HCL.HR

Mads Mikkelsen kaže da mu Death Stranding nema smisla, ali je zadivljen Kojimom

Juraj Bevandić 07.12.2016.   •   25 komentara


Oba trailera za Death Stranding su nas zbunila, ali glavni zlikovac igre Mads Mikkelsen priznaje da niti on nije shvatio Kojimu kada mu je objasnio igru.

Mads Mikkelsen Death Stranding

Hideo Kojima je toliko popularan po svojoj ludosti da portal Birth.Movies.Death. koji se inače fokusira na filmove nije mogao odoljeti da ne upitaju glumca Madsa Mikkelsena nešto o novoj Kojiminoj igri u kojoj on igra ulogu glavnog zlikovca. Pomalo iznenađujuće, čini se da Mads unatoč uključenosti u projekt ne zna o njemu puno više od nas.

Priznao je da mu je Kojima objašnjavao igru i što će točno morati raditi, ali da je iskreno razumio samo dio togašto Kojima govori. Navodno priprema nešto potpuno novo i suludo, što nismo sigurni koliko Mads može precizno reći s obzirom da sam nije gamer, ali čovjek je očito i otvoreno zadivljen vizijom japanskog developera.

Također je spomenuo da Kojima ne treba početi raditi filmove, jer već u igrama stvara svoje svjetove i dozvoljava igračima da budu redatelji. S obzirom da tako malo znamo o igri za sada, ovo nam potencijalno govori da su već nekakvi gameplay elementi na mjestu kad je Mikkelsen dobio dojam da igrač direktno utječe na priču ili bar kadar iz koje ju vidi.

Priložena je također alternativna verzija trailera za igru koja je vizualno identična prvoj, ali je dodana glazbena pozadina kako to Kojima voli, pa bacite oko i na to ako još niste.

Označeno sa: ,

Komentari (25)

  • blacklist0907

    07.12.2016 - 16:33

    Ne znam…meni se ovo ne čini previše zanimljivim

  • departed1983

    07.12.2016 - 16:48

    Jebes umjetnika cija dijela niko ne razumije. Ova njegova preseravanja bi se mogla nazvati larpurlartizmom kad to ne bi bila uvreda za isti.

    • Zoran Žalac

      @departed1983, 07.12.2016 - 17:06

      Sto je tocno “nerazumljivo” u Kojiminim djelima? Prica mgsa se tecnije prati nego ijedan japanski rpg. To sto je opsezna i proteze se na desetak igara, je drugi par opanaka. Uostalom, nanomachines, son.

    • departed1983

      @Zoran Žalac, 07.12.2016 - 17:18

      Upravo to, nista. Lik valja “gluposti” koje su u rangu sa akcijskim tres filmovima osamdesetih i devedesetih, a njegovi fanovi to uzdizu u nebesa i oko njega prave kult licnosti.

    • mili1985

      @departed1983, 07.12.2016 - 17:22

      Poprilično sam siguran da ljudi razumiju njegova djela, tj njegove igre, nego neke ljude odbija ponekad ta neka njegova bizarnost u igrama. Govorim o MGS-u i ljudima koji se prvi put susreću s tom igrom i očekuju military-splinter cell priču a dobiju posve suprotno.
      Razumijem da dosta ljudi baca drkicu na Kojimu i dižu ga u nebesa, ali čovjek zna svoj posao i uvijek dobijemo kvalitetnu priču i odličan gameplay.

    • Artyom

      @departed1983, 07.12.2016 - 22:05

      Slažem se sa čovjekom. Kojima si je sad kod dosta ljudi izgradio ime na svojim pretjeranim japanjero budalaštinama, i da sad napravi (karikiram) govno koje leti i priča neki ljudi bi rekli “kako coool, Kojima umjetnik”.

    • Tony Ghost 1811

      @departed1983, 08.12.2016 - 09:11

      Lik radi ono sto voli. Nikome se ne uvlaci u dupe i to je hvalevrijedno. Sad dali se meni ili tebi svida ili ne zaboli kojimu dupe. On ima svoju viziju i svoj stil, radi po njemu.

    • ANGMAR

      @departed1983, 08.12.2016 - 11:43

      Čovjek je Bog i možemo samo bit zahvalni na njegovim preseravanjima…

  • Mixa

    07.12.2016 - 16:48

    Cini mi se da trejleri za Death Stranding nikome nemaju smisla. 😀

  • boris 34

    07.12.2016 - 19:12

    mah samo cekamo igru bice valjda drugacijia od svih ko zna japanci znaju napravit igru i jos to je Kojima

  • funky0308

    08.12.2016 - 09:48

    Upravo je to o no sto smo i komentirali u proslom clanku, ne mozes ovdje pohvatati sta je pocetak, a sto kraj. To sto smo ocekivali neku military splinter igru, kako kaze jedan od komentara, nije ni cudno. Vecina ljudi koja se prvi puta susrela sa MSG serijslom i odigrala Ground Zeros, ni u ludilu nije mogao ocekivati Phantom Pain, jos nekako ona prva polovica igre ali kada krenu one njegove fantazuke…hmmm. Iako, moram biti objektivan i priznati da su mu igre ili barem zadnji MSG ( i prequel i sama igra) onakve kakve bi svi trebali izbacivati. Moze se nama svidjati ili ne svidjati prica, tema, stil ili nesto trece ali igre su mu tehnicki savrsene, opet ponavljam, referiram se na MSG V i PC. Igram WTch Dogs 2 trenutno i ono cime se Kojima moze pohvaliti, Ubisoft i dalje ne ne moze. Ako ja na svojoj konfi i Nvidiji 1070 ne mogu vrtiti Nvidia Phisics ili Shadows ili bilo koju drugu od njihovih tehnologija, e onda jbga. Sve podignem na ultra postavke ali cim pokusam podici Nvidijine fore cak i do pola, igra odlazi u tri krasne i sa 90fpsa pada na 15-20fpsa. Ako je tako na Nvidiji, kako je tek onda na AMDu. Da ne ispadne da se Kojimu nepravedno optuzuje za svo zlo na ovom svijetu.

    • drazensi

      @funky0308, 08.12.2016 - 10:07

      Na AMD-u radi bez problema jer pola tih Nvidiinih gluposti ne mozes ni ukljuciti na AMD hardware-u niti ljudi pokusavaju ukljuciti. A i samih vidljivih koristi od ukljucivanja tih opcija nema bas i previse. Jedino sto najbolje vidis je kako si i sam rekao pad frame-a. Nvidia godinama nudi taj Gameworks, a dan danas je on rak rana i za njihove gpu-u. Zasto je to tako, to vjerojatno ni oni sami ne znaju. Jer sto bi drugo bilo nego sramotno da jedna 1070 koja je stvarno mocan gpu ne moze pojesti jedan Watch Dogs 2 s bilo kojim detaljima i s vlastitom tehnologijom. I to se tako ponavlja iz igre u igru. A sto se Kojime tice i engine-a kojeg koristi. Kojima nema nista s time. On nije razvio engine i on se sam time ne bavi. Razvili su ga ljudi u njegovom “bivsem” studiju zaduzeni za to. I tehnicki njegove zadnje igre jesu odlicne i vrte se na svakom hardware-u odlicno, ali to onda opet s druge strane meni ne znaci nista jer mi igra kao takva nije uopce zanimljiva i jer stvarno ne mogu smisliti japanska prenemaganja u igrama. Ne lezi mi taj njihov stil nikako.

    • funky0308

      @drazensi, 08.12.2016 - 18:52

      Apsolutno, slazem se sa svime. Nvidia skriva kod gameworksa i nito malo nije korektna. AMDova tehnologiia, recimo PureHair je open source i posteni su po tom pitanju, nvidia tako ne radi…jos to i nekako, kupis nvidiu i rijesen problem ali ne, njihova tehnologija ne radi u igrama. Upravo to sto kazes, ako 1070 ne moze vrtiti igru, sta onda moze? A sto se tice Konamia i Kojime, naravno da ne radi on engine, nisam to ni mislio ali koliko god dobar engine bio, opet je igru potrebano optimizirati i ne trpati nepotreban kod. Ne znam kako se igre optimiziraju ali pretpostavljam, isto kao i kod u bilo kojem drugom programu. Da banaliziram, ako skripta treba izvrsiti provjeru brojeva od 1 do 10, neces pisati liniju za svaki broj, staviti ces nekakvu if petlju i OK. Tako da, bez obzira na engine koji se vec i prije MSGa pokazao kao dobar temelj za igre (mislim da ga koriste i za PES) ali to nije dovoljno. Ni ja ne volim te japanske fore, ta pretjerivanja i , blago receno, cudna zbivanja u igri ali OK, ima ekipe koja to voli pa neka igra. Ono sto govorim, a vjerujem da ces se sloziti samnom – lik plovi na nekoj staroj slavi koju je stekao sa Konamiem, sa vojskom strucnjaka i uigranom masinerijom. Treba se puno stvari poklopiti da opet ponovi uspjeh kao sa MSG serijalom. Ne kazem da nece ali kazem da treba biti oprezan i pricekati.

  • UrbanFsk

    08.12.2016 - 11:11

    Vidim ja da puno vas nema pojma o cemu prica. Al necemo vam zamjerit, vjerojatno ste pre mladi…

  • Lazy

    08.12.2016 - 11:34

    Covjek koji je stvorio stelth, covjek koji je pricanje price u igrama dignuo na svima nedostizan nivo, covjek koji je mehaniku igre dignuo na jos jedan level up,covjek koji napravi “1dnu prosjecnu a 10 vrhunskih taktickih spijunskih igara”…i da se razumijemo, Splinter Cell je sa svojim “ozbiljnim” pristupom stealthu, mala beba u svakom pogledu za MGS.Jedan jedini neponovljivi Hideo Kojima…i da, ovo je jako, jako, objektivno subjektivni koment!!!

    • funky0308

      @Lazy, 08.12.2016 - 18:58

      Nista to nije subjektivno, to su cinjenice i upravu si. Ono sto ja pokusavam reci je – Kojima vise nije u istom timu, a sigurno nisu sve samo njegove ideje bile, ajmo ga pustiti da dovrsi igru pa onda suditi. Ja bih prije bio skeptican nego veliki optimist jer covjek vise nije u okruzenju u kojemu je bio. Hoce li to biti na ili prednost, vidjeti cemo ali uigran tim znaci jako, jako puno, u svakom poslu i siguran sam da cemu to ipak faliti. Meni ovdje smeta to sto se mjesecima tukao za medijski prostor , a nije imao apsolutno nista, objava – nemam jos nista, trazim engine za igru mi je bila jedna od jacih izjava. Tu ja vidim problem, to mi smeta, nista drugo. Nitko ne osporava njegove dosadasnje rezultate. Ja se nadam da ce napraviti odlicnu igru i da ce, barem, fanovi Kojime biti zadovoljni.

    • Lazy

      @funky0308, 08.12.2016 - 20:14

      Funky, kralj si 😀 …trebat će mu malo više od njegovog entuzijazma,znanja, iskustva, da, trebat će mu tim.Slažem se al sam skoro uvjeren da je “to to”, odnosno ako čovjek nije naučio sve “zamke” ovog posla onda ga hebi, ipak je on u igri od 86′,87′ ako se ne varam…a i mačak je, pa bude pretočio svoj entuzijazam,viziju i što sve ne na svoj novi tim!

    • mili1985

      @funky0308, 08.12.2016 - 21:53

      Ali je u istom timu. Kad je otišao iz konamia, Kojima je povukao dosta ljudi sa sobom, uključujući i odličnog dizajnera Yoji Shinkawa i još neke producente i game dizajnere. Nema više onliki broj ljudi kao što je imao za vrijeme konamija, ali su ključni ljudi ostali u timu.

    • funky0308

      @mili1985, 09.12.2016 - 09:46

      Posteno…na kraju ce te me i ti i Lazy prebaciti u tim Kojima 😀 . Ma neka napravi odlicnu igru – svi sretni. Ja bih, iskreno, volio da dobijemo stvarno dobru igru i da budem u krivu. Ne znam da li mi je to dobro sto je tim nepromjenjen (barem u tom nekom, uzem, dijelu tima) jer ce se , vjerovatno i ideje vrtiti oko tih fora koje ne volim ali tnx na info. – pricekajmo i vidimo sta crmo dobiti. Sad mi se igra MSG V…haha… jbs karakter ako niie labilan 😀

    • mili1985

      @funky0308, 09.12.2016 - 10:28

      Join us, join the dark side! 😀
      Po meni, malo je pretjerao sa zadnjim nastavkom, ali svakako preporučam prijašnje nastavke ako nisi igrao.
      Grafički i gameplayom se ne mogu mjeriti sa MGS V, ali je zato priča, atmosfera, voice acting i cijeli scenarij fenomenalan.

  • jazzz

    08.12.2016 - 12:17

    A neznam ,vidim tu ima mnogo kritika ,vjerovatno da su to neki iskusniji gameri,al meni licno ovo sve do sada sto smo vidjeli izgleda ful zanimljivo,nije bas najjasnije tu nema rasprave,al imam osjecaj da ce igra biti neka opasna brutala,,neznam mozda grijesim,al sam siguran da cu je igrati.

  • robexxx

    08.12.2016 - 14:42

    Ako ništa ovo bar grafički brutalno izgleda. top

    • Tony Ghost 1811

      @robexxx, 08.12.2016 - 14:57

      Ovo nije gamplay, ovo je trailer. Sto znaci da grafika sigurno nece bit ovakva. Bit ce vjerojatno dobra ali ni izbliza kao ova iz trailera.

  • Solokow

    08.12.2016 - 14:56

    ma kad igra izađe sve će već sjesti na svoje

  • Silverthorn

    09.12.2016 - 19:11

    Ma ja. bas tako. Ovaj Kojima zna radit i gotovo. Sta got napravi valja. Covjek talenat.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?