HCL.HR

Tales of Monkey Island: Lair of the Leviathan prohod

Ivan Čičak 17.10.2009.   •   0 komentara


Iako mrvicu zakašnjelo, HCL vam po danome obećanju donosi i prohod za treći chapter Tales of Monkey island serijala imena – Tales of Monkey Island: Lair of the Leviathan. Zapeli ste? Evo lijeka!

Baš kao što smo i obećali donosimo vam prohod za nedavno izašli treći chapter Tales of Monkey Island serijala. Ako vas muči određeni dio igre, potražite taj dio u našem velikome prohodu i uskoro ćete igrati dalje, nezadovoljni što to niste uspjeli skužiti bez pomoći, ali zadovoljni jer ipak igrate dalje i uživate u ovoj odličnoj resurekciji dobrog starog Monkey Islanda. Naravno, ne treba ni govoriti da je ovaj tekst jedan veliki spoiler cijele epizode, stoga pažljivo čitajte.

Ne bi nas trebalo iznenaditi što ovu epizodu Guybrush počinje unutar divovske morske krave. Pravo iznenađenje jest da je Morgan u nesvijesti, a Guybrush mora pronaći izlaz. Krenite od broda i pronađite kamp Coronada de Cave. Razgovarajte sa njime i predajte mu medaljon koji vam je dala Voodoo Lady. Strašan istraživač (TM) će na trenutak biti opsjednut, a kad se razbudi neće više biti toliko oduševljen Guybrushevim odnosom sa Voodoo Lady, te će Guy morati dokazati da je sretno oženjen čovjek. Stvarno ne postoji bolji način da se to dokaže nego sa lažnom ženom (čitaj: krvoločnom ubojicom).

Vratite se do broda i razgovarajte sa Winslowom. Morgan još nije budna, pa pratite Winslowa i pružite prvu pomoć. Iako zanimljive, ove radnje nisu uspješne, pa će Guybrush morati pronaći mirišljave soli. Istražite malo brod i popnite se po jarbolu, te dok ste u ušnom kanalu uzmite malo ljigavog voska iz uha (ipak je to za opće dobro). Budući kako Guybrush nema problema sa spremanjem odvratnih stvari u svoj kaput, vratite se do Morgan i upotrijebite vosak. Nakon početnog nećkanja pristaje postati gospođom Threepwood, te ćete se sada morati dokazati kao par Coronadu de Cavi (kojeg nije lako nasamariti). Odgovarajte na njegove upite u tipičnom Guybrushevom duhu i tražit će vas da to dokažete, te naposljetku vas zarobiti u kavezima (kako romantično…).

Da bi dokazali koliko dobro poznajete Morgan, De Cava će vam postaviti seriju pitanja. Morgan će na sva pitanja odgovoriti točno, te će se sada Guybrush morati prisjetiti narušavanja Morganine privatnosti.

Ako se ne sjećate, ovdje vam je mali podsjetnik:

  – uzor joj je Guybrush (naravno)
  – ime njenog ujaka je Jugebender
  – najdraži ljubimac joj je Gomez
  – učitelj joj je bio Dante Dragotta
  – brod joj se zove Toro

Ovime ste uspjeli uvjeriti luckastog istraživača u vašu iskrenost. On će vam sada odati plan putovanja na područje morskih krava i izraziti potrebu da izradi pužnicu za svog domaćina, morsku kravu. Sve djeluje jako lako dok Morgan ne gurne Guybrusha niz jezivi crni ponor….i u kantinu. Tko bi rekao?

Pojaviti će se tri divlja moreplovca koji će vas naizmjenice odobravavati i prijetiti vam. Guybrush mora uvjeriti Morgan da ga ne ubije i istovremeno se mora okušati u diplomaciji. Razgovarajte sa Morgan da bi je naučili putevima strašnog gusara, te ćete u međuvremenu shvatiti što Elaine i LeChuck rade. Sve ne djeluje optimistično i Guybrush će se morati pridružiti bratstvu. Pogledajte uokolo i krenite razgovarati sa ljudima. Prođite pored Noogieja do donjeg dijela i pitajte Bugeyea o pridruživanju bratstvu. Nemojte zaboraviti tražiti njegov glas nakon što saznate za legendarni ogled gusara. Da bi sudjelovali morat ćete ‘složiti’ najopakiju facu gusara koju možete. Iako je malo teško za povjerovati, Guybrush nema preveliki repertoar gusarskih faca, pa ćete morati popričati sa drugim zarobljenicima morskih krava. Morgan nije nimalo impresionirana Guybrushom i baca potpisanu sliku. Pokupite tu sliku jer vam je vrijedna i Morgan će je htjeti natrag. Da… ziher …

Sada je vrijeme za lobiranje (nadajmo se da ćete biti uspješniji od Markovića) u bratstvu. Prije toga provjerite kako De Cava napreduje u izgradnji pužnice. Vratite se do grla i krenite prema glavi da se susretnete sa njime. Dati će vam kriglu i tražiti od vas da mu pomognete pronaći malo dobre kapljice. Vratite se do trbuha i popričajte sa Noogijem, sviračem bubnjeva. Pitajte ga za njegov glas i on će tražiti od vas da mu sredite spoj sa Morgan. Dođite do Morgan i isprobajte svoju gusarsku vještinu (vikanjem ARRRRR). Pitajte je zatim što misli o Noogieju, a nakon toga joj recite da je potrebna za misiju izviđanja. Prvo ga mora ispitati, isprobati njegov stisak i na kraju provjeriti da li nosi oružje. Pošaljite je i vratite se do Noogieja da vidite kako je prošlo. Očigledno njegova poremećena vizija izlazaka radi u vašu korist i dobit ćete njegov glas. Dok sa njime pričate, isprobajte i malo gusarskog štimunga (ponovno vikanje: ARRRRR) da vidite što Noogie ima za ponuditi.

Gusari ne mogu odoljeti blagu, pa bi Guybrush mogao baciti pogled na hrpu zlata pored Bugeyea (primjetite škrinju koja priča). Kuka umjesto ruke može poslužiti kao dobar obijač brava, pa je iskoristite na bravi i otkrit ćete poznato lice, Murraya. Čini se kako ste dobili pratioca u Guybrushevim hlačama. Lik na brodu je vrijedan pogleda jer sadrži novo gusarsko lice, kao i slika na hrpi blaga pokrivena prljavštinom. Kliknite na čudnovatu izbočinu (weird bump) i nakon neugodnog putovanja ćete se naći pored Noogieja. Sada ćete moći putovati i iz ovog smjera. Popričajte malo sa Noogieom i zamolite ga da promijeni ritam. Želučana žuč će porasti i postat će savršena za skupljanje kriglom.

Putujte do čudnovate izbočine i pokupite malo žuči prije nego li se Noogie ponovno vrati na stari ritam. Budući da je žuč nagrizajuća, iskoristite kriglu na slici i dobit ćete novu gusarsku facu, legendarni Fish Eyes. Ovdje postoji još jedan prolaz putem Old Proturberancea koji je blokiran. Iskoristite ostatak žute žuči na izbočini i svjedočite otvorenju (kao što to može samo želučana kiselina). Uskočite unutra i posjetite Iron Monkeya da uzmete priručnik Modern Torture Made Easy. Šteta što je mračno u Guybrushevom džepu, jer bi inače Murray mogao i primijeniti neke dobre primjere.

Krenite gore kroz Strange Growth i dajte ostatak žute žuči De Cavi, koji će je odbiti. Pričekajte dok ne skine ‘monokl’ i uzmite mu ga sa stola. Upotrijebite njegov monokl sa okom morske krave i vratite mu ga. Budući da mu je sada sve malo crvenije, možete mu dati žuč i ‘skinuti’ novu gusarsku facu. Vratite se do trbuha i razgovarajte sa Mooseom i njegovim mrtvim prijateljem Santinom (izgleda da će i mrtvi glasati; zvuči poznato?). Čini se da Santino baš i ne priča puno, ali imate dobrog dvojnika u džepu. Guybrush će morati upotrijebiti svoj ARRRRR da bi naučio Mooseovu tehniku i zatim ga upoznati. Predložite zdravicu u bilo koje ime i dok je Mooseu pažnja odvučena upotrijebite mač na Santinu. Nakon toga stavite Murraya na Santinovu glavu i imat ćete potpunog kosturskog Murraya.

Nagovorite ga na dvoboj… možda ipak drugi put. Sada kada nije na nogama pokažite mu priručnik za mučenje. On to jako želi vidjeti, a Guybrush će dobiti uslugu. Pogledajte Noogijev priručnik za inicijaciju i primjetite da je naslovnica labava. Zamijenite naslovnice kombiniranjem dviju knjiga i pokažite to Murrayu. Njegov sadistički entuzijazam će prevladati i glasati će za vas. Vrijeme je da impresionirate Bugeyea. Krenite k njemu i izazovite ga na dvoboj.

Guybrush bi trebao koristiti samo svoje nove face i oči da bi osigurao pobjedu, ali niti to neće biti dovoljno. Ipak, malo boginja će ga uvjeriti i Guybrush će pristupiti bratstvu. Zatražite glasanje i uđite u bratstvo, te kao prvu dužnost primite čuvanje pužnice. Na putu prema gore da zamijeni pužnicu Winslow će obuhvatiti Guybrushevu pažnju i pokazati mu glavu morskog konjića na njegovom krevetu. Čini se kako netko stvarno ima Guybrusha na piku, ali La Esponja Grande ne čeka nikoga. Nastavite putem i zamijenite pužnicu u uhu morske krave, te popričajte sa De Cavom o tome. Bratstvo je čulo za ovu prijevaru i natjeralo Guybrusha u trbuh, gdje će nakon puno moljakanja Morgan doći u pomoć.

De Cava ne podnosi buntovnike i nakon ubacivanja čudnovate tekućine u probavni trakt morske krave svi krećete na površinu mora. De Cava izabire Guybrusha da zaroni i pronađe La Esponja Grande na dnu. Pogledajte uokolo i krenite dolje prema pećini gdje se nalazi divovski protivnik, ženka morske krave. Nakon povratka na površinu De Cava vam savjetuje da morate flertovati sa Leviathanom, za što morate naučiti njezin jezik i morate imati Manatee’s Tongue da proizvodite zvukove. Razgovarajte sa posadom i vidite što Morgan misli o cijeloj situaciji. Pokupite neke korisne predmete i krenite prema De Cavi. Medaljon na bravi ima neku čudnovatu moć, pa ga uzmite. Uzmite svoju sliku i stavite je u medaljon. Budući da ne radi kako treba, upotrijebite zlatni ključ da zaokrenete gumb i probajte ponovno. Čini se da je Guybrush zeznuo Voodoo lady i sada je kontrolira.

Iako je cijela soba zanimljiva, a inventar još više, nas zanimaju samo karte. Prvo postavite Fracture kartu, zatim Journey i na kraju Curse. Ovo će prizvati Marquis De Singea kojeg možete ispitati o jeziku morskih krava. Budući da prokletstvo ne djeluje na našeg znanstvanika, promijenite karte u Journey, Curse i Fracture, pa će se predomisliti. Doktor će donijeti knjigu, pa je prelistajte i promiješajte karte da je prvo Curse, a zatim Journey i Guybrush će se osvijestiti na brodu sa znanjem jezika morskih krava.

Sada je vrijeme za Manatee’s Tongue. Vrijeme je za malo istraživanja, pa otvorite škrinju pored ormarića i pogledajte što to straši ljude. Pronaći ćete Noogieja, pa ga preplašite i reći će vam sve što zna. Slijedeći je Bugeye, ali je malo zahtjevniji, dok ćete najviše problema imati sa Mooseom. Zatražite mač od Morgan i upotrijebite ga na Murrayu. Moose na kraju ispriča sve, a Guybrusha zapadne ponovni put u morsku kravu. U tome će vam pomoći glava morskog konjića, za koju znate gdje se nalazi. Zaronite u vodu i namamite divovsku morsku kravu glavom morskog konjića. Kada ste unutra krenite lupati po bubnjevima da jezik izvire iz jezera žuči. Čim prestanete svirati on će ponovno pasti. Ovdje će vam pomoći riba koju ste pokupili na brodu. Ona će nastaviti lupati po bubnjevima i time vam omogućiti da uzmete jezik. Kao i zadnji put iskoristite laksativ da bi ‘izašli’ iz morske krave i krenuli u lov na novu ljubav. Budući da ona ne želi ništa sa vama (ništa novoga) iskoristite jezik sa novom prijateljicom.

Ovdje ćete pronaći natuknice u razgovoru (flertu) sa morskom kravom:

  – ako vas pita gdje bi išli, recite Aquarium
  – ako spominje prtljagu, vi nemate ništa za prijaviti
  – ako vas nazove hladnim, recite da volite Hot and Spicy
  – ako spominje put do srca, zatražite kartu
  – što će reći ako vam poždere srce? izvrstan obrok
  – ako vas nazove slaboumnim? TV ne radi
  – ako vam kaže da ste sveznalica, recite da ne znate
  – ako ne možete kupiti njezinu ljubav, pitajte koliko stoji
  – vrijeme? izgubili ste sat
  – odgovor na otkidanje vaše glave? Stani lopove!
  – ako kaže da ste nervozni pitajte za WC
  – ako ste proždrljivi u kaznama, zamolite je da to ponovi

Nakon uspješnog razgovora morske krave kreću uživati, a Guybrush može uzeti spužvu. Nakon dolaska na površinu uviđa svoju grešku, jer je De Cava paranoičan nakon što je vidio da je netko prčkao po medaljonu. Zatvara Morgan i Guybrusha u kavez i bježi sa La Esponja Grande. Dajte Morgan njezin mač i povucite uže iznad kaveza da ga spustite. Zatim zamolite Morgan da presiječe uže iznad vašeg kaveza. Guybrush je slobodan, a spužva je još na brodu. De Cava kreće u napad na Screaming Narwhala. Narwahlov top je beskoristan protiv broda od gumenog drveća, ali uz pomoć domišljatosti i ovaj problem je riješiv. Iskoristite glavu morskog konjića na topu i namamite morsku kravu. De Cavin brod će nestati u unutrašnjost morske krave, kao da nije niti otišao.

Iako vam se čini da ste riješili sve probleme, jedan ipak postoji. Morgan je još uvijek pod ugovorom. Pričekajte slijedeći nastavak pod naslovom „The Trial and Execution of Guybrush Threepwood“ (zar je moguće?!)

Ako imate kakvih dodatnih pitanja oko ove igre ili nas jednostavno želite pohvaliti za ove odlične prohode, ne propustite izvanrednu priliku ostaviti nam komentar u boxu za komentare ispod ( naravno, samo ako ste registrirani ).

POVEZANO: Prohod – Tales of Monkey Island: The Siege of Spinner Cay (Chapter 2)
POVEZANO: Prohod – Tales of Monkey Island: Launch of the Screaming Narwhal (Chapter 1)
POVEZANO: Recenzija – Tales of Monkey Island: Launch of the Screaming Narwhal

Komentari (0)

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!