HCL.HR

Recenzija

Pokemon Scarlet i Violet

OTVORENE BUBE

Žarko Ćurić

Teško je u kratkim crtama objasniti zašto formula Pokemon igara prolazi iz godine u godinu.  Puno je lakše predočiti veličinu tog fenomena kroz statistiku u prodaji. Čitam prije nekoliko dana da su Pokemon Scarlet i Violet ponovno oborili rekorde fizičke prodaje te prestigli FIFA-u 23 u Velikoj Britaniji. Dakle, ne pričamo o Japanu, nego o kolijevci nogometa zaluđenoj FIFA igrama. I pričamo ekskluzivi Nintendo Switcha protiv sportske simulacije koja izlazi na svim relevantnim platformama.

Što da vam kažem – ima nešto posebno na startu svake nove generacije Pokemona. Izbor novog startera, otkrivanje novih mehanika, istraživanje svakog zavoja staze te super zaraznu formulu papir-škare-kamen borbe na poteze. A Scarletu i Violetu definitivno ne nedostaje tih sitnih poteza kojima će vam prirasti srcu.

Početna cijena Recenzirana verzija Recenzentski primjerak
60€ Nintendo Switch Ustupio distributer (CD Media)

Uzmimo samo na primjer odabir prvog pokemona. Od prve generacije na samom početku igre dobivamo izbor između vatrenog, vodenog i travnatog pokemona. Dobijete tri poke loptice, klikom na njih prikaz pokemona te kratki opis u stilu njegovog imena i vrste. No, Scarlet i Violet idu korak dalje. Nakon prvog razgovora s ravnateljem Clavellom, dobio sam sva tri pokemona izvan poke loptice te sam trebao s njima došetati do sljedeće destinacije. I dok sam šetao, gledao sam ponašanje Fuecoca, Quaxlyja i Sprigattoa s okolinom, ali i između njih. Tu mi je zbog jedne glupave interakcije Fuecoco odmah prirastao srcu, kao svojevrsna inkarnacija Totodilea u tijelu malenog vatrenog krokodila.

I kada se napokon došećete do te destinacije, ponovno slijedi animirani dio gdje vidite sva tri startera u njihovoj punoj raskoši te je na vama da birate. Jednom kada odberete, vaš novi pokemon će skočiti na vaše rame i spremni ste za avanturu. Ovakve sitnice samo su dio čari zbog kojih se ljudi iznova vraćaju ovom serijalu.

Odmah nakon izbora pokemona upoznao sam i svoju rivalku Nemonu, odradio prvu borbu, tipičnu poduku oko lovljenja pokemona te naznaku da je moje sljedeće odredište akademija u Mesagozi. Naziv akademije zavisi od izbora igre, u Scarletu se naziva Naranja, dok je u Violetu Uva Academy. Dolaskom do akademije dobit ćete još par uvoda, upoznavanja s novim mehanikama kretanja i borbe te najvažnije, tri glavna zadatka razbacana po cijeloj mapi.

A GDJE SADA

Od ovog se trenutka igra pretvara u punokrvno iskustvo otvorenog svijeta. Jer svaki od zadataka ima više ciljeva te sam ih mogao obavljati po željenom redoslijedu. Na meni je bilo da odlučim želim li ići logičnim putem od slabijih protivnika do težih ili da si krojim vlastiti put. Naravno, svaka od regija ima drugačiju snagu pokemona na otvorenoj mapi te će vam to dati jasan osjećaj koliko vas težak izazov čeka u sljedećem gradu. No, na kraju je samo na vama da odlučite želite li se uhvatiti u koštac s puno jačim trenerom u tom trenutku.

Vratimo se na spomenuta tri zadatka. U pitanju su Victory Road, Path of Legends te Starfall Street. Svaka od tih sekcija donosi drugačiji koncept napredovanja. Victory Road je najklasičnija dionica od svih, a donosi već prilično uhodanu borbu protiv osam trenera iz različitih dvorana razbacanih po regiji Paladea. Prije izazivanja voditelja dvorane ovaj put morao sam odraditi određeni zadatak. Nije to ništa revolucionarno niti traži posebno mozganje, no barem sam sa svakom novom dvoranom dobio drugačiji tip zadatka. Na primjer, prije borbe s voditeljem Brassiusom morao sam pronaći deset Sunflora skrivenih po gradu. Naravno, nakon prelaska svih osam dvorana otvorio mi se standardni put do Elite Four te borbe s prvakom.

Svaka sljedeća dvorana sada ima drugačiji tip zadatka kojeg morate odraditi prije borbe.

Drugi zadatak je pronalazak pet mističnih začina te borba s titan pokemonima na Path of Legends sekciji. Titan pokemoni su, kao što im i sami naziv otkriva, prilično veći i snažniji od svojih uobičajenih verzija. Već ste mogli vidjeti titana Klawfa u jednom od promotinvih videa, a da borbe s Titanima ne budu preteške, pomogao mi je kolega iz škole Arven.

Treći zadatak kojeg dobijemo u samom startu igre krije se iza naziva Starfall Street, a svodi se na osvajanje pet kampova tima Star. Prije borbe s glavnim voditeljem kampa morao sam pobijediti 30 Pokemona u deset minuta pomoću Let’s Go naredbe. Iako se na prvu čini prilično zahtjevno, moram reći da sam većinu ovih borbi završio i prije nego je sat došao do pola vremena, pa ne očekujte neku dodatnu težinu kroz ovaj zadatak.

Ono što je definitivno za pohvalu jest sama priča i njezini likovi, prvenstveno u odnosu na prošle igre. Vaša kolegica Nemona je tipični rival koji uvijek želi borbu više, no izgleda da je Game Freak postao sam svjestan svojih nadobudnih rivala tijekom godina. Tako se često između redaka može iščitati kako se sami šale na svoj račun, kroz upade drugih likova koji će reći nešto u stilu: “Hej Nemona, hajde stani malo na loptu, tek je izašao iz dvorane.”

Ono što je definitivno za pohvalu jest sama priča i njezini likovi, prvenstveno u odnosu na prošle igre.

Druga dva zadatka imaju definitivno veću emotivnu poruku i jasan stav oko nekih tematika. Neću ulaziti u detalje, ali mogu samo reći da je razvoj kolege Arvena dosta zanimljiv te da ćemo tijekom borbe s Team Starom imati dosta doticaja na nasilničko ponašanje u školama. Usudio bih se reći da Scarlet i Violet imaju možda i najbolju priču od svih Pokemon igara, iako na tom polju nije bila velika konkurencija.

POKEMON SVIJETE, OTVORI SE

Što se tiče same simbioze pokemon recepture i otvorenog svijeta, moram priznati da je odrađena odlično. Prošla su vremena uskih puteva između dva grada, trenera koji vas zaskaču s borbama i nevidljivih pokemona iz trave. Sada imamo jednu ogromnu mapu i većina iste je otvorena odmah nakon uvodnog dijela igre. I taj osjećaj je super, jer nikada ne znaš što te čeka u sljedećem kutku mape. Često sam znao zalutati u potjeri za novim pokemonima, ući u sljedeću borbu i onda manično pobjeći jer sam shvatio da je divlji pokemon 20 levela iznad moga tima.

Za pomoć pri istraživanju od početka imamo ogromnu mapu koju pozivamo na tipku Y, no usput je dostupna i mini-mapa u donjem desnom uglu ekrana. Moguće je staviti i tipičnu “pribadaču” koja ne iscrta put do lokacije, no barem mi je davala osjećaj smjera na mini-mapi prilikom kretanja. Znate onu tipični gaming foru: “Vidite onu planinu tamo”. E pa u Pokemon svijetu ne samo da ćete ju moći posjetiti, nego i uhvatiti pokemona na istoj!

Prošla su vremena uskih puteva između dva grada, trenera koji vas zaskaču s borbama i nevidljivih pokemona iz trave. Konačno imamo jednu ogromnu, otvorenu mapu.

Paldea regija je ogromna i bila bi prava gnjavaža istu istraživati pješke. Srećom, od ranog starta igre otključao sam i pokemona koji mi je služio kao svojevrsna zamjena za HM-ove. U pitanju su Koraidon u Scarlet verziji te Miraidon u Violet, pa dobro razmislite koju verziju igre želite! Osim standardnog brzog kretanja po mapi, kroz događaje u igri otvarate i mogućnost plovidbe po vodenim površinama, lebdenja zrakom, visokog skoka ili penjanja po stijenama. Svakom novom mogućnosti razina uživanja u igri mi se značajno povećavala, otvarajući nove skrivene vrhove planina na koje sam se mogao popeti ili male odbačene otoke koje sam mogao istražiti.

Nažalost, dio koji je žrtvovan radi otvorenog svijeta su sami gradovi. Isti su postali u biti samo mjesta za par dućana te dvoranu. Sve ostale kuće i zgrade su tu samo radi estetike te u iste nije moguće ući. Zaboravite na zabavne dane ulaska u tuđe domove i krađu tuđih stvari. Slična stvar je i s NPC-jevima po gradu, koji su postali puno manje informativni u odnosu na prije. Osim toga, sada imamo žuti oblačić iznad glave likova koji su bitni za interakciju, čime oni s bijelim oblačićima postaju nekako totalno nebitni i velika je vjerojatnost da ćete ih nakon određenog vremena početi zaobilaziti. S obzirom na to da je ovo prva iteracija otvorenog svijeta, jasno mi je da su krenuli konzervativno po ovom pitanju, samo se nadam da ovo neće biti praksa za buduće nastavke.

Gradovi su postali tek mjesta za dućane i dvorane.

Još jedan dio koji kronično nedostaje Pokemon igrama u zadnjih nekoliko nastavaka su same zagonetke. Jednostavno mi fale oni dani prolaska špilja s ledenim površinama ili skrovišta s milijun teleportera koji vas vode u nepoznato. Iako smo dobili zabavne mogućnosti kretanja te veliki otvoreni svijet, volio bih da su ostavili barem mali dio svijeta, makar i opcionalan, za ljubitelje zagonetki.

KAKO SU SLAAATKIII

A koji je najveći užitak prilikom istraživanja novog pokemon svijeta nego otkrivanje potpuno novih pokemona! U ovom nastavku dobili smo stvarno finu i šarenu skupinu novopridošlica, od potpuno novih verzija pokemona, regionalnih izvedbi, novih evolucija starih pokemona pa sve do novih verzija postojećih pokemona koji su došli iz prošlosti ili budućnosti. Kao i uvijek, dizajn pokemona je prilično subjektivan, no generalno imam riječi hvale za novu generaciju pokemona. Već vidim da ću uskoro morati izbaciti odvojeni tekst s revizijom najboljih pokemona po tipovima!

Kakvo je tek osvježenje dobio Pokedex! Napokon su se odlučili malo poigrati i s konceptom prikaza pokemona, pa prije otvaranja opisa i činjenica o samom pokemonu dočekat će vas slika istog u svom prirodnom okruženju. Sitnica, ali stvarno dodaje šarmu. Osim toga, zanimljiv novi dodatak je i zagonetno otvaranje okolnih pokemona u pokedexu. Na primjer, ako ste uhvatili pokemona koji se nalazi na 50. mjestu u pokedexu, usput će vam se otvoriti silueta pokemona na mjestima 49. i 51. te lokacija gdje ih možete uloviti na mapi. Ovo me neodoljivo vratilo u prošlost, anime serijal te čuveni uzvik: “Tko je taj Pokemon?!”

I sam napredak pokemona je doživio neke izmjene. Sada više ne morate uvijek ulaziti u borbu protiv pokemona kojeg vidite da luta po mapi. Dovoljno je stisnuti tipku R što će pokrenuti Let’s Go naredbu za automatsku borbu. Iako daje mrvicu manje iskustvenih bodova nego obične borbe, zbog iznimne brzine ova mehanika će vam idealno doći za jednostavno povećavanje levela svojih pokemona te smanjiti naporno pritiskanje istih napada po stoti put.

Sada više ne morate uvijek ulaziti u borbu protiv pokemona kojeg vidite da luta po mapi.

Neke od mehanika iz Legends: Arceusa također su tu, poput mogućnosti da stalno mijenjate dostupne napade. TM-ovi za otključavanje novih napada nedostupnih kroz levelanje razbacani su po mapi, no moguće je iste i napraviti na TM mašinama pomoću itema koje osvajamo nakon borbi s divljim pokemonima.

SJAJI SJAJNO KAO DIJAMANT

Što se tiče same borbe, ista je dobila jednu značajniju novu mehaniku u vidu teralizacije pokemona. U pitanju je nova mehanika koja vašeg pokemona pretvori u jedan veliki dijamant s predmetom na glavi koji predstavlja određeni tip. Upravo taj tip značajno utječe na jačinu napada vašeg pokemona, ali i izmjenu njegovih snaga i slabosti. Tera tip je određen odmah prilikom hvatanja pokemona, no moguće ga je kasnije i zamijeniti pomoću Tera Shardsova koje skupljamo po svijetu.

No, što to točno znači za samu borbu? Uzmimo na primjer Fuecoca koji je vatreni pokemon. Ako izvede bilo koji vatreni napad, jačina tog napada bit će veća za 50% u odnosu na drugog pokemona koji nije vatrenog tipa. E sad, ako prilikom borbe kliknete da teralizirate svog Fuecoca s vatrenim tera tipom, njegovi vatreni napadi će biti učinkovitiji za 100%. No, ako na primjer uhvatite Fuecoca koji ima vodeni tera tip te ga teralizirate, svi vodeni napadi bit će pojačani, ali će i vaš Fuecoco biti usput slab na električne ili lisnate napade, poput bilo kojeg drugog vodenog pokemona.

Mehanika teralizacije je prilično luda i jedva čekam da vidim što će kompetitivna scena učiniti s njom.

Mehanika je prilično luda i jedva čekam da vidim što će kompetitivna scena učiniti s njom. Bitno je napomenuti da Tera izmjenu možete iskoristiti samo jednom tijekom borbe, pa je prilično bitno pogoditi i odgovarajući trenutak za istu. Osim toga, pokemone s nestandardnim tera tipovima (dakle ne sličnim tipovima koje već imaju) moguće je uloviti na mapi ako uočite bliještećeg pokemona, ali i u Tera Raids borbama. Potonje nam nude da se s druga tri trenera, bilo prava ili upravljana od strane računala, borimo protiv jačeg protivnika koji se odmah pri početku borbe teralizira.

Što se tiče samog mrežnog načina igranja, isprobao sam osnovni dio koji je dostupan na meniju. Nema tu ništa revolucionarno za prijaviti, u pitanju su standardne borbe te razmjena pokemona. Nažalost nisam isprobao kooperativni način igranja s do četiri igrača, jer nisam skupio ekipu do pisanja recenzije. Koliko sam vidio, moglo bi biti zanimljivo istraživati ogromni svijet sa svojim prijateljima, boriti se zajedno protiv tera pokemona, razmjenjivati pokemone te se obračunati redovito u borbi jedni protiv drugih. No, kako to nisam doživio, neću ni donositi neki zaključak oko tog segmenta.

I ONDA, GRAFIKA I PERFORMANSE…

Čitajući do sada recenziju, ako odmah niste okom skočili na ocjenu, pomislili bi da će Scarlet i Violet dobiti prilično visoku ocjenu. No uvijek mora postojati neko ali. Ovdje su to prilično užasne performanse te sama grafika, koji su ispod standarda čak i za već niske Pokemon standarde.

Grafika i performanse su prilično užasne, čak i ispod već niskog standarda Pokemon igara.

Teksture su prilično niske kvalitete, kako za bliže objekte, tako i za udaljene lokacije. Igra često zna pasti ispod 30 sličica po sekundi, pogotovo u većim gradovima. Likovi i pokemoni udaljeni doslovno par metara od vas u gradu se kreću kao pokvareni roboti.

Vidio sam dosta videa po internetu s raznim bugovima. Izgleda da me je zaobišla većina njih osim jednog propadanja izvan mape, no očigledno je da je ova igra požurena te nedovoljno testirana. I sami grafički stil, iako s više paleta boja u odnosu na Legends: Arceus, djeluje dosta siromašno i repetitivno. A sve ovo je posebno razočaravajuće kada znamo da će se igra prodati u desecima milijuna primjeraka. Mislim da je ovo dio iz glavnog serijala koji je generalno gledano najviše podbacio po pitanju izvođenja, ali i generalnog vizualnog identiteta.

TEŠKO NEŠTO ZAKLJUČITI

Još je davnih dana Benjamin Franklin je rekao: “U ovom svijetu ništa nije sigurno osim smrti i poreza.” A ja odgovorno tvrdim da je Benji danas živ, ta bi izreka imala bi dodatak koji bi glasio: “I uspjeha Pokemona 😉”. Jer bez obzira na sve tehničke probleme i loše teksture, ovo je i dalje užasno zabavna igra. Game Freak je pogodio savršen balans puštanja pokemona u otvoreni svijet te nam napokon ponudio i pristojnu priču u serijalu.

I onda se dovodim uvijek u neugodnu situaciju kod preporuke. Jer iskreno, nikada ne bih trebao promovirati visokobudžetnu igru koja ovako malo drži do svog izvođenja. No, onda na drugu stranu, ne mogu reći da nisam uživao svake sekunde u Pokemon Scarlet / Violet, poput malog djeteta penjući se sa svojim motor pokemonom na planinu u potrazi za novim iznenađenjima. Stoga vam mogu jedino reći da bacite pogled na video ili dva te samostalno prosudite hoćete li imati živaca prelaziti igru u takvom tehničkom stanju. Ako vam to nije problem, po pitanju gameplaya čeka vas najzabavnija Pokemon igra do sada.

Označeno sa: ,

Unatoč stvarno užasnom izvođenju i grafičkoj strani, Pokemon Scarlet i Violet su zabavne igre koje su pokazale da im prelazak na koncept otvorenog svijeta stvarno dobro odgovara te da će ga vjerojatno koristiti u svim budućim prilikama.

80 Naša ocjena
  • odlično ukomponirana pokemon formula i otvoreni svijet
  • priča donosi zanimljive likove i ozbiljne teme za raspravu
  • Tera mehanika donosi zabavu za sve vrste igrača
  • novi cool pokedex sa slikama
  • užasno izvođenje igre i brojni bugovi
  • prilično nemaštovit vizualni stil svijeta
  • gradovi nemaju previše sadržaja

Žarko Ćurić

Štovatelj japanske kulture i energetskih pića. Njegova gaming utočišta su čudni RPG naslovi u kojima likovi imaju šiljaste frizure. Ne nosi šiljastu frizuru, ali jednoga dana želio bi napraviti jRPG igru.

Komentari (22)

  • vojnovic4

    25.11.2022 - 12:18

    Nisam očekivao ovako visoku ocijenu. Kad vidiš na internet puste kritike

    • kebbab

      @vojnovic4, 25.11.2022 - 16:39

      Ja sam očekivao jer igra je dobra ali smeta mi več neko vrijeme ta nemoč Switch konzole da održava 30 fps-a. Kod Pokemon Scarlet i Violet je problem glavobolja još posebno na velikom televizoru ili monitoru zbog frejma i još dodatno zbog sensitivitya jer nemaš settings za to a problem je da je horizontalna brzina (pogled/okret ljevo i desno) primjetno sporija nego vertikalna (pogled gore i dole) što još dodatno stvara trzaje. Tu si i neki manji bagovi. Kad bi Nintendo imao malo jaču konzolu i kad Pokemoni nebi izlazili svake godine, jer ipak treba malo više vremena da bi igra bila bolja od prošle, to bio pogodak. Ovako mislim da je najbolje i vrhunac ove generacije ipak Pokemon Sword and Shield.

    • Miss Paws

      @kebbab, 25.11.2022 - 16:56

      Jesi igrao xenoblade 3 na switchu? Nije problem u konzoli nego u timu koji ne zna baratati 3d modelima i općenito je zapeo negdje 10g unazad u 3ds eri. Mislili smo da im je pokemon shield test za otvoreni svijet, pa smo mislili da je to arceus, ali imali su dovoljno testing groundova već i ovakvo užasno stanje igre je nedopustivo. Zašto je do toga došlo? Vjerojatno jer u cijelom game freaku radi 136 ljudi i jer štancaju igre na razini kao i call of duty, ali očito je da imaju problem. Game freak mora odlučit želi li raditi pristojne igre jednom u 4-5g ili neka da prava nekoj drugoj firmi koja ima iskustva sa standardima koji se danas traže od igara.

    • Alphen

      @kebbab, 25.11.2022 - 16:57

      Iduca Nintendova konzola ce sigurno biti u rangu Xbox Series S

    • LetMeBeFrank

      @kebbab, 25.11.2022 - 17:32

      Game Freak je poznat po tome da ne znaju iskoristit hardware i optimizirat igre i to nema veze sa snagom tog hardwarea. Pogledas Xenoblade 3, Nier Automatu, Astral Chain i slicne igre i odma skuzis o cemu se radi. Problem je stancanje igara kao na traci i lijenost jer znaju da ce ionako prodat milijune.

    • kebbab

      @LetMeBeFrank, 25.11.2022 - 18:06

      Kako neznaju? Pogledaj od kad Pokemoni vec izlaze tako svake godine i nikad nije bilo ovako loše igre. Meni se kao fanu Nintenda plače kad gledam Switch i ps5 jedan uz drugi ispod tvja. Možete ma nazivat fanboyem ali stvar je takva da Nintendo ne ume da napravi konzolu ali ima dobre igre sa druge strane Microsoft ima najjaču konzolu ali ne ume da pravi igre samo Sony ume oboje.

    • Alphen

      @kebbab, 25.11.2022 - 18:20

      Nintendu uopce ne treba jaka konzola jer bez jake konzole pobjeduje i PS i Xbox. Tu svoju politiku da ne radi jaku konzolu koji provode jos od Wii nece promijeniti iako su prije imali jacu konzolu od Sonyja kada su u pitanju kucne konzole.

    • Alphen

      @Alphen, 25.11.2022 - 18:22

      koju*

    • kebbab

      @Alphen, 25.11.2022 - 18:42

      Nema potrebe da prave jaku konzolu ali nekakav minimum bi trebao biti da opravda 360€. Kupio sam NBA 2K19 prije 2 godine za 10€, ne usuđujem se ni pokušat isprobat Crysis. Znači žele nešto kao da portaju multiplatform igre a konzola jedva i te ekskluzive gura u 30 fps-a. Ako 2022 nisi sposoban imat konzolu koja može barem 1080p/30 fps-a onda bolje ne radi ništa.

    • Alphen

      @kebbab, 25.11.2022 - 20:04

      Bilo bi sjajno kada bi bila u rangu Xbox Series S

  • Dragoo

    25.11.2022 - 13:13

    Odlična recenzija, Žarko!

    Tehničko stanje igre je stvarno, ali stvarno kriminalno i ne znam kako je Nintendo dozvolio da igra u takvom stanju izađe na tržište. Unatoč tome, igra je mega zabavna! Ne znaš gdje ćeš prije, pokemoni na sve strane!

    Stvarno se nadam da će se kroz patcheve poboljšati performanse. One su, u mojim očima, jedino što ograničava potencijal ove igre. Gotta catch ’em all!

    • Alphen

      @Dragoo, 25.11.2022 - 14:23

      Tu je najveci krivac The Pokémon Company koji je pozurio izlazak same igre

    • Miss Paws

      @Dragoo, 25.11.2022 - 16:58

      Bojim se da patcheve nećemo vidjeti. Navodno da je day one patch imao 4gb a zamisli kak bi bilo tek bez njega. A game freak nije baš poznat po izbacivanju nekih većih popravaka po izlasku igre :/

    • Scizor1950

      @Dragoo, 25.11.2022 - 18:25

      Što je najgore bit će patch skupa sa DLCom koji će se naravno opet plaćati 30€ 😅, ali stvarno što se tiče igrivosti zanimljiva je i drzi pozornost, ali tehnika nula bodova, šteta..

  • Fenner

    25.11.2022 - 13:21

    Ti Pokemoni mi nisu nikada sjeli, a ne znam zašto? Jednostavno se ne mogu prisiliti da to igram!

  • Terox

    25.11.2022 - 13:32

    Postaje pomalo iritantno slusat o, i igrat dobre igre koje su na launchu u ovakvom stanju. CP2077, BF2042, ista stvat ce bit i sa Pokemon SV. Ovo se nebi smilo događat.

    • Alphen

      @Terox, 25.11.2022 - 14:22

      Pokémon Scarlet & Violet je izasao prosli tjedan, tj. u petak

  • siblyx

    25.11.2022 - 15:33

    Užasno izvođenje igre i brojni bugovi, a igra dobije ocjenu 80. Wow.
    Ko da kupiš auto koji ti ne ide iznad 20 na sat i trokira, platiš ga 50k eura, al hej, ima lijep interijer i lijepo izgleda kad je parkiran.

    • SonOfZeus

      @siblyx, 25.11.2022 - 19:20

      Jebiga, čovjek je fanboy pokemona – što je okej samo po sebi ali dolazi do prevelikog utjecaja na ocjenu. 2.9 User ratings govori sve sto trebam znati o igri.

  • dTom993

    26.11.2022 - 18:48

    I u ovako užasnom tehničkom stanju igra je u tri dana prodana u 10m primjeraka… mislim ako ovo ljudi ovako kupuju, kakav to poticaj imaju developeri da igru tehnički usavrše?

    • PrydaCro

      @dTom993, 26.11.2022 - 19:31

      Nikakav 😁

  • Miha_Kupus

    30.11.2022 - 00:00

    Ovo jedino mogu kupit obožavatelji pokemona jer je 60 eura za mene puno za takav tip igrice koja bi mi dosadila nako 1 ili 2 sata

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?