HCL.HR

Red Alert 3 [PC,X360,PS3]

Davor Igrić 03.06.2008.   •   8 komentara


Do kraja ove godine trebao bi nam izaći još jedan sličan RTS; treći po redu nastavak Red Alert serijala. Naravno, svi znamo da je ovo još jedna debela mužnja novaca od nostalgičnih igrača, ali hej… Kao da je nama to ikad smetalo.

Ne znam kako izgleda vama, ali meni se čini da se u zadnje vrijeme priprema, ili je već izašlo, podosta igara vezanih uz C&C tematiku. Prošle godine izašao je Tiberium Wars, ove godine i njegov dodatak – Kane`s Wrath. Electronic Arts najavljuje i taktički FPS čija će se priča bazirati na vječnoj borbi GDIa i Brotherhood of Noda imena Tiberium. No, kao da to sve nije dovoljno, do kraja ove godine trebao bi nam izaći još jedan sličan RTS; treći po redu nastavak Red Alert serijala. Naravno, svi znamo da je ovo još jedna debela mužnja novaca od nostalgičnih igrača, ali hej… Kao da je nama to ikad smetalo.

Većina igrača mojeg godišta sigurno je odrasla na Red Alertu. I na PC-u i na PlayStationu, igrao sam svaki nastavak. U kvartovskoj igraonici ostavljao sam svoje prve džeparce i do danas nisam požalio. Ovaj serijal, definitivno me zaljubio u RTSove i svaki sljedeći koji sam isprobao imao je težak zadatak da bude bolji od jednog Red Alert: Retalliationa. Treći nastavak iz ovog serijala, po svemu sudeći neće nuditi nešto ingeniozno. I dalje ćemo imati dobre stare Soviete i Alliese, i alternativnu povijest u kojoj Hladni rat nikada nije prestao. Bacat ćemo nuklearke; Tesla Coil još će jednom biti najbolje obrambeno oružje u povijesti gaminga… Svi stari elementi biti će tu. No, kako ovo iznuđivanje od strane EA ne bi bilo malčice preočito, programeri su obećali da će ubaciti i ponešto noviteta u sam nastavak. Dakle, među prvim spomenutim stvarima, obećana je nova frakcija. Empire of the Rising Sun trebao bi predstavljati svojevrsni Japan u vrijeme Drugog svjetskog rata. Ovim potezom programeri najvjerojatnije žele online igranje učiniti što kompetitivnijim i zanimljivijim, ponešto različitim. U realnosti, ovim potezom igra će izgubiti dio svoje stare draži, a da ta realnost bude još realnija, svaki RTS današnjice ima minimalno tri međusobno sukobljene strane, pa stoga niti ova neće biti ništa drugačija.


Ovaj serijal mogao je nastaviti onako kako je započeo, i online igračima ponuditi dvije frakcije, ali kroz produbljeni gameplay i micromanagment. Ali, zašto se brinuti oko detalja, kad je lakše ubaciti neku generičku frakciju, koja će sama po sebi zaintrigirati stare igrače, a oni noviji neće ni shvatiti o čemu se tu radi, obzirom da im je u današnjoj gaming industriji to svakodnevno ponuđeno. U ovom trenutku EA može spasiti jedino to da ovu igru ne izdaju prerano i da se malo potrude sve tri frakcije izjednačiti i cijelu priču vezanu za ubacivanje EotRSa dovesti do savršenstva. Tu se opet nadamo starim elementima koji su proslavili serijal, poput glumljenih cutscena, izvrsnih voice-overa itd. Iskreno, ovaj dio me najmanje zabrinjava jer znam da će po tom pitanju EA napraviti odličan posao.

Osim treće frakcije, programeri obećavaju nešto dublji sustav borbe od prethodnika. U početku, sve se svodilo na što brže razvijanje industrije, postavljanje slabije obrane, izgradnju ogromne količine vojske negdje u pozadini baze i zatim tank rushanje prije nego što to protivnik učini. Dakle, ono što nas očekuje u trećem nastavku je naglasak na morskoj, podmorskoj i desantnoj borbi. Osim na kopnu, baze će se moći graditi i na moru. Vaša vojska možda će biti kralj kopna, ni ne znajući što vam protivnik sprema s mora. Koliko je sve podređeno morskoj borbi, govori i činjenica da će inženjerci biti opremljeni i omanjim brodićem na napuhavanje kojim će moći doploviti do određenog svjetionika i okupirati ga kako bi jednim potezom otkrili veće dijelove mape. Poneke jedinice biti će poluamfibijske, te će se moći kretati i po moru i kopnu.


Uglavnom, more će nuditi ogroman broj novih taktika u borbi protiv protivnika. 3D neće biti samo šminkerski element u igri nego će uzvisine nekim jedinicama donositi razne bonuse poput daljeg pogleda, dok će onima ispod ove biti nevidljive. Sovjetska jedinica Bullfrog moći će naskakivati na protivnike koji se nalaze u nekoj udolini i već sad mogu zamisliti koliko će nam to sati zabave ponuditi. Igru će pokretati isti engine koji pokreće Tiberium Wars, pa će se za ljubitelje grafike i tu naći par razloga za kupnju ove igre.

Dakle, Command & Conquer: Red Alert nam se vraća. Iskreno, volio bi da je ostao isti kakav je bio prije (samo u novom ruhu), ali također shvaćam da to nije moguće. Poneki novi element, ubacivanje nove frakcije, savršeno odrađene cutscene i prije svega nostalgija, razlozi su zbog kojeg ću ja nabaviti primjerak ove igre. No, hoće li to sve biti ukalupljeno kako spada vidjet ćemo krajem godine za kad je najavljen konačni izlazak.

Za kraj, po dobrom starom običaju, donosimo i jedan gameplay trailer iz igre. Obavezno pogledati!

Ako imate kakav komentar na najavu ostavite ga dolje, a svi koji su registrirani mogu pristupiti i našem forumu te započeti raspravu o ovoj igri.

Komentari (8)

  • Pi?kica

    03.06.2008 - 21:20

    Davore! Davore! Strava najava. GGDI

  • Dodo

    03.06.2008 - 21:21

    Šta reć, Davor uobičajeno dobar.

  • Seengeer

    04.06.2008 - 12:12

    super najava, ipak ne bi najavili Red Alert 3 da niste vidjeli na LNLu hehehhaha : ))

  • Seengeer

    04.06.2008 - 12:19

    Ovaj predhodni komentar je bacio moj buraz s mog akaunta.

    SRY!

  • MarkaN

    04.06.2008 - 13:44

    LOL XD

    a dobro je :)

  • Blaster32

    04.06.2008 - 19:17

    cepelini 😀

  • beaver hunter

    06.06.2008 - 15:51

    uz svo dužno poštovanje prema ovom serijalu (u nadi da neću zvučati poput wekija, ali nemrem si pomoć) ali mislim da ova igra neće biti jako dobra. biti će dobra, ali ne jako dobra. nažalost.

  • mr_solidus

    06.06.2008 - 16:59

    odlično si ovo napisao moj prijatelju davore ;D
    igra će ispast govno i tak ;D

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!