HCL.HR

Hellgate London

Matej Majcenović 05.03.2007.   •   0 komentara


Tim Blizardovih bivših zaposlenika okupljenih pod imenom Flagship Studios priprema nam Hack’n Slash RPG u ulozi pucačine iz prvog lica. Ili obrnuto. Just keep reading…

U svijetu gaminga, jednu od najvažnijih uloga igra razvojni studio određenog proizvođača. Često se ti timovi raspuštaju, najčešće radi novca. No još se češće isti timovi pod drugim imenom vraćaju u svijet gaminga da nam dokažu da još nisu za otpad. Blizzard nikako nema sreće sa zadržavanjem takvih timova. Možda je mnogima manje poznato, ali proizvođači zaslužni za Guild Wars svoje su iskustvo stekli upravo u Blizzardu. Da stvar bude gora, GW bio je izravan konkurent WOWu i pošto je bio besplatan, uzeo mu mnogo igrača u siromašnijim zemljama (Hrvatska). No Ncsoft nije sve što je ostalo od Blizzardovih bivših zaposlenika. Možda ste čitali kako je raspušten Blizzard North, tim koji je zaslužan za jednu od najboljih igara ikad, igru staru gotovo 5 godina, čija je online zajednica jedna od najjačih na svijetu – Diablo 2. No i oni se vraćaju pod imenom Flagship Studios i moguće je da ciljaju upravo na izlazak Diabla 3, o kojem se službeno još ništa ne zna. Hack’n Slash RPG u ulozi pucačine iz prvog lica. Ili obrnuto. Just keep reading…

Na prvi pogled, kako na naslov tako i na screenshotove, možemo zaključiti kako ćemo igrom prolaziti kroz post apokaliptične ulice Londona razorenog napadima demona. Zašto baš London? Pa, iz različitih istraživanja, proizvođači su zaključili da je London grad kojeg bi u ranoj budućnosti mogle posjetiti sile tame. Templari, Freemasoni (zaslužni za izgradnju podzemne željeznice), to je ono što motivira bivše Blizzardovce. Najsličnija stvar s kojom možemo povezati H:L sa Diablom je sustav randomizacije. Ako ste igrali Diablo, znati će te o čemu je riječ. Naime, svaki put kad igrate, leveli će biti drukčije raspoređeni, oružja i iteme nikad nećete nači na istom mjestu, različite vrste neprijatelja… I u nedogled. Stvar je u tome, da na svijetu neće postojati 2 igrača koja su odigrala igru na isti način. A zašto proizvođači žele da njihov rad baš bude i prvom licu. Radi atmosfere, koja bi trebala biti puno bolja nego u samom Diablu.

Kao u svakom RPG-u, i ovdje ćemo biti u mogućnosti da na samom početku izaberemo lika s kojim ćemo ‘prašiti’ po sablasnim ulicama Londona. Trenutno, jedina poznata klasa je mješavina Paladina i priesta – Templar. Vitezovi koji su živjeli u tajnom društvu s drugim templarima. Templar će biti u mogućnosti upotrebljavati vatrena kao i kovana oružja. Specijalnost će mu biti rukovanje sa dva oružja odjednom, te upotreba različitih magija u svrhi zaštite saveznika, te oslabljivanja neprijatelja. Templari i ostali igrivi likovi u H:L imat će veliki broj atributa (accuracy, stamina, willpower…) kao i imunost na određene napade (fire, eletrical, spectral, physical, toxic). Skill tree sastojat će se od mnogobrojnih skillova, koji će ovisiti o odabiru klase. Svaki će skill biti moguće otključati (naravno, uz dovoljno expirienca) od početka igre. Neće biti potrebno doseći određeni level (kao u Diablu) da bi vam se otključala mogućnost uporabe skilla. U igri ćemo osim demona, susretati i razne NPC-ove, koji če poslužiti svrsi. A njihova svrha je da vam zadaju questove, kupoprodaja ili pojavljivanje na ”bojnom polju” kao likovi koje treba ispratiti do određenog mjesta, ili mu pak pomoći u obavljanju određenog zadatka.

Od igre možemo i očekivati odličnu priču, iako proizvođaći o njoj nisu previše govorili. E, sad, zanima nas kako bi ova igra trebala funkcionirati u cijelosti. Ako je vjerovati ljudima koji su na ovogodišnjem E3 isprobali igrivi demo, igra će biti puna akcije, klanja i adrenalinom nabijena. Možda, malo drugačija od ostalih sličnih Rpg-ova, no kad se sjetimo Diabla, ne možemo reći da u njemu nije bilo puno protivnika. Štoviše, bilo ih je i previše.

Ako bi MP u ovoj igri bio upola dobar kao onaj u Diablu, mislim da bi ovoj igri uspjeh bio zapećačen već od prve najave. Sve što za sada znamo je da će MP biti orijentiran na kooperaciju likova, a tako je naravno i najzabavnije. No hoće li igra biti gladna Hardware-a. Po svemu spomenutom, a i po screenovima, mislim da bi trebala biti vraški zahtjena. Radi randomiziranja loading bi trebao trajati nešto duže, što se može spriječiti High – end konfama, ili preciznije grafičkama nove generacije. Do izlaska, ima vremena da naoružamo PC-e, no nadamo se da će igra biti dobro optimizirana, te da će bez problema raditi na slabijim strojevima.

Bivši Blizzardovci, još su jednom u akciji. Budite sigurni da će Hellgate: London biti igretina opravdana genijalnošću proizvođača koji su nekoć radili na Diablu. A Blizzard će nakon GW još jednom požaliti. Pitanje je samo, hoće li se to odraziti na uspjeh neke njihove novije igre slične tematike.

Komentari (0)

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!