HCL.HR

Redatelj Tekkena stao u obranu mikrotransakcija: “Niste svjesni ekonomske situacije”

Zoran Žalac 28.02.2024.   •   56 komentara   •   Industrija videoigara


Redatelj Tekken serijala Katsuhiro Harada tvrdi kako su neki igrači nesvjesni stvarnosti jer imaju samo dobre uspomene od prije trideset godina.

Prije tridesetak godina dodatne kostime za likove u borilačkim igrama otključavalo se igranje. Danas se takvi kostimi prodaju za stvarni novac, a dio fanova Tekkena nije sretan što je najnovija igra dobila mikrotransakcije. Dok bi igrači te mikrotransakcije možda prihvatili u free-to-play naslovima, dosta ih smatra kako mikrotransakcijama nije mjesto u igrama poput Tekkea 8, kojima je početna cijena 70-80 eura.

Redatelj Tekken serijala stao je u obranu mikrotransakcija tvrdeći kako pomažu održati igru na životu, ali kaže kako se ne namjerava raspravljati s igračima koji nisu svjesni ekonomske stvarnosti. Na X-u je Katsuhiro Harada napisao:

“Troškovi razvoja danas su deset puta skuplji nego 90-ih i više nego dvostruko ili gotovo trostruko skuplji od Tekkena 7. Čak su i serveri za Fight Lounge skupi za održavanje. U prošlosti nije bilo toliko platformi i nije bilo online komponente. Osim toga, nismo imali tako visoku rezoluciju i visoku razlučivost. Sada ljudi žele da se igra dobro izvodi i da bude podržana dugo vremena. A stalno ažuriranje igre košta. Neki ljudi vjerojatno čuvaju samo lijepe uspomene na stare igre koje su doživjeli kao djeca i ne obraćaju pažnju na promjene i rastuće troškove. Ekonomska situacija se mijenja, sa svime ostalim. Ako jednostavno ne učinimo ništa, kako neki predlažu, igra će jednostavno prestati postojati za nekoliko mjeseci. Mislim da je to ono što neki žele. Dakle, nema smisla razgovarati s njima o tim stvarnostima. Žele da zaustavimo ekonomsku aktivnost,  prestanemo ažurirati i podržavati igru.”

Zajednica Tekkena i dalje je podijeljena oko mikrotransakcija. S jedne strane neki imaju dojam da su za 70 eura trebali dobiti sav sadržaj koji igra ima za ponuditi, a s druge strane neki argumentiraju kako nitko nikoga ne sili da kupuje sve opcionalne sadržaje za igru.

Komentari (56)

  • SanKa

    28.02.2024 - 10:37

    cry me a river…naplacujete igru nikad vise, sadrzaja nikad manje, i kvaliteta upitna (mislim na gaming sektor cijeli) . i ja bih trebao vas zaliti ?

    • Valhalla

      @SanKa, 28.02.2024 - 12:55

      Izvrstan je Tekken sto se tice sadrzaja i ovo su kosmeticke mikrotransakcije koje ne utjecu na gameplay. Mozda mi vise smeta season passovi sa dlc likovima nego ovako nesto.

    • SanKa

      @Valhalla, 28.02.2024 - 13:49

      vjerujem da je igra odlicna ali me zabolilo kad sam vidio da moras extra platiti za neke borce. de odjebi

    • kebbab

      @SanKa, 28.02.2024 - 20:47

      A jesi se pitao nekad “Ali čekaj Tekken serijal izlazi jednom na 8 godina ali ipak me zabolelo jer moram dodatno platiti za neke borce???”

  • HeimdallTheWhite

    28.02.2024 - 11:05

    Ko vas j…preskacem cim cujem tu rijec u bilo kojem kontekstu

  • Apocalypse4987

    28.02.2024 - 11:08

    Nije on svjestan vlastite pohlepe. Najbolje da izbaci base igru za 80 eura, al bez boraca, i onda za svakog borca plaćaš 5 eura. AL kad ga kupiš, on je bez poteza, tako da za 1 euro otključaš 1 potez. MIslim da bi to spasilo kompletnu ekonomsku situaciju

    • Smike

      @Apocalypse4987, 28.02.2024 - 11:37

      😂😂😂😂😂

    • Shaman

      @Apocalypse4987, 29.02.2024 - 01:59

      Nemoj im davati ideje… 😀

  • Fenner

    28.02.2024 - 11:12

    Zanimljivo, troškovi su i do 10 puta veći u odnosu na devedesete? Problem je što su devedesetih igre bile puno bolje i kvalitetnije, a danas dobivamo polugotove proizvode za ogromne pare! Tko je tu lud?

    • movie

      @Fenner, 28.02.2024 - 12:14

      Igre su bile kvalitetnije prije 30 godina nego danas? Ima lik pravo, čuvaš samo lijepe uspomene. Imao si tri igre i mislio si da je to kraj svijeta. Danas na izbor imaš ne znam koliko igara i nezadovoljan si. Želiš da se igra izvodi u visokoj rezoluciji, da ide fluidno, da koristi sve kemije koje vizualno pridonose igri, da radi na milijunima različitih PC konfiguracija bez problema i naravno da to košta kao prije trideset godina. Jako teško. Pogotovo u svijetu u kojem živiš jer vrijeme je novac. Tko se tome nije prilagodio, propada. Pa ne otpušta zaposlenike sony jer se nekome dignula ona stvar. Tko danas nije radio neki privatni posao taj ne zna kakvi ga sve problemi na tom putu čekaju.

    • Fenner

      @movie, 28.02.2024 - 12:40

      Istina. Iskreno ja sam prvi koji bi dao ako treba i 100 eura za igru, ali taj proizvod mora biti gotovo pa savršen. Danas rade jako puno igara, ulažu ogromne novce a npr. nisu u stanju ajde barem isporučiti neku relativno suvislu priču u igri. Naravno ekonomski je dosta loša situacija trenutno, no to nije razlog da se sada od svakoga muze i zadnji cent, a za šta uostalom? Nikome nije lako pa ne kukamo. Stisnemo zube i idemo dalje, pa kako god teško bilo!

    • Rick Sanchez

      @movie, 29.02.2024 - 09:28

      Svaka čast na komentaru.

    • sparrowpunk

      @Fenner, 28.02.2024 - 16:22

      Tekken 8 definitivno nije izašao u polugotovom stanju. Što se mikrotransakcija tiče, osobno neću ništa kupovati jer me nitko na to ne prisiljava. Tko želi neka kupuje.

  • Hadvar

    28.02.2024 - 11:13

    Zašto onda gaming industrija skoro svake godine rusi rekorde u zaradi ako situacija nije odrziva? Zašto onda igre od 80 eura izlaze u poludovrsenom stanju ako se ulaze puno vise novaca nego prije? Zasto tekken i svaka igra s multiplayerom baš mora biti live service? Zasto samo ne dati obicni multiplayer bez ikakvih sezona, battle pass-ova i slicnih gluposti?

  • Dajsikeks

    28.02.2024 - 11:30

    Iskreno, ne kužim kaj se ljudi čude i žale, kao da živimo u 2015 pa da po prvi put vidimo naplaćivanje za kozmetiku. Iskreno mene briga. Bitno da se zabavim u igri, a ne o tome da se hvalisam kako virtualno cool izgledam iako znam da nisam jedini s istim avatarom.

    • Zoran Žalac

      @Dajsikeks, 28.02.2024 - 11:40

      E, ali da su kozmetički predmeti NFT-jevi, onda bi bio jedini s tim avatarom!

  • Tudum

    28.02.2024 - 11:41

    Onda neka igra bude besplatna a vi udrite sa kozmetičkim mikro transakcijama do mile volje.
    Kao Fortnite

  • MoGaming

    28.02.2024 - 11:47

    Svi bi da zarade ko GTA, pa napravite igru u tom rangu.

  • undisputed_kiki

    28.02.2024 - 12:00

    Imam rjesenje, ako vam je neizdrzivo, zatvorite ili prodajte dalje studio..

    • movie

      @undisputed_kiki, 28.02.2024 - 12:16

      Njihovo je rješenje jednostavnije i manje komplicirano. Dignu cijene i naplate sav dodatni sadržaj.

    • undisputed_kiki

      @movie, 28.02.2024 - 23:37

      Imam ja jos bolje, kupim igru naon godinu dana za 6 eura.😉

  • delight353

    28.02.2024 - 12:07

    Možda da developeri rade jako dobre igre koje će se prodavati zbog kvalitete? Kao što je netko gore spomenuo: gaming ogranak ruši rekorde svake godine, a opet se stalno priča o ekonomskoj neodrživosti. Ne radim u toj industriji, ali meni to samo zvuči da se od kupaca (igrača) izmuže što više para. Sumnjam da neće pokriti troškove proizvodnje, marketinga i distribucije.

    • Zoran Žalac

      @delight353, 28.02.2024 - 12:46

      Kvaliteta sama po sebi ne garantira uspjeh. Ovaj zadnji Prince of Persia je kvalitetna 2D metroidvania igra, ali po neslužbenim informacijama nije prodala ni trećinu milijuna kopija unatoč tome što je valjda najbolje ocijenjena Ubisoftova igra unazad pet i više godina. Činjenica je da bi se bolje od toga prodala i osrednja Ubisoft igra u 3D-u.

    • delight353

      @Zoran Žalac, 28.02.2024 - 17:02

      Kako bi ti iskomentirao/zaključio izjavu iz članka? Pusti sada politiziranje obzirom da radiš na ovom siteu. Onako, od duše, kao prosječni Joe. 😀

    • Zoran Žalac

      @delight353, 28.02.2024 - 20:51

      Da mi se sviđa – naravno da ne. Djeluje mi pohlepno kad već imaju paid DLC / battle pass /nešto. Ali vjerojatno je u pravu… osim dijela gdje kaže da nema smisla objašnjavati ljudima… Mislim da bi ta komunikacija sa strane dvelopera prema fanovima trebala bit jasnija i iskrenija, kako god ju ljudi tumačili.

    • Onaj Koji Igra

      @Zoran Žalac, 28.02.2024 - 23:18

      Nemaju tu developeri što tumačiti. Odluka nije nikad ni bila njihova. Danas je proizvodnja igara industrijski proces u kojem glavne odluke donose investitori koji su nerijetko tehnički nepismeni, a uvijek pohlepni. Tumačenje mogu slobodno prepustiti ljudima za odnose s javnošću; oni ionako bolje lažu, jerbo im je to posao.

    • Zoran Žalac

      @Onaj Koji Igra, 29.02.2024 - 09:12

      Druga je stvar što to u industrijskom procesu ne smiju. Gameri su u ovakvim slučajevima, kao bilo koji ogorčeni subjekti, samo dodatno iritirani kad čuju neku nezgodnu PR izjavu zašto su mikrotransakcije potrebne. Tipa, za osjećaj ponosa i postignuća, kako su to iz EA-ja jednom rekli. Doduše, moguće je da je to baš developer rekao, ali je svima bilo jasno kako je to corpo (shit) talk.

    • Onaj Koji Igra

      @Zoran Žalac, 29.02.2024 - 09:37

      Nije druga stvar kad je taj proces uzrok nijhovih prigovora na proizvod. Posao je osoblja za odnose s javnošću da zna dovoljno o proizvodu i situaciji da može uvjerljivo slagati. Jedan slavni primjer tog neuspjeha ne poništava pravilo. U sustavu kako je aktualno uspostavljen, nikome nije u interesu da su developeri iskreni. Igrači mogu jedino dobiti objašnjenje zašto s igrom nešto ne valja, neće je iskrenija komunikacija popraviti.

    • Zoran Žalac

      @Onaj Koji Igra, 29.02.2024 - 09:56

      Ne slažem se. Transparentnija i iskrenija komunikacija bi itekako pomogla razumjeti publici, ili barem dijelu publike, kako industrija funkcionira, koji su izazovi, koje su priče iz projekata i sl. Industrija igara je nepotrebno tajnovita u skoro svim poslovnim segmentima, većina studija skriva koliko ih je koštao razvoj neke igre, ako otkažu igru skrivaju zašto su ju otkazali i sl. i CD projekt je imao svojih PR stuntova, ali poslovanje prikazuju transparentno, umjesto da se po internetu nagađa na čemu rade jasno su izašli godinama ranije s roadmapom poslovanja. Sjećam se, kad je Kojima Productions prepustio razvoj Metal Gear Risinga Platinum Gamesu, Kojima ih je osobno postrojio da pred kamerom pričaju o tome što im je predstavljalo problem u razvoju te igre, gdje je zapelo i zbog čega su igru prepustili drugima. Ili kad su Wii U i 3DS fejlali, iz Nintenda su to javno priznali, nisu umatali u celofan ili tražili izgovore da je kriv netko drugi. Ne kažem da publika želi shvatiti ili da će većina shvatiti, ali ne vidim u kojem to scenariju gaming svijet ima više koristi od laži ili kako AP kaže, reduciranog iskaza, nego od transparentnosti i iskrenosti.

    • Onaj Koji Igra

      @Zoran Žalac, 29.02.2024 - 17:08

      Oni koji igre proizvode itekako imaju više koristi od laži, zato i lažu. CD Projekt je krunski dokaz. Lagali su s prvim prikazom gameplaya Cyberpunka, kad su ljudima pokazali demo napravljen isključivo u reklamne svrhe u drugom engineu jer onaj na kojem je igra zapravo napravljena je tek bio u početnim fazama razvoja. Potom su ekstenzivnom marketinškom kampanjom (čitaj: lažima) proizveli ogroman hype. Pri izlasku su recenzentima dijelili isključivo PC kopije koje su imale najmanje tehničkih problema uz najavu day one updatea koji će ih većinu popraviti. Igra je prodala 25 milijuna primjeraka, 13 od njih u prvom mjesecu od izlaska. Dvije godine kasnije ta igra je bila dovršena, a ni u tom stanju ne ispunjava očekivanja koja su oni ciljano proizveli. Cyberpunk je po svakom kriteriju veliki komercijalni uspjeh i to ne bi bilo moguće bez ekstenzivnog, kalkuliranog laganja kupcima na svakom koraku puta.

    • Zoran Žalac

      @Onaj Koji Igra, 29.02.2024 - 17:33

      Krivo. Obmanjivali su samo oko base PS4 verzija i XBO. Ono što su prikazali, pa nije završilo u igri bilo je jasno naznačeno da je radna verzija i da ne predstavlja finalni proizvod, što je jasno jer se igre mijenjaju tijekom razvoja. Upravo tvoj primjer pokazuje da bi trebali biti jasniji u toj komunikaciji zašto su neke stvari izbačene. Jer ti misliš da su ti lagali, a njima se nešto nije uklapalo u igru ili im je zadavalo previše komplikacija tijekom razvoja pa nije bilo vrijedno trošenja vremena. Daleko od toga da nema i namjernog laganja i zavaravanja publike (kao što su npr. izveli s TLOU2), ali većinom publika tako razmišlja, jer smatra da taj dio igre koji pokažu – on je gotov, to su već napravili. A u stvarnosti se te demo prezentacije ili vertikalni slajsovi slažu zasebno i u dosta slučajeva dok igra još nije ni blizu finaliziranog stanja ijednog dijela.

    • Onaj Koji Igra

      @Zoran Žalac, 29.02.2024 - 22:14

      Nije ništa krivo. Ne treba meni nikakvo objašnjenje što je vertical slice, niti kako se igre mijenjaju u razvoju. Toga sam itekako svjestan. No, ne moj mi, molim te, objašnjavati kako pokazivanje vertical slicea kao reklame nije prevarantski samo po sebi samo zato što je uhodana praksa u gaming industriji koju, eto, nitko nije igračima pojasnio. Poteškoće u razvoju im je zadalo jer su s istim tek počeli kad je marketing bio na vrhuncu. Kao i u slučaju No Man’s Sky-a, nije nitko izašao iz studija i rekao: “ovo i ovo neće biti u igri iz ovog ili ovog razloga”. Zašto nisu? Zato što je laganje profitabilnije. Bila laž počinjena pri samom prikazu ili naknadno kad su eventualno postali svjesni da ovu ili onu funkciju neće moći ubaciti je irelevantno. Nije tu ništa slučajno. Znaju oni kakav dojam stvaraju i teže ga održati.

    • Zoran Žalac

      @Onaj Koji Igra, 29.02.2024 - 22:56

      Jasno je pisalo “not final product” cijelo vrijeme tijekom prezentacije i na početku komentara su to napomenuli. Tko god je to zanemario pa se zbog toga razočarao jer nije bilo 100% identično u konačnom proizvodu, i zaslužio je to razočaranje kao finu lekciju.

    • Onaj Koji Igra

      @Zoran Žalac, 01.03.2024 - 11:44

      Vertical slice u svijetu iskrenosti ne bi imao svoje mjesto kao marketinški alat, već isključivo kao interni dokaz koncepta. Ako nije reprezentativno s obzirom na finalni proizvod, zašto je pokazano uz preorder link? Isto vrijedi za svaki trailer za svaku igru. Ne žalim ja za prevarenom budalom, ali također se ne pravim da nije prevara u pitanju. No, to nije uopće bila poanta onoga što sam ja napisao, a ti cijelo vrijeme ignoriraš. To je bio samo jedan primjer. Ti si tvrdio da laži ne pomažu nikome i da bi svi trebali biti iskreniji i transparentniji prema svojim mušterijama. Ja u tome vidim naivni idealizam. Da je javnost mogla u potpunosti (ili jednostavno preko iskrenih devlogova) pratiti razvojne procese za desetke igara koje su izašle u zadnjih par godina, njihove prodaje bi drastično pale. Očito nedovršene igre bi bile odgođene izvan najprofitabilnijih dijelova godine za izlazak ili u potpunosti otkazane. Postoji očit poticaj da se kontrolira protok informacija s njihove strane te se ne može razumno tvrditi da bi za sve uključene, a to nužno podrazumijeva proizvođače igara i firme u čijem su vlasništvu, bila bolja transparentnija komunikacija.

    • Zoran Žalac

      @Onaj Koji Igra, 01.03.2024 - 12:03

      U krivu si. Nije bilo prikazano uz preorder link. Prvi prikaz CP2077 gameplaya na Gamescomu 27. 8. 2018. Otvaranje preordera za igru na E3 sajmu: 9. 6. 2019.
      Druga stvar, tvrditi da bi prodaja igara drastično pala da javnost može jasnije pratiti razvoj igara, je suludo pokraj činjenice da ljudi masovno kupuju early access verzije, crowdfundingom financiraju razvoj igara i sl. Masa early access naslova, u kojima si praktički playtester, je prodala milijune primjeraka. Hoćeš Valheim, hoćeš Palworld, hoćeš Baldur’s Gate 3. Early Access je, koliko god zlo nekima bio, vrlo često primjer transparentnosti u razvoju igara. I igrači su hrpom primjera dokazali da su voljni sudjelovati u tom razvoju i da ih razvojni procesi igara zanimaju.

    • Onaj Koji Igra

      @Zoran Žalac, 02.03.2024 - 10:36

      Je, preorder link se pokazuje uz trailer. Ne povezuje taj prikaz i preorder apsolutno ništa, osim naziva igre na koju se oboje odnose. Early access je dokaz da je manjina voljna plaćati za privilegij playtestanja, ali većina prodaja tih igara uvijek budu nakon izlaska iz Early Accessa kad se moglo vidjeti kako je proizvod ispao. PUBG je prodao 75 milijuna ukupno, od čega nekih 15-ak u Early Accessu. Early Access je također samo stvar na PC-u. Nitko na konzoli neće plaćati da testira igru, a upravo na konzolama multiplatformske igre velikih studija koji najviše lažu nalaze uspjeh. Cyberpunk, koji je tu zapravo iznimka s obzirom na tehničko stanje na PC-u naspram pogotovo last-gen konzola, i dalje trećinu svojih prodanih primjeraka duguje njima. Early Access koristi studijima koji ne žele prodavati mačka u vreći, a takvih nema puno. Postoji razlog zašto se od AAA developera već godinama ne može očekivati ni demo. Kad bi proizvođači imali povjerenja u svoje proizvode, ne bi se ovako ponašali. Isto za DRM. Pirat će drage volje kupiti igru koja mu se svidjela nakon piratiziranja, ako ništa drugo, onda zato da podrži developere. Oni koji znaju da ih nitko nakon igranja igre ne bi htio podržati i najviše forsiraju takve zaštite. Jer igre se u postotku najviše prodaju na izlasku i nije važno ako se zaštita probije mjesec dana kasnije.

    • Zoran Žalac

      @Onaj Koji Igra, 02.03.2024 - 11:04

      Opet krivo, provjeri si malo bolje. Za 48-minuti gameplay reveal iz 2018. ni dan danas nema preorder linka, lijepo ti kažem – preorder nije bio ni otvoren kad su to prikazali prvi put. A to je jedini video u kojemu su prikazane stvari koje nisu završile u punom izdanju igre (tipa zabijanje na zid). Umjesto preorder linka imaš izričitu napomenu: “everything you see is potentially subject to change”. Ne može jasnije od toga.

    • Onaj Koji Igra

      @Zoran Žalac, 02.03.2024 - 22:26

      Nauči čitati. Gameplay reveal ≠ trailer. Što se tog detalja tiče, u pravu si i to sam ti gore i priznao uz malo pojašnjenje zašto je nevažno. Sad bi mogao pročitati ostatak komentara.

  • DjokaBA

    28.02.2024 - 12:13

    Ma slobodno, samo da ne utice na gameplay i ne postane pay to win.

  • ukek

    28.02.2024 - 13:30

    Bez obzira sto ovaj kosooki slinavac srao, dobro se zna vec, jedno je kada radis fazon sa skinovima koji ne utjecu na gameplay, na princip ‘ko voli nek izvoli, a drugo je kada sjeckas po season passovima i dodatno naplacujes djelove igre, nebitno jesu borci ili misije.

    • Cipelcug

      @ukek, 28.02.2024 - 18:38

      Čemu vrijeđanje čovjeka na temelju njegovog izgleda?

    • Rick Sanchez

      @ukek, 29.02.2024 - 09:32

      Kosooki slinavac? E jesi seljober…

    • ukek

      @Rick Sanchez, 29.02.2024 - 13:16

      Lijeci se drugdje bilmezu, tutanj ..

    • Rick Sanchez

      @ukek, 29.02.2024 - 13:27

      Što jest jest, opasan si. A što se tiče potrebe za liječenjem, ti potraži lijek za ksenofobiju i rasizam 🙂

  • stajaznam

    28.02.2024 - 14:10

    Mi nismo svjesni situacije, ali on jeste. Nikad nisam igrao tekken, pretpostavljam da je neka šora u ringu i to osmi put. Ovaj kao Kerum – kao gradonačelnik ništa nisam napravio, ali u ovom mandatu ću napravit kkriž iznad Splita.

  • Motor City Bengals

    28.02.2024 - 14:48

    Sto je to “Zajdenica Tekkena”? Opcenito mi danas nisu poznati nacini formiranja i obuhvati raznoraznih zajednica, koje su btw uvijek nesto ljute i ugrozene i kojima se radi mira ili trenda uvijek podilazi.

  • Motor City Bengals

    28.02.2024 - 14:49

    Zajednica u kapitalizmu stostruko vise nego u komunizmu!

  • Soulforged

    28.02.2024 - 15:42

    Kad nas smrtnike zahvati povisenje cijena apsolutno svega, onda sve 5. Ali nema sanse da bi korporacijama koje okrecu milijarde u profitu bilo prihvatljivo da im godisnja dobit padne za tipa 5%. Naprotiv, treba rasti 5% svake godine pa makar bila apokalipsa.

  • Virty

    28.02.2024 - 17:19

    Ma nabijen te na…gamepad

  • Cros80

    28.02.2024 - 17:54

    Igra i treba da umre za nekoliko mjeseci. Nismo se vjencali.

  • Mark_x_X_x

    28.02.2024 - 19:37

    Nakon Baldurs Gatea sakrijte se štakori.

  • PEKYMADAFAKA

    28.02.2024 - 20:59

    A dakle to je razlog zasto se danas izbacuju poluproizvodi za masnu lovu?

  • Slasno Pile

    29.02.2024 - 00:09

    Neka redatelj preživi mjesec dana sa 680€ u HR pa će se osvijestiti ekonomski 👍

  • BoneDigger

    29.02.2024 - 00:52

    Troskovi razvoja 10x skuplji nego u 90-ima?? Bas je ljepo zaboravio spomenuti da je i broj igraca u svijetu skocio za vise od 10x u odnosu na 90-te.

    • Zoran Žalac

      @BoneDigger, 29.02.2024 - 10:27

      Da, na mobitelima. U ovom slučaju Tekken danas ne kupuje puno više 10x više igrača nego je devedesetih kupovalo Tekken 3. Najprodavaniji Street Fighter je i dalje onaj iz 90-ih.

  • Bakinson

    29.02.2024 - 08:13

    Citajuci komentare, vidim da je absolutno u pravu. Neki ljudi su imali par igara na playstation 2 koje su bile planetarno popularne, a nisu igrali 99% igara iz tog vremena koje su bile cisti srot i na osnovu tog djecjeg razmisljanja zakljucili su da su tada sve igre bile remek djelo.
    A danas kao odrasli ne razumiju zasto je toliko srota a istina je da ga je toliko jer imas novaca i prilika da uopce gledas i biras izmedju toliko igara. Na kraju krajeva to je biznis i djecije iluzije su da se ne pravi igre s idejom o zaradi. Igra ozadje o treba boti odrzavana i to njih kosta. Dali je pohlepno? Da. Dali je ljigavo? Da? Dali je nuzno? Takodjer da.

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?