HCL.HR

Igor “Iggy” Gajić

Matej Majcenović i Igor Belan 28.12.2006.   •   1 komentara


Ovaj mladi PCplay recenzent pristao je ekskluzivno za HCL portal odgovoriti na nekoliko bezvremenskih pitanja iz isto toliko bezvremenskih mladih umova Wildboya i Ementalera.

Ne uzevši u obzir legendarnog i svima nam dragog urednika Igora Sečena aka W1k1n6-a, možemo reći da je najpoznatiji član PC Play ekipe zasigurno Igor Gajić. Ovaj mladi recenzent pristao je ekskluzivno za HCL portal odgovoriti na nekoliko bezvremenskih pitanja iz isto toliko bezvremenskih mladih umova Wildboya i Ementalera. Čitajte dalje i otkrijte tajne Bosanskih piramida!

HCL: Opiši Igora ”Iggya” Gajića. Kakav je kao čovjek? Kako je proveo djetinstvo? O čemu je sanjao kad je bio mlad, a o čemu sanja danas (također mlad)?

Teško pitanje:-) Ljudima je vrlo lako opisivati druge, no dođu li na red oni sami, tada se naziru problemi. Ali opisao bih se kao pacifistu, mirnog, povučenog, nestrpljivog, ponekad naglog:-P

Djetinjstvo sam proveo u parkiću u zagrebačkom kvartu Gajnice s klincima iz okolnih zgrada s kojima sam maštao kako ćemo postati doktori, odvjetnici, vlakovođe, strojovođe, policajci, vatrogasci. Standardna spika kod klinaca:-)

A danas? Danas sanjarim o mnogočemu, no ta su moja sanjarenja još uvijek nedovoljno ozbiljna i zrela:-))

HCL: Najvrjedniji si čovjek u redakciji PCPlay-a ( po mišljenju mnogih ). Gdje pronalaziš inspiraciju za toliko dobrih recenzija iz broja u broj? Tko ti je ( ako ga uopće imaš ) uzor?

Ne bih se složio da sam najvrjedniji čovjek u redakciji. Svi su jednako vrijedni i važni u PC Playu. Da nema poštenih i vrijednih ljudi i timskog duha, PC Play zasigurno odavno ne bi postojao. � to se inspiracije tiče i kvalitete tiče… nikada dosta. Nikada nisam dovoljno zadovoljan svojim tekstom jer, nakon što utipkam posljednju točku, uvijek imam utisak kako nešto nedostaje; ne nužno sadržajno:-) Ne mogu imenovati jednog uzora. Najveći su mi uzori moji roditelji i prijatelji.

HCL: Kako je nastao PCP, tko je bio glavni inicijator, jesi li u PCP timu od početka. Opiši malo ta vremena, misliš li da su bila bolja od današnjih?

PC Play je nastao davne 1998. godine, po inicijativi malih ruku okorjelih gamera, a jedan od velikih začetnika bio je i današnji head honcho, Igor Sečen:-). Osobno u PCP timu nisam od početaka, a za usporedbu “tadašnjih” i današnjih vremena, morati ćeš pitati starosjedioca, a koga drugog nego Igora Sečena:-)

HCL: Ono što PCP kao časopis izdvaja od ostalih je činjenica da je pun humora. Većina se recenzija oslanja na humor ( što je zanimljivo i lakše za čitati ) dok je Crna kronika uvijek prepuna smiješnih slika, tekstova i komentara. Mislite li da u časopisima čiji primarni cilj nije humor nedostaje više ” neozbiljnijih ” tekstova? Tko izmišlja tekstove u crnoj kronici?

Ako pokušavaš biti neozbiljan, a znaš da nisi neozbiljan, tada ćeš doista i biti neozbiljan.

� to se crne kronike tiče, pretpostavljam kako je vrlo teško zaključiti tko se krije iza inicijala I.S.

HCL: PCP je tek nakon nekih 80 brojeva dobio svoju Web stranicu. Zar nije čudno da jedan časopis orijentiran na PC, Web stranicu dobije ovako kasno, a primjerice Zabranjena Ljubav svoju stranicu ima još od početka emitiranja?

Zabranjena Ljubav? � to je to Zabranjena Ljubav? *češ češ*

HCL: Sa stranicom došao je i forum. Nažalost, kao i svaki forum nekog časopisa i PCP forum veoma je poznat, što znači da će uvijek biti budala koje će uvijek iznova dolaziti, spamati i vrijeđati. Kako mislite izaći s njima na kraj? Kakvi su za sada vaši dojmovi o forumu?

Spamere ćeš uvijek imati, no ukoliko istovremeno imaš forum koji samostalno djeluje poput živog bića, možeš računati na komunu kao bijela, odnosno crvena krvna zrnca koja će otjerati napasnika.

HCL: � to je sa ”maskotom” PCPlaya, legendarnim Antaresom. Znam da vas mnogi čitatelji pitaju i da je odgovor uvijek isti: On je još uvijek tu, ali u drugom obliku. Pa ajde samo za posjetitelje HCL-a otkrij nam, što je s Antaresom. Bojimo se da nije razbolio :(

Antares je siva eminencija. On je ovdje, a zapravo nije.

HCL: Bliži se jubilarni broj 100. Nije baš toliko blizu, ali tih godinu dana proći će veoma brzo. � to se priprema? Možemo li očekivati ćevapa u velikim količinama?

Očekuje se puno lipih stvari:-) Doduše, trenutno još uvijek nemamo pojma kako ćemo proslaviti stoti broj, no sigurno je kako će biti ića, pića i naravno žena:-))

HCL: Gaming scena u hrvatskoj trenutno je u procvatu. Sve se više (ne)kvalitetnih gaming stranica stvara na netu, te dobivamo sve više (ne)kvalitetnih klanova. � to misliš, tko je ”kriv”?

Kriva je industrija koja izravno i neizravno utječe na javno mijenje. Hrvatska, kao zemlja u razvoju još se uvijek pokušava “naći” u svemu tome, no pošto je sve više web stranica posvećenih igrama, znači kako je situacija s gamingom u Hrvata dobra. Ne želim, doduše biti previše optimističan iz razloga što u Hrvatskoj još uvijek velikim dijelom vlada mišljenje kako su igre neozbiljna i nekonstruktivna zabava, a ljudi koji se igraju, pišu o igrama ili se profesionalno bave gamingom, odnosno pokušavaju, smatraju se – neozbiljnima. Nažalost, još će proći mnogo vremena dok se ne shvati kako je gaming industrija u zapadnim zemljama Europe, Sjevernoj Americi, Kanadi, Kini i Japanu ekstremno unosan biznis, dok najveće i najperspektivnije kompanije iz gaminga zgrću milijarde.

HCL: Gamer je star mnogo, mnogo godina, bio je prva gaming orijentirana hrvatska Web Stranica. Gotovo ništa kvalitetno nije izašlo mnogo godina, a pogotovo nešto što je na sceni ostalo neko duže vrijeme. Prije neka 2 mjeseca HCL ( ili nekada Cro-Gaming ) proslavio je svoj prvi rođendan. Statistike posjećenosti su odlične, no nas zanima mišljenje jednog ”stručnjaka”. Bez cenzure, što misliš o HCL-u kao gaming portalu.

Bez cenzure?:-) Iznimno ste perspektivan web portal kojem treba nešto više promocije kako bi postao uočljiviji.

HCL: Vjerujem da ti je poznato da je HCL liga koja se održavala po cijeloj Hrvatskoj trenutno zaustavljena, te je sav napor uložen u organizaciju WCG-a Hrvatske u Zagrebu. Kakvo je tvoje mišljenje o HCL ligi i WCG-u, misliš li da promiče gaming u hrvata, ili možda misliš da se gaming u Hrvatskoj ne može proširiti više od trenutne raširenosti? ( a jesam se smotao :) )

Bilo bi doista nepošteno i uvredljivo prema ljudima koji održavaju hrvatsku gaming scenu na životu izjaviti kako gaming u Hrvatskoj ne može dalje od ovoga. Gaming u Hrvata može i mora dalje od ovog stanja, što postupno dokazuju WCG i ESWC, no kao što sam već napomenuo, morat će proći još mnogo vremena kako bi se stvorilo dovoljno snažno tržišno natjecanje koje bi potaklo bolji razvitak gaminga u Hrvatskoj.

HCL: E3 2006 je trenutno iza nas, po mnogima ovogodišnji E3 donio je najviše novosti i novih tehnologija u posljednjih nekoliko godina. Mnogi najavljuju dominaciju konzola i nepotrebnost PC-a kao igraće platforme. Stavove o tome izrazio si u nedavnoj najavi Crysis-a. No za naše čitatelje, da ponovimo gradivo.

Ovogodišnji E3 je donio hype, ništa drugo. Možemo se pretvarati kako su konferencije za novinare Microsofta, Sonyja i Nintenda otkrile revolucionarne novitete, no zapravo nisu otkrili ništa što već nismo znali.

Propast PC-ja najavljuje se još od tamo pojave PlayStationa, no začudo još uvijek igramo naslove koji kvalitetom zasjenjuju većinu toga raspoloživog na konzolama. Doduše, veliki dio tržišnog kolača doista pripada konzolama, i prodaja PC igara posljednjih se godina ničim nije pretjerano isticala, tako da su Microsoft i Dell morali reagirati. Ove dvije kompanije najavljuju renesansu PC gaminga, a na nama je vidjeti hoće li se to doista dogoditi. Budućnost gaminga, kako na PC-ju, tako i na konzolama jest digitalna distribucija koja je započeta upravo na PC platformi, što govori kako konzole ne mogu bez PC-ja, a niti PC ne može bez konzola.

HCL: Upravo gledam na novom PCP DVD-u slike sa E3-a i razmišljam kako se Teo Valić dobro proveo. Kad će čitatelji dobiti priliku da odu sa nekim članom PCP na romantično putovanje u LA u 5. mjesecu :)

Ako bi netko od naših čitatelja išao s našim novinarima u LA, tada to jedino može biti zgodno, bujno, plavo, tamnoputo djevojče.

No, sada ozbiljno… dobra ideja, razmislit ćemo o tome;-)

HCL: Kad smo već kod novog PCP-a vidio sam neka nova imena u ovom broju. Ono što većinu čitatelja zanima je, kako postati recenzent u njihovom omiljenom časopisu. Da li primate mito u obliku ćevapa?

Osnovne karakteristike PC Playevog recenzenta su završena srednja škola, odnosno fakultet, poznavanje PC igara i gaming scene, a posebnu prednost dobivaju pojedinci s mogućnošću pisanja suvislih rečenica, poznavanja engleskog jezika i hrvatske gramatike, te preferiranje masnih bureka od sira.

HCL: PlayStation 3, Xbox 360 ili Nintendo Wii. Koja će po tvom mišljenju obilježiti ovu generaciju konzola ( iako Iwata tvrdi da Wii nije konzola nove generacije, mi ćemo misliti da je ). Misliš li da bi ovom generacijom konačno mogla prestati prevlast Sony-a na polju konzola, imaju li Nintendo i Microsoft dovoljno snage za to. Koju ti misliš uzet… Raspiši se :)

Pošto su Sony i Microsoft osigurali ogromnu bazu kupaca, PlayStation 3 i Xbox 360 vrlo će vjerojatno imati priličnu prednost pred Nintendom koji najveće uspjehe bilježi “samo” na Japanskom tržištu. Ipak, Nintendo Wii najviše me impresionirao iz razloga što nudi upravo ono što se godinama zapravo želi postići – gotovo potpuna interakcija igrača.

HCL: Ljeto počinje, oni sretnici koji žive na moru ( hehe ja ) uživat će u moru, ljetnim curicama i svim ostalim blagodatima, dok će oni gaming ovisnici u unutrašnjosti većinu ljeta provesti za kompom. Ljeto vjerojatno neće obilovati nekim super hitovima, pa što nam preporučuješ, koji je tvoj favorit za najbolje potrošiti ”dragocjeno” vrijeme. Koja ti je igra najviše prirasla srcu ( čitaj najbolja ).

Želiš li bespovratno potrošiti svoje dragocjeno vrijeme, vjerujem kako ćeš odgovor pronaći u MMO naslovima tipa World of Warcraft i/ili Guild Wars. Srećom, još se nisam “upecao”, tako da ću konačno pokušati završiti Ghost Recon: Advanced Warfighter, taktički FPS koji me uistinu oduševio.

HCL: Gdje ćete na ljetovanje? Svi redom iz redakcije.

Sečen će vjerojatno bućnut nožice u Rijeci, Teo će gliserom s utjecajnim prijateljima preko Jadrana, Troll bi mogao iz svoje pećine u lokalnu baru, Tom Tustić možda ode do Pariza ( iako mu pobjeda na ESWC to nije pružila ), Čorkalo, pak možda prošeće s frendovima i djevojkom do Bangladeša, a za sebe još iskreno nemam pojma :-)

HCL: Sad ću se okrenuti ozbiljnijim pitanjima. Imate li klimu u redakciji? Čime se hladite osim pivom?

Imamo. Osim hladnom pivom, hladimo se i ledenim pogledima tajnica.

HCL: Imaš li ženu i zašto ne?

Nemam. Teško me osvojit.

HCL: Tko je Luka � imić i kakve veze ima s Kuzmom i Shaka Zulu?

Nemam pojma.

HCL: Dvije riječi o Niki Kranjčaru (Btw. ”ljepo” i ”tan” nisu dvije riječi)

Zakon momak.

HCL: Tko ti se najviše urezao u pamćenje sa PCP Foruma? Misliš li da bi bila dobra ideja Wedrana proglasiti kao službenog uzora PCP foruma?

Sickmanno. Wedran je sam po sebi institucija PCP foruma.

HCL: Kako je moguće da Sam Fisher nožem reže šator, a neprijatelj ne čuje bolno glasne zvukove rezanja tkanine?

Sam Fisher je američki agent. Američki agenti su najbolji, nevidljivi i nečujni.

HCL: � to jedu Nindže?

Nindže su previše kul da bi jeli.

HCL: Treba li vam grafičar u časopisu, mi imamo jednog veoma vrijednog?

Ak je žensko i voli nosit duboke dekoltee, primamo bez pitanja.

HCL: Tvoje mišljenje o smajliću banani koja pleše?

Konačno je dočekao Godoa.

HCL: Da vidimo poznavanje engleskog jezika: How much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck would chuck wood?”

Google kaže sljedeće;-)

The amount of wood that woodchucks would chuck on a given day varies greatly with the individual woodchuck. According to a Wall Street Journal article, New York State wildlife expert Richard Thomas found that a woodchuck could chuck around 35 cubic feet of dirt in the course of digging a burrow. Thomas reasoned that if a woodchuck could chuck wood, he would chuck an amount equal to 700 pounds.

HCL: � to si radio 6.6.2006.?

Zakasnio na sastanak jahača apokalipse.

HCL: Za koga navijaš ( domaći i strani )? Misliš li da je Stam bio u pravu kad je otišao iz Milana?

Real Madrid, Ajax, Liverpool. Ne pratim hrvatsku ligu. Mislim da je Stam postupio onako kako mu nalaže savjest.

HCL: Koliko je vremena prošlo od kad si počeo odgovarati na pitanja?

Dan ipo.

HCL: Jesi li sretan što je intervju gotov?

Ne znam. Misliš li da sam sretan što je intervju gotov?

HCL: Jesi li tužan što intervju nije gotov?

Uvijek sam tužan kad ljudi prekidaju intervjue sa mnom.

HCL: Za kraj, nekoliko rečenica… za kraj :) Sve što te nisam uspio upitat, a htio si reći.

Ekipa iz PC Playa želi sve najbolje dečkima s HCL-a kako bi hrvatsku gaming scenu održali u još boljem svjetlu.

HCL: Hvala još jednom, čitamo se na PCP forumu!

Komentari (1)

  • Loky1862

    20.10.2008 - 19:54

    Iggy je jebeeeno smješan lik :)) Čak sam mu napisal i pismo u PC play. Pročitao sam gro njegovih recenzija i plakao od smjeha… Vidim da je intervju star ko biblija, al svaka čast momci!

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!