HCL.HR

Hideo Kojima putuje svijetom tražeći savršen engine za svoju novu igru

Filip Galeković 22.05.2016.   •   18 komentara


Poznati i pomalo ekscentrični dizajner videoigara Hideo Kojima ne pristaje na ništa doli savršenstva. Što mislite, koji će engine izabrati?

hideo-kojima

Nakon prgavog rastanka s izdavačkom kućom Konami, Hideo Kojima, koji je slavu i hvalu prikupio zahvaljujući legendarnoj Metal Gear Solid franšizi, ovih dana putuje svijetom u potrazi za, ni više ni manje, engineom za svoj idući gaming projekt.

Iako je svojevremeno i sam izjavio da smatra kako je najbolja opcija koristiti specifični softver dizajniran za danu igru, Kojima priznaje da je korištenje komercijalnog pokretača također prihvatljiva solucija – primarno zbog toga što se proizvođači mogu odmah fokusirati na stvaranje same igre, umjesto da se prvo zamaraju s poslom potrebnim za pisanje njenog softverskog okruženja.

Naša [novi Kojima Productions] prva igra će koristiti engine stvoren od strane treće osobe zato što je želimo završiti u određeno vrijeme. To je upravo i razlog zašto putujem svijetom – tražim savršen engine za našu igru!

Neki od proizvođača koje je Kojima posjetio su Quantic Dream, Sucker Punch i DICE, a iako smo još daleko od toga da vidimo plodove rada njegova tima, možemo se nadati da će pokretač za koji se odluče biti barem isto toliko fleksibilan koliko je bio i FOX Engine.

Gajite li vi kakve nade? Biste li htjeli vidjeti Kojima igru izgrađenu na Frostbite 3 pokretaču?

Komentari (18)

  • Silvio_7Tech

    22.05.2016 - 10:27

    Da

  • baDarmageddoN

    22.05.2016 - 10:48

    Da, Frostbite 3 je najbolji engine.

    • ReflectoR

      @baDarmageddoN, 22.05.2016 - 14:03

      ako je ona nefluidnost u battlefield igrama vezana za engine, onda nema sanse.

    • Iron666

      @ReflectoR, 22.05.2016 - 14:37

      Pa frostbite i nije tako nefluidan engine, s obizrom kako izgledaju igre koje pokreće… 😀

    • baDarmageddoN

      @ReflectoR, 22.05.2016 - 17:23

      Nefluidnost? Meni su sve igre baš fluidne.

    • ReflectoR

      @baDarmageddoN, 22.05.2016 - 19:27

      neka mi pomogne neko ko je presao sa coda na bf

  • Coleee

    22.05.2016 - 11:31

    Source engine 😉

  • NikolaDexter97

    22.05.2016 - 11:39

    Source 2 engine, samo da bi igra izašla na PC.

    • Filip Galeković

      @NikolaDexter97, 22.05.2016 - 11:53

      AFAIK trebala bi doći na PC, iako će neko vrijeme biti timed exclusive za Playstation.

  • funky0308

    22.05.2016 - 11:59

    Meni je Kojima polako poceo ici na dick.. Prvo je bilo, ako hocete dobru igru, morate sami napisati engine, sada mijenja pricu, OK, neka mjenja ali neka nas ne davi sa ovakvim nebulozama. Mislim, lik nije napravio apsolutno nista od kada je otisao iz Konamia, a svaki dan se trpa u medije. Necemo te zaboraviti Kojima, bez brige, sada napravi neki gameplay demo da vidimo sta mozes bez vojske dizajnera, programera, scenarista i ostale ekipe. Da me netko ne shvati krivo, ja vjerujem da on ima dobrih ideja ali ne vjerujem da ce vise ikada napraviti igru kao sto je MSG. Po meni je pametnije da mjenja IP i napravi nesto totalno drugacije, nesto sto neceno usporedjivati sa MSGom – tesko ce ga nadmasiti.

  • Papa6

    22.05.2016 - 12:07

    Hideo Kojima je majstor i daleko od toga da njegova sljedeća igra neće bi vrhunska kao i sve u kojima je imao prste do sada no sada tek shvaća da je njegovo razilaženje s Konami-em možda pogreška jer Fox Engine je tek jedna od brojnih prednosti koje je imao u Konami-u.

  • darijoman

    22.05.2016 - 14:36

    Meni je Unreal 4 engine jedan od najboljih

  • IvanDado

    22.05.2016 - 16:01

    Unreal 4

  • Zoran Žalac

    22.05.2016 - 16:27

    Šteta za Fox engine, toliko je vremena radio na njemu, a sad će trunuti u Konamiju i koristiti se samo za PES igre.

    • Adam Jensen

      @Zoran Žalac, 22.05.2016 - 18:41

      Šteta uistinu, po meni jedan od najbolji enginea

  • franZberg

    22.05.2016 - 20:34

    Svaki engine ima svoje slabe strane i svoje prednosti. Sigurno da je Kojima Fox engine oblikovao prema svojim “potrebama”,Ali, zasto jedan Unreal 4 engine ili Unity npr, koji su besplatni ili pak neki koji se placa mogli zadovoljiti njegove apetite? Ne, on trazi engine. Trazi!? Ta potraznja za engine-om je skretanje pozornosti na sebe kao “ikone u gaming svijetu” , sto i jest u jednu ruku, ali cijela ova prica je okreatanje reflektora na sebe i trazenja posla za trenutnog nezaposlenog Kojimu.

    • funky0308

      @franZberg, 23.05.2016 - 09:19

      U tom smjeru razmisljam i ja..to je to, nemam sta drugo reci da zadrzim fokus javnosti na sebi pa pricam bilo sta. Sta bi rekli da nam bilo koji drugi studio ovako sta kaze? Ma super, trazis engine…bravo

  • mr.labud

    23.05.2016 - 15:41

    Engine za ovu igru će vjerojatno biti neki od fantastičnih sonyevih developera kojih ima na biranje. Guerrila games, NaughtyDog,Sucker Punch…

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!