HCL.HR

Tales of Monkey Island: The Trial and Execution of Guybrush Threepwood prohod

Ivan Čičak 23.11.2009.   •   0 komentara


Polako ali sigurno stigao nam je i četvrti nastavak Tales of Monkey Island serijala, a za sve vas koji imate problema sa prelaskom ovoga nastavka, HCL ponovno sprema opširni prohod.

Ovo poglavlje počinje nešto lakšim tempom nego prijašnje gdje Morgan drži Guybrusha taocem. Nakon pristajanja Guybrush prelazi u ruke zloglasnog Marquisa De Singea, te se pokušava nekako izvući, ali neuspješno. Na Guybrushevu sreću u susret im dolazi neka vrsta dobrodošlice, sudski poziv zapravo. Zasada ste izbjegli De Singea, ali se još uvijek trebate brinuti. Sa malim kašnjenjem stižete na suđenje kapetanu Threepwoodu gdje se trebate izjasniti da li ste krivi. Guybrush se izjasnio da nije kriv pred tužiteljem (Stanom), a budući da mu Flotsam baš ne juri u pomoć morat će se sam predstavljati.

Guybrush će odmah saznati o čemu se radi u njegovom slučaju i moći će započeti svoju obranu. Za početak pozovite Bosun Krebbs kao svjedoka obrane. Pregledajte dokaze na stolu da biste imali tema za ispitivanje. Nakon što ništa korisnoga ne uspijete izvući iz nje, približite joj se i recite joj da više nemate pitanja za nju. Pokušajte zatim sa Hardtackom. Budući da optužbe protiv Guybrusha nisu baš najčistije uportijebite X kao dokaz sa stola i krenite ispitivati Hardtacka. Pritisnite ga da prizna da laže, te ga samo nastavite pritiskati dok ne poklekne. Naposljetku će vam priznati da vas je lažno optužio. Nakon ovoga se lakše diše, pa otpustite Hardtacka sa mjesta svjedoka. Ispitivanje drugih svjedoka će zasada biti samo trošenje vremena, pa objavite stanku.

Hardtack će ispratiti Guybrusha do njegove ćelije. Nakon kratkog pregleda ćelije zatražite odvjetnika kojeg će Hardtack dovesti. Pitajte svoju „bolju polovicu“ pitanje i uskoro će biti napeto u vašoj ćeliji. Hardtack će osloboditi Guybrusha od…samoga sebe, pa ćete biti slobodni šetati otokom i skupljati dokaze. U obližnjoj ćeliji nalazi se D’Oro koji bi htio malo popričati. Saznat ćete da je Guybrush djelomično odgovoran za njegov gubitak oka, a D’Oro ipak neće odbiti pomoći Guybrushu u suđenju. Sve što vi trebate napraviti jest dati mu stakleno oko. Stan je poduzetan kao i uvijek, pa posjetite njegov štand i popričajte malo sa njime o prodaji i pogledajte što se nudi. Obavezno uzmite magnetsku igračku koju Stan baci. Odmah ćete primjetiti da su stvari malo drugačije u gradu nego prije. Očito je da se grad još oporavlja od njegovog debakla u klubu 41, kojeg bi mogli posjetiti. Guybrush unutra nailazi na žestok razgovor Morgan i De Singea. Moglo je još dobro proći da Guybrush nije otvorio svoju lajavu gubicu i ugrozio svoju ženu. Porazgovarajte sa Morgan koju bi trebalo malo razveseliti, iako Guybrush ne želi tješiti izdajicu. Krenite prema poznatom vam barmenu, časnom sucu Residiju. Krenite ispijati iz malih čašica kao pravi muškarac, ali ostavite jednu za kasnije. Zaputite se prema onom kraju šanka gdje se nalazi otapajući vosak i pokupite ga jednom praznom čašicom, jer nikad ne znate kad će vam zatrebati.

Sada nastavite istraživati dalje, pa obiđite ostatak Flotsama. Vjerojatno ste spazili kako se cijedi ulje niz stup, pa uzmite čašicu i pokupite ga. Krenite prema radionici stakla i pogledajte novu robu. Pokucajte na vrata i započnite razgovor. Ovaj čovjek ima za vas savršeno stakleno oko, a sve što vi morate napraviti jest pronaći jednog bijesnog gusara da kopirate boju na to oko. Sigurno ste primjetili lampu u čijem će vas otuđivanju spriječiti njezin stvoritelj. Pored lampe se nalazi otopljeno staklo, pa ga pokupite čašicom i iskoristite na lampi. Sada uzmite tu lampu jer nitko ne želi tako unakaženu nogu (osim vas naravno).

Požurite se do De Singeovog laboratorija (pritisnite SHIFT za trčanje) i pokušajte ga odgovoriti od ubijanja Elaine. Možete primjetiti da iz sabljarke curi neka tekućina, pa je kao i svaku gadost do sada pokupite čašicom. Lijevo se nalazi kavez sa vašim starim prijateljem Jacquesom, čiji kavez otvorite vašom kukom. Sada ste ponosni vlasnik majmuna u vašim gaćama. Hemlock McGee i Prettywhiskers ljenčare na doku. Porazgovarajte malo sa njima i pitajte o legendarnoj priči zvijeri iz džungle. Kao što je navedeno na sudu sumnja se u paraliziranost Prettywhiskers, pa ako se pomakne cijeli slučaj pada u vodu. Kako je natjerati na to? Pogledajte mačju hranu i Hemlock će vam reći kako mora na silu hraniti svoju ukočenu macu. Iako zvuči neugodno, ali možda se tako možete uvjeriti da se miče. Iskoristite Beard Toy na zdjelici mačje hrane i polako se odmaknite. Sada se pobrinite za staklenu nogu. Ožiljak na nozi je vrlo sličan Krebbsinoj situaciji. Upotrijebite nagrizajuću tekućinu sa nogom. Nije baš kako ste planirali, ali i to je početak. Potrebna vam je ljubičasta boja, pa dodajte malo voska i dobit ćete željenu kreaciju. Vrijeme je da ovo predstavite na sudu, pa pristupite Hardtacku i obranite (časno) ime Threepwood.

Vjerojatno ste primjetili da je sudac prilično žešći u sudnici nego li je u klubu. Ovdje imate savršenog (uskoro razbješnjelog) kandidata za D’Orovu boju oka. Stoga, samo naprijed i budite potpuni klaun. Ulažite prigovor na sve i svašta. Upotrijebite sada oko na sucu da dobijete njegovu boju, te vam je sada ostao samo jedan svjedok oko kojeg se morate brinuti. Nastavite sa suđenjem i pozovite Bosun Krebbs. Guybrush zna da Bosun laže o svojoj nozi, pa joj dajte lampu i predstavite kao dokaz pred sudom. Ona će priznati da je lagala samo da bi se osvetila. Tako vam ostaju samo dvije optužbe, pa pozovite Hemlocka u vezi optužbe sa paraliziranom mačkom. Iskoristite majmuna Jacquesa na Prettywhiskers i pobijte još jednu optužbu. Zatražite stanku i upotrijebite isprobanu tehniku zastrašivanja da izađete iz zatvora, te posjetite D’Ora. Predajte mu stakleno oko i u zamjenu ćete dobiti inkriminirajuće informacije o slučaju.

Vratite se do Hardtacka i nastavite sa suđenjem. Predajte D’Oru Dark Ninja Dave mapu s blagom sumnjiva porijekla i nakon što krivica bude preusmjerena cijeli slučaj propada. Guybrush je oslobođen svih optužbi (osim one male stvarčice vezane uz kugu). Imat ćete priliku izvući se i iz ovoga, ali nećete moći lako bilo koga uvjeriti. U zadnji tren pojavit će se Elaine koja baš ne izgleda najbolje. nakon što je poklekla kugi, Guybrush je ostao bez svjedoka i vraća se u zatvor. Zaputite se u klub 41 gdje je večer za žene. Unutra je prilično napeto budući da se Morgan i Elaine bore. Probajte porazgovarati sa njima i shvatit ćete (ako već niste) da se žene pod utjecajem kuge teško mogu urazumiti. Elaine odbija doći na sud i trebat ćete se potruditi da bi je uvjerili. Zezajte Morgan da je izgubila ‘filing’ za borbu ili navijajte za svoju ženicu. Elaine će se zaletjeti i zapeti u meti za pikado, ali će se brzo vratiti u borbu. Ovako nećete baš uspjeti, pa se zaputite u WC da se olakšate. Pogledajte odurnu lokvu na podu i uzmite papir sa cipele. Primjetit ćete da Krebbs sjedi sama za stolom, pa porazgovarajte sa njom. Čini se kako ste uspjeli odvratiti žene od borbe, pa pokupite vreću šećera koja je pala sa lustera. Vratite se do šanka i predajte recept W.P.-u da ga odvučete od pikada. Sada pričvrstite sudski poziv na metu i pričekajte da se žene odmore na tren i ponovno nastave po starom. Elaine će se opet zaletjeti u metu, ali eć joj ovaj put poziv biti uručen. Krenite u sudnicu i tamo predajte La Esponja Grande kao glavni dokaz da Guybrush nije imao veze sa kugom.

U spas će vam doći najveći neprijatelj, LeChuck. Vjerojatno niste očekivali ovakav rasplet. Sada ste slobodni lutati uokolo i spasiti otok. U zatvoru se nalaze LeChuck i Voodoo Lady. Možda ćete se htjeti zahvaliti LeChucku, ali važnije je suočiti se sa Juju Mamom. Ona vjeruje da će spužva rasti uz pravilnu prehranu, a budući da Guybrush nema alternative morat će joj vjerovati. U ruke dobiva zagonetnu mapu sa receptom za jelo, te se čini kako je džungla dobro mjesto za početak potrage. Krenite malo gnjaviti Stana i pogledajte novu robu.

Vrijeme je za put u džunglu, pa se zaputite prema izlazu. Usput skrenite malo u De Singeov laboratorij i istražite unutra. Zabadajte nos u svaku sitnicu koju primjetite, tako i u kacigu koja visi sa stropa, te također pogledajte displej na zidu. U staklenci na stolu vidjet ćete uzorak krijesnica. Pregledajte i stražnju sobu, koja je trenutno zaključana. Upotrijebite kuku i ‘otključajte’ vrata. Uđite unutra i potapšajte se po ramenu, jer ste završili prvi čin.

Zaputite se u džunglu i tamo otiđite do Creepy Shacka. Istražite malo uokolo i vidjet ćete samo rastrgan tepih i roj moljaca. Da bi se Esponja mogla pogostiti, potreban je kričavi ubrus. Upotrijebite lampu da bi namamili moljce u hlače (jako poremećeno) i posjetite osobu koja nosi kričavu odjeću, naravno Stana. Dođite do štanda i upotrijebite lampu na Stanu da bi nahuškali na njega roj dosadnih moljaca. Pitajte Stana ponovno o robi, a posebno o svjetlećoj figurici LeChucka. Moljci će nahrupiti na njega, a on će pobjeći. Pokupite ostatke njegove jakne i spremni ste za prvo Esponjino jelo. Drugo jelo je smrdljivo meso iz džungle (brzo ćete prokljuviti gdje ga možete naći). Krenite u džunglu i pronađite oltar. Ako se sjećate McGeejeve priče, ne postoji ništa smrdljivije od zvijeri iz džungle. Krenite gore sa ulaza u džunglu i na oltaru postavite nogu iz Sack O’ Limbs, te bježite. Sekundu kasnije noga je nestala, ali nema traga gdje. Guybrush nailazi na pat poziciju Elaine i De Singea, ali čini se kako im ne treba vaše uplitanje. Ovdje nema zvijeri iz džungle, ali što je sa mrtvacem? Pogledajte papir i dobivate ideju. Pronađite bunar sjeverno kamo je Elaine otrčala i prosipajte šećer u bunar. Budući da zašećerena voda privlači krijesnice, umočite nogu u vodu i krijesnice će vas slijediti. Vratite se do oltara i maknite se sa čistine da se sakrijete.

Slijedite trag krijesnica do mjesta gdje Guybrush više ne može dalje. Vidjet ćete zvijer kako je u boli, ali joj nemojte prilaziti. Da ne bi ostali bez svojih udova, dajte zvijeri lampu (nogu) i polako uzmite šapu. Time ste riješili i drugo jelo, pa sada morate nabaviti snažan okus.
U klubu 41 pogledajte oglas za Fugu Jolokia natjecanje. Pitajte zatim W.P.-a o tome, pa će vam dati šansu. Papričica je tako ljuta da je Guybrush ne može niti držati, a kamoli staviti u usta. Čudnovata kaciga iz De Singeovog laboratorija će ovdje dobro poslužiti. Kada papričica više nije u staklenom izlogu krenite po kacigu i pritisnite prvi gumb. Time će vam jezik obamrijeti, pa se vratite u klub. Pritom pazite da ništa ne dotaknete, jer ćete u suprotnome izgubiti taj osjećaj. Vjerojatno ste naučili prvi put, pa sada uzmite papričicu sa kukom i stavite na jezik. Sada morate malo upotrijebiti razum. Mapa vam pokazuje kako doći do sastojka, ali kako je čitati? Krenite u džunglu i otvorite mapu. Presavijte četiri kuta i velika krilca, te čujte kako se zemlja trese. Voodoo čarolija mijenja izgled džungle, pa slijedite stazu kroz prolaz (dva stupa) da bi došli do crvenog idola.

Pri dolasku odmotajte donji desni ugao mape da bi otkrili novu stazu do upitnika. Usred ove čistine nalazi se zaključana škrinja koju će Guybrush lako otvoriti svojom kukom. Unutra ćete pronaći tarot karte koje upotrijebite na spužvi. Na kraju ćete morati ‘djelovati’ na spužvu. To ćete napraviti tako da otiđete u klub 41 i prošetate se na njihovom tepihu. Pogledajte sada spužvu i krenite prema vratima. Izađite i čuti ćete jedan odvratan zvuk (svima nam dobro poznat).

Krenite prema uređaju koji kontrolira vjetar i naići ćete na De Singea koji je u sukobu sa Elaine. Uskoro ćete oboje biti zarobljeni. Bacite bolesnu spužvu u uređaj, jer vam je to jedina nada. Sada ćete morati odvratiti pažnju De Singeu ili će ubiti Elaine. Nalijte šećera u kantu vode da navabite krijesnice, ali mu to ne skreće pažnju. Budući da nemate oružja, pokušajte se boriti sa De Singeom pomoću papričice i na kraju ga vrijeđajte. Vaši postupci će ohrabriti Elaine, a moljcima će se svidjeti De Singeov modni stil. U cijelu priču će se ubaciti i vaša lijeva ruka. Na kraju bacite novo stečenu spužvu u uređaj za kontroliranje vjetra i uživajte u uspjehu. Uskoro će doći i LeChuck i izbaviti naše dvoje junaka iz njihovih kaveza. Ili možda ne…?

Ako vas još nešto muči oko ove igre, pitajte nas u komentarima. Za komentiranje sadržaja na HCL portalu morate biti registrirani ).

POVEZANO: Prohod – Tales of Monkey Island: Lair of the Leviathan (Chapter 3)
POVEZANO: Prohod – Tales of Monkey Island: The Siege of Spinner Cay (Chapter 2)
POVEZANO: Prohod – Tales of Monkey Island: Launch of the Screaming Narwhal (Chapter 1)
POVEZANO: Recenzija – Tales of Monkey Island: Launch of the Screaming Narwhal

Komentari (0)

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!