HCL.HR

Zatvoren Danger Close Games, tvorac novih Medal of Honor naslova

Renato Pedišić 17.06.2013.   •   15 komentara


Danger Close Games, tvorac posljednja dva Medal of Honor naslova, zatvoren je od strane Electronic Artsa, a dio je radnika prebačen u novi studio imena DICE Los Angeles.

Danger Close Games je počeo kao DreamWorks Interactive, tvrtka osnovana 1995. godine koja nam je donijela Medal of Honor i Medal of Honor: Underground za prvi PlayStation. Electronic Arts se studija dočepao 2000. godine, spojivši ga s tvorcem Command & Conquer serijala Westwood Studiosom te EA Pacificom u 2003. godini.

Ime Danger Close studio je dobio 2010. godine kada je najavljeno da će upravo oni napraviti reboot Medal of Honor serijala. Dvije igre su proizvedene – Medal of Honor i Medal of Honor: Warfighter, no nijedna od njih nije polučila očekivani uspjeh te je sama franšiza trenutno izvan opticaja, a i sam studio je, kako upravo saznajemo, gotovo u potpunosti raspušten.

“Danger Close kakav je bio više ne postoji”, rekao je šef EA Gamesa Patrick Söderlund i objasnio: “Neki su ljudi otišli iz Los Angelesa (središnjica Danger Closea), neki rade s DICE LA, a neki rade u drugim dijelovima Electronic Artsa, kao što to inače biva kada se nešto rastavi”.

DICE Los Angeles, čije je postojanje najavljeno još u svibnju, smatra se prirodnim nasljednikom Danger Close Gamesa s tim da se u njemu sad nalazi još nekoliko ključnih ljudi iz DICE-ove centrale u Švedskoj. Söderlund tvrdi kako će ured DICE-a u Los Angelesu biti potpora centrali u Švedskoj i njihovim igrama, pri tom primarno misleći na nadolazeći Star Wars: Battlefront:

“Zamislite stvari poput potencijalnih ekspanzija i premium usluga kako bivaju uređivane iz Los Angelesa. No, glavna igra, Battlefront, se izrađuje u Švedskoj. Također i Mirror’s Edge, a i Battlefield 4. Ovo je način da proširimo DICE-ov univerzum, kako bi isti mogao raditi više. Oni [DICE LA] pomažu. Tko zna gdje će ih ovo odvesti na duže staze. Za sad se fokusiraju na ulogu pomoćnika.”

Osim pogodnosti studija u Los Angelesu da pruža efikasnu pomoć Šveđanima, spomenuto je kako grad u kojemu se DICE LA nalazi pruža veće šanse za pronalaskom potrebnog talentiranog kadra:

“Gdje možemo pronaći potrebni talent i ljude koji imaju bitne vještine koje trebamo? Kad ste u Švedskoj, Stockholm se čini gigantskim gaming gradom s DICE-om, Mojangom i svim drugim kompanijama, ali smo shvatili da trebamo proširiti naš domet ako želimo doći do širine talenta koji trebamo. Također ovako možemo izvoziti sve dobre stvari iz DICE-a tu . Otkad je DICE LA najavljen mnogo je pritiska bilo stavljeno na taj studio od ljudi koji žele tamo raditi.”

Dakle, Danger Close kao takav više ne postoji, ali njegovi ostaci pretvoreni su u DICE LA koji će služiti kao studio za proizvodnju dodatnog sadržaja za matičnu firmu u Švedskoj te kao svojevrsna akademija za mlade talentirane developere. Po našem mišljenju, iako je ovo tužna vijest za studio koji jednostavno nije mogao iskoristiti potencijal Medal of Honor serijala, bolje je opstati pod novim imenom i početi od nule, nego gacati po blatu vlastitog neuspjeha s igrama koje su jednostavno morale uspjeti.

Prisjetite se posljednje igre Danger Close studija u našoj video recenziji.

Komentari (15)

  • kmarkecGamer

    17.06.2013 - 12:17

    to je bilo ocekivano, s obzirom na to sto su unistili serijal

    • Apocalypse4987

      @kmarkecGamer, 17.06.2013 - 12:58

      oni ga stvorili, oni ga uništili

  • ibme74

    17.06.2013 - 13:09

    tragedija :) da hoće zatvoriti i onaj Criterion Games koji je uništio NFS, je*o ih tko im je dao da rade NFS…

    • nexus856

      @ibme74, 17.06.2013 - 13:19

      Misliš Blackbox? Criterion ga je popravio nakon sto ga je blackbox uništio.

    • Me666

      @ibme74, 17.06.2013 - 13:26

      Criterion je uspješno popravio ono što su drugi u NFS-u pokvarili. Nije taj serijal samo nadogranjdnja automobila n' shit.

    • ibme74

      @ibme74, 17.06.2013 - 13:57

      ako ovo što oni rade zovu popravljanje, onda neka ga pod hitno prestanu popravljati…

    • snooker

      @ibme74, 17.06.2013 - 15:29

      Criterion je smeće, uništili su NFS i točka

    • Me666

      @ibme74, 17.06.2013 - 15:35

      Zato se i njihove NFS igre prodaju tako loše jer su smeće ;)) (Pogledajte cifre, NFS doživljava preporod pod njima dok je Blackbox onaj koji je NFS zavio u crno… vidjet ćemo što će napraviti EA Gothenburg (Ghost Games, NFS:Rivals) i kojim će smjerom krenuti. Ferrari sam po sebi je veliki plus, a vidim da i Criterion obavlja dio posla što je odlično.) …. no hajmo komentirati vijest, offtopic nije poželjan :)

    • nexus856

      @ibme74, 17.06.2013 - 15:38

      Jesu tebi prostreet, undercover i the run bili bolji od novog hot pursuita i most wanteda od criteriona?

    • snooker

      @ibme74, 17.06.2013 - 16:13

      sve je bolje od ovog zadnjeg most wanteda, hot pršut je solidan. btw ovaj novi rivals teška kopija novog HP-a i MW-a

    • Me666

      @ibme74, 17.06.2013 - 16:24

      Kopiranje unutar serijala? Svašta snookeru. Svašta. Svašta. Ajde sad molim tebe i sve vas ostale da se vratite komentiranju vijesti. Dakle MOH, Danger Close i EA kao izdavač su jedine dopuštene teme 😉

    • Simo Häyhä

      @ibme74, 18.06.2013 - 10:23

      NFS je otisa kvragu nakon Most Wanteda iz 2005. Padne mi mrak na oci kad se sitin koliko san gusta sa High Stakes i Hot Pursuit 2 , pa pogledan ovo danasnje smece. Mozda se prodaje, ali igre su ka filmovi i muzika – najpopularnije sigurno nije najbolje.

    • KhorneFlake

      @ibme74, 18.06.2013 - 17:15

      Slažem se. I meni lično poslednji NFS koji je valjao bio je originalni MW. Onda dođe Carbon na koji sam potrošio čitavih 20 minuta, mislim da je intro misija bila otprilike tolike dužine.

  • KhorneFlake

    17.06.2013 - 13:49

    Konačno, dugo im je trebalo. Ali nemojte zaboraviti da su među tvorcima serijala bili i likovi koji su osnovali Infinity Ward. Od tada sve gori i gori MoH. Sada ti isti likovi napustiše Infiniti Ward, pa je CoD sve gori i gori, i još se vratiše da ih EA finansira za Titanfall. Ironično, zar ne?

  • snooker

    17.06.2013 - 15:30

    Ovi su si sami krivi ili bar onaj ko im je naredio da prave modern, umjesto da se drže WW-a 2 oni idu praviti još jednu kopiju BF-a, COD-a po neki afganistanskim pustopoljinama.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!