HCL.HR

Unreal Tournament 2004 FAQ – Drugi dio

Mario Jakovac 05.11.2007.   •   0 komentara


Drugi dio Yurievog opširnog teksta koji će pomoći svim fanovima Unreal Tournamenta 2004 da budu još bolji u svojoj omiljenoj igri.


Drugi dio Yurievog opširnog teksta koji će pomoći svim fanovima Unreal Tournamenta 2004 da budu još bolji u svojoj omiljenoj igri.

3.) Kako se poboljšati?

čak ni uz savršeno tweakane INI fajlove i mutatore za trening, nećete doći dalje od određene točke skilla.

Ovo su tehnike i stvari na kojima obavezno treba raditi.

Dodge, dodge i jos dodge

Dodgeati. Walldogde, jump-dodge, svejedno, ali uvijek i u svim situacijama dodgeajte. Krećite se dodgeanjem, walldodgeajte od zida do zida cijelo vrijeme, čak i kad nigdje nema protivnika. Budite kaotični, nepredvidljivi, dodgeajte na sve strane i na sve načine na koje se možete sjetiti.Nakon nekog vremena će vam uči u krv, i prsti će vam jednostavno kliziti po tipkama, a vi ćete doslovno letjeti na sve strane.

Budite nepredvidljivi
Svaki iskusniji igrač će vam reci da predvidljivi igrači nisu teški za ubit. Lako im je poslat Shock Combo, Rocket, lobirat Flak ili bilo sto drugo ako se kreću predvidljivo.Ako se dobro krećete, protivnik će vas puno teze pogoditi, samo morate paziti da ne koristite istu shemu pokreta cijelo vrijeme.

——————————————————————————————————
By Tidus:

Puno novijih kada nauče dodge, koriste samo dugi dodge. Kao prvo, ako vam je protivnik na daleko, i vi napravite dugi dodge, šanse su da vas pogodi LG-om 80%.

A ako ste sa protivnikom na par metara, dugi dodge je potpuno nepotreban. ”Zabijanje” u protivnika ne valja nikako. Kada vam je protivnik bliže, najbolje je šetat ili radit kratki dodge sa vremena na vrijeme, i ujedno gledati, i unaprijed vidjet kamo će se neprijatelj pomaknuti.
——————————————————————————————————

Ako ne dodgeate 90% vremena koje ste u igri, onda znate da nešto ne valja s vašom igrom.

Aim training
Aim je isto bitan. Većina UT2004 mapa ima sklonost igračima koji koriste hitscan oružja poput LG-a, Shocka ili Miniguna.
Ako želite poboljšati aim sa hitscan oružjima, dobra ideja bi bila igrati Instagib gametypeove.

Da ubacim besramnu reklamu:
Na UT-Approve serverima smo nedavno napravili Chaos Instagib gametype. U biti, običan Instagib, ali sa headshotovima, wall dodgeovima bez limita i modificiranim mapama prilagođenim za što fluidnije kretanje kroz njih. Prilično efektivno za trening, jer će vam poboljšati kretanje i u isto vrijeme vam poboljšati aktivan aim.

Aktivan aim je kada ciljate dok se krećete ili dodgeate. Recimo, usred leta i to. Većina UT2004 veterana će vam reći da igra preferira blago kemperski stil igre, što je donekle istina. Ali ipak, nemojte miješati kempanje u UT2004 sa onim iz većine drugih igara. Kempanje ovdje znači stati na miru da bi se nanišanilo, opaliti i krenuti dalje. Ako stojite na mjestu više od sekunde, šansa da popijete headshot je prilično velika.

Trans Wall Dodge

Vrlo koristan manevar ako igrate CTF. Puknite Translocator u smjeru nekog zida, teleportajte se i čim se spawnate, wall dodgajte od zida kraj kojeg ste se pojavili. Ovo smanjuje mogućnost da vam protivnik pošalje rocket ili flak pod noge, a u isto vrijeme se krećete prebrzo da bi vas protivnik uopće mogao nanišaniti sa hitscan* oružjima.

*Hitscan oružja = instant hit oružja

Shield jump

Koristite ovo. U Duelu pogotovo.Možete pobjeći iz gomile slijepih ulica u mapama na ovaj način. Jedan primjer bi bio hodnik gdje se nalazi 100 Shield na Roughinery. Protivnik će vas sigurno ćuti kada pokupite shield, i rushati vas u hodniku. Iskoristite shield jump i pobjegnite bez problema, imate dva izlaza na taj način na toj mapi.

Predvidanje kretnji protivnika

Proučavajte kako se vaši protivnici kreću u matchevima.
Iskoristite njihovu predvidljivost protiv njih samih. Predvidljivost ovisi o vise faktora. Recimo, igrač je low ili ima slabo oružje i želi drugo. Preduhitrite ga i skinite ga taman kad mu je pickup koji je želio pokupiti pred nosom.Protivnik vam je krenuo niz neki hodnik, i uporno bježi? Presjecite mu put. Svaka UT2004 mapa je više – manje otvorenog dizajna, i ako dovoljno poznajete mapu, bez problema možete presjeći put svom protivniku i zaskočiti ga.

Snimajte svoje Demoe

Snimanjem svojih Demoa ćete najlakše uočiti greške koje radite.
Puno igrača blago trzne rukom prije nego klikne na Fire, ali to ne primijete u žaru matcha, pa se žale da im je nišanjenje loše..
Ovo možete uočiti na svom demou. I zapravo jedina stvar koja vam treba da to sredite je da se malo opustite. Isto tako, gledanjem svojih demoa možete uočiti predvidljivosti u svom movementu, taktičke greške i poraditi na tome.

Koristite Throw Weapon

Puno ljudi ovo nikad ne koristi.
Npr. igrate CTF/TDM/DM/Duel i low ste sa streljivom. Recimo, imate tri metka za Shock. Umjesto da se bacite u okršaj, potrošite tri metka i čekate da vas protivnik killne dok vi switchate oružja, radije bacite oružje i pokupite drugi Shock, ako je dostupan.

Vježbajte sa svim oružjima podjednako

Koristite sva oružja, nijedno nije beskorisno. Posvetite jedan cijeli dan samo jednom oružju, ako treba. Imate Arena mutatore na boljim serverima, imate Arena mutator i offline u Instant Action modu.
Poznavanje i taktičko korištenje određenih oružja vam može donijeti veliku prednost nad protivnicima koji preferiraju spam. Ako znaš koristiti oružje dovoljno dobro, znati ćeš ga i izbjeći.

Matematika Weapon Damagea

Ne koristite Mini primary ni Link secondary ako znate da protivnik ima Shield preko 50. Skinite mu shieldove sa Shock/LG/Flak secondary i dokrajčite ga sa Mini/Link.

——————————————————————————————————
By Tidus:

I da, dok koristite Link samo radite kratki dodge lijevo desno. Vjerovatno će vam bacati flak pod noge da vas se riješi, zato možete nekad dodgnuti naprijed, odnosno, iza njega da sam sebe ošteti. Ja to često radim. Izbjegnem, jel.

Zamislite da ste na Grendelu (TAM). Uvijek na početku jedan tim bude u DD zoni, a drugi tamo gdje je LG, i uvijek se nabace par shotova. Evo preporuke – puknite 3-4 rakete ( Yuri: moze i Link primary, budući da brze putuje ) u njihovom smjeru, i brzo prebacite na LG. Neprijatelj će se jedno vrijeme koncentrirati na raketu, odnosno, raketa će mu odvući; pozornost. Tada je vaš trenutak za povlačenje okidača.

Sve u svemu, trebate samo jako dobro proučavati.
——————————————————————————————————

Posebno efektivno finisher oružje je Link secondary, pogotovo ako vam protivnik dobro bježi. Link ima Grounding Effect na secondary.

Što to znači?
Pa, doslovno usporava protivnika, blokira i smanjuje mu udaljenost dodgea i “lijepi” ga za pod. Ako imate koordiniran aim i movement, nema teorije da vam protivnik pobjegne ako mu je ostalo oko 40-60 healtha. Koristite oružja prema količini protivnikovog healtha.

Ono što je uvijek efektivno ako pogodi, bez obzira na količinu healtha su Shock Comboi, Bio Rifle secondary napunjen do kraja i Rocket secondary napunjen do kraja. Ali jel, da bi ih efektivno koristili, morate naučiti predviđati protivnikove kretnje.

Evo tablica koja prikazuje koliko koje oružje oduzima healtha:

– Shield Gun – Kratki Primary – 40
– Shield Gun – Napunjen Primary – 150

– Assault Rifle – Primary – 7
– Assault Rifle – Grenade – 63-69

– Bio Rifle – Primary – 35
– Bio Rifle – Napunjen Secondary – Max damage je bio 150 shield i 69 health

– Shock Rifle – Primary – 45
– Shock Rifle – Secondary – 36-40
– Shock Rifle – Combo – 191 health je bio max damage

– Link Gun -Primary – 30
– Link Gun – Zraka – 9

– Mini Gun – Primary – 6-8
– Mini Gun – Secondary – 14-16

– Flak Cannon – Primary fire na blizinu – 117
– Flak Cannon – Secondary – 90-120

– Rocket Launcher – 1 Rocket -80-95

– Lightning Gun – Body Shot – 70
– Lightning Gun – Head Shot – 140

– Sniper Rifle – Body Shot – 60
– Sniper Rifle – Head Shot – 120

Pickup timing

Jel, da bi efektivno igrali bilo što osim TAM i Instagib, morate znati tajmati pickupove na mapama.

Evo malog pregleda koliko treba za respawn pickupova:

Weapons, Health Vials(+5 Health), 25 Health, 50 Shield – 27 sekundi

100 Armor, 100 Health – 55 sekundi

Double Damage – 82 sekunde

Redeemer/Ion Painter/Target Painter – 122 sekunde

Kada igrate u timu, uvijek, ALI UVIJEK javite da ste pokupili Super shield / Double Damage / 100 Health. Bilo to preko Teamspeaka ili preko chata.

Ako ne možete preko TS, evo vam bind:

Tipka = teamsay Amp/Shield/Health taken

Uglavnom, možete bindati, ali preporučujem Teamspeak za to.

Defenzivna igra

Rushanje medu 3-4 protivnika vas neće dovesti daleko.
To je +1 kill za protivnika, računajte na to čim krenete medu njih.
Dobar igrač će mijenjati svoj movement i udaljenost ovisno o tome koje oružje protivnici koriste. Ako protivnik koristi LG ili Shock, dignite Shield na brzinu i približite mu se.

Ako koristi Flak, bježite sto dalje. Ako netko koristi Link Secondary na vama, natjerajte ga da se vrti oko svoje osi i polagano ga skinite.

Ako netko koristi Flak secondary, dodgeajte NAKON što je on ispalio svoju kuglu ( jer u slučaju dodgea prije nego što ispali, protivnik lako predvidi gdje ćete sletjeti ).

Jedna mala napomena. U slučaju da protivnik hoće napraviti Shock Combo na vama, možete napraviti Shock Combo na njegovoj kugli.

Isto tako, ako vas protivnik spama Rocketom, zaspamajte ga Shock kuglama. Rocketi ne prolaze kroz Shock kugle, Rocketi eksplodiraju pri kontaktu sa Shock kuglama. Heavy spamerima ćete nanijeti priličnu količinu štete, jer će im u 50% slučajeva rocket eksplodirati pred nosom, a ako odmah iza toga dobiju i Shock kugli. Hehe.

Zbunjivanje protivnika

Uvijek računajte na to da vaš protivnik zna isto što i vi.
Nikad, nikoga ne podcjenjujte, jer će vas razvaliti.

Želite zbuniti protivnika, smesti mu reakciju na vaš napad?

Probajte ponekad sa LG-em napadati na blizinu, kao da koristite Flak. Ako pogodite, super. Ako ne, protivnik će se ipak uplašiti i koncentrirat će se na svoje dodgeanje. To je onda vaša prilika da mu lobirate Flak ili Rocket pod noge. Ipak, ovakve fore treba koristiti smisleno, ili će vam se vratiti u glavu.

Shock VS LG

Ako ste na srednjoj udaljenosti od protivnika, koristite Shock Rifle.
Ako ste predaleko za efektivan Shock Combo, izvadite LG.
Jedino kad biste trebali koristiti Shock nad LG na daljinu je kad želite smesti protivnika. Shock primary gura protivnika kada pogodi, te mu samim time ometa aim.

Ako računate na to da vaš protivnik zna sve što i vi, te isto vadi LG kad je na većoj udaljenosti kao i vi, znate zašto je ovo efektivno.
Isto tako, Shock možete iskoristiti da biste prekinuli protivnikovu fluidnost pokreta. Ako vidite negdje nekoga blizu nekog ruba, izvadite Shock i srušite ga dolje. To će smesti protivnika, par trenutaka će morati razmisliti kamo krenuti dalje ( osim ako ga niste gurnuli u provaliju pa je poginuo ). U tih par trenutaka ga možete pogoditi nekoliko puta sa oružjem po vašem izboru.

Shieldovi

Ovisno o tome koliko Shielda imate, štititi će vas od određene količine štete.

Ovako npr.:

– Shield vam je između 100 i 150 – apsorbira 100% štete i ne oštećuje Health

– Shield vam je između 99 i 51 – apsorbira 75% štete i 25% originalne štete prolazi do vašeg Healtha

– Shield vam je ispod 51 – apsorbira 50% štete i nanosi 50% originalne štete na vas Health

Health vam je isto faktor i Shield se zapravo može uračunavati kao Health.

Ako imate iznad 75 Health, ukupni Health bi vam bio Health + Shield.

Ako imate ispod 50 Health i 50 Shield, Shield bi vas štitio samo od duple količine štete u odnosu na vaš Health.

Drugim riječima:
Imate 35 Health i 50 Shield. 70 Damage vas ubija, bez obzira na Shield. Zvuči malo komplicirano, ali zapravo nije toliko.
I da, matematika Shieldova je bitna.

Preživljavanje je najbitnije

Nemojte se zavaravati da ćete solo rushanjem postići nešto, bez obzira na vas Duel skill, aim ili movement. Protiv uigranog tima, ništa od toga ne znaci vašu pobjedu ako niste koordinirani sa vlastitim klanom.

Razmišljajte ovako:

Oštetite protivnika što više, a da on vas ošteti sto manje.
Kako? Pa, kombinacijom svega napisanog u ovom FAQ-u.

Ako vas killnu, to je jedan bod vise za protivnika. Ako vas opkole, 2 na 1 ili 3 na 1, dignite Shield i dodgeajte unatrag kao ludi. U isto vrijeme javite svom klanu preko Teamspeaka gdje ste i koliko vam je protivničkih igrača na leđima.
Vaši kolege će relativno brzo doći, i dogodit će se jedna od tri stvari:
1.) Stići će na vrijeme i raspršiti protivnike s vas. To je prednost. Protivnici će potrošiti par sekundi na ponovnu koordinaciju i biti će rupa u njihovom movementu i obrani.
2.) Killnut će vas, ali onda opet postoji rupa u obrani i prilika za napad.
3.) Pokušat ćete ih zbunit rushanjem usred njih jer ste nestrpljivi pa ćete izginuti.

Najbitnije u bježanju od protivnika je da nikad, ali ama baš nikad ne bježite u slijepu ulicu. Jedino ako ste sigurni da nećete preživjeti, pa onda možete dovući protivnike u neki slijepi hodnik gdje će vaši kolege imati nešto lakši posao kad ih uhvate u toj istoj slijepoj ulici. Ali jel, ne pretjerivat. Protivnik koji se nema gdje povući je najopasniji protivnik. Dobar primjer kod očajnih situacija bi bio hodnik sa Super Shieldovima na Rankinu. Namamite protivnika unutra jednim Tankom* i možete ih opkoliti sa više strana.

* – Više o Tank taktici niže u tekstu.

4.) Strategije i treninzi

Ne. Random matchevi na mapama nisu treninzi.
Time samo održavate svoj teamplay/skill, ne povećavate ga.

Smisao ovog cijelog FAQa je da vam pomogne probiti vlastite limite kao klana i pojedinačno. Svaki klan mora imati svoje mape i svoje strategije da bi uopće mogao rasti.

Smisao treninga kao takvih je povećavanje koordinacije i komunikacije u klanu.Komuniciranje preko Teamspeaka može bitno utjecati na ishod wara. Tipkanje troši vrijeme i ometa, tako da to u potpunosti odbacite.

Kada god igrate, bilo to iz zafrkancije na raznoraznim Public serverima, uvijek budite spojeni na Teamspeak ili Ventrillo i međusobno komunicirajte!

Puno lakše ćete se naviknuti na glasovnu komunikaciju, i biti ćete efektivniji za vrijeme wara.

Što biste trebali govoriti preko Teamspeaka?

Pa, ono što je bitno. Status protivnika, javit da ste low ako ćete uskoro izginut, upozoriti ostale ako vas previše rašire po mapi i regrupirati se ( puno lakše glasovnom komunikacijom ).

Kako dojavljivati gdje ste?

Pa, recimo da znate raspored oružja na mapi.
Jednostavno kažete: “Ja sam kod Shocka” ili gdje već i možete se koordinirati.

Dakle, ovo se odnosi na izbor pojedinačne mape za sve klanove, bez obzira na koliko laddera oni igrali:

– Prvo napravite listu mapa koje su na ladderima na kojima igrate

– Ako ima mapa koje su samo na jednom ladderu, izbacite ih iz izbora, efektivnije je specijalizirati se na jednoj mapi za više laddera. Ali s druge strane, svaki bolji klan koristi ovu metodu odabira, pa možete odabrati i mape koje ne dijele laddere, zbog moguće prednosti.

– Slijedeće na redoslijedu je pregledati match liste svih klanova na ladderima i pogledati koje mape koji klanovi najčešće igraju. Saznat ćete koji klan igra na kojoj mapi.

– Uzmite tri najigranije mape na ladderima i odmah ih izbacite iz mogućeg odabira kao svoju mapu ( jer ih ionako svaki klan zna igrat, i ne dobivate nikakvu prednost ako ih odaberete )

– Slijedeće na rasporedu je omjer snaga u vlastitom klanu.
Ako su u klanu većinom close range igrači sa visokim FOV, zatvorenije mape poput Rankina bi bile pogodne za njih.
Ako su u klanu igrači koji preferiraju LG/Shock, mape tipa Grendelkeep ili Goliath su za njih.

– Najvažnija stvar je ipak ovo:
Koju god mapu odaberete, ako ne uspijevate stvoriti efektivnu strategiju za mapu, odaberite drugu.

E sad, koja je svrha strategije u warovima?

Pa, uigran klan neće biti ovisan o pojedinačnim igračima ako ima dobru strategiju. Svaki igrač će imati svoju zadaću i znat će što da radi bez obzira što se dogodi za vrijeme matcha.

I ono najbitnije, najvažnija značajka vaše strategije je da omete protivnika u provođenju svoje.

Ako primijetite da protivnik preferira kempersku igru, prilagodite se i rastjerajte ih spamom.

Ako vole rushat, jedan igrač bi mogao biti Tank sa shieldom dok ostali mogu slobodno skinuti protivnike s njegove grbače (ovo bi moglo biti efektivno u TAM-u, jer po defaultu imate dovoljno Healtha i Shielda da budete efektivan Tank).

Ima par stvari koje morate uračunati u stvaranju strategija za mape:

Pickup lokacije(za sve osim TAM/Instagib)

Morate kontrolirati Health, Weapon i Shield pickupove.
U TDM ili ostalim ladderima, kada pokupite 100 Shield, slobodno možete računati kao da ste pokupili 200.

Zašto?

Jer protivnik nije pokupio pa ćete ga brze killnut, a vi sami ćete biti izdržljiviji. U TDM sa Weapon Stay Off morate naučiti primjenu Map Locka.

Map Lock je kontrola mape i pickupova. U osnovi, vi kupite sve pickupove prije nego što ih protivnici pokupe. Ako to dobro izvedete, protivnici će pokupiti rijetko koji weapon, i bit će prisiljeni bježati od vas jer vas nemaju čime efektivno napasti.

Spawn Pointovi

Ovo je bitno za sve gametypeove. Ako znate gdje će se vaš protivnik na mapi spawnati, to je jedan element koji se pribraja njegovoj predvidljivosti. Većina igrača će nakon spawnanja (pogotovo u TAM-u) ići uvijek istom rutom po mapi. Naučite spawn pointove i odaberite mjesta na kojim ih možete zaskočiti.

Uvijek pazite na visinsku prednost

Ako planirate nekoga zaskočiti, radite to sa višeg položaja. Na taj način se možete malo pomaknuti unatrag i biti zaštićeni od neprijateljske paljbe ako vas pritisnu. A u isto vrijeme, protivnik je ispod vas, najčešće na otvorenom, savršena meta za vaša oružja.

Choke Points

Choke points mogu biti prometni hodnici za koje ste sigurni da će protivnik tuda proći.Savršen primjer bi bio hodnik kod Double Damage na Rankinu. Ako protivnik (ili više njih uđe), možete ih u par sekundi opkoliti sa obje strane i jednostavno zaspamati. Nemojte previše forsirati sa spamanjem, jer vam je primarni cilj ipak oštetiti neprijatelja, a da vi sami ne budete ubijeni ili previše oštećeni.

5.) IRC

IRC je neprocjenjiv kao alat za klanove. Skoro svaki klan koji drži do sebe ima svoj channel na raznim IRC serverima.
Ako želite igrati war sa nekim klanom, puno je jednostavnije otići na njihov IRC channel, nego ganjati ih pojedinačno po MSN/ICQ/XFire.

Ali jel, dogovaranje prije warova nije jedina prednost IRC channela.
Dobro opremljeni UT2004 serveri imaju IRC reporter botove, koji doslovno bilježe i javljaju svaki detalj direktno sa matcha iz servera na određeni IRC channel. Primjer toga bi bili UT-Approve UT2004 serveri i njihovi IRC channeli.

Recimo:

UT-App Public Server – 85.14.225.210:7777 — šalje reporte na ovaj IRC channel: #UTApprove

Svaki detalj se reporta na channel. U biti, na channelu ćete moći pratiti sve što se događa tijekom igre.
Svaki kill, svaki pokupljeni weapon ili health pickup će biti ispisani direktno na channel.

U slučaju da nikad niste koristili IRC, kolega Shock je pripremio mali tutorial za korištenje najpopularnijeg IRC klijenta dosad.

Ovo je dio FAQ-a koji će vas upoznati sa interfaceom i korištenjem IRC-a. Za spajanje na IRC servere najpopularniji, a i najbolji program je mIRC.

——————————————————————————————————
By Sh0cK:

Kada skinete i instalirate mIRC, pokrenite ga. Prvo što ćete vidjeti je slika od nekog čike Khaled-Mardam-Beya koji je napravio mIRC, i tu kliknite continue. Otvorit će vam se prozor sa postavkama.

Na prvoj kartici za postavke trebate unijeti vaše ime, e-mail adresu, nick i alternativni nick ukoliko vaš nick bude zauzet. Ime i email ne moraju biti pravi, tako da možete unijeti nešto tipa Srećko Bjelić, uopće nije bitno. Nick ne smije sadržavati neke specijalne znakove, nisam bas siguran koje sve, ali znam da može sadržavati [ ] _ , Nick ne može sadržavati – / i razmak.

Druga kartica s postavkama koju ćete pored ove jedino imati potrebu i otvoriti je Servers.

Kada odaberete tu karticu, vidjet ćete raspoređene servere po folderima. Nađite Quakenet, i kada otvorite taj folder (dupli klik) odaberite Quakenet – Random server, i nakon toga kliknite na gumb select. Tako ćete postaviti quakenet za defaultni server. Svaki put kada otvorite IRC konektat ćete se direktno na njega.

Sada se vratite na Connect karticu, i kliknite na «connect to server». Kada se konektate (a ukoliko ste napravili neku grešku s nickom ili ako je vas nick zauzet, server će vam javiti u status prozoru, koji uglavnom služi za komunikaciju sa serverom i napredne komande koje vam skoro nikad neće trebati), mIRC će vam automatski izbaciti prozor sa favoritesima, a tu će biti mnogo kanala, koji uglavnom nemaju veze sa vama i sa quakenetom, tako da ćete sve te kanale obilježiti od početka do kraja (odabrati prvi i otići do kraja liste, držati shift i kliknuti na zadnji ako neko ne zna), i pobrisati ih (delete na tastaturi). Sada će vam taj prozor biti prazan, ali vi ćete kliknuti na dugme add, i jedan po jedan dodavati kanale:

#Oni.ut2k4 – kanal na kojem se svi okupljaju pred war, i kanal na kojem se ispisuje trenutno stanje warservera
#Utapprove – kanal na kojem se ispisuje stanje public servera i kanal UT-Approve sajta i klana
#Ut2004.tam.de – najbrojniji UT2004 kanal na IRC-u, na njemu se možete addati za pickup, itd…
#Cro.ut – Hrvatski UT kanal

Kada dodate te kanale na listu, jednostavno se možete na njih spojiti dvoklikom. Otvoreno možete imati kolko god kanala želite

Kada otvorite neki kanal, vidjet ćete prozor podijeljen na dva dijela, lijevi dio prikazuje javni chat na kanalu, a na desnom, dosta užem je spisak korisnika koji su trenutno na kanalu. Na dnu prozora je kutija u koju pišete tekst. Možete i privatno chatati s nekim; samo dvaput kliknite na njegov nick u listi, i otvorit će vam se prozor za privatni chat.

Također, na listi nickova, ako kliknete na nekog desnim klikom, dobit ćete neke opcije, ali od toga vam je važan samo info, koji će vam dati informacije o korisniku i kanale na kojima se trenutno nalazi. Eto, to vam je ono osnovno, i vjerojatno sve što će vam ikada trebati na IRCu. Ako budete operator nekog kanala vjerojatno ćete dotad znati dosta vise od ovoga, ali ovo je sasvim dovoljno za normalno korištenje IRC-a.

——————————————————————————————————

6.) Hardware

Ovo je vise teorijski dio, budući da će vam puno stvari koje će biti spomenute ovdje ovisiti o tome kakvu opremu za igranje imate.

Dakle, čisto par primjera.

Budući da većina ekipe koristi MX i G seriju miševa od Logitecha, poradit ću na tome. Dakle, u ovom FAQu je ionako spomenuto dosta dodatnih bindova. Gdje ih smjestiti, a da budu efektivni?

Pa, mogli biste ovako probati:

Logitech G5/G7:

Dakle, kao sto sam već napisao, možete bindati tipke sa tipkovnice na miša. Jel, to se radi u samom softveru miša.

Recimo, za G7 sam si bindao ovako:

U = Translocator / Use
L = Throw Weapon
Page Down = Regen Combo(TAM)
Page Up = Invisibility Combo(TAM)
P = Auto Shield

I jel, onda sam te tipke u softveru miša bindao na samog miša.
Back je postao P, Dpi + i su postali Page Up i Page Down. Uglavnom, jednostavno je. :)

Logitech MX5XX:


[/center]

Skoro svaki brand name miš unatrag zadnjih pet god ima funkciju bindanja tipki sa tipkovnice na tipke miša; samo dobro pregledajte drivere i softver koji ste dobili sa mišom.

Ali jel, ultimativna perverzija što se tiče dostupnih bindova bi bilo ovo:

Wolfking Keypad

Ovo imam već neko vrijeme, i korisno je za svaku igru, bio to RTS, FPS ili MMORPG. PC će vam ovo prepoznati kao vulgaris USB tipkovnicu, ne zahtijeva nikakve dodatne drivere pa će ju svaka igra prepoznavati. Ako već razmišljate o nabavljanju gaming tipkovnice, uzmite neku sa ergonomskim rasporedom tipki, poput Wolfkinga.

7.) Contact info / Zahvale / Trenutno radim na

Cheesy sranja. Jel, ovdje vam dajem svoj mail u slučaju da želite poslati pohvale, pokude, ili želite nešto pitati ili predložiti. I ono, usput ubacim par besramnih reklama i zahvalim nekim ljudima koji su mi pomogli oko stvaranja ovog FAQ-a.

Contact info

Mail: [email protected]
MSN: [email protected]
Website: www.ut-approve.com

Što zapravo radim? Paaa, server admin sam UT-Approve UT2004 servera, njih dva. Oba su nakrcana custom mapama i širokim izborom gametypeova, modova i mutatora. Na našim serverima za svakog ima ponešto. A UT2004 igram online oko godinu i pol. Ne znam točno, jer ne brojim. 😛

Serveri su:

85.14.225.210:7777 – UT-Approve Public Server
85.14.225.211:7777 – UT-Approve Warserver – password protected

Sve stvari potrebne za igranje na našim serverima, pogledajte na www.ut-approve.com i vidjet ćete link do sekcije sa potrebnim downloadima odmah na prvoj stranici.

Zahvale

Cliche dio.

Dakle, zahvaljujem:

– Shocku, na IRC dijelu FAQ-a, i malom tutorialu kojeg sam bio prelijen sam napisati.
– Tidusu, za par quoteova koje sam odlučio ubaciti u FAQ.
– say, za definiciju UT geeka. 😛
– Brki, na svemu što je napravio za naše servere i što je imao strpljenja sa mnom kad sam tek počeo raditi na serverima.
– svima iz Approve klana. Neki ljudi su kul, neki su na kraju ispali manje kul, ali kao cjelina ipak zadovoljavajući. Dok je bilo dobro, bilo je dobro. :)
– svim ostalima koje sam možda zaboravio

Trenutno radim na: Chaos Instagib

Iako igram preko 56k dial up modema(yup, no bullshit), skoro najdraži gametype mi je Instagib.
I jel, budući da sam mod freak, i volim kombinirat svakojake mutatore dok igram, naišao sam na jednu kombinaciju koja se svidjela svima koji su je zaigrali.

U osnovi, Chaos Instagib je gametype koji je nastao kombinacijom tri zasebna mutatora.

Chaos Instagib donosi:

– UT99 style Instagib rifles, sa onim old skul glasnim zvukom paljbe i narančastom zrakom
– Headshotovi sa Instagibom – ono sto piše. Headshot Instagib 😛
– Multi Dodging – omogućuje vam neograničeno i ekstremno brzo dodgeanje bez ikakvog penaltya. Možete doslovno skakati od zida do zida i imati zračne duele.
– modificirane mape, sa fokusom na što veću fluidnost movementa.

Server verzija ovog gametypea je dovršena, i trenutno se nalazi na UT-Approve serverima. Nažalost, još uvijek je relativno mali izbor mapa, ali i Under_LE će vas sam uvjeriti koliko ovaj gametype može biti zabavan. :)

Samostalna download verzija je još debelo u beti, pa jos neću objavljivati link za download. Ako baš želite, prošvrljajte po www.ut-approve.com, gdje možete naći link za download zadnje beta verzije.

Tko god želi pomoći u testiranju iChaosa, ili ima volje preraditi neke mape, neka me slobodno kontaktira.

Toliko od mene, nadam se da vam je ovo bilo korisno štivo.

>> Prvi dio ovog teksta možete pročitati klikom ovdje. >> Komentari na forumu

Komentari (0)

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!