HCL.HR

Čudo neviđeno – Far Cry 5 i Assassin’s Creed Origins neće imati mini-mapu

Zoran Žalac 15.06.2017.   •   27 komentara


Novi nastavci Far Cry i Assassin’s Creed serijala igračima će donijeti drugačije modele orijentiranja u okolišu.

assassin's-creed-origins

Onima koji su pomno pratili gameplay materijale za Far Cry 5 i Assassin’s Creed Origins ovo neće biti otkriće stoljeća, ali potvrđeno je kako će obje igre po defaultu imati isključenu mini-mapu. Preciznije rečeno, neće je uopće biti. Zašto je to značajno?

Za Assassin’s Creed serijal bit će to presedan jer nijedan nastavak do sada igrače nije forsirao da se orijentiraju prema stvarnom okolišu, a ne prema ikonicama u nekom kutu. Za Far Cry serijal to nije sasvim novo jer u dvojci isto tako nije postojala mini-mapa. No, možda vam još uvijek nije jasno – zašto je to važno?

Važno je jer mini-mapa drastično šteti doživljaju svijeta, odnosno imerzivnosti igre. Sjećam se kako sam u Far Cry Primalu skupljajući resurse gledao u mini-mapu čitavo vrijeme jer mi je tako bilo lakše uočiti gdje imam nešto za pokupiti.

U Assassin’s Creed igrama gledao sam gdje su neprijatelji i kako se kreću. Ta prokleta mini-mapa oduzela mi je barem trećinu vremena provedenog u igri, nakon čega bih obično osjetio kao da koristim nekakvu metodu varanja pa bih mini-mapu u konačnici isključio.

Naravno, nisu samo Ubisoftove igre krive za takvo što. U svom prvom prelasku The Witchera 3 imao sam identičan problem, a ondje sam na mini-mapi također imao točkicama zacrtan put kojim trebam ići do sljedeće točke na kojoj će se nešto dogoditi. Unaprijed sam mogao vidjeti kada će mi neprijatelji biti u blizini ili gdje je neko skriveno blago. Pri drugom prelasku sam rekao dosta, isključio mini-mapu i preporodio se kad sam shvatio koliko je iskustvo igranja bolje bez nje.

Koliko odsutnost mini-mape može pomoći igri najbolje se vidjelo ove godine na Nintendovom dijamantu zvanom The Legend of Zelda: Breath of the Wild. Snalaženje u divljini bez nekakvih GPS trikova, radara ili nečega sasvim trećeg osnova je iskustva te igre, kao i jedan od glavnih razloga zašto je ta avantura bila toliko svježa.

Komentari (27)

  • TeroXCro

    15.06.2017 - 11:26

    Vidi vraga još će i tornjevi nestat..

    • L3gi0naR

      @TeroXCro, 15.06.2017 - 16:42

      Bit će piramide i palme(AC) te vodotornjevi (FC).

    • Pararera

      @L3gi0naR, 15.06.2017 - 18:30

      Mislim da neće. Nakon WD-a 2 su izbacili te tornjeve. Bila je vijest o tome ovdje.

  • YeYa

    15.06.2017 - 12:12

    Jako pohvalno što su se odlučili za tako veliku promjenu.

  • josipk

    15.06.2017 - 12:43

    ma dobro je to za malu promjenu

  • funky0308

    15.06.2017 - 12:50

    Ja bih tu reduscirao i koristenje eagle eyea ili orla u Originsu. Koliko god smo svi svjesni da nam te stvari, odnosno pretjerano koristenje tih featuresa zapravo unistavaju iskustvo igranja, redovito ih koristimo i vise nego bi trebali. Jedva cekam AC Origins ali preko ovoga sve teze i teze prijelazim. Glasovi i naglasak je ocajan, glavni lik je katastrofalan I zvuci kao neka zejebancija Indijca ali sa malom su bas promasili. Bas kao da se radi o nekakvoj zezanciji, Ako sve ostane ovako , ovo ce mi bas smetati. Uzas, lik zvuci kao Radjes iz The Big Bang Theory… hello little one …ajme promasaja https://www.youtube.com/watch?v=n8Tsvqrv7ps

  • DjokaBA

    15.06.2017 - 13:01

    Pozdravljam ovaj potez, konacno neki izazov. Jos da batale bezvezni eagle eye i idiotski orao/dron. Igra bi stvarno dobila na tezini.

  • brlja

    15.06.2017 - 13:05

    Ma to ukinite i minimapu u otvorenim svijetovima pa da 80% igre nesto trazimo, gubimo se i NE IGRAMO samu igru :). Danas su igre pre velike imaju pre vise questova vecina genericnih jer ih mora bit na kile. _najbolje da jedno 5 h trazis 3 gljive, a onda jos 2 h trazis questgivera po selu u kojem znas da se nalazi…moze se to rrjesit bez minimape al tesko 😀

    • phoda

      @brlja, 15.06.2017 - 18:43

      Imas mapu i dalje gdje je sve pregledno. Ovo samo prisiljava da vise gledas okolis. Mapu nemos tako cesto otvarat onda otvoris pogledas aha on je pored ovog brda blizu satora i onda trazis

  • Sh4doWz

    15.06.2017 - 13:13

    Ma izaci ce neki modovi za minimapu!

  • Sh4doWz

    15.06.2017 - 13:14

    A i sviđa mi se ovaj novi sistem borbe u Originsu.

  • JuraPC

    15.06.2017 - 13:19

    Jos da onaj OP Vision ukolne

  • metalshegy

    15.06.2017 - 13:25

    micanje minimape ima smisla posto orao moze “wall hackat” tagirane neprijatelje. pitanje je koliko ce quest trackeri bit dobri xD

  • metalshegy

    15.06.2017 - 13:31

    AHAHAHAHAH I DALJE IMA TORNJEVE ZA SYNC MAPE: https://youtu.be/r3giQPiNdVs?t=23m19s

  • snooker

    15.06.2017 - 14:59

    Glupo, pa lakše mi je gledati u mini-mapu nego otvarati mapu iz menija svakih pola minute

  • Czar

    15.06.2017 - 16:40

    To s minimapom su trebali napraviti da bude opcionalno.
    Ja se uopće ne volim gubit po igrama gdje zbog neke bezvezne stvari koja je loše objašnjena kroz tekst ili pak krivo shvaćena možeš zapest satima.
    To može prisiliti čovjeka da svako toliko mora šteknut kakav let’s play na Jubitu, što je pravo varanje a ne minimapa i to barem meni ubija volju za igranjem.

  • MarinCRO12

    15.06.2017 - 16:45

    fina promjena za mini-mapu, snađi se druze 😀

  • Serpico

    15.06.2017 - 17:16

    Mini-mape ionako uvek dobrim delom ignorišem. xD

  • Morokei

    15.06.2017 - 18:14

    Iskreno, po mom misljenju, minimapa nije smjela postojati osim u fps igrama… Ovo je odlicna ideja.

  • zvoninjo

    15.06.2017 - 18:43

    Mini mape samo smetaju,cijelo vrijeme jedno oko na mapi.Ovako će biti zanimljivije

  • Sentiel FH-016

    15.06.2017 - 18:47

    Mini mapa haahahah, glupost, pa ja znam svaku u licu npr. U Gta SA, sta ce mi mini mapa hahahaahahaha!

  • goldfinger

    15.06.2017 - 22:05

    Baš mi je svejedno,bila mini mapa,ili ne…Bitno je da će igra biti ok,a ovo je potpuno sporedan detalj…

  • aca

    16.06.2017 - 08:27

    a ništa orijentirat cemo se prema suncu, ili kao ivica i marica ostavljati mrvice kruha da se znamo vraćati…

  • stex13

    16.06.2017 - 08:40

    AAAAAAAA
    JEDVA CEKAMMM
    bit ce to ekstra, vjerujem da cemo morati mozgati malo oko nekih stvari, a super je sto cemo se morati ukljuciti.
    Zaglupljujuce je kad trazis fragmente, chestove itd.. poput masine neke, citas upute i udri. Ovo m se dopada

  • HardWorker

    17.06.2017 - 00:52

    Zato je Mojang bio pametan pa nije stavio mini-mapu u Minecraft.. (ali ga možeš koristiti kao mod)

  • fpapac

    19.06.2017 - 12:58

    ali je i pegla svako malo otvarat mapu da vidis gdje moras ic

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!