HCL.HR

Recenzija

Dark Souls 2

Juraj Bevandić

Da se odmah razumijemo, izrada novog Dark Soulsa je zaista nezahvalan zadatak. Nakon genijalne, ali nažalost pomalo zaboravljene, PS3 ekskluzive Demon’s Souls i maestralnog Dark Soulsa koji je zarazio svijet svojom izazovnošću, kakva smo direktna poboljšanja mi kao gameri mogli realno očekivati od nove instalacije u franšizi? Bilo kakva promjena formule bila bi prerizičan potez. Okej, PC igrači su definitivno mogli očekivati funkcionalan port s konzola – stanje u kakvom je originalni Dark Souls bio po svom izlasku na PC-u je neoprostivo.

Ali pazite sad ovo, unatoč tom potpuno polomljenom PC portu, igrači su dali sve od sebe da igru zakrpaju i učine koliko toliko funkcionalnom. Nikada nije radila kako treba, što je samo dodatno otežalo igranje i povećalo frustracije, a ljudi su je i dalje masovno igrali. Kako učiniti takvu igru još boljom? To je problem s kojim se razvojni tim From Software suočio, no očito su znali točno što rade, jer Dark Souls 2 je bolji nego što smo se mogli nadati da će biti.

I naš Vjeran je probao ostati živ u Dark Soulsu 2. Pogledajte kako mu to ne uspijeva uz neke njegove rane komentare o PC verziji igre.

Dark Souls 2 je smješten u istom univerzumu kao i jedinica te se radnja opet fokusira na lika kojeg sami kreirate. Slično kao i u prijašnjem nastavku, vaš lik je nemrtvi ratnik koji putuje svijetom kako bi pronašao lijek za svoje prokletstvo.

Radnja je smještena u novome ili barem nama do sada nepoznatom svijetu imena Drangleic, koji neodoljivo podsjeća na Lordran kojim smo lutali u prvom nastavku. Svjetovi Dark Soulsa su stoga ugodno komplementarni, Drangleic nije samo kopija Lordrana s novim dizajnom razina, to je stvarno potpuno novi svijet sa svojim posebnostima. Vizualno se razlikuju utoliko što Drangleic prikazuje znatno veću paletu boja, a zapanjujuće pozadine još su naglašenije nego što su bile u prijašnjoj igri. To je dobrodošla promjena jer razna područja u igri nisu više samo tematski odijeljena, već imaju svoj poseban šarm koji se očituje šarenilom, a uz to zadržavaju prijeteću i napetu atmosferu kakva karakterizira serijal.


Kad sam već kod područja u igri, moram se požaliti kako me razočaralo što su slabo povezana. Lordran mi je ostao u dragom sjećanju jer su mi sati potrošeni polako napredujući kroz određena područja, pomogli da spojim cijeli svijet u jednu raznovrsnu cjelinu. Igrajući dvojku sam stalno čekao taj trenutak kad ću otvoriti neki prečac koji će me povezati unatrag s centralnim dijelom mape i nagraditi moje muke skraćivanjem tog puta u budućnosti, ali to se nije dogodilo. Koliko god su područja Dark Soulsa 2 vizualno nepovezana na dobar način, toliko su fizički nepovezana na loš način.

Od Majule, centralnog područja, pred vama je postavljeno nekoliko puteva od kojih svaki vodi do svojeg kraja i putem se ne prepleću. U par navrata ćete na određeni način „preletjeti“ pola mape i s jednog puta prijeći na drugi, ali to je potpuno skriptirani put koji ubuduće nećete koristiti, već samo služi kako biste otključali još jedno novo područje.

To nažalost znači i puno manje putovanja pješice, što je prava šteta s obzirom na to koliko je pažnje uloženo u dizajn razina fizički i grafički. Vjerujem da će većina igrača putovati putem bonfirea. Na svu sreću, igra je spremna za takav pristup, jer su bonfireovi češći nego u prijašnjem nastavku i strateški mnogo bolje postavljeni, a čak je i travel izbornik jako pregledan i pristupačan za brzo putovanje.

Kao što je bilo za očekivati, sama mehanika igre nije previše mijenjana. Borba je zadržala onaj vjerni osjećaj udaranja i primanja udaraca te panične situacije u kojima i najslabiji protivnik može iskoristiti vašu pogrešku i ubiti vas. Doduše, dodane su neke sitnice koje borbu čine još napetijom i tjeraju vas da puno više taktizirate prije borbe, ali i tijekom nje. Vaša oprema, što uključuje armor i oružja, ima svoju posebnu izdržljivost, koja je u meniju označena brojčano. Naravno, izdržljivost opada korištenjem, a može se obnoviti odmaranjem na bonfireu, ali u slučaju da izdržljivost dođe do nule, oprema se raspada i morate kovaču platiti određenu svotu duša da vam ju popravi.


To će vas natjerati na sastavljanje nekoliko setova opreme koje ćete mijenjati tijekom igranja kako biste ih sve održali u dobrom stanju do idućeg bonfirea. To se možda čini kao pomalo nasilan način da se igrača natjera na isprobavanje raznih pristupa, ali ustvari funkcionira savršeno u kombinaciji s protivnicima čiji je AI poboljšan pa ponekad zahtjeva drugačiji pristup ili možda potpuno drugačiju opremu. Općenito ćete se morati mnogo više pripremati na borbe i planirati svoj put od bonfirea u nepoznato. No, teško je oteti se tom dojmu da je igra strukturirana tako da vas prvi prolazak samo gura prema New Game+ u kojem će se igra pokazati u punom svijetlu. Nažalost, bossovi, koji bi trebali biti vrhunac Dark Souls iskustva, beštije s kakvima se srećete samo jednom po prolasku, nisu doživjeli nikakvo poboljšanje, čak bih rekao i da su razočaravajući.

Mislim, to je Dark Souls, naravno da su bossovi većim dijelom maštoviti i napeti, ali jednostavno nedostaje taj osjećaj borbe protiv ogromnog, veličanstvenog bića, koji je jedinica predstavila. Previše šefova ostavlja dojam samo malo snažnijeg, običnog protivnika koji ima health bar na dnu ekrana. Osim što su neki bossovi nedovoljno zastrašujući, neke bitke protiv njih su neočekivano jednostavne. Može biti da je do builda koji sam ja igrao, ali u nekim sam bitkama pobijedio iz prve bez previše truda, što je dosta antiklimaktično s obzirom na visoka očekivanja koja sam imao od tih sukoba.

No, ne dajte se zavarati time, Dark Souls 2 je i dalje frustrirajuće teška igra i to na onaj dobar, zadovoljavajući način. Doslovce nigdje niste sigurni, pogotovo kada uzmete u obzir PVP koji je stabilniji no prije, a i PC port koji je odrađen vrhunski, što samo ohrabruje druge igrače da napadaju vaš svijet.


Niti umiranja protiv računalno upravljanih protivnika ne nedostaje, ranjivi ste onoliko koliko ste i dekoncentrirani pa vas i najmanja smetnja može koštati svih vaših duša, ali i živaca. Ono što je ipak pohvalno u svemu tome je balans koji je ostvaren sitnim preinakama koje mnogo znače u vidu gameplaya, pa će vam uvijek biti jasno zašto ste poginuli i učit ćete na svojim pogreškama. Primjerice, u tamnim ćete područjima morati birati između borbe s bakljom i oružjem u rukama ili štitom i oružjem u mrklom mraku. Nadam se da ne trebam objašnjavati koliko je potonje loša ideja. I upravo takve situacije su ono što Dark Souls čini toliko posebnim naslovom.

Ovakva igra nema potrebe za skriptiranim borbenim dionicama i quick time eventovima kakve slični akcijski RPG-ovi znaju imati. Ovdje nema mjesta dosadnim ili napornim sukobima. Bili oni jednostavni ili teški, makar ubili istog protivnika sto puta na isti način, uvijek ćete se osjećati kao da ste nešto novo naučili, osjećati ćete se nagrađeno za uloženi trud.

Dark Souls 2 je definitivno nastavak koji je jedinica zaslužila. Iako pati od određenih nedostataka u fizičkom dizajnu svijeta i ponekih bossova, to sve ne igra veliku ulogu u samoj igrivosti. Stoga, gledano u cijelini, dvojka je bez sumnje bolja igra od originalnog Dark Soulsa te spada među sam vrh serijala, ali i RPG žanra općenito. Suptilnim izmjenama originalne formule (op. au. koje će se pak iskusnim igračima prijašnje igre činiti velike i nimalo suptilne) igra uspijeva zadržati karakterističnu izazovnost i strukturu, a istovremeno privući i zadržati nešto ležerniju publiku i tako stvoriti nove fanove.

Dark Souls 2 unaprjeđuje formulu prijašnjeg nastavka i čini ju pristupačnijom široj publici, ali predstavlja jednako nemilosrdan izazov zbog kojeg ćete čupati kosu s glave.

90 Naša ocjena
  • zabavno
  • zarazno
  • dobar PC port
  • izazovno
  • pristupačno
  • neki bossovi prelagani
  • nepovezani svijet

Juraj Bevandić

Strastveni gamer od malih nogu, u HCL-u je ispunio dječački san pisanja gaming časopisa. Najviše voli rastavljati igre, analizirati mehanike i širiti dobru riječ o mediju videoigara. Povukao se iz aktivnog gaminga kako bi gonio znanstvenu karijeru, ali ćete ga još uvijek uhvatiti pred raznim ekranima.

Komentari (25)

  • cebark

    10.05.2014 - 19:18

    " Dvojka je bez sumnje bolja igra od originalnog Dark Soulsa te spada među sam vrh serijala, ali i RPG žanra opće"
    Ja recenzenta pitam zasto takva konstatacija?Ja sam svijestan da svako ima pravo na svoje misljenje,tu ja ne mogu nista ali zato mogu reci da nemas pravo u vezi te konstatacije.Dark Souls 1 je masterpiece za Dark Souls 2.Cijela recenzija se svodi na onih 30 "strucnih" recenzenata iz Metacritica.Malo dodano svojeg misljenja i to je to.Dark Souls 2 je napravljen u 2014 a ima losiju grafiku od Dark Soula 1 koja je na pc dosla 2012 znaci fakin 2 godine a oni naprave grafiku iz 2009.Ljudi pogledaj te ovo http://www.youtube.com/watch?v=hVqUmE3sUZ8 ma imam 10 videa gdje se vidi ocito "lijeno"dizajniranje ove igrice,Kao ono napraviti cemo "50" Bosseva i budale ce dati 50 eura za igru zbog toga.Hocemo dalje!Animacije nekih neprijatelja su doslovno GROZNEEEEEE onaj ogre sa hameromu Harvest Valleyu je STRASNO ja sam umirao od smijeha, ima ih jos barem 10 kojih mogu spomenuti.Da se razumijemo ja sam presao Dark Soul 2 i igrica uopce nije losa,dapace OK-je.Nije uopce problem u igrici nego u nekim konstatcijama koje su apsurdne,pogotovo od od vecine "strucnih" recenzenata sta domacih sta stranih.Prica je losa i banalna jednodemenziolna,ti si proklet i moras nakrkati sve bestije da bi neutralizirao to prokletstvo i sjeo na tron i postao vladar Drangleica ili kako se vec zove.Igrica je totalno nepovezana,ima vise lokacija koje su totalno nezanimljive(izuzetak Majula i Iron Keep)ostalo dosadno,boje u igrici su odbojne,neprijatelja je vise ali su nezanimljivi i smijesni a ne strasni,za primjer darkwriath ili butcher ili oni knight iz dark souls 1 su tip neprijatelja koji se traze koji imaju neku car i draz a ne neki divovski slonovi ili one mumije koje bacaju na tebe,oni alone knight bezvezna kopija knighta iz jedinice.Oruzja su cool ali igrica traje 50 ili 60 sati ja sam dva puta igrao i jednom sa heide sword drugi put sa fire longswordimas 100 vrsta ali sta ce ti kada sa ovim krkas sve zivo,Sta se tice stitova to je super mozes ih mijenjati i trebas ih mijenjati tokom igre,Armor je srot zivi nista sta bi ostao paf kao recimo havelov armor.Igrica je fluidnija i na tom je polju bolja ali sve ostalo je losije od dark soula 1,Dali da uopce spominjem NPC koji su iritantni,nemastoviti,dosadni beznacajni,cijela se igrica svodi na kratku lokaciju od 1 ili 2 vrste neprijatelja prodes ih za 5 min naides na bossa i tako cijela igra,Bossevi su kljucna stavka ove igre od 30 bosseva ili koliko ih je neznam ni sam 5 ih je maksimalno za pohvalu(rotten,lost sinner,ancient dragon,nashandra,glass knight)tu najvise mislim na dizajn ostali boring i lagani za popiziditi,Uglavnom dobiti cu vjerovatno ban za ovo moje REALNO misljenje jer mi je vec dosta ovi"strucnih" recenzenata koji ocijenuju igrice po nekim cudnim standardima.Zapamtite ovo kada HCL bude recenzirao Bound by Flame ta igrica ce dobiti ocijenu maksimalno 60,jer ono sta sam vidio na recimo Metacriiticu ili gamespotu je za zatvor,Igrica je cista zabava i to je svrha bilo koje igre i mnogo cemu je bolja od dark soula 2 i one ocijene strucne od 20 ili 40 su bolesne.Pozdrav

    • maxim.x

      @cebark, 10.05.2014 - 22:13

      Covjece komentar ti je duzi od recenzije, mozda ce ga dvije osobe procitati.

    • Freddy

      @cebark, 11.05.2014 - 01:11

      Zašto bi dobio ban radi ovog posta čovječe, mi volimo vaše komentare i raspravu, zato i vodimo portal i forum :). Što se komentara i postavljenog pitanja tiče, sve ti piše u recenziji. Kroz ovaj i onaj kasniji komentar vidim da dobro poznaješ serijal i ne treba ti objašnjavati stvari u prevelike detalje. Nadao sam se da će baš takvi, iskusni igrači uživati u igri koliko sam i ja uživao, a koliko čitam po Internetu uz igranje, većina je stvarno oduševljena igrom. Razumijem neke negativne točke koje si istaknuo i koje te frustriraju, (štoviše slažem se u potpunosti s nekima od njih) pa sam ih i u samoj recenziji spomenuo, dok mi se neke tvoje kritike čine previše subjektivne i ne mogu se baš poistovjetiti s njima niti ih podržati. Ali to i je na kraju krajeva realna situacija u gamingu, neke igre ne sjednu svima jednako dobro, meni je osobno Dark Souls 2 jedna od najzabavnijih igara koje sam igrao u posljednjih godinu dana, baš sam guštirao u svakoj minuti. Hvala ti na komentaru i nadam se da će Dark Souls 2 bolje proći na tvome sudu kada/ako igri daš drugu šansu nakon nekog vremena, jer to u potpunosti zaslužuje.

    • Spalato1312

      @cebark, 11.05.2014 - 15:15

      hahahaha

    • Rogue

      @cebark, 11.05.2014 - 15:23

      sve sto si napisao je istina. ovo i bioshock infinite moraju biti 2 najprecijenjenije igre zadnje 2 godine

    • PavleC

      @cebark, 11.05.2014 - 22:40

      Ja procitah… i nisam zazalio :) Druze svaka ti cast! Definitivno precjenjena igra, koja je imam osjecaj postala cool samo zbog tezine, sad si old school, hardcore gamer itd. jer igras igru u kojoj umres iz dva udarca… wtf?! Priznajem, jeste izazov u moru lakih RPG igara imati nesto gdje ne ulijeces u gomilu protivnika kao ovan i izlazis iz borbe nepovrijedjen ali opet i to je zanimljivije nego cekati da protivnik odradi svoje scriptovane poteze pa ga ti dohvatis dva puta i tako narednih pola sata. Protivnike sam vise ubijao ne srecu (kada zabaguju u prostoru, kada okrenu ledja itd.) nego na neko svoje umijece. Vizuelnom stranom igre sam potpuno zgrozen jer zaostaje pa nekih 5-10 godina… Pomenuti ocigledne background landscape-ove koje se nisu ni trudili da prekriju, grafiku na koju ne treba trositi zivce i citav vizuelni stil koji podsjeca na igre iz devedesetih. Nemastovite i nedetaljne lokacije koje pucaju od neke sivkasto-zelene boje i od kojih mi se smuci poslije 2 minuta igranja… ne znam. Uopste meni citav taj koncept igre, farmanje souls-a zarad lvl-ovanja je bezveze… Ubijas jedne te iste protivnike, da bi se lvl-ovao, kupovao bolju opremu, pa se opet vratis da ubijes te iste protivnike ali ovoga puta teze iako si veci lvl i imas bolji gear… dafuq? o.O

    • deadlyassassin123

      @cebark, 12.05.2014 - 12:51

      ti imas puuuno slobodnog vremena 😛

    • death

      @cebark, 12.05.2014 - 13:23

      farmaju samo noobovi i kukavice

    • Kinaivan

      @cebark, 14.05.2014 - 21:30

      Ja sam onda jedan od ta dva. Pa
      Nije ni totalno u krivu tip.

    • ivicagljivica

      @cebark, 15.05.2014 - 19:39

      ova igrica je onoliko tesko koliko si ju napravis teskom.
      lako je(ako imas prijasnjeg iskustva) nafarmati levele i naci jako oruzje pa preci igricu neformalno.
      tezina se u ovim igricama dobiva limitiranjem samoga sebe(tipa sl1 playthrough,no death/bonfire playthrough,ogranicavanje na odredeno low level oruzje ili koristiti samo parry i dodge mehanike ili stvari poput nabaviti vanquishers seal sto ranije itd).

      takodjer,ono zbog cega ovu igricu nazivaju teskom jeste vjerovatno manjak instrukcija.vecina danasnjih igara te vodi za ruku kroz igricu od misije do misije ili daje ocit put kojim se trebas kretati,ovdje dobijes rijeci "seek the king" i nakon toga si sam.
      (ako si das vremena poslusati sve dijaloge npc-eva,procitati sve item descriptione i istraziti malo ds lore,prica je zapravo sasvim zanimljiva a likovi odlicno okarakterizirani)

      sto se grafike tice ima hrpetinu rezlicitih enb presetova kojih se moze skinuti sa nexus foruma koje uvelike poboljsavaju grafiku,takodjer gedosato je odlicna mala aplikacija za povecavanje rezolucije do retardiranih visina.
      no, na kraju krajeva igrica ti se ili svidja ili ne.meni je osobno ds1 bio bolji u mnogim aspektima(narocito combat sistem), ali smatram da je dvojka sasvim dostojna naslijediti ime dark souls,stovise mnogo stvari je bolje odradeno nego u jedinici(co-op je zakon!)

      lijep pozdrav

    • Stribor88

      @cebark, 16.05.2014 - 13:28

      ljudi se banaju i opomenjuju i iz manje 😉 recenzija previse subjektivna, mehanika igre nije objasnjena dobro za ljude koji bi prvi put to igrali, bilo bi zgodno i konfiguraciju na kojoj igraš napomenut, proći i komentirati menije u igri, objasnit sustav upgrejda kroz igru itema i oružja, itd. iako je to dvojka treba krenut od početka da i newcomersi skuže… i usporedit ju sa sličnim igrama na tržištu

    • Stribor88

      @cebark, 16.05.2014 - 13:30

      bioshock precjenjen? po čemu? jedan od najboljih fps-ova u zadnje dvije godine

    • Ementaler

      @cebark, 16.05.2014 - 14:58

      Ne izmišljaj. Opomenu dobiješ ako konstantno pišeš besmislene, uvredljive i druge tipove komentara koji ne pridonose raspravi, nego ju samo zagušuju, potiču svađanje i odvlače raspravu u krivom smjeru. Upravo zbog te tolerancije smatram ovakve komentare posebno bezobraznima. Mislim na dio komentara koji kaže da se "ljudi banaju i opomenjuju i za manje".

    • kR1pt0n1t3

      @cebark, 18.05.2014 - 17:28

      Slazes se za Bound by Flames. Neki dan sam je slucajno igrao i presao u 2 dana. Rpg igre igram otkada znam za sebe i nije mi jasno kak je ta igra dobila tako ocajne rezencije… Nisam mogao prestati igru igrati koliko je zabavna bila. Vec dugo me neka igra nije tako prikovala za stolicu i da sam igrao do 5 ujutro, a moram se u 7 dici…

    • dariomartic

      @cebark, 21.05.2014 - 13:46

      Bound of Flame bolji od dark soulsa 2!?imas totalno cudan ukus.i u kojoj to igri nemoras krkat neprijatelje da bi doso do nekog cilja?malo mi pojasni to molim te ako nije problem

  • cebark

    10.05.2014 - 19:31

    I jos bih dodao kljucnu stavku koju sam izostavio gdje je ATMOSFERA u dark soulu 2?Sta su producenti zaboravili sta je krasilo dark soul 1,ma te igricie su uopce nemogu usporedivati,Jedna je lijeno dizajnirana dark souls 2 a druga je radena sa idejom,pricom,sa Npc koje osjecas,koji imaju neku svrhu i osobnost,sa fenomenalnim bossevima ,ukljuci dlc sa manusom, dragonom i Knight Artorias vjerovatno najbolji bossevi u rpg zanru ikada.dali da spominjem povezanost lokacija u dark soulu 1,dali da spominjem fenomenalne i atmosfericne lokacije i prepoznatljive.Ljudi daj te malo realnosti.Programeri su obecali cuda od grafike sta smo dobili smece,gdje je osvjetljenje,cijela je igrica nekako blur i bezlicna,cijela forma je lose i glupavoi napravljena,.ono bam-bam boss,bam-bam boss i to je dark soul 2 jea vrajt

    • SharkAlphaMale

      @cebark, 10.05.2014 - 21:04

      E, slažem se s tobom za animacije ,balansiranje oružja i jednoličnosti NPC-eva. Ali sve mi se čini da ljudi previše uspoređuju dvojku sa jedinicom. Prva igra je klasik i umjetničko djelo, ništa što izbace neće se moći mjerit s njom (moje mišljenje), zato treba dvojku gledati kao zasebnu igru. A kao takva je odlična.

  • dariomartic

    11.05.2014 - 02:10

    po meni dark souls bolji.dvica ima nekako cudnu,nedoradjenu grafiku ali sveukupno igra je vrlo dobra.u svom zanru odmah iza prvog dijela

  • MaliMicek

    11.05.2014 - 14:28

    Znači ukratko igra je kao pjesma od Cetinskog ? :)

    • Freddy

      @MaliMicek, 11.05.2014 - 16:21

      Tako nekako, al znali smo da će biti takva :)

  • Black_Pirate

    11.05.2014 - 21:22

    A ko ima vremena za duge recenzije, duge komentare i knjige danas :) Kao i svaka gaming dvojka priblizena je siroj publici. Srecom ne tako puno da zabrlja i unakazi se. Dusa mracne duse je i dalje tu. A ja volim igre sa dusom i krakterom, bas kao i takve ljude. Dosta o meni. Dark Souls 2 odlican ! Al sam izgubio samoubilacke motivacije pri kraju, kada su vec sve lokacije i bossevi poznati. Sta za osvojiti ? Tron.. kako da ne. Ko jebe pricu. Zna se zasto se igra ovo cudo.

  • MrmAngeluS

    12.05.2014 - 11:35

    Grafika je bolja u odnosu na jedinicu, ne puno, al je bolja. Jedinicu nisam mogo gledat, uz katastrofalne kontrole, ali sam svejedno igrao. To što je sad "in" da nastavak ne smije bit bolji od prethodnika u očima konzumera, uopće ne igra nikakvu ulogu.
    Nadalje, šta vi pričate da nema priče? Je li itko uopće stao 10ak minuta nakon dijaloga ili bar pred kraj igre i razmislio o čemu se sve radi?
    Da, ti si proklet, ali ne tražiš nikakav "lijek" u igri, priča nije toliko banalna. Duša, zarobljena u limbu, nemaš što izgubiti. Došao si u taj svijet nakon godina i godina lutanja, ne znaš tko si, ne znaš što radiš, nit ti je više bitno. Samo ideš dalje. Kada imaš humanity, iliti kada si živi čovjek, možeš prizivati duše drugih izgubljenih (summoni, pvp…) da im pomogneš kako bi se iskupili za svoje grijehe i povratili svoje čovječanstvo. Kada si i sam hollow, svakom smrću se sve više gubiš u svijet mrtvih, sve dok ne pomogneš nekome kao spirit i povratiš svoje čovječanstvo. Tu također imaš effigy, u koji se zagledaš i vrate ti se sva sjećanja, emocije, itd i osjećaš se ljudskim. Poanta priče je da nema poante, to se sve vrti u krug, zarobljen si i gdje god ideš vraćaš se natrag u limbo. To vrijedi i za NPCove koje srećeš na putu, svatko ima svoju priču i razlog zašto su zapeli u svom svijetu, te na kraju daju svoj život za tvoju "svrhu" (boss fight summoni). Tu dolazi pali kralj koji uopće ni ne zna da je postao ono protiv čega se bori, njegova straža koja se bori uz svoje neprijatelje, itd.
    Ugl, da ne duljim, priča je slična jedinici, no možda i dublja s velikim kontinuitetom.
    Iako ste u pravu u jednoj stvari – priča igre je ta da priča nema smisla, a to je i ciljano. Sve što radiš u igri ionako nema smisla, nema dobrog završetka niti određenog vrhunca, izuzev što sjedanje na taj tron simbolizira da si i ti, naposlijetku, postao ono protiv čega si se borio. :)

  • death

    12.05.2014 - 13:26

    vi što kenjate da je loša grafika znači po vama je i remek-djelo fez loša igra zbog grafike jel?
    ovakve igre su original i jednostavno ne možete govorit gluposti tipa "grafika je sranje neću je igrat" jer niste prešli dark souls 1 i ne možete znat kakvo je iskustvo
    i p.s. grafika uopce nije toliko loša kako neki govore

  • Slazar

    14.05.2014 - 06:36

    Freedy, dobra recenzija do samoga kraja i onda nakon takve recenzije napisati komentar da je dvojka bolja od jedinice? Bojim se da si naprosto zaboravio kakav je osjećaj bio igrati jedinicu, nema drugog objašnjena. Dvojka je sama za sebe izvrsna igra, i vjerojatno ću igrati sve nastavke demon/dark soulsa koji će izlaziti. Ali Dark Souls, je naprosto dvije kategorije iznad Dark Souls 2.

  • DINEK

    22.07.2015 - 11:03

    završio NG sa dex build likom na 195lvl i oko 150 sati sa DLCovima. Igra je savršena. 99 😉

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!