HCL.HR

Hellblade ostvario profit brže nego je to Ninja Theory očekivao

Zoran Žalac 22.11.2017.   •   8 komentara


Eksperiment razvojnog tima Ninja Theory barem je djelomično upalio. Hellblade: Senua’s Sacrifice prešao je pola milijuna prodanih primjeraka.

hellblade-ip

Da ne bi ispalo kako se nad čitavom gaming industrijom nadvio tmuran oblak iz kojega gromom gonjene iskaču mikrotransakcije, evo i jedne pozitivne priče. Visokobudžetna igra nezavisne produkcije Hellblade: Senua’s Sacrifice do sada je prodana u preko pola milijuna primjeraka. Nekima bi to bio katastrofalan rezultat, no za razvojni tim Ninja Theory ovo je potvrda poante koju su nastojali dokazati ostatku industrije – postoji mjesto na tržištu za igre koje nisu ni sitni ni ogromni projekti već nekakva zlatna sredina.

Naime, Hellblade je s 500 tisuća prodanih primjeraka uspio pokriti troškove produkcije, tako da svaki idući prodani primjerak developeru donosi profit. Ninja Theory vjerovao je da će njihova igra eventualno doći do te razine da im donese neku zaradu, no nisu očekivali da će se to dogoditi već nakon tri mjeseca otkako je u prodaji. Umjesto toga, nadali su se da će Hellblade postati isplativ tek devet mjeseci nakon izlaska.

U prilog činjenici da je ovo zapravo dobar prodajni rezultat ide to što je Hellblade izašao za samo dvije platforme (PC i PS4), te isključivo u digitalnom izdanju. Igra također nije razvijana uz pomoć sredstava crowdfundinga. Uspjehu je ponajprije kumovala kvaliteta igre (u određenim segmentima), zbog kojih je ista ove godine zaslužila i dvije nominacije u našem nadolazećem Zlatnom Dabru.

Komentari (8)

  • Dragon3

    22.11.2017 - 18:32

    Po viđenom su novce sigurno i zaslužili, moje će vjerovatno dobit do kraja tekuće godine. Svaka čast na trudu od tima sa 20 ljudi. :)

  • Zlatni

    22.11.2017 - 21:17

    zasluzeno, a otkako sad do kraja tjedna ili u pon treba mi doc ps4 nadam se i kupnji ove igre :3

  • JADRO

    22.11.2017 - 21:59

    Dobar glas daleko se širi!

  • esse

    22.11.2017 - 22:42

    podrzavam igru mak .. samo mi se cini da sam jedini stekao osjecaj da je igra pogubljena u kontrolama i u osjcaju STO NAPRAVITI SLJEDECE.

    • Czar

      @esse, 22.11.2017 - 23:25

      Nisi jedini. Ova igra te jednostavno ne vodi za ruku tako da sam se i ja bio nekoliko puta fino pogubio, od čega je nekoliko puta bilo i radi bugova u okolišu kod riješavanja zagonetki(npr. pojavi mi se balvan preko kojeg moram preći da bih nastavio progres ali mi lik jednostavno reagira kao da ga nema i sl.).

    • funky0308

      @Czar, 23.11.2017 - 20:44

      To je glavni razlog zasto sam je, nakon dva sata (i par min) vratio i trazio refund. Pogubis se i to je OK, ono sto nije OK da, po meni , igra nije dobro, odnosno zanimljivo dizajnirana i taj naporni i isti okolis ne umara i dosaduje. Ja vjerujem da to nije slucajno, valjda su htjeli izazvati taj odvratni osjecaj u stomaku 😉

  • sgtbare

    22.11.2017 - 23:28

    ninja theory nas je hellbladeom medjuostalome podsjetio da jos uvijek postoji nacin da se rade kvalitetne igre kao nekad, bez moneygrabberske politike i stancanja triple A prolaznog smeca, kvaliteta se pamti, svi pamtimo stalker fransizu, the witchera, dobre stare codove…

  • darijoman

    22.11.2017 - 23:40

    Drago mi je. Zaslužili su :)

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!