HCL.HR

Najavljen Psychonauts 2; je li ovo stvarni život?

Zoran Žalac 04.12.2015.   •   3 komentara


Nastavak Psychonautsa konačno će se dogoditi, a na sinoćnjem Game Awardsu otkriveno je kojim će se principima voditi u ovo ludo, moderno doba.

Čini se kako će 2015. godina doista ostati zapamćena kao godina u kojoj smo dočekali najave nekih igara za koje se iskreno nismo nadali da će ikada postati stvarnost. Najavljeni su tako pravi Final Fantasy VII remake, Shenmue III, Resident Evil 2 remake, a sada i Psychonauts 2. Psychonauts je, za one koji ne znaju, bio simpatična avantura Tima Schafera koja je prije deset godina osvježila žanr platformera. Bila je to odlično prihvaćena igra od strane publike, no istovremeno i jedna od onih koje nikada nisu ostvarile prodajni uspjeh kakav zaslužuju. Na nastavak se stoga uvijek gledalo kao na financijski rizik.

No razvojni tim Double Fine osigurao si je dio financijskih sredstava za razvoj Psychonautsa 2 – najvećim dijelom financirat će ga anonimni donator (koji nije tvorac Minecrafta, iako se isti ponudio za pomoć), te sam Double Fine na temelju zarade koju su ostvarili od prijašnjih igara. Ipak, za igru će biti lansirana i kampanja prikupljanja dodatnih sredstava preko crowdfunding platforme Fig, na kojoj doniranjem određenog iznosa možete dobiti dio zarade od same igre kada ista krene u prodaju.

Double Fine ondje traži 3,3 milijuna dolara – onoliko koliko je neočekivano prikupio i na Kickstarteru za Broken Age. To bi moglo biti pomalo upitno potraživanje, s obzirom da su se fanovi Double Fine igara “opekli” na Broken Ageu koji je kasnio jer se pokazalo kako Schafer i ekipa nisu mogli ispoštovati obećano i zacrtano – barem ne na vrijeme i definitivno ne s novcem koji su dobili. Zato ovoga puta tvrde kako je situacija ponešto drugačija – na Psychonautsima 2 radit će veći tim nego na Broken Ageu, a i odlučili su se za racionalniju raspodjelu budžeta utoliko što neće razvijati vlastiti pokretač nego će koristiti Unreal Engine 4.

Što se same igre tiče, za sada nije poznato mnogo detalja, ali je potvrđeno kako ćemo ponovno igrati u ulozi Raza koji će sada biti punopravni Psychonaut te će se zaputiti prema samom stožeru organizacije za koju radi. Usput ćemo doznati nešto više o njegovoj prošlosti, odnosno povezanosti između onoga što se dogodilo njegovim roditeljima i tvrtke za koju on radi. Mehanika gameplaya ostat će ista, odnosno na svakom levelu imat ćemo različite sposobnosti s kojim će navigiranje okolišem svaki put biti ponešto drugačije.

Igra je za sada najavljena za jesen 2018. godine, ali poznavajući odgode Tima Schafera, najbolje se ne hvatati za taj datum. Ovisno o tome koliku svoticu novca prikupi, igra će se pojaviti na različitim platformama, ali za sada je u planu primarno za PC (Windows/Mac/Linux).

Komentari (3)

  • Wingmaker

    04.12.2015 - 11:41

    TOO, to te ja pitam, psihići ovoga svijeta veselite se ;P

  • KhorneFlake

    04.12.2015 - 15:00

    Super i vrlo originalan naslov, prešao dvaput, jednom narodnu verziju i jednom original na Steamu. I Brutal Legend je bio fenomenalan, ali poslednjih godina Tim i njegova ekipa samo grabe lovu na Kickstarteru i daju polovične rezultate. A ljudi im lopatom daju novac jer su fanovi njihovih igara. Nadam se da i ovaj put neće podbaciti kao i sa poslednjih nekoliko naslova.

  • funky0308

    04.12.2015 - 19:55

    Pazi najavu…jesen 2018.. još malo će najave glasiti, podržite ovu igru, neka je igraju vaši unuci – izlazi 2112god..

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!