HCL.HR

Final Fantasy Crystal Chronicles: The Crystal Bearers [Wii]

Petar Karabatić 06.08.2007.   •   0 komentara


Final Fantasy: Crystal Chronicles na Gamecubeu nije postigao predviđen uspjeh, ponajprije jer je tražila četiri dodatne konzole uz jednu glavnu ako ste htjeli u potpunosti uživati. Square Enix je uvidio pogreške…

Final Fantasy je oduvijek bio tvrdokorni RPG serijal. Tu i tamo je bilo zalazaka u akcijski RPG, koji je danas očito postao popularniji. Square Enix odlučio ići tim tokom. Naravno, prvi mačići se u vodu bacaju i to smo vidjeli na prvoj Final Fantasy: Crystal Chronicles igri. Naime, igra je bila suviše zahtjevna za prošlu generaciju, jer je tražila 4 dodatne konzole uz jednu glavnu ako ste htjeli u potpunosti uživati. Square Enix je uvidio pogreške, te je Crystal Chronicles nastavke prilagodio konzoli za koju izlaze. Crystal Chronicles: The Crystal Bearer će biti Wii exclusive igra, akcijski RPG orijentiran ka single player iskustvu dok će Rings of Fate biti jedno veliko multiplayer iskustvo na DS-u, uz mogućnost single playera. The Crystal Bearer je doživio brojne promjene tijekom razvoja. U početku je na njemu radila originalna Crystal Chronicles ekipa. Likovi su bili dječačkog, čak chibi stila te je igra bila pravi multiplayer. No nakon završetka Final Fantasyja 12, dolazi do promjene čelnih ljudi u GameDesigners studiju i igra dobiva nove obrise. Što bi drugo očekivali od dijela ekipe zaslužne za FF12 i ljudi iz Nintendo studija? Naravno, prostrane svijetove arabijskog izgleda, odrasle likove i jaku priču.


Prema najnovijim vijestima iz Square Enixa, pratit ćemo avanture poznatog heroja. Dosta dobra promjena, s obzirom na već standardno podizanje neznanog dječaka u heroja. Priča se vrti oko life crystal, ne zna se u kojoj mjeri je povezano sa prvotnim Crystal Chronicles. Square je najavio jednu inovaciju. Naime, igra će sadržavati aerial battles, no ne u nikakvom letećem prijevozniku već vaš heroj leti. Na taj način se ujedno putuje od lokacije do lokacije koje će biti standardnog RPG tipa, dakle red gradova red dungeona. Dungeoni su ovaj put uređeni u The Legend of Zelda stilu, te svaki sa sobom nosi određenu priču koju će vam mistični glas ispričati. U igru je uveden full voice acting što je lijepa novost. No bilo bi lijepo kada bi Square Enix ponudio dvostruku vokalizaciju, japansku i englesku s obzirom da je japanski voice acting u većini slučajeva bolji. Kako su produkcijske mogućnosti ovaj put veće zatražene su usluge japanske filharmonije koja će zamijeniti većinske MIDI tonove prve Crystal Chronicles igre.Slično Final Fantasyju 12, koji je očito misao vodilja ove igre, prevladavat će arabijski tonovi u kombinaciji sa škotskim uzorkom. Art stil će također biti u tome stilu uz naznaku na fantasy, te će svi krajolici biti prikazani u predivnom 480p prikazu. Kako to Square Enix običava, dali su si vremena istražiti Wii prije produkcije pa su već počeli izvlačiti skrivene atome snage ATIjeve grafičke kartice, za koju je rečeno da je to zapravo X1600 uz tweakeane mogućnosti. Tako ćemo osjetiti čari bump mapinga, i inih mapinga, light i water efekata te bogatih tekstura kojima će te se kretati.


Pri kretanju koristit će se Nunchak dio, Wiimote će služiti za kameru, biranje oružja, koje će se moći mijenjati tijekom same akcije, i biranje magije. Magic će i u ovom nastavku dolaziti u obliku orbova koji će se moći kombinirati ako želite više ili skrivene spellove. Navodno, iako nije potvrđeno, određeni orbovi će prizivati jedan od zaštitnih znakova Final Fantasyja- summone. Jedan od njih je viđen u traileru, no hoće li zaista biti to se tek mora saznati. The Crystal Bearer je zadržao jednu “cute” komponentu prvotnog Crystal Chroniclesa, a to su Moogles. Sada, osim bojanja i šišanja dlake, će te moći nadjevati im imena, određene sposobnosti koje se mogu iskoristiti tijekom borbe itd. Moogle minigame će biti jedan od brojnih mini igara koje će krasiti ovaj nastavak te SE obećava 30 sati dug main quest, koliko je istina…vidjet ćemo.


SquarEnix je pun obećanja za ovaj Crystal Chronicles, puno puta su nas uvjerili u ostvarivanje istih što je pohvalno, no imali smo slučaja kada bi igra i podbacila (Ehregeiz ili kako se već piše). No prvi CC je dobar prosjek i dobar pokušaj za akcijski FF RPG. Sada vjerojatno znaju svoju školu te uz dodatak talentirane Final Fantasy 12 ekipe, visokog production valuea koji prvi Crystal Chronicles nije imao, te naših figa očekujem prvoklasnu Final Fantasy akciju. Igra izlazi u prosincu u Japanu, a za ostatak svijeta prije završetka fiskalne godine Square Enixa.

Komentari (0)

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!