos,ako oces da dokazem evo…..znaci to radi EA a on uvijek razocara kao npr MOH 2010,najveci epic fail godine
i stvarno svaki cod je drukciji ove BF igre su jedno te isto, ”biggest piece of shit ever seen in the history of man” -.-
ljudi kupuju cod jer je dobar i kvalitetean,za razliku od BF-a debili kupuju jer su psihici poput tebe,u svakom BF-u uopce nemas osjecaj da pucas,nikako ne mozes naciljat,a da ne govorim o sprintanju joj….izgleda kao da klize…..
sigurno nisi igro nijedan cod vidi se kad si retardiran
Figo
27.02.2011 - 11:54hjaj, koja prepucavanja, tko je stariji, tko je gluplji, tko je pametniji.. svi sa tim propucavanjima dokazujete da ste djeca.. neka igra svatko što hoće.. ja ću Battlefield 3.. jer mi je Battlefield BC2 umijeće ratovanja i taktiziranja naspram copy paste sprejanja u CoD-ovima.. ako netko više voli CoD-a neka ga voli i neka uživa u njemu.. ako netko više voli BC2 neka ga voli i neka uživa u njemu.. a ne se ovdje svađate ko djeca.. svatko neka kaže svoje mišljenje i točka.. dođem na portal i šta vidim – 53 komentara na jednu vijest i to od 5 različitih osoba koje se svađaju što je bolje.. čiste gluposti.. evo ja igram CoD-ove i Battlefield naslove već 8 godina i mogu reći da je Battlefield prema CoD-u za mene kao NEBO naspram ZEMLJE.. to je moje mišljenje i iza toga ću stojiti tako dugo dok me neki CoD ne uvjeri u suprotno a ne djeca ovdje koja samo čekaju svake godine novi CoD i svršavaju na njega a neznaju što zapravo propuštaju sa Battlefieldom.. jadni ste..
supa
27.02.2011 - 12:17@hcl fan
upravo na takvim idiotima poput tebe,activision zaraduje masne pare svake godine,a ne zbog same igre…mogu ih zamislit kako sjede u foteljama i smiju vam se,pa i sami nemogu vjerovat kako lako dolaze do para…
Black op
27.02.2011 - 12:25@Figo slazem se sa tobom.Kao oni ostali govore da imaju oko 20 godina a svadjaju se kao da imaju 8.
Black op
27.02.2011 - 12:27@supa vidi se da ti je mozak stvarno skuhan.Pa nisu bezveze zaradili toliko para.Ako je cod black ops bio najprodavaniji onda se vidi da je to bila najbolja igra,pa sta ti mislis da ce oni samo tako reci da je to bila igra godine?Pa igrica to mora zasluziti.
Overdeath
27.02.2011 - 12:37Figo pametno zboriš… Ko se s djecom svađa znamo kakav ustaje.
Overdeath
27.02.2011 - 13:43http://www.youtube.com/watch?v=Jmdz-Ka1O4Q
HCL fan
27.02.2011 - 16:39BATTLEFIELD IS THE BEST KAD TREBA GOVNA JEST!!!!!
BF je djecje smece,nerealno sranje,cak i klinci koji igraju super mario su prerasli battlefield,kao prvo je uopce ne kupujem igre jer sam teski pirat (recesija -.-) i kao drugo EA zaraduje na noliferima poput vas koji broje stotinke do izlaska battlefielda,vidim da ipak BF gore djeluje na vas nego world of warcraft……
Overdeath
27.02.2011 - 16:46Tako je HCL Fan… Samo mi reci zasto u svejtskim recenzijama MW2 ima manju ocjenu nego BC2? Ili ces reci da su i oni budale? Cjeli svjet budala a ti pametan, a?
Figo
27.02.2011 - 16:52dobro si to rekao, nema gamerske stranice koja je dala ikojemu CoD-u veću ocjenu od Battlefielda.. pogotovo što se tiče MP komponente..
UltimateXioni
27.02.2011 - 17:02Na pocetku vijesti ostao sam =) ali nakon update-a preslo je na =(
HCL fan
27.02.2011 - 17:30pa npr zato jer to rade BF fanovi?ili zato sto cod fanovi nisu glupi ko BF fanovi pa da bezveze seru? noobe -.-
Black op
27.02.2011 - 17:48Dobro dosta je svadje.Call of duty je igrica koja nema free roam a battlefield ga ima.Call of duty je samo da se urade misije i gotovo,a u battlefieldu se moze napadati koga god hocete,voziti sta god hocete ali nije ista stvar i sa call of duty-jem.Cod nikada nece postati kao battlefield.Cod ima male mape i nije mnogo zahtjevan,battlefield ima velike mape ali je zahtjevan.To je kao da usporedjujete far cry 2 ili crysis sa cod-om.
Overdeath
27.02.2011 - 17:57@HCL FAN: A kako to da onda postoji više fanova Battlefielda nego COD-a, jer su svi redom davali vece ocjene battefieldu bc2 nego COD Black Opsu.
Po tome ispada da je cjeli svjet fan Battefielda, a to onda nije dobro jer dokazuje da tvoj stav nije istinit.
HCL fan
27.02.2011 - 19:26emmmmmm ti si retardiran
usporedujes najbolji battlefield sa najgorim codom,samo noobovi to rade
pa jel ti znas da su ljudi dali vecu ocjenu za cod 6 nego za battlefield heroes? lol nabavi si zivot ajde suti
po tome ispada da su svi BF fanovi (puno ih je manje od cod fanova) mentalno retardirani
HCL fan
27.02.2011 - 21:31joj mgs…kak ne kuzis…kazem zato jer znas da su ljudi razocarani njime,pogotvo PC gameri
Overdeath
27.02.2011 - 21:55Battlefield Heores, a ni Bad Company 2 nisu najbolji Battlefield naslov. Najbolji je Battlefield 2.
HCL fan
28.02.2011 - 11:35bbc2 i BF 2 su najbolji ok kak oces -.-
tebi je valjda kad si mentalno poremcen pa…
Overdeath
28.02.2011 - 12:16Ti si jedno bezobrazno neodgojeno djete koje mu je vrh zivota vrjedati.
I ja tebe volim.
Vidi se da te majka nije kurca naučila odgoju.
HCL fan
28.02.2011 - 14:29dosadan si kopirat cu tvoje
Ti si jedno bezobrazno neodgojeno djete koje mu je vrh zivota vrjedati.
I ja tebe volim.
Vidi se da te majka nije kurca naučila odgoju.
Figo
28.02.2011 - 17:29opa Battlefield BC2 vodi sa 71% glasova ispred Modern Warfare-a 2 sa jadnih 29%
hahahahahahahahahahaha 😀
Figo
28.02.2011 - 17:34ovaj članak također puno toga dokazuje o kvaliteti ova dva naslova..
http://www.product-reviews.net/2011/02/28/modern-warfare-3-vs-battlefield-3-which-game-will-you-buy/
evo postavljeno je pitanje kojeg naslova ćete ove godine kupiti Battlefield 3 ili Modern Warfare 3.
svi imaju pravo glasati.. samo da napomenem da Battlefield 3 vodi sa 91 % glasova, a Modern Warfare 3 ima mizernih 9% glasova, ovo sve dokazuje o tome kako ljudi više ne puše stara sranja o CoDovima i okreću se provjerenoj kvaliteti timskog ratovanja – Battlefieldu.
HCL fan
28.02.2011 - 17:39sta mogu kad su ljudi mutavi…gledaju samo mp a ostalo ne…cod je u svemu bolji od bf-a osim valjda mp-a
evo ovako….
grafika: cod6/1:0/bbc2
realnost: cod6/2:0/bbc2
zvuk: cod6/3:0/bbc2
trajnost: cod6/4:0/bbc2
sp igrivost: cod6/5:0/bbc2
mp igrivost: cod6/5:0.5/bbc2
Figo
28.02.2011 - 17:55Evo srušila se brda rodio se miš.. konačno se mogu s tobom složiti.. CoD je uvijek imao bolji i mislim da će uvijek imati bolji Singleplayer.. i to ću uvijek s guštom odigrati jer su singleplayer kampanje kod CoD-a pravi blockbusteri.. ali šta ti to vrijedi kada Singleplayer na hard težini završiš za najviše 3 dana.. a Multiplayer je komponenta koju odigravaš kroz cijelu godinu ako treba.. Dakle kupovat će se Battlefield 3 za multiplayer a MW3 će se skinuti da se prođe kampanja.. ove ocjene koje si naveo sve su točne ali ako uspoređuješ Singleplayer kampanje, a ako uspoređuješ multiplayer onda ti nažalost te sve ocjene idu na stranu Battlefielda.
Overdeath
28.02.2011 - 17:55Ajmo redom, HCL Fan:
Igrivost:
-Obje igre imaju relativno dobro razrađen gameplay. Zatvorenost mapa, nepostojanost vozila utječe na manji replay value. BC2 je zbog svoje otvorenosti, vozilima, tenkovima, helikopterima, manje dosadna igra i ima vecu igrivost i zaraznost u MP.
POBJEDNIK: BF: BC2
-Grafika
Obje igre nude pristojnu grafiku i dobro optimiziranu. Ali, BC2 Engine je daleko mocnij od COD Engine-a, destrukcija, okoliš, voda itd. Engine je puno naprednij od COD-ovog.
POBJEDNIK:BF BC2
-Realnost
Nema smisla raspravljati. Obje igre neciljaju na simulaciju. Međutim, Battlefield BC2 je zbog svoje destrukcije, vecih mapa, vozila, klasa (medic, enginner itd.) zahtjevnija igra i trazi vise znanja, i tu je nešto realnija. Mehanika gameplay-a je miljama realnija; U stvarnosti je nemoguce ubiti čovjeka skočivši sa zgrade (a pogotovo 2 čovjeka) kao u COD.-u, i zato je BF/BC2 realnija igra.
POBJEDNIK: BF:BC2
Zvuk: Obje igre imaju solidnu podršku za zvuk. Podjednako.
SP: SP je kod COD-a razradenij i bolji jednostavno. Kratko i jednostvno.
POBJEDNIK: COD MW2
ZAKLJUČAK: Objektivno, i realno BF BC2 je bolja igra od MW2, pa tako i od svakog COD-a.
MOH-Thomo9
28.02.2011 - 18:08Sve je to ok i neka battlefield pobjedi meni je svejedno ja cu kupiti i battlefield 3 i mw3 i uzivati i u jednoj i u drugoj igri. Samo cu dodati nesto za bad company 2. Igra je ok i sve je dobro ali kad vidim ona usrana oruzja u toj igri dode mi da sve izbrisem i da unistaliram igricu. Moze grafika okolisa biti prejebena ali kad vidim takva oružja koje bi neki ne znalica bolje graficki napravio, jednostavno nemam rijeci. Nemam sta vise dodati.
I to sa vozilima tenkovima helikopterima je ok i zna biti zabavna ali jednostavno predosadno i prelinearno nakon nekih 500 sati igranja bbc2, a dok mw2 i dan danas nakon 2200 sati igranja mi ne dosadi.
HCL fan
28.02.2011 - 18:59over death u krivu si u svemu
-igrivost : cod je bolji zato jer akcija nikad ne prestaje, mape na sp-u i mp-u su niti malene niti velike,bbc2 je dosadan,fura se na RPG zbog svoje velicine,helici i tenkovi su nepotrebni ali auti jesu,brze prodes cijelu cod mapu puzanjem nego laborghinijem bbc2 mapu
POBJEDNIK:COD MW2
-grafika : cod ima jako lijep i detaljan krajolik,bbc2 nema,gledajuci osnovne stvari obje igre imaju dobru grafiku,oruzja izgledaju odlicno u cod-u,u bbc-u 2 sramotno
POBJEEDNIK:COD MW2
-realnost : nema se tu sta raspravljat,cod je nadmasio u ovome itekako bbc2,u codu je kretanje stvarno realno,kao u stvarnosti,za razliku od bbc2 u kojem ne hodas i trcis vec se gegas i klizes,kad si ranjen u codu imas osjecaj kao da ti kapi krvi tecu kroz celo,a bbc2 ti je samo crvenkast ekran sa strane,u stvarnosti je nemoguce da 4 covjeka ratuje protiv tolko ljudi i ne poginu,pa je zato cod mw2 puno realniji
POBJEDNIK:COD MW2
-zvuk:kod obje igre je dobar,cod mw2 ima bolji zvuk pucanja
POBJEDNIK:COD MW2
SP : bez rasprave,cod je jednostavno bolji
POBJEDNIK:COD MW2
MP:nisam igro od bbc2 pa pobjedu prepustam njemu buduci da ljudi kazu da je bolji,ali ipak velik dio bbc-a 2 je kopija coda pa da nema coda,bbc2 MP ne bi bio dobar
POBJEDNIK: nitko
ZAKLJUCAK: cod je jednostavno 100 puta bolji od bbc-a 2,objektivno i realno,kao i kod svakog BF-a
Overdeath
28.02.2011 - 20:31Odustajem. Nema vajde raspravljat sa djecom od 10 godina.
COD realnij…LOL.
Ovaj portal je za djecu.
Zadnji comment. Nemam više snage se svadat sa balavom djecom koja u zivotu nisu odigrali više od COD-a.
ArmA i OFP su najbolje igre ikada. Ikada.
Kreza
28.02.2011 - 21:59Igrajte malo Battlefield 1942 ili BF 2 cisto malo da se obrazujete!
HCL fan
28.02.2011 - 22:21@ overdeath ah,ko kaze…klinac od 4 god koji ne zna sto je dobra igrica a sto ne….
da,cod je realniji
i da znas raspravljas s nekim koji je odigro puno vise od cod-a,za razliku od tebe ti si mali klinjo seronja kojemu tata daje samo BF igre i daje mu da mu pusi kurac svaki dan
HCL fan
28.02.2011 - 22:35evo sad suti
http://www.youtube.com/watch?v=lCvTLHEYEGk&feature=related
i nakon toga
http://www.youtube.com/watch?v=m573So5lEmQ&feature=relmfu
MikiMaus
01.03.2011 - 01:07isuse brijem da je hcl fan najgluplji na cjelom internetu. Inace drazi mi je cod ali i battlefield je odlican!
Overdeath
01.03.2011 - 08:01ArmA i OFP su najbolje igre ikada.
Black op
01.03.2011 - 09:17lol pogledajte tajmer se promijenio!Ja mislim da ce stvarno biti nesto od ovoga,jer activision je isto rekao da je gknova6 neka zezancija ali nije bila.Ali malo me cudi ime tog sajta jer kada oduzmete gk dobijete nova 6.Ali sve tajne u igri upucuju na drugi dio black opsa.
Kreza
01.03.2011 - 13:01@Hcl fan
Koliko imas godina? 10,11,12 ili 13?
Figo
01.03.2011 - 13:24ako ima 10 je puno..
Maximum
01.03.2011 - 18:07”MP:nisam igro od bbc2 pa pobjedu prepustam njemu buduci da ljudi kazu da je bolji,ali ipak velik dio bbc-a 2 je kopija coda pa da nema coda,bbc2 MP ne bi bio dobar”
Ovom recenicom je ili covek jako glup ili hoce dobro da trolluje…
HCL fan
01.03.2011 - 18:50@maximum ti si retardiran kao i mikimaus,overdeath,figo i kreza,onom recenicom sam samo pokusao vama noobovima reci da je pola bbc-a 2 kopija cod-a,zato suti,i da znate sigurno sam stariji od svih vas buduci da vam je jedina vazna stvar u zivotu pitat ljude kolko su stari -.-
HCL fan
01.03.2011 - 20:07lol mgs mgs ne kuzim te
Kreza
01.03.2011 - 20:44@Hcl fan
Ne s*ri! BC2 kopija cod-a?! Pa ajde daj mi jedan razlog zbog cega?
Inace novi cod je kopija prethodnog i tako ukrug, cim izadje novi deo onaj prethodni izgubi vrednost, onda ga ne mozes smatrati kvalitetnom igrom, jer je za kratkotrajnu upotrebu!
HCL fan
02.03.2011 - 11:46zbog cega? to pitaj EA ne mene budalo a ako si mislio zasto to mislim eto npr oruzja su kopirana
Overdeath
02.03.2011 - 11:48ArmA i OFP su najbolje igre, a HCL Fan ima 8 godina i nije igrrao BC2 i time sudi što je bolje.
HCL fan
02.03.2011 - 19:20ako ja imam 8 god onda overdeath ima 3 i jos je mamina maza,za razliku od njega igro sam bc2 i imam pravo sudit koja je igrica bolja Bc2 ili cod,a on nije igro nista osim arme ofp-a i bc-a 2,nolifer -.-
@stealth bomber da znas ja sam medu njima i ja koristim airdrop,harrier i emergency airdrop 🙂
@MGS to je samo trailer…ne moras odmah sudit kakva je igrica,jer ipak nisu puno pokazali sto ce bit
HCL fan
02.03.2011 - 21:14@stealth bomber pa moram priznat ni meni nije los BF,ali kad su poceli govorit da je cod sranje,eto morao sam tako reagirat :/
odi na findmakarov.com (na calnku ti je link)pa ces vidit cod mw3 trailer,ionako mislim da je lazan
HCL fan
02.03.2011 - 22:42lol MGS znas ti citat ili ne? rekao sam ”ionako mislim da je lazan” …….kuzis??????lol
za razliku od tebe preso sam i dan danas igram mw 1 i 2,noob
HCL fan
02.03.2011 - 22:44svejedno dobar je ”trailer”,
Figo
03.03.2011 - 14:39CoD-ovci plačite 😀
http://gamereport.tportal.hr/114828/Modern-Warfare-3-i-dalje-na-staroj-tehnologiji.html?keywords=vijest
izgleda da će novi COD ponovo biti copy paste ko i mnogi dosad poslije MW-a 1.. ajme što vas žalim..
HCL fan
03.03.2011 - 18:50figo aj suti,cod uopce nije copy paste,prije bi reko da je to BF -.-
svaki cod je uvijek drukciji,samo je mehanika slicna(kretanje i pucanje) i engine je isti,ali zasto bi ga mijenjali kad engine ne moze bit bolji? znaci po tvom misljenju i misljenju glupih BF fanova kao sto si ti,trebali bi pogorsat engine…uopce ne razmisljas logicki
Kreza
03.03.2011 - 22:10^Koji crni engine!? Pa taj engine je stariji od tebe glavonjo!
HCL fan
04.03.2011 - 10:25pa sto? stari je engine ali ga poboljsavaju znaci engine jje kao nov
Overdeath
04.03.2011 - 17:44Hahahah, HCL FAN, kazes overdeath nije nista igrao osim bc2 i arme 2, a za razliku od mene ti si igrao bc2…
LOL!!!
Koji si ti idiot!
HCL fan
04.03.2011 - 17:48lol overdeath reko sam da za razliku od tebe igro sam bc2 pa IMAM PRAVO SUDIT KOJA JE BOLJA IGRICA,kazem jer ti nisi igrao nista osim arme ofc-a i bc-a 2,znaci menas pravo srat da je cod smece
koji si ti idiot!!
HCL fan
04.03.2011 - 17:49nemas* ,nije menas
HCL fan
04.03.2011 - 17:50hah,tolko si glup da si ne znas stavit sliku
HCL fan
04.03.2011 - 19:26ne kuzim te
Overdeath
04.03.2011 - 21:10Inače, prvo odi na tečaj pravopisa hrvatskog jezika da naučiš pisati rečenice koje imaju smisla, jer si očigledno nepismen.
2) Battlefield 2 i Battlefield Bad Company 2 su RAZLIČITE igre. Ako je tebi mjerilo kvalitete igre one koje si ti igrao, a koje nisi, onda si ti idiot.
3)Ja ti mogu preložit dokaze i dovest ljude koji mogu posvjedočit koliko sam odigrao Battlefield 2 a koliko Battefield Bad Company 2, a koliko COD4, COD:MW2, COD BO.
Preko 100 klanskih warova na clanbaseu i na esl-u, i ti meni tu nešto dodes… Idi jebi si mamu klinac retardirani.
HCL fan
04.03.2011 - 21:50@MGS slazem se s tobom,najgore mi je kad ljudi kao npr overdeath seru bezveze da je igrica losa a nikad ju nisu igrali
@overdeath prvo odi ti nauci na tecaj logike i smisla ako to uopce postoji,jer ocito je da nista ne shvacas,a i sigurno si nepismeniji od mene
1) kad pocines nabrajat kao sto sam ja poceo sa ”1)” , trebas poceti sa ”1)” a ne sa ”2)” , sto dokazuie da si nepismeni kreten
2)battlefield 2 i BF bad company 2 su isto kao svaki BF,ako mislis da je svaki cod jedno te isto,onda si idiot
3)pitao sam sve ljude koji te poznaju (uglavnom su beskucnici i gothovi,kazu da najvise vremena provodis s njima i da imas 4 god) i rekli su mi da nisi nista igro osim bbc-a 2 i arme
nakon sto sam sam uspio krekirat codove da mogu igrat cod 4 mp 5 mp i 6 mp sa igracima koji su kupili igru i nakon sto sam isao ne test inteligencije i dokazano je da imam IQ 165,dodes mi ti nolifer koji mi tu nesto sere…idi lizi supak svom pradedi klinjo psihicu
HCL fan
04.03.2011 - 21:52i da znas ako ima koja rijec koja se ne uklapa u recenicu to je zato jer brzo pisem
HCL fan
05.03.2011 - 09:58ma nije mi los komp mozda mu nesto nedostaje,,nezz
Overdeath
05.03.2011 - 10:01Ja upravo jednog dana zelim biti kao HCL Fan. On mi je uzor u zivotu.
HCL fan
05.03.2011 - 11:10super,bas mi je drago…
HCL fan
03.04.2011 - 13:22@failor slazem se s tobom,oboje su dobri ali mi je cod bolji,samo neka prestanu srati da je cod smece