HCL.HR

Enemy Territory: Quake Wars [PC, X360, PS3]

Igor Belan 05.03.2007.   •   0 komentara


Naša stara najava ove igre, objavljena još 2005. na starom cro-gaming.com sajtu i dalje vam može ponuditi neke osnovne informacije koje bi vas mogle zanimati o potencijalnom MP hitu – Enemy Territory: Quake Wars.

Multiplayer pucačine su među najzabavnijim igrama koje možete naći ovih dana na tržištu. Možda najigrivija je Wolfenstein: Enemy Territory. Ova igra ima horde fanova koji je igraju što zbog vrhunske igrivost, ali i zbog toga što je potpuno besplatna. Kao što ste već sigurno zaključili, ET se prebacuje iz Drugog svjetskog rata u budućnost. Radnja se odvija nešto prije Quake 2 tj. početak Stroggovske invazije na Zemlju. Naravno, tu su uvijek prisutni marinci, malo manje poznati kao Earth Defens Forces, koji svim silama brane naš planet. Da marincima ne bude dosadno pobrinuli su se alienski agresori, Stroggovi. Kibernetički organizmi koji izgledaju premoćno i zadavaju želučane tegobe ”slabašnim” marincima. Kada odaberete stranu, počinje igra.

Zaboravite ulijetanje sa ogromnim arsenalom i pucanje po svemu živom i mrtvom, trebati ćete igrati malo promišljenije i malo više taktizirat. Jer, nije riječ o besmislenom klanju, nego je gameplay malo dublji. Radit će se o objektivima i misijama ”u malom” u kojima će te trebati upasti u neprijateljsku bazu ili teritorij i uništiti određeni objekt. Igra će vas u svakom trenutku orijentirati i preporučiti vam najbolju akciju. Nitko nije prisiljen slušati te savjete, ali oni su vrlo važni i ako ih pratite dobiti ćete određene bodove koje ćete koristiti za povećavanje ranka i atributa. Zato je pametnije malo poslušati kompjuter, imati ćete velike koristi. A i junačenje se ne isplati baš jer ćete vjerovatno završiti kao alienska hrana.

Da bi igra bila fluidnija i zabavnija, u igru su dodana vozila. I to čak četrdeset njih. Ovisno koju stranu odaberete, vozila će biti drugačija. Marinci će imati već standardni ”vozni park” kojega ne treba previše predstavljati, jer se nije baš mijenjai kroz godine. Razni tenkovi, prijevoznici i džipovi. Stroggovi će sigurno imati neka napredna hi-tech alienska vozila, ali se za sada vrlo malo o tome zna. Vjerovatno neke lebdjelice i slično.

Klase su više, manje iste kao i prije. Medic će liječiti ranjenike i oživljavati mrtve, inženjer će popravljati vozila, tu su standardni jurišni vojnici, itd… Kada uđete u vozilo pod činom određene klase, vozilo dobije dodatne mogućnosti. Ako ste medic, od vozila ćete napraviti pokretnu kliniku, inžejner će standardno vozilo pretvoriti u stealth vozilo… O oružju ne možemo reći ništa previše, jer se vrlo malo zna. Ali očekujte standardni alat ljudske tehnologije ( nešto ala Doom 3 postava ) i nešto naprednije stroggovsko naoružanje.

Igraći modovi za ovu igru neće biti potrebni (”Uzalud vam trud svirači”), jer će svaka misija zbog raznolikosti biti kao mali mod. Nivoi će biti različiti, pa ćete se tako nekada naći na otvorenim prostranstvima na kojima će vozila itekako dobro doći, a nekada ćete biti prisiljeni na blisku borbu. Čak će biti podjeljeni na dnevne i noćne, pa će sigurno biti zanimljivo. Da prezentacija igre bude što realnija i kvalitetnija pobrinuti će se Doom 3 fizika ( o korištenju Doom engiena više saznajte na kraju texta ). Napredna ragdoll fizika, realna oštećenja vozila, uništivi materijali i slične stvari biti će upakirane u ovu igru. Da bi se lakše snašli u borbi i općenitom metežu, u igru će biti ubačena glasovna komunikacija, koja će puno olakšati taktiziranje.

Sada dolazimo do najljepšeg elementa, a to je grafika. Kao što vidite na slikama, ona je doista izvrsna, zahvaljujući Doom 3 engienu. Svi se sjećamo mračnih i skučenih hodnika kroz koje smo sa strahom prolazili u Doom-u 3, i tek pokoji prikaz siromašnog eksterijera. E pa to neće biti slučaj sa ET: Quake Wars. Napokon ćemo moći vidjeti golema prostranstva i uživati u napucavanju na daljine. Naime, John Carmack je u zadnji čas izmislio neku novu tehnologiju koja omogućava pravljenje velikih eksterijera. Napokon će Doom engine biti iskorišten do kraja. Iako još jedna MP pucačina u nizu, nema mjesta za sumnju, ako se ispuni većina obećanja, sve je za pet, a i nadamo se da će nadmašiti prethodnika.

Komentari (0)

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!