HCL.HR

Svijet The Outer Worldsa bit će manji od svijeta Fallout: New Vegasa

Pero Mlinar 14.12.2018.   •   11 komentara


The Outer Worlds neće se držati trenda otvorenih svjetova, već će ponuditi manji, ali sadržajem navodno iznimno popunjeni futuristički svijet.

Na ovogodišnjem The Game Awardsu jedno od najboljih iznenađenja svakako je bio The Outer Worlds, naslov koji u nekim svojim tematskim elementima neodoljivo podsjeća na serijal Fallout. Tu je i činjenica da na njemu radi ekipa zadužena za Fallout: New Vegas. Stoga, da bi nas spriječili da preuranjeno dođemo nekih zaključaka pa na kraju ostanemo razočarani, tvorci igre otkrili su koje stvari možemo očekivati od njihovoga naslova, a koje ipak – ne.

Najprije, The Outer Worlds bit će RPG; to je jasno – ali, iako će taj ponuditi veliki broj questova i dijaloga u kojima će igrači donositi odluke (navodno od velikoga značaja), The Outer Worlds neće imati otvoreni svijet. Umjesto toga, putovat će se na dva planeta koje se neće moći istraživati potpuno slobodno, nego će oni biti podijeljeni u više zasebnih zona – što je zapravo puno sličnije Obsidianovom starijem naslovu Knights of The Old Republic 2 nego New Vegasu.

Druga stvar koja je kategorički istaknuta jest to da će svijet The Outer Worldsa svojim obujmom, površinom i volumenom biti manji od svijeta Fallout: New Vegasa. Da, tehnički ovdje imamo dva svijeta, odnosno planeta, ali svejedno – tvrdnja i dalje stoji. Ide se na kvalitetu umjesto kvantitete. Koliko će točno svijet biti velik te sam broj prije spomenutih zona još uvijek nisu poznati. Jedino, kažem – nemojte očekivati ogromni svijet jer ćete vjerojatno ostati razočarani.

Mogla bi odluka da se smanji svijet te da se poveća gustoća sadržaja razveseliti mnoge, jer ruku na srce, otvoreni svjetovi trend su već vrlo dugo vremena. Osim toga, kako The Outer Worlds ne tjera post-apokaliptički scenarij poput Fallouta, nego je smješten u budućnost kojom vladaju megakorporacije, “prazna” mjesta na karti ne bi se moglo objasniti tako lako; samom pričom. Ako ništa drugo, bar bi nas ti problemi sad trebali mimoići tijekom igranja naslova.

Komentari (11)

  • tryon

    14.12.2018 - 12:34

    ne vidim po cemu je uopce bitno imat sto veci svijet. nisam se nikad time zamarao..

  • Frog

    14.12.2018 - 12:45

    Super,kvaliteta uvijek ispred kvantitete. 😀
    Neznam zasto vecina developera radi velike ali zato prazne i dosadne mape.

  • DjokaBA

    14.12.2018 - 14:43

    Bravo, dojadili su mi otvoreni a prazni svetovi.

  • tryon

    14.12.2018 - 14:59

    HZD je pogodio onu zlatnu sredinu. velik svijet, ne prevelik ali jako jako zanimljiv

  • Zoran Žalac

    14.12.2018 - 20:13

    Ovo je super vijest.

  • Rorik

    14.12.2018 - 20:37

    Ogromni svijetovi su super, ali su skupi i teško ih je napraviti kako treba. Ovo nebi trebalo nikome smetati

  • Zvonimir Komar

    14.12.2018 - 22:35

    To je taj problem zbog kojeg mi se recimo nikad nisu sviđale Bethesdine igre (iako mi je Morrowind recimo drag zbog nekih stvari). Većinom su im igre takve da u sebi sadrže dvije igre koje nemaju međusobne veze – prazno “istraživanje” i s druge strane questovi, pa onda pored toga još main quest. Sve skupa najčešće nepovezano ili loše povezano. Po meni je identična priča zapravo i u GTA V i Sleeping dogs, nakon kojih sam više-manje potpuno izgubio volju za takvim igrama (iako sam u Sleeping dogs uživao…naravno samo u glavnom quest-lineu). Iz istog razloga mi je recimo i Batman: Arkham Asylum bio znatno bolji od Arkham Citya. Sve te igre bacaju pitanje pred dizajnere igara – kako sjediniti ta dva elementa. Ja još nisam igrao noviju igru koja je to uspjela (moram napomenuti da još nisam odigrao Witcher 3, od kojeg imam visoka očekivanja u ovom smjeru). Ustvari, prvi Fallout je za mene najbolji primjer sjedinjavanja ta dva principa od onoga što sam odigrao.

    Uglavnom, dok dizajneri ne nauče kako riješiti ovaj problem, uvijek ću birati usmjereno, dobro dizajnirano iskustvo prije negoli tzv. “veliki, otvoreni svijet”.

    • MaliMicek

      @Zvonimir Komar, 15.12.2018 - 23:03

      GoW ti je odgovor. Odlično povezani side zadaci sa glavnom avanturom. Zamišljeno da se rješi glavna avantura pa onda druge stvari ali ukoliko se odlučiš malo zazujat nečeš imat dojam da igraš dvije različite igre 🙂

    • Zvonimir Komar

      @MaliMicek, 16.12.2018 - 17:46

      GoW nisam imao priliku odigrati nažalost, ali prema onome što sam vidio, to je ipak malo drugačija priča – nešto nalik Dark Souls strukturi.

  • Zoran Žalac

    14.12.2018 - 22:54

    Zelda

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?