HCL.HR

The Witcher 3: Wild Hunt

  • 1650 Odgovora
  • 294894 Hitova
*

doktor1

  • ****
  • 1407
Odg: The Witcher 3: Wild Hunt
« Odgovori #690 : 22. Svibanj, 2015., 20:07 »
Jer je Dark Mode težina gdje je permanent death, valjda misliš na Death March? Dark Mode su rekli dodat kasnije, sa ekspanzijom vjerojatno.

Da, pardon, Death march...  Mislim da ja od početka brijem da se zove Dark Mode :bonk:

uživaj u igri kako hočeš, i vjeruj da je bez mana, tebi možda osobno i je

Nigdje ja nisam reko da je igra bez mana!

_________________

I  nabavio sam ovaj Temerian Armor iz DLCa, (onaj prodavač pokraj krčme u White Orchardu) i to uopće ne izgleda kao ovo

« Zadnja izmjena: 22. Svibanj, 2015., 20:12 doktor1 »

Odg: The Witcher 3: Wild Hunt
« Odgovori #691 : 22. Svibanj, 2015., 20:10 »
Aje dečki smirite se.

nije stvar u tome da ja ne korisitm ono što je najučinkovitije za određene beštije nego baš s onim kaj je preporučeno je dosta teško a ekipa mi tu piše ko da casual hoda po parku.
Korisitm i ja i roll i dodge i potione, pa tko bi reko kao da se to nalazi u igri lol
Lista odigranih:2015,2016,2017,2018,

*

virty

  • ***
  • 783
  • Xbox: Muskarcina
Odg: The Witcher 3: Wild Hunt
« Odgovori #692 : 23. Svibanj, 2015., 07:04 »
Ne zamaram se sa izborom težina niti šta drugi pišu ilitiga pametuju po netu.
Ako neko voli jake izazove, neka mu, mene također to ne privlači u igrama.
Volim igrat, više-manje sve na normalu (osim par dosad odigranih na hardu), te na toj težini najviše uživam u igrama.
Bitno je uživat u kupljenom proizvodu, priča, grafika.....je ista na svim težinama.
Kad neko tvrdi, nisi igrač ako nisi mazohista po pitanju težina, super, pogledaj film sa jednim okom pa mi reci jesi uživao :)

*

wyzard

  • Administrator
  • *******
  • 16098
    • HCL.hr
Odg: The Witcher 3: Wild Hunt
« Odgovori #693 : 23. Svibanj, 2015., 12:44 »


disable both the in-game frame limiter and in-game Vsync, use borderless fullscreen mode for correct triple buffering and set the desired framerate limit in RTSS.

*

doktor1

  • ****
  • 1407
Odg: The Witcher 3: Wild Hunt
« Odgovori #694 : 23. Svibanj, 2015., 13:54 »
Koja je to stranica odakle si te informacije izvuko?
Inaće ako netko sa nvidiom ima sutttering stavaljnje max prerendered frames na broj 3 rješava problem!
« Zadnja izmjena: 23. Svibanj, 2015., 13:57 doktor1 »

*

doktor1

  • ****
  • 1407
Odg: The Witcher 3: Wild Hunt
« Odgovori #695 : 23. Svibanj, 2015., 15:15 »
Nvidia confirms Witcher 3 driver bug in Kepler 600, 700 series GPU's hitting fps, fix on its way

A treba prodat GTX 9xx seriju pa olfo se potkrala pogreška za Keplere =D> :hihi:
Pazi nisu na testiranju drivera nisu vidjeli da GTX 780 radi  kao GTX 960...

« Zadnja izmjena: 23. Svibanj, 2015., 15:18 doktor1 »

*

iris94

  • ***
  • 645
Odg: The Witcher 3: Wild Hunt
« Odgovori #696 : 23. Svibanj, 2015., 17:21 »
Ovo mi je odlična tema da stavim novi rad Sare :v  Ciri je jebeno lijepa :D

http://youtu.be/X1xJOqQuKSo

Odg: The Witcher 3: Wild Hunt
« Odgovori #697 : 23. Svibanj, 2015., 18:45 »
Ne zamaram se sa izborom težina niti šta drugi pišu ilitiga pametuju po netu.
Ako neko voli jake izazove, neka mu, mene također to ne privlači u igrama.
Volim igrat, više-manje sve na normalu (osim par dosad odigranih na hardu), te na toj težini najviše uživam u igrama.
Bitno je uživat u kupljenom proizvodu, priča, grafika.....je ista na svim težinama.
Kad neko tvrdi, nisi igrač ako nisi mazohista po pitanju težina, super, pogledaj film sa jednim okom pa mi reci jesi uživao :)

Ja sam ipak malo zahrđao pa sam vratio na story and steel :D
Lista odigranih:2015,2016,2017,2018,

Odg: The Witcher 3: Wild Hunt
« Odgovori #698 : 23. Svibanj, 2015., 19:02 »
Odigrao sam prvi i drugi Witcher bez ikakvog znanja o knjigama. Sada sam kao pripremu za trojku odlucio procitati sagu da se bolje upoznam sa svijetom i bas sam pogodio odlicno vrijeme za to, jer ispadne da se od pocetka Witchera 3 i Geralt sjetio svega :D

I moram priznati da ima jako puno referenci na knjige koje netko tko nije procitao nece shvatiti, cini mi se puno vise nego u prethodna dva Witchera. A i cijela radnja i likovi se puuuno lakse prate :thumbs:

*

virty

  • ***
  • 783
  • Xbox: Muskarcina
Odg: The Witcher 3: Wild Hunt
« Odgovori #699 : 23. Svibanj, 2015., 19:16 »
Ne zamaram se sa izborom težina niti šta drugi pišu ilitiga pametuju po netu.
Ako neko voli jake izazove, neka mu, mene također to ne privlači u igrama.
Volim igrat, više-manje sve na normalu (osim par dosad odigranih na hardu), te na toj težini najviše uživam u igrama.
Bitno je uživat u kupljenom proizvodu, priča, grafika.....je ista na svim težinama.
Kad neko tvrdi, nisi igrač ako nisi mazohista po pitanju težina, super, pogledaj film sa jednim okom pa mi reci jesi uživao :)

Ja sam ipak malo zahrđao pa sam vratio na story and steel :D
Također :thumbs:

Odg: The Witcher 3: Wild Hunt
« Odgovori #700 : 23. Svibanj, 2015., 20:29 »
Samo da javim stanje na starijem laptopu, Intel i5-2430M, GeFroce 555m (najgora specifikacija što sam vidio na netu do sad).
Sve na low i par tweakova u settings file-u čini gameplay skroz igrivim \:D/ jedino u cutscenama malo kasni slika za govorom :solidus:

Sve u svemu prolazno za one koji nemaju bolje ili ne mogu čekati :thumbs:

*

Ementaler

  • Administrator
  • *********
  • 38956
  • Embrace the mountain
    • HCL.hr
Odg: The Witcher 3: Wild Hunt
« Odgovori #701 : 23. Svibanj, 2015., 23:26 »
Ja i dalje onako laganini rješavam igru - tek onog prvog Griffina ubio, napravio svoj prvi potion. Ponosan sam. Napravio i video o tome čak.

http://youtu.be/MjAehAGShDA

Napokon video normalne kvalitete, igra ne voli da ju se snima u 30 fpsa. :hiha2:

*

Freddy

  • ******
  • 5994
  • Briljantin.
Odg: The Witcher 3: Wild Hunt
« Odgovori #702 : 24. Svibanj, 2015., 02:06 »
Ni ja nisam stigao previše igrati. Stao sam gdje i Igor, tek sam došao u EDIT: Vizimu.
Grafički me igra malo razočarala kad su po izlasku počeli dolaziti skrinsi, ali pretpostavljam da je tako samo na zaustavljenim scenama, jer je u pokretu apsolutno predivna.

Ono što me najviše iznenadilo ustvari je priča. Nisam skroz lud inače za nekim pretjeranim i predubokim pričama, imam dosta slab i kratak raspon koncentracije i često me takve stvari odbijaju od daljnjeg igranja. Ovdje je to baš pogođeno, dovoljno duboko da me povuče kliknuti na sve opcije u većini dijaloga, a onda opet dovoljno kratko da ne počnem preskakati dijelove razgovora. Posebno mi se sviđa to što nema nekog sustava karme ili nečeg sličnog, pa mogu neopterećeno odlučivati kako želim. Primjerice, uvijek ću reći da je prvi KOTOR najbolja igra ikada i ima super light/dark sustav, ali svaki puta kada ju idem prelaziti ne činim ono što želim, jer ako sam si ovog puta zacrtao igrati Dark Guardiana, već ću na Tarisu krenuti tim putem radi min-maxanja. Povrh toga što su ovdje i svi sporedni likovi dovoljno živi i stvarni da mogu stvoriti neko mišljenje o njima, mogu postupiti slobodno kako hoću. I onda se uvijek iznenadim kako i to ima posljedica na gameplay, hej pokazao si dobru volju evo ti malo kruha i zlata, super, osjećam se kao da su moje odluke značajne iako sa tehničkog gledišta ne mogu biti neznačajnije u većini slučajeva. Uglavnom, zamijena tog karma sustava sa plus-minus brojčanim varijablama ovim sustavom nagrade i pokude je pravo osvježenje u mojim RPG-ovima kojih ne ionako ne igram dovoljno. Joj još kako Geralt što god izabrao ima nešto zabavno i zanimljivo za reći, to sam zaboravio, pa i ti likovi za odgovoriti, u ovih 5-6 sati što sam igrao prava divota slušati, gledati i birati!

Moj najveći problem s igrom, a nadam se da će mi netko ukazati da sam u krivu, je to što ovo nije open-world (?). Mislim, imati jednu ogromnu mapu na kojoj možeš ići u 5 (plus dodatne tajne) regija koje su same po sebi iskreno malene mape i onda stavljanje "open-world" nalijepnice na kutiju je po meni mazanje očiju igračima. Ako ja želim odjahati iz Novigrada do White Orcharda i ne mogu to napraviti - to nije open-world, žao mi je ekipa. Ako ja moram gledati loading screenove pri navigaciji mapom - to nije open world. Dodatno sam razočaran time što tu regiju u kojoj je White Orchard mogu na prejahati u par minuta, a ostale regije se čine iste veličine. Da je No Man's Land na mapi veća regija progutao bih to sve, ali čini se, barem za sada, (ispravite me ako ste stigli dalje i griješim) da je PRAVA mapa, igriva površina ustvari sićušna. E, a i ti loading screenovi... prečesti su, što ćemo s time. Tj. ne čisto loading screenovi, koliko prekidi. Prije svakog dijaloga ekran se zacrni na sekundu-dvije, a priča se praktički stalno. Jako sam razočaran time.

Ono s čime drugi ljudi najviše imaju problema koliko vidim su kontrole i dosadna borba. Okej, reći ću odmah da mi borba nije dosadna. Tukao sam i bolje i lošije, ali nije mi dosadno. Bilo je dok sam trčao okolo i tukao vukove, a onda sam u borbi na videu gore poginuo, ponovio nešto opreznije i bio zadovoljan. Kad igraš Dark Souls koliko sam ja igrao voliš primjećivati u drugim igrama stvari koje su tamo dobro izvedene. Zapamtio sam kako Griffin telegrafira napade, uspješno ga porazio - za mene dovoljno. Ma čak i ova priprema za borbu, koliko god sam se bojao da je to malo preduboko za moj gušt - nije. Barem na ovom osnovnom nivou mi je fora raditi armour, skupljati biljke za alkemiju (ali to nije alkemija, ne kužim, to je kemija ajde dobro) i tako. Nego da se vratim, kontrole da. Kontrole su apsolutna katastrofa čak i kad pokušavam ne biti preoštar. Geraltove kretnje i to što skreće kao da vuče dva kontejnera za guzicom mi ne smeta, bože mili napraviš dva kruga po kolibi umjesto jednog, ionako samo pritišćem 'A' dok ne izađem iz zgrade. Ali kako borbe postaju teže, sve više se događa da ja imam problema radi kontrola, a tu počinju VELIKI problemi za mene, to ne volimo u igrama. Neprecizne su i neposlušne i kad to dvoje zbrojiš poprilično nekonzistentne. Pet puta za redom mi neće uhvatit roll nakon prvog pritiska i dobijem po glavi, pa šesti put stisnem dvaput i odrollam se deset metara dalje u neki otrovni dim ili predaleko da udarim protivnika. Udarci su uglavnom responzivni, ali sam razočaran time što ima samo Light i Heavy udarac i još više time što pokreću animacije. Ne možeš ih otkazati (barem ja nisam uspio) niti smisleno kombinirati. A ne znam baš koliko će zabavno biti grindati protivnike uz A-X-X-X-A-Y. Vidjet ću još što će biti s time, sve se da spasiti raznolikošću protivnika, Griffin je primjerice razbio tu kombinaciju koju stalno ponavljam.

Ma sve u svemu, unatoč problemima jako pozitivni dojmovi za sada. Uživam, zabavljam se, zove me na još; nije automatski GOTY, ali se isplati kupiti.
« Zadnja izmjena: 24. Svibanj, 2015., 12:02 Freddy »

*

doktor1

  • ****
  • 1407
Odg: The Witcher 3: Wild Hunt
« Odgovori #703 : 24. Svibanj, 2015., 05:45 »
Moj najveći problem s igrom, a nadam se da će mi netko ukazati da sam u krivu, je to što ovo nije open-world (?). Mislim, imati jednu ogromnu mapu na kojoj možeš ići u 5 (plus dodatne tajne) regija koje su same po sebi iskreno malene mape i onda stavljanje "open-world" nalijepnice na kutiju je po meni mazanje očiju igračima. 

Dodatno sam razočaran time što tu regiju u kojoj je White Orchard mogu na prejahati u par minuta, a ostale regije se čine iste veličine. Da je No Man's Land na mapi veća regija progutao bih to sve, ali čini se, barem za sada, (ispravite me ako ste stigli dalje i griješim) da je PRAVA mapa, igriva površina ustvari sićušna.

Omašio si ceo fudbal...

Witcher 3:
No Man’s Land/Novigrad + Skellige Islands = 136 km2
GTA 5 = 81 km2
Red Dead Redemption= 41 km2
Skyrim  = 39 km2
Far Cry 4 = 46 km2

Ovo u crvenom okviru u sredini Skellige Island mape je White Orchard dio...
Ovo je sve igriva površina mape Skellige Islanda.



No Man's Land, (Velen) je još veća mapa nego Skellige Island:
No Man's Land = 72 km2
Skellige Island = 64 km2

Mnogi rade grešku i sude igru po White Orchard području koji je prolouge/tutorial dio i nakon kojeg tek počinje pravi gameplay!
A kada pogledaš one brojeve gore vidiš da su morali napravit multi region, (a tako ga rekalmiraju od samog početka - multi region open world)!

A iako se Novigrad i No Mans's Land, (Velen) na igrinoj mapi vode kao dvije regije one su povezane bez loading screena, sve je to jedna ogromna mapa.
Zbilja neznam kako si zaključio da su No Man's Land, (Velen) i White Orchard identične veličine....

Igra je OGROMNA!!
Dakle ove dvije velike regije od 136 km2, (No Man’s Land/Novigrad + Skellige Islands) plus White Orchard, plus Khaer Morhen, (u koji se vraćaš nakon uvoda) plus palača u Vizimi te koliko sam pročito još nešto skriveno, (neko iznenađenje)...
« Zadnja izmjena: 24. Svibanj, 2015., 06:14 doktor1 »

Odg: The Witcher 3: Wild Hunt
« Odgovori #704 : 24. Svibanj, 2015., 06:33 »
@Freddy
Ja na PS4 nemam takvih problema sa neresponzivnim kontrolama. Uvijek odradi ono što sam zamislio.
I animacije napada se mogu prekinut. Pritisneš dodge prije nego što mač zahvati protivnika i napad se prekine,  odmakneš se. Ali to moguće da ima i veze s armorom koji imaš, moguće da sa heavy armorom to ne funkcionira, mada to je moje nagađanje.

 

Sitemap 1 2 3 4 5 6 7 8 9