Broken Age fokusiran na kontekstualnu interakciju
Iako će Double Fineov Broken Age biti oda klasičnim avanturama devedesetih godina, s njima neće dijeliti mehaniku već će se okrenuti nekim modernijim rješenjima.
Kada su Tim Schaffer i njegov Double Fine Productions napravili čudo na Kickstarteru, fanovima je poručeno da ih čeka prava PC P’n’C avantura u duhu klasika kao što su Grim Fandango, Full Throttle itd. Međutim, tim je tijekom razvoja shvatio da će sve morati i ostati na toj „spiritualnosti“ jer je i sam žanr klasičnih avantura prihvatio neka nova pravila.
Primjerice, rane su avanture za naredbe imale razne glagole poput: otvori, povuci, pregledaj, okreni itd. Takav je sustav većim dijelom stvarao konfuzan gameplay pa se Broken Age radije okrenuo kontekstualnoj interakciji.
„Shvatili smo da je uvijek postojao samo jedan glagol, a to je „vrši interakciju s“, i najveći dio bio je baziran na kontekstu. Stoga smo u ovoj igri to odradili kao što su to odradile modernije avanture poput Machinariuma. Utjecaj na okoliš bazira se na kontekstu.“ – izjavio je Schaffer.
Naravno, to ne znači da će Broken Age odstupati od baštine LucasArtsovih klasika. Sustav inventoryja će tako, primjerice, funkcionirati identično kao i u starim avanturama – korištenje predmeta vršit će se povlačenjem istih na ono na čemu ih se želi iskoristiti.
Broken Age će polovično biti dostupan u siječnju iduće godine kroz Steam Early Access, a konačna verzija igre očekuje nas do sredine iste godine.
Komentari (0)
Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!