HCL.HR

Enemy Territory: Quake Wars [Beta]

Blaster32 09.07.2007.   •   0 komentara


Testirali smo Free Public Beta verziju ovog online SF FPS-a. Kratko rečeno, sviđa nam se ono što smo vidjeli. Doživjeli. Iskusili.


Nedavnim izlaskom beta verzije Enemy territory: Quake Wars multiplayer zajednica počela se pripremati za skori početak stvaranja nove/stare ET scene. Samo par dana nakon što su beta keyevi podijeljeni, ID software onemogućio je download bete, što zapravo nema logike, jer bez beta keya ne možete napraviti account. Za sve vas koji niste imali priliku isprobati beta verziju, donosimo vam prvi pogled na ono što nam ona nudi.


Beta verzija sadrži jednu mapu, čija je radnja smještena u Japanu gdje su Stroggovci podigli svoju branu sa cijeli kanalizacijskim sustavom s namjerom da naprave opći potop. To se GDF-u (Global Defens Force) ne sviđa previše pa su u Američkom stilu krenuli u sprječavanje Stroggovske kataklizme. Koncept i sam pristup igri nije previše promijenjen u odnosu na W:ET što će vjerojatno obradovati stare Wolfere, dok će oni koji su očekivali neki novi Battlefield biti razočarani. Ako ste očekivali neko sporo napredovanje te polako i sigurno uspostavljanje spawn pointova razočarati će te se. Sve se svodi na to da što prije dođete do nove spawn točke, podignete spawn i krenete prema sljedećem gdje vas čeka novi zadatak. Prva točka specifična je za inžinjere jer moraju podignuti (mislim, ne moraju, nitko ih ne sili al ono… ) guard towere. Zatim središte mape također je osigurano za inžinjere koji moraju napraviti EMP Disruptor za disejblanje Stroggovskih štitova koji sprječavaju GDF-ovce da uđu u Strogg bazu. Nakon što se riješite štitova, na scenu nastupaju soldieri koji moraju raznijeti kanalizacijske otvore koji vode do kontrolne ploče koju cover opsi moraju hackirati i tako spriječiti konačnu katastrofu. Naravno sve će to pratiti i pokušati spriječiti Stroggovska vojska, a koliko će biti uspješni u tome ovisi o ekipi i taktici, naravno ako se igra klanski.


Upravo su te klase ono što je zaštitni znak ET serijala. Ima ih ukupno 5 u svakom timu. To su redom: Soldier, Medic, Engineer, Field Ops i Covert Ops odnosno u Strogg Army Aggressor, Tehnician, Constructor, Oppressor i Infiltrator. Soldier (Aggressor) je dakle tu da ili uništava protivničku živu silu ili protivnička vozila i da postavlja eksploziv. Medic (Tehnician) daje suborcima paketiće sa healthom i oživljava pale suborce. Engineer (Constructor) popravlja vozila te izgrađuje towere i ostale stvari koje su zadate misijama. Također može postavljati i razne mašinerije te radar za otkrivanje neprijateljskih položaja. Field Ops (Oppressor) je sposoban zvati artiljeriju ili postavljati dalekometno topništvo poput hammera koji razara sve pred sobom. On također opskrbljuje suborce sa municijom. I na kraju, Covert Ops (Infiltrator) je klasa zadužena za hackiranje sustava, a može se i preobući u protivničkog vojnika ukoliko na podu nađe leš dotične osobe.


Kroz mapu se možete provozati s par vozila kao što su Husky (motor na 4 kotača), Armadillo, Titan (tenk), Trojan ( oklopnjak s implementiranim topovima) odnosno stroggovski Hog, Icarus, Cyclops ( robot na 2 kotača, ludilo ), Desecrator i Tormentor (stroggovski helić, predobra stvar). Vozila su uglavnom slabašno oklopljena ali s zavidnom pucačkom moći. Pojava Cyclopsa često stvara paniku pa se svi okome na jadnog robota. Al baš je pravi užitak voziti se njime i gaziti sve pred sobom. U beti se zasad nalazi samo objective mod u kojem morate rješavati zadane zadatke. Uz taj mod, tu su još i Campaign koji je sličan Objective modu samo što se igra na 3 različite mape te Stopwatch koji je ista stvar samo što recimo prva ekipa za to i to vrijeme obavi sve objective, zatim se mijenjaju strane i onda ova druga ekipa mora u kraćem vremenu nego li je to učinila prva ekipa, riješiti sve objective. Grafika je na nivou, pogledajte screenshotove. Zvuk oružja bi s druge strane mogao biti i bolji. � to se hardverske zahtjevnosti tiče, da, igra je poprilično zahtjevna ali do izlaska full verzije možda ju bolje optimiziraju, iako sumnjam u to.


I šta reći za kraj? Quake u Battlefield stilu koji donosi puno zabave i neprospavanih noći uz lijepu grafiku, prosječan zvuk i onaj stari ET stil igranja. Communitiy? Pa recimo da su se probudili neki stari Wolferi, kod nas su oragnizirani prvi klanovi, neki su već odigrali par matcheva a organiziran je i kup u ET:QW beti sa preko 100 prijavljenih klanova i vrijednim nagradama. U Americi, igra bi se trebala pojaviti u srpnju dok će Europljani strepiti još mjesec dana nakon Američke premijere.

Eh, umalo zaboravih, special thanks to amd freak za beta keyeve :shy.

Ako vam nešto nije jasno oko ove igre, imate kakvo pitanje ili jednostavno želite raspravljati o igri dođite na HCL forum i pridružite nam se.

Komentari (0)

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!