HCL.HR

Krvavo, krvavije, najavljen Killing Floor 2

Stjepan Fikter 08.05.2014.   •   2 komentara


Tripwire Interactive priprema nastavak kooperativnog masakriranja zombija koje će ovoga puta otići razinu više jer će igra po riječima developera imati najnaprednije komadanje neprijatelja na tržištu.

Killing Floor svoj život započeo je kao Unreal mod da bi ga kasnije Tripwire Interactive s tvorcem Alexom Quickom pretvorio u samostalni naslov. Deset ljudi je radilo na portu tri mjeseca, a rezultat toga je da se igra do sada prodala u gotovo 2,5 milijuna primjeraka.

Nakon šest godina stiže nam nastavak, a Tripwire kaže da su ovoga puta stupovi igre municija, oštrice i krv. Umjetnički direktor David Hensley izjavio je: “Kada smo počeli dizajnirati igru, odlučili smo da će krv biti najvažnija značajka. Bili smo veoma inspirirani Soldier of Fortuneovim GHOUL sistemom. Željeli smo nadmašiti taj sistem.”

Tako je nastao MEAT, u prijevodu – masivno vađenje utrobe i trauma, no ovaj sistem neće biti uznemirujuć poput Soldier of Fortuneovog jer se u igri nalaze čudovišta, a ne ljudi. Svaki protivnik imat će 19 mjesta na tijelu za komadanje pa će biti moguće pucati u glavu dok ne eksplodira i otkrije dijelove mozga, a ljubitelji hladnog oružja moći će prerezati glavu uzdužno ili poprečno.

Ovo su samo neki od primjera koje developeri navode. Osim toga, čudovišta imaju 95 animacija za umiranje koje su podijeljene po dijelovima tijela: glava, vrat, prsa, trbuh i udovi. Developeri su također otkrili novu tehniku renderiranja koja omogućava da mrlje krvi ostanu prisutne kroz cijelu bitku.

Sistem razvijanja likova također je doživio promjene naspram originala. Maksimalni level likova sada je povećan na 25 te će se svakih pet levela otključati po dvije vještine, ali će se moći odabrati samo jedna. Za primjer je uzeta Commando klasa koja će imati mogućnost da bira između nanošenja više štete protivnicima ili da svim igračima prikazuje zdravlje neprijatelja.

Sustav težine je također doživio redizajn pa umjesto da se protivnici samo brže kreću te mogu primiti više štete, kao što je to bilo u originalu, sada će biti agresivniji te imati nove vještine za ubijanje.

Kako je Killing Floor nastao od moda, tako će Tripwire omogućiti SDK za modiranje te integraciju sa Steam Workshopom. David Hensley oglasio se i po ovom pitanju te izjavio: “Za svaki sustav koji dizajniramo, razmišljamo kako ga napraviti proširivim za modere. Ako dizajniramo sustav i shvatimo da to neće raditi za modiranje, redizajnirati ćemo ga kako bi omogućili lakši pristup moderima.”

Killing Floor 2 još nema datum izlaska, ali je već poznato kako će svoju premijeru doživjeti na Steam Early Accessu. Prve screenshote objavio je PC gamer, a dostupni su i u našoj galeriji, odnosno odmah ispod ovih riječi.

Komentari (2)

  • lula4man

    08.05.2014 - 20:25

    samo nek je krvi =)

  • timi321

    @Red Falcon 2, 10.05.2014 - 10:09

    haha da

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!