HCL.HR

Resident Evil 9 mogao bi biti igra otvorenog svijeta

Zoran Žalac 23.03.2024.   •   22 komentara


Prema neslužbenim navodima, Capcom bi sljedeću igru iz serijala Resident Evil mogao realizirati u formatu otvorenog svijeta.

Sljedeća Resident Evil igra, deveta u glavnom serijalu, navodno bi mogla biti igra s otvorenim svijetom. Tako barem sugerira leaker pod nadimkom Dusk Golem koji se prethodnih godina pokazao kao pouzdan izvor te je prvi dijelio točne informacije o RE: Village prije izlaska.

Prema njegovoj tvrdnji, Capcom je s aktualnom igrom Dragon’s Dogma 2 prvi put iskoristio svoj RE Engine za realiziranje otvorenog svijeta, a od te primjene tehnologije trebali bi imati koristi Monster Hunter Wild te još nenajavljeni Resident Evil 9.

Ako ste igrali zadnjih nekoliko Resident Evil igara, onda vjerojatno znate da je serijal već počeo uvoditi neke karakteristike igara otvorenog tipa. Primjerice, u RE: Village imali smo opcionalne zadatke koje se moglo izvršavati po mapi, dok je RE4 Remake u nekim dijelovima igre proširio slobodu kretanja, npr. na jezeru gdje se moglo slobodno upravljati čamcem, što nije bio slučaj u originalnoj igri.

Naravno, Capcomu zapravo nije nepoznat format otvorenog svijeta sa zombijima i drugim vrstama čudovišta. Prethodno su taj format koristili za igre iz bratskog serijala Dead Rising.

Komentari (22)

  • Lovac

    23.03.2024 - 11:30

    Joj ne. Ovo u 4 remake je taman, ne treba još jedan open world bloat fest, pogotovo ne u RE serijalu gdje je atmosfera no1. RE 7 za sad vrhunac.

    • Nemanjazzz

      @Lovac, 23.03.2024 - 14:20

      I u re enginu

    • djosic85

      @Lovac, 23.03.2024 - 20:51

      Mislim da istraživanje mape i horor atmosfera itekako mogu ić zajedno. Samo da ne useru tu kombinaciju

  • mili1985

    23.03.2024 - 11:37

    Samo još to fali. Poluotvoreni još ok, ono što su napravili u remakeu Re4, ali taj otvoreni mi na jetra ide.
    Dajte napetu atmosferu, dobar setting, pravi strah..
    Jebao vas više otvoreni svijet..

  • Dajsikeks

    23.03.2024 - 11:51

    Pa logično. Kako lakše naplatiti fast travel

    • Aldin219

      @Dajsikeks, 23.03.2024 - 12:16

      I naplatiti ga jel da? 😅

  • m@rko

    23.03.2024 - 11:59

    Neeeeeeeeeeeee open world

  • Iceman73

    23.03.2024 - 12:33

    Ode i Resi serijal polagano u 3 lepe…

  • sallaD

    23.03.2024 - 12:48

    Yeah, no thanks. Resident igre nisu bile namijenjene za strukturu otvorenog svijeta, u ranijem Dead Risingu takve stvari funkcioniraju jer je sandbox koji potiče igrača na istraživanje okoline i planiranje najboljih ruti u mapi dok je pod pritiskom time limita tokom cijele igre.

  • IgorBiH

    23.03.2024 - 13:01

    Plafon će im biti viši sa open-world horor svijetom. Vizualiziram u glavi toliko zanimljivih ideja i mogućnosti koje bi im se otvorile. To, ako bi si dali truda, bi moglo biti ultimativno horor iskustvo. Ali isto tako, ako ubrljaju, pod im je potencijalno niži. Tempom kojim oni štancaju Resije, nisam siguran da će si dati toliko vremena. A fast travel mi je nezamisliv u takvom hororu.

  • Djelo_Jerboa

    23.03.2024 - 14:27

    Maksimalno koliko bi trebali ići u open world , je primjer zadnja Tomb Raider triologija. Znači neki poluotvoreni svijet, sve ostalo bi ubilo atmosferu i linearnost.

    • Serpico

      @Djelo_Jerboa, 23.03.2024 - 17:27

      To je previše. Evil Within 2 ima manje otvoreniji svet od TR i bilo je dosadno i zamorno.

    • djosic85

      @Serpico, 23.03.2024 - 20:49

      Ne slažem se, meni je upravo taj poluotvoreni aspekt bio najbolji dio evil withina.

    • Serpico

      @djosic85, 23.03.2024 - 21:24

      Trčkaranje po polupraznim ulicama i grajndovanje. Selo u trećem chapteru prvog Evil Within-a je najdalje što bih ja išao sa otvorenošću u survival horroru. Jedna dobro dizajnirana manja oblast za istraživanje, krcata neprijateljima, zamkama i rutama. Zato je policijska stanica u RE2 masterpis replayability-a.

    • djosic85

      @Serpico, 23.03.2024 - 21:37

      Grindanja u evil within 2 nije bilo.

  • Fen

    23.03.2024 - 16:08

    Ide i meni open world na jetra ali Alan Wake 2 ima neki polu otvoreni svijet i fora je

  • Serpico

    23.03.2024 - 17:22

    Pre su pokušali kooperativnom i multiplejer akcijom da privuku što veći broj kupaca, i videli smo dokle ih je to dovelo, sad će izgleda to pokušati otvorenim svetom.

    • Djelo_Jerboa

      @Serpico, 23.03.2024 - 18:02

      Najbolje da se drže svojih starih provjerenih metoda privlačenja guzice; velikih cica i Adine guzice. Vidli smo kakvu su prodaju Re8-ice postigli s groficom Dimitresqu.

    • Djelo_Jerboa

      @Djelo_Jerboa, 23.03.2024 - 18:03

      *privlačenja publike

  • mirkunjaaa

    23.03.2024 - 19:20

    Bože pomozi!!
    Iskreno nadam se da neće bit ništa od toga. 🤷‍♂️

  • SanKa

    25.03.2024 - 09:59

    Capcom je s aktualnom igrom Dragon’s Dogma 2 prvi put iskoristio svoj RE Engine za realiziranje otvorenog svijeta.

    mislite isti svijet gdje pojava NPC-ova ubija procesor? nice….nek se drze village formule i bok…to je fantasticna igra

    • Rick Sanchez

      @SanKa, 25.03.2024 - 13:23

      Baš završavam Village koji je odličan. Bili bi ludi da idu mijenjat formulu…

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?