PES 2017

LJUBAV U ZALEĐU

FIFA i PES su kao vi i vaš susjed s kojim ste odrasli. Kada vi napravite nešto loše onda vaša majka šizi kako je Mirko preko puta dobar dečko, a kad Mirko baci petardu u sandučić, onda vašu majku odjednom ne zanimaju susjedova djeca nego samo vi. S obzirom da moja dosad preferirana franšiza Fifa prošle godine dostojno velenuždila u mom dnevnom boravku, brže-bolje sam povirio kroz prozor vidjeti kojoj staroj susjedi PES 2017 pomaže i općenito biva dobrim dečkom.

Otvoreno sam Fifu 16 u više navrata nazvao najgorom Fifom do sada i još uvijek stojim pri tome. Značajan je onda bio trenutak kada sam prvi puta upalio PES 2017 i pomislio kako ta Fifa ustvari i nije bila toliko loša. Ako ću biti iskren, novi PES na prvu izgleda kao polu-proizvod u ranoj beta fazi, ako ću biti neiskren, počeli smo naplaćivati recenzije i sada mi dugujete novac. Šalu na stranu, prvih sat vremena upoznavanja s igrom je bilo puno uspona i padova, a nije sve na tome stalo.

Kada neku igru prvi puta upalite i njene vam mane promptno zalijepe šamarčinu to i nije baš zgodno, ali PES pokazuje da ju ne morate na osnovu toga odmah otpisati. Meniji su zbunjujuće podijeljeni i učitavanja duga, a glazbena podloga se sastoji od svega deset top pjesama ove godine što znači da ste je se zasitili prije nego ste uopće kupili igru. Ne pričam o navigaciji menijima bez razloga jer ako ćete igrati Master League ili myClub provest ćete puno svog dragocjenog vremena u njima.

Meniji su zbunjujuće podijeljeni i učitavanja duga, a glazbena podloga se sastoji od svega deset top pjesama ove godine što znači da ste je se zasitili prije nego ste uopće kupili igru

Doduše, možda iskustva s menijima padaju u drugi plan kad ta dva glavna modea sami po sebi i nisu baš bajni. Namjeravam izbjegavati usporedbe u ovoj recenziji i ovo pišem u istoj maniri, ali postoji jedna konkurentna franšiza koja je ekvivalentne modeove odradila bolje: intuitivnije, sadržajnije, jednostavnije, zanimljivije i kompetitivnije, samo kažem. Niti jedan me nije osvojio i zadržao, pa sam se najviše posvetio običnim utakmicama i pitanje je koliko me dugo može držati takvo igranje nogometa bez šireg konteksta.

pes-2017-11

MyClub komplicira samo da bi komplicirao, samo da ne bi bio isti kao konkurencija, kao da bi to uopće bila loša stvar. Još bih pretrpio sve idejne probleme kada bi myClub uopće funkcionirao kako treba. Veza sa PES serverima mi je pucala u prosjeku nakon svake druge tekme i neko mu vrijeme jednostavno ne bih mogao pristupiti – zgodno. Master League s druge strane jednostavno nije zanimljiv s nelicenciranim timovima i to mu je najveći problem. Kao ostatak igre ili loš prvi ljubavnik je također grub i nespretan, ali molim vas nemojmo se praviti da ta „sitnica“ s licencama nije velika stvar.

Dežurni stožer za obranu PES-ovih licenci može sada sjesti i odslušati kratku lekciju. PS4 je dobio ništa drugo nego fenomenalnu opciju prijenosa datoteka USB-om što ukratko znači da možete dresove, stadione i ostalo skinuti s interneta i ubaciti u igru. Xbox verzija koju ja igram to nije dobila iz nepoznatih razloga pa sam osuđen na potpuno generičke ili donekle autentične timove ako se sam potrudim. PC verzija naravno ima podršku za modove, ali je sama po sebi sramotan port igre s konzola prošle generacije i nitko tko drži do sebe ju ne bi trebao kupiti, ne samo radi grozne grafike nego jer time dozvoljavaju da ih Konami tretira kao Mamić Dinamo. To čini PS4 verziju superiornom u svakom pogledu s obzirom da su druge manjkave.

pes-2017-8

No dobro, upozoren sam bezbroj puta da je PES možda klasično japanski nespretan iza kulisa, ali je zato kralj travnjaka. Gle čuda, uistinu i je kralj travnjaka koliko je i Filip Prvi kralj Danske (op.au. Filip Prvi nije kralj Danske). Moj je glavni problem s PES-om to što izgleda kao da ga je radio netko tko ne zna što je nogomet, pa je morao malo izmišljati kako bi to nogomet izgledao. Da se razumijemo, niti jedna nogometna simulacija trenutno ne izgleda kao pravi nogomet. Sjetimo se koliko je FIFA glupo brza i fokusirana na posljednju trećinu terena te par istih finti, ali PES je jednako toliko glupo trom.

No ipak me na travnjaku PES ubrzo počeo svakom utakmicom sve više osvajati.

Ne dajte se zavarati, taj medeni mjesec je završio prije tjedan dana i od tad me prestao osvajati, no stigao sam upoznati njegove čari. Nije taktički revolucionaran, ali je dizajniran na način da se igrač posveti taktici i to se osjeti već pri slaganju ekipe prije utakmice. Ista se stvar zatim zadovoljavajuće prevodi na teren na kojem postavljanje napada najčešće jako ugodno iskustvo. Puno toga ovisi o igraču pa će oni koji samo drže sprint izgledati kao hrpa bezglavih kokoši, ali tko se drži svojih taktičkih zamisli uživat će plodove truda kako to niti jedna druga simulacija trenutno ne nudi.

PES 2017 nije taktički revolucionaran, ali je dizajniran na način da se igrač posveti taktici i to se osjeti već pri slaganju ekipe prije utakmice.

Najveći je svjedok tome što ako ste jedan od onih koji samo pokušavaju pretrčati teren, animacije vas neće moći pratiti i vaši će igrači umjesto kao sportaši izgledati kao da prvi puta vide loptu i nisu sigurni jede li se to. PES jednostavno nije tako zamišljen i to mu je možda najveći plus.

pes-2017-1

Umjetna inteligencija donekle sudjeluje u tome, pa će vaši suigrači svojim kretanjem omogućiti neka nepredviđena proigravanja, a isto tako će protivnički igrači neočekivano ugušiti neke pokušaje, no i dalje je to sveukupno daleko od ikakvih primjesa inteligencije. Pogođena je ipak ugodna ravnoteža na sredini terena koja će između dva igrača sličnih vještina držati utakmice neizvjesnima. Vještina je pritom ključna, jer je obrana na oba kraja zaostala pa ćete protivničke golmane bušiti k’o omote toalet papira, a vaša se obrana svodi na pravodobno pritiskanje svega jedne tipke. Osim obrane, jako puno posla je potrebno i na arhaičnoj igri iz prekida jer bih prečesto radije dao protivnicima loptu nego izvodio nespretne i ponajviše impotentne kornere i slobodnjake.

pes-2017-7

Svejedno ima trenutaka kada se svi ti elementi poklope i na časak igra izgleda izvanredno. To je nešto što ne prestaje biti zabavno niti nakon stotinu utakmica i ako to stvarno volite vidim zašto bi netko pretrpio sve ostale poteškoće koje mrljaju igru. Dogodi se nekoliko puta po utakmici: dodavanje za pustiti suzu, golčina za pamćenje, kontranapad iz snova, obrana… dobro ne obrana. Sve oko toga je nepolirano i pomalo ružno, ali PES je sposoban proizvesti trenutke nogometne čarolije koji će očarati i najveće skeptike.

PES je sposoban proizvesti trenutke nogometne čarolije koji će očarati i najveće skeptike.

Igru ponajviše muči nekonzistentnost i priznajem da je teško prijeći preko toga. Kretanje izbornicima je glatko, ali su učitavanja duga; akcija na terenu je pomalo troma i nezgrapna, ali je sposobna za čuda; grafički efekti i kvaliteta kaskaju za standardom, ali izbliza FOX engine nudi trenutno najvjerniji prikaz pojedinih igrača. Jedino što je konzistentno je uvredljivo loša kvaliteta prezentacije sa odurnim i prevelikim sučeljem te komentatorima koji kao da su dobili svega par rečenica kojima moraju naslijepo komentirati sport kojem ne znaju pravila.

Komentatori djeluju kao da su dobili svega par rečenica kojima moraju naslijepo komentirati sport kojem ne znaju pravila.

PES je igra s brojnim očitim problemima, ali nije li nogomet kao sport u sličnoj situaciji? Engleska liga je hrpa prosječnih klubova napuhanih reklamama i sponzorstvima, u Španjolskoj postoje samo tri kluba koji svake godine mjere tko ima najveći khm…stadion, u Francuskoj se zna tko ima najveću bagetu, a Italija je nogometno groblje. FIFA kao organizacija je korumpirana, nogometaši su preplaćeni najamnici bez srca, objektivno lošije prolazimo kod žena kada im kažemo da gledamo nogomet, ali volimo tu glupu igru, je l’ da?

Ljubitelje PES-a stoga čeka još jedna zabavna i napeta nogometna igra, ali oni koji još nisu spoznali njegove čarolije neka imaju na umu da konkurencija nudi nešto daleko pristupačnije i sadržajnije.

Označeno sa: ,

PES 2017 poput dobrog sira na prvu izgleda pljesnivo i smrdi, ali će iskreni ljubitelji i znalci prepoznati njegove užitke i čarolije.

• na trenutke čarobno
  • taktički zadovoljavajuće
  • prezentacija
  • manjak sadržaja i poliranosti
  • PC port

Komentari (66)

• hacksor1234

02.10.2016 - 19:30

Super recenzija,objasnio si neku suštinu i srž igre ali si mogao spomenuti o nekim novostima u my clubu,nacinima taktike i slično

• Marac77

02.10.2016 - 19:47

Svake godine kupim i pes i fifu,i nekako opet mi je pes draži.

• RedEy3

@Marac77, 02.10.2016 - 20:30

soma kuna za skoro identicna izdanja svake godine? Nisi ni ti bas svoj 🙂

• Marac77

@RedEy3, 02.10.2016 - 21:06

Ima se može se 😉

• baDarmageddoN

@Marac77, 02.10.2016 - 21:19

ahahaha

• nikola2222253

@baDarmageddoN, 03.10.2016 - 00:30

S komentatorima je bas kako sam se i bojao da ce bit.

• movie

@RedEy3, 03.10.2016 - 23:34

Obožavam ove konstatacije o identičnim izdanjima svake godine. I mojoj baki je svaki auto na cesti isti, ne vidi razliku kao i neki koji komentiraju navedene igre…

• RedEy3

@movie, 04.10.2016 - 06:22

A što je to znatno drugačije u fifi ili pesu iz godine u godinu? Želiš reći da je period od 1 godinu dovoljan za dovoljan development da bude značanje razlike? Očigledno nije. Ali mi simpatično što se toliko ljudi našlo uvrijeđenim. 🙂

• Ivsica

@RedEy3, 04.10.2016 - 16:06

Nisi ti igro PES 2015 i 2016, mislim da bi povukao odmah ovo što si rekao!?
      Te igre nemaju veze s vezom!?

• RedEy3

@Ivsica, 04.10.2016 - 16:47

Odokativno, ogromna razlika (smijeh)

• veki666

@RedEy3, 03.10.2016 - 23:40

Neki toliko potroše na pljuge mjesečno…čovjek možda sam uloži soma u dvije igre godišnje(s narudžbama iz inozemstva i manje)

• RedEy3

@veki666, 04.10.2016 - 06:22

Neki na drogu dnevno. Poanta?

• Tony Ghost

@RedEy3, 04.10.2016 - 06:47

Dobro i kazes.

• Hrv4tin4

02.10.2016 - 20:02

Igra je ove godine teža nego li ikada. Taktika igra strašno veliku ulogu u svemu i najbolje od svega više praktički NEMA CHEATERA! U 50h igre sam naletio na 3 lika i to u samom početku, sada ih više NEMA. A to je za PES veliki plus i veliko čudo!
    Isto tako nisu omogućene ocjene korisnika na portalu…

• fez

02.10.2016 - 20:06

Ove godine nekako je bolji osjećaj kad pucaš po golu ili zabiješ gol. I nema više previše glupih lopti kroz obranu. Podsjeća me na one s ps2.

• don5pro

02.10.2016 - 20:06

Super recenzija meni pes zakon.

• Vailent

02.10.2016 - 20:10

Čuli Mamić tretira Dinamo boni MAMIĆ JE BOG u svom poslu shvatite to

• closingtime

02.10.2016 - 20:14

Super, ovi minusi se lako isprave – glazbu promjenim sam, na UI se naviknem, manjak sadržaja se riješi patchem a PC grafičkim modovima. Probao sam više puta FIFU i ne ide, nemam dojam pravog nogometa i PES je tu puno prirodniji. To je moje subjektivno mišljenje, i mislim da se mnogi slažu, ali dalje od toga nema smisla raspravljat koja je igra “bolja” jer bolje nema, svako igra što mu paše…

• antimon669

02.10.2016 - 20:16

Bolja mi je FIFA.

• Tony Ghost

@antimon669, 03.10.2016 - 11:01

Meni witcher 3?

• SBCRO

@Tony Ghost, 29.10.2016 - 17:19

Tu se ne govori o toj igri koji si naveo

• blacklist0907

@antimon669, 03.10.2016 - 12:45

Kad je lakša;)

• baDarmageddoN

@blacklist0907, 04.10.2016 - 14:27

ahahaha ha

• JosipB123

02.10.2016 - 20:37

Kad ce NBA 2k17 recenzija

• BHLazio

02.10.2016 - 21:00

Meni se čini da ti PES nisi ni igrao, a stvarni nogomet ponekad vidiš u prolazu na TV 🙂

• zoransoce

02.10.2016 - 21:09

Zasto je igra nedostupna na steamu?
    Jel to znaci da je moram na DVD-u kupit?

• Juraj Bevandić

@zoransoce, 02.10.2016 - 23:50

Sad provjerih i meni nije nedostupna. Ne moraš kupovati na DVD-u, trebao bi svakako moći nabaviti Steam verziju na neki način.

• Hrv4tin4

@Juraj Bevandić, 03.10.2016 - 07:16

Ako je BiH ili SRB onda ne može. Igra službeno nije podržana kod njih. Čak nema niti demo za skinuti tamo. Konami ih je maknuo iz svoje domene jer od tamo je dosta cheatera ovih godina bilo…

@Hrv4tin4, 03.10.2016 - 09:41

Omg stvarno? Konami…

• maremas

@Zoran Žalac, 03.10.2016 - 10:30

Istina, u Srbiji je igra nedostupna na Steam 🙂

• zoransoce

@maremas, 03.10.2016 - 13:54

BiH je u pitanju. A sad su i zapaprili cijene DVD-a.
      Nisam siguran mogu li kupiti preko G2A, jer opet dobijam steam key….

• Mojo Risin

02.10.2016 - 21:12

Zanimljiv stil pisanja, pogođene usporedbe (susjed Mirko, Mamić), (očekivano) oštra kritika zbog zanemarivanja igrača… No sve u svemu, puno toga napisano, a malo rečeno.

• maremas

@Mojo Risin, 02.10.2016 - 21:37

Upravo to, najbolje si opisao recenziju “puno toga napisano, a malo rečeno.”

• baDarmageddoN

02.10.2016 - 21:21

Gameplay 85, sve ostalo 70… Ukupno je 80 po meni jako realna ocjena. Po mnogo stvari najbolji PES unazad…pa, jako dugo. Zabavan, umjereno arkadan i realan… definitivno lakši za igranje od ovogodišnjeg konkurenta. Offline je tu negdje kao ona druga igra ali online na žalost nema konkurencije. GG, Konami. PES je sada jedina dobra stvar od njih pa neka on bude sve bolji da i ona druga igra bude još bolja.

• closingtime

@baDarmageddoN, 02.10.2016 - 21:39

Samo se nadajmo da i PES ne pretvore u pachinko.

• baDarmageddoN

@closingtime, 02.10.2016 - 21:47

pa, kako su krenuli moguće da ga skroz prebace na smartphone jer ako radiš igru na PCu sa Denuovom a napraviš sam 70% igre onda je to jako krivi korak 😀

• AceRimmer

02.10.2016 - 21:52

Moram priznati da nogometne igre ne igram zadnjih nekoliko godina (jer mi je trenutno kosarka na prvom mjestu). Zadnji PES mi je bio onaj iz 2006, a zadnja FIFA mislim ona iz 2000 ili 2002.
    Ali sjecam se kad je prvi PES izasao jos na SNES-u (tada je to bio ISS, International Superstar Soccer)… to mi je bila revolucija u odnosu na dotadasnje arkadne FIFA-e, pruzao je nevjerojatnu simulaciju i osjecaj nogometa. Tako sam dozivljavao i buduce nastavke tih igara, FIFA mi je uvijek bila nerealisticna arkada (barem oni raniji nastavci, a i oni otprije 4-6 godina kad sam ih jos pratio na internetu), a PES simulacija, daleko kvalitetnija igra unatoc slabijoj prezentaciji i cestom nedostatku licenci.

Ne tvrdim da je tako i danas, ali da se opet vratim nogometnim igrama prvo bih za PES-om posegnuo…

• Smoolex

02.10.2016 - 21:55

Kakovo je ovo svetogrđe po Pesu? Trk na ispovijed.

• Stefek

02.10.2016 - 22:13

Malo vam je glup ovaj minus. Evo ja imam PS4,i šta mene boli k. za port na pc-u

• pesek32

@Stefek, 02.10.2016 - 22:34

Pa recenzent upozorava PC igrače. Ne kužim šta nije jasno.

• departed1983

02.10.2016 - 22:41

Od mene ocjena 70. Kupio obije igre ove godine, ali PES je jednostavno podbacio u online igranju. Kad ti na online puni pass ko da izvodis slobodnjak sa R Carlosom svojevremeno i igrac pretrci 20 metara uzme ti loptu, a tvoj igrac jos nije dodao, po mojim kriterijima, to je neigrivo. Onda konstantna spamanja igre po krilima i nerealnih centarsuta(nisu ovoliko prolazili ni na FIFI 14) jer lopta putuje prebrzo i dodje do napadaca prije nego je CD i uzeo poziciju da skoci je smijesno. Mozda to patchuju ali jednostavno nema se vremena cekati, pogotovo jer je FIFa ove godine tako dobra.
    Jos jedna stvar koja me jako nervira je nemogucnost promjene smjera pasa koji odlucis igrati na prvu. Lopta ce uvijek ici u smijeru u kojem je bila pritisnuta gdljivica u trenutku kad je pritisnuto dugme za dodavanje bez obzira sto lopta jos putuje prema igracu, smjer dodavanja se ne moze promjeniti. To je prisutno koliko se sjecam of PESa 14.
    super su odradili to sto se preko option filea moze sve ubaciti pa problem sa licencama se moze i zanemariti (osim na xboxu). Sve u svemu, igra i nije losa ako neko zeli igrati offline modove i sa prijateljima. Zna biti zabavno. Ako ima neko iz BiH, ja prodajem svoj CD od PS4 za 100 KM. Mozemo se dogovoriti i za 90 :=)

• SemirTheChosen

02.10.2016 - 22:58

Hahahahahahah Juraj tvoja ergela komičnih dosjetki u recenzijama je super! Elem, da nešto i ja naklopim u komentarsku ledinu; IGRAČI PES-a NE ČITATI DALJE JER ĆU VAM, MOGUĆE, ZGADITI PES ( i izazvati povraćanje u mlazu do balčaka). PES je, naravno, franšiza u koju se, iz godine u godinu, mnogo manje ulagalo nego u FIFU što je uvijek i rezultiralo daleko šabloniziranim akcijama odnosno igrač je nakon izvijesnog vremenskog perioda igranja PES-a mogao predvidjeti pod kojim će uvijetima lopta završiti iza vratarovih leđa ali u FIFA serijalu je toga drastično manje (npr. ja sam se u PES 16 najviše oslanjao na prodore po bekovima kojima slijedi ‘ubačak’ lopte u 16-erac; takve akcije u PES-u vrlo često završe ‘kljucanjem’ lopte u gol što je, opet, u FIFA serijalu drastično manje izraženo, jer u Fifi se lopta ponaša daleko nepredvidljivije od one u Pes-u, ima sopstvenu ‘fiziku’ te je davanje golova u Fifi moguće iz raznih udaljenosti, a ne samo sa ivice 16-erca ko’ što je to u Pes-u i lopte u fifi neće UVIJEK švignuti po nekoj nevidljivoj putanji u okvir gola kad ju (loš) hećim (iz okreta) zvekne! I još da dodam da u fifi svaki igrač neće, kada mu je na raspolaganju malo prostora za šut, ispaliti pravi projektil od lopte prema golu!!

• Alan Wake

@SemirTheChosen, 03.10.2016 - 00:11

Istina, posebno ovo za projektil. Al mi i dalje PES 17 bolji od fife, probo obje igre.

• closingtime

@SemirTheChosen, 03.10.2016 - 00:34

Jeli igramo iste igre? U PES-u svaku treću partiju zabijem gol sa 30-25 metara.

• fez

@closingtime, 03.10.2016 - 01:08

Pes je skriptirana igrica a fifa je čudo znanosti. Tamo lopta ima “sopstvenu” fiziku.

• hrga007

@SemirTheChosen, 03.10.2016 - 02:18

ovo na kraju najveća istina, sjećam se dobro par kornera zaredom sa juanfranom, lik dobiva loptu na 30m i juanfran raspali takvu topčinu koja nijednom od 4 puta nije otišla izvan okvira gola

• TataMataAkrobata

03.10.2016 - 00:30

za igranje nogometa u ”širem kontekstu” nađeš si prijatelja, svako izabere svoje momčadi koje zapišete na papiriće, izvlačite ih po skupinama i zapišete fino u bilježnicu pod nazivom Liga prvaka. voila, širi kontekst. iss zlata vrijedi u multiplayeru, ostalo je ionako manje bitno.

03.10.2016 - 08:56

Odlicna recenzija. Na PS4 igra je solidna, PC bolje ni ne spominjati. Od mene 70 i kontam da je i to previse za PC port. Fifa je ipak zaokruzenija cjelina i to se u verziji 17 bas vidi.

• Silverthorn

03.10.2016 - 10:06

Aj drculijo ne kakite Fifu igraju klinje i mozda par stariji.PES igraju i vole Profe.I to je tako.Nek igra ko sta voli. Nekom bolje ovo nekom ovo. Nemozes se sad svadat oko toga kad nekomnek cura ljepa nekom ruzna.
    Ja volim Creveno brat valan Plavo. I sad cu ja njega napadat i rec majmune kako si tako tupav.A on ce meni Mamune kako volis crveno.
    Igro sam oboje meni valan vise PES odgovara . Vise ima napeti i smjesni situacija lopta jednostavno realnije leta. Nekako u Fifi ko da je malo pod magnetom.

• hrga007

@Silverthorn, 03.10.2016 - 17:26

pa pesa i igraju samo glupavi balkanci koji su naravno kao i za svime, nostalgični

• fez

@hrga007, 03.10.2016 - 17:36

Fifa fanboy alert!

• Tony Ghost

@hrga007, 03.10.2016 - 18:04

Ti kao prvoklasni balkanac pokazujes kako se kulturno razgovara tako da vrijedjas one koji nisu kao ti ? hahhahahaa.

• hrga007

@Tony Ghost, 03.10.2016 - 20:19

mokra spidara će vas koštat glave

• Tony Ghost

@hrga007, 03.10.2016 - 22:16

Molim prijevod.

• knez79

03.10.2016 - 10:24

meni nikad bolji nogomet skinio patch za ps4 svi klubovi imaju grbove stvarno je dobar igrao sam i fifu je dobra ali pes je bolji

• knez79

03.10.2016 - 10:26

kako pes lagan?nikad tezi bas se moras potrdit jbt nemozes doci do udarca

• robexxx

03.10.2016 - 15:34

Kakav PES kakvi bakrači… to je nekad bilo fora, isto kao sto je nekad bilo fora imati mali telefon, sad svi mrze male telefone i zele nesto od 6inča u džepu. Fifa je odmakla i ćao, tu nema rasprave..

• fez

@robexxx, 03.10.2016 - 16:30

U krivu si. Ne mora značiti da je veći telefon bolji zato što ga ima puno ljudi. Fifa sa svojom prezentacijom uvijek je pucala previsoko s obzirom na plitak gameplay. Iz osobnog iskustva znam da istinski poznavatelji fuce većinom gravitiraju pesu.

• hrga007

@fez, 03.10.2016 - 17:29

isključi se sa interneta, količina subjektivnosti iz tvog posta probija krov

• fez

@hrga007, 03.10.2016 - 17:35

Pa zato kažem iz mog osobnog iskustva. Sorry što sam subjektivan al tako je to kod ljudi.

• closingtime

@hrga007, 03.10.2016 - 23:38

To je neko novo pravilo izgleda, da se na internetu smije biti samo objektivan.

• Alan Wake

03.10.2016 - 18:12

Fifoljupci baljezgaju. Fifa je odmakla pesu tamo 2009/10, u tom periodu, sad je PES ravnopravan ako ne i bolji od fife po gameplayu, “tu nema rasprave”…ostali elementi mi nisu vazni, ionako skinem Option file u par klikova i imam sve licence, dresove i još više klubova 😉

• dodoo7

05.10.2016 - 16:12

Definitivno igra na terenu nije troma, možda je i najrealnija dosad. Tu mi se posebno sviđaju dodavanja. Iako najviše zamjerki imam za izgled menija, i toga da su slova u cijeloj igri premala. I kod postavljanja formacije i igrača za match, sve je dosta nerazgovjetno…
    No najviše me zanima zašto se na VERSUS mode-u ne može mijenjati duljina trajanja utakmice? Pa ako netko zna, molio bih da mi kaže 😀

• Maste-r-CRO

09.10.2016 - 21:58

Nakon 6 fifa prodao Fifu 17 i kupio PES 2017…pametnom dosta

• karlod1997

10.01.2017 - 20:50

Dobra recenzija, Pes kao i obično bez licenci , a po pitanju gameplaya jako dobar, ali uz Fifu 17 , koja uz sve licence i sadržaje koje ju čine napetijon i sadržajnijom za igrat, po meni ima malo lošiji gameplay… zato po meni , 40/60 u korist FIFAe 17

• SemirTheChosen

14.01.2017 - 15:14

*Moram* *svoj* *prethodni* *komentar* na ovom postu *ispraviti* *jer je napisan prije podrobnijeg igranja obje igre* ! Dakle; nakon podrobnijeg igranja obje igre dosao sam do zakljucka da je ovaj put sto se tice raznolikosti u igranju klubova i timova PES znatno ispred Fife jer u Fifi oni svi igraju vrlo slicno (sto je u realnosti,naravno, daleko od istine da npr. Barca i Atletiko Madrid igraju slicno ) i time nema potrebe za posebnim taktiziranjem prije svakog meca i prilagodavanja protivnickom timu (a sto je u PES-u apsolutno jedan od odlucujucih faktora za pobjedu) pa time Fifa17 dobija na sabloniziranosti u tom, vrlo znacajnome, aspektu. Pas igra kod PES17 je mnogo ali mnogo bolja ovoga puta od Fifine zbog realisticnijeg ponasanja lopte u dodavanjima. Moram svoj gornji zakljucak ispraviti: ‘…davanje golova…sa ivice 16-erca ko što je to u Pes-u i lopte u fifi neće UVIJEK švignuti po nekoj nevidljivoj putanji u okvir gola kad ju (loš) hećim (iz okreta) zvekne! I još da dodam da u fifi svaki igrač neće, kada mu je na raspolaganju malo prostora za šut, ispaliti pravi projektil od lopte prema golu!’ jer je sad u PES17 mnogo promijenjena zavisnost sutanja i dodave s obzirom na polozaj igraca tj. bolje je ponasanje fizike igraca i lopte pa lopta ne leti vise ‘kao po nekoj nevidljivoj putanji u okvir gola svaki put kad ju sutnete prema golu’ i vise ne ‘kljucate loptu u gol iz svakog ubacivanja’ a i golmani su bolji ovaj put u PES-u nego u prethodnim nastavcima PES-a. Zato sam ga i ocijenio s 80!