HCL.HR

Recenzija

Project CARS 2

DRUGA KOLA, DRUGA SREĆA

Tomo Cole

Izlaskom Project CARS-a 2015. godine Gran Turismo i Forza Motorsport napokon su dobili konkurenciju. Za razliku od tih uspješnica, Project CARS je imao veliku prednost utoliko što je bio multiplatformska igra koju smo mogli zaigrati na konzolama i na računalima. No, nije sve bilo bajno. Najčešći prigovori igri išli su na vozni model, loš AI vozača te vrlo skroman izbor automobila.
Sve to trebao je popraviti nastavak koji je najavljen svega mjesec dana nakon izlaska prve igre. Takva odluka developera jedne je razbjesnila, druge začudila, no sad kad je Project CARS 2 pred nama, potez malo ludog Slightly Mad Studiosa ne možemo osuditi jer je igra napredovala naspram svog prethodnika u svim mogućim segmentima.

Vidljivo je to od prvog trenutka kada pokrenete igru. Sučelje je ljepše, uglađenije i jednostavnije, a ta se jednostavnost prenosi i na postavke force feedbacka za volane i kontrolere. Nema više gomile slidera iz prvog Project CARS-a, gdje su mnogi dane trošili da dobiju onaj osjećaj koji im najviše odgovara, a i to bi palo u vodu čim bi uzeli drugu klasu automobila. U dvojci postoji nekoliko slidera koje možete konfigurirati uz tekst koji objašnjava što koji slider radi. To je na papiru izvrsna stvar, no pojednostavljenje o kojem pričam mora biti u potpunosti opravdano i na voznom modelu kod svih vozila, kako na kontroleru tako i na volanu. Na svu sreću, stvar funkcionira savršeno. Jednom kada sredite postavke, više se nećete morati vraćati u njih, bilo da vozite rally, GT3 jurilicu, cestovni automobil ili LMP bolid.

project-cars-2-recenzija (2)

Svaka igra u žanru autosimulacija ima svoju prodajnu točku, segment igre koji je najviše u fokusu i kojim developer cilja na kupce, stavljajući u drugi plan realističnost kakvu se po defaultu od ovakvih igara i očekuje. Najveći adut Project Carsa 2 definitivno je FFB i vozni model koji je sada u samom vrhu žanra. Prije ove igre, racing fanovi najviše su hvalili Assetto Corsu kao ultimativnu FFB/vozni model igru, ne računajući pritom na one potpune simulacije koje su rezervirane samo za HC publiku na računalima. Project CARS 2 odveo je taj spoj povratnih informacija u naše kontrolere i volane na još višu razinu.

Najveći adut Project Carsa 2 definitivno je vozni model koji je sada u samom vrhu žanra.

Budući da sam recenzirao prvi Project CARS, dužnost mi je objasniti zašto sam tamo tvrdio da je vozni model dobar, a sada baš i ne mislim tako. Kako su poslije te igre izašle neke druge simulacije u kojima je fizika vožnje bila znatno bolja, došao sam do zaključka kako je SMS s prvom igrom svojevremeno bio tek na tragu dobrog voznog modela, no tada još nisu bili pronašli formulu kojom bi uvjerljivo prenijeli fiziku voznog modela u naše kontrolere i volane. Vozni model u nastavku je ono što smo trebali dobiti u prvoj igri, no na sreću dobili smo je ovdje kao ispriku koju prihvaćam.

project-cars-2-recenzija (1)

Igra se vozi fenomenalno i stvarno mogu reći da sam uživao vozeći gotovo svaki automobil. Nisam vozio niti jedan automobil iz igre u stvarnosti, ali ne treba biti jako pametan da usporedite ono što se trenutno nudi na tržištu pa da izvučete zaključak kako Slightly Mad Studios zna svoj zanat. Model oštećenja je napredovao te teži prema realnosti. Šteta više nije samo vizualna nego može utjecati na vozne performanse i upravljivost automobila, ako se odlučite za tu postavku.

Šteta više nije samo vizualna nego može utjecati na vozne performanse i upravljivost automobila

Promjenjivi vremenski uvjeti su već u prvoj igri bili među najboljima u žanru, a sada im je pridodan i snijeg. Također, uvrštene su dodatne podloge – zemljana, šljunčana, zamrznuta/zaleđena… Na svim tim podlogama osjećaj vožnje (pogotovo preko volana) je prenesen fantastično. Najviše su me impresionirale rallycross utrke na ledu sa strahovito dobrim osjećajem gubljenja i hvatanja kontakta s podlogom.

project-cars-2-recenzija (3)

Različiti uvjeti vožnje pristojni su i s grafičke strane. Igra na snijegu izgleda predivno, a u kišnim uvjetima krade Forzine lokve koje se stvaraju i utječu na vožnju. Ovoga puta sve je to malo bolje optimizirano nego u prethodniku, ali još uvijek nije nestao onaj problem da vam se igra većinu vremena vrti dobro, a da zatrza na nekim zahtjevnim dionicama. Ovdje se to događa rjeđe, no u slučaju PC verzije i dalje vam je jedini lijek igrati PC2 na što snažnijem hardveru. Igra inače podržava taj skup hobi pa ako ju želite igrati na više monitora ili možda u VR-u, postoje opcije i za to.

Trzanje na zahtjevnijim dionicama i dalje je prisutno, samo znatno rjeđe nego u prethodnoj igri.

Ljubitelji zvuka metalnih zvijeri također će guštati u Project CARS 2. Osim hrpetina postavki za mehaniku vožnje, naštimavanje pravila i preferencija za vožnju ili automobil, u kontekstu zvuka moram spomenuti i jednu opcionalnu postavku. Racing inženjer putem radija može vas tijekom utrke bodriti i motivirati, ali ako vas to smeta, tu stavku možete ugasiti. Mnoge racing igre znaju imati takvu podršku ljudi iz boksa, no u F1 serijalu, primjerice, ta je podrška je samo tupo izgovaranje nekakvih informacija koje nemaju veze sa stvarnim stanjem na stazi. Ovdje to nije slučaj, glas preko radija u ovoj igri je čovjek sa školom i znanjem, svjestan je stanja na stazi, zna što mu je posao i radi ga odlično.

project-cars-2-recenzija (6)

Kontroler u racing igrama obično ne može nadomjestiti osjećaj koji pruža volan s dobrom force feedback podrškom, no developer može odraditi svoj dio posla i pružiti osjećaj vožnje na kontrolere najbolje što može. Dobar primjer toga su igre Forza serijala koje se najbolje voze upravo kontrolerom. Prvi Project CARS je imao kriminalnu podršku za kontrolere i bilo ga je nemoguće voziti bez da ste ostavili puno vremena tražeći idealne postavke koje bi popravile ionako užasnu kontrolu. Dvojka je i na ovom polju napravila odličan posao te nam, kao i s volanima, olakšala život uz nekoliko postavki kojima reguliramo povratne informacije. Ova igra nudi dobru kontrolu preko kontrolera, no za pravi osjećaj vožnje ipak treba imati volan.

Zadnjih nekoliko godina svako malo dobivamo ambiciozne, visokobudžetne racing igre. No, većina tih igara u zadnje vrijeme nema mod karijere koja je mnogima jedna od važnijih stavki. Kao primjer dobrog moda karijere naveo bih F1 2017 u kojemu karijera ima dubinu, ali i kvalitetnu prezentaciju. Project CARS 2 uspijeva dostaviti nešto slično u svojoj dobro složenoj kampanji koja igrača motivira na prelazak postupnim otključavanjem novih natjecanja. U tome je velika razlika između nastavka i prethodnika koji je u startu imao sve otključano.

project-cars-2-recenzija (2)

Uz mogućnost biranja trajanja utrka i općenito karijere, ovaj mod donosi i natjecanja s pozivnicama gdje nas čekaju 44 utrke kojima produbljujemo svoju karijeru. Svaka od tih utrka ima izazov koji morate ispuniti da biste joj pristupili. Za jednu utrku ćete npr. trebati 100 odvoženih krugova u karijeri, za drugu 10 pobjeda ili 20 podija, dok ćete za neke jednostavno morati pobijediti u nekoj od ranije otključanih utrka. Vrijedi spomenuti još i ugovorene evente najvažnijih automobilističkih kompanija koje otvarate vozeći upravo vozila tih kompanija.

Natjecanja s pozivnicama traže od vas da prije pristupanja utrkama ispunite određene ciljeve prilikom vožnje.

Izvan moda karijere, Community eventi su važan dio Project CARS-a. Novi eventi dolaze kao po traci i unaprijed dobivamo uvid u ono što nam slijedi. Iako bi mnogi voljeli da se radi i o utrkama koje su nalik onima u modu karijere, ovdje nažalost dobivamo samo Time Trial natjecanja s predefiniranim automobilima na predefiniranim stazama.

Mrežni multiplayer obogaćen je s još više mogućnosti postavki i preferencija u usporedbi s prvim dijelom. Multiplayer u PC2 nudi široku paletu mogućnosti i postavki kojima definiramo sve ono što bi definirali i u custom utrci. Od staze, klase automobila, vremenskih uvjeta, regulacije pravila u utrci, kao i mogućnost zabrana idealnih racing linija, asistencija itd. Matchmaking je pritom vrlo brz i tu nemam prigovora, kao ni na stabilnost veze u utrkama. Sve mrežne utrke koje sam započeo, uredno sam i završio, tako da sam tu sasvim zadovoljan viđenim. Project CARS 2 serveri nemaju problema kao što to imaju mnoge igre po izlasku.

project-cars-2-recenzija (4)

Ono što će vas zasigurno tražiti u nekim multipalyer utrkama jesu licence. Licenca je ulaznica i za eSports natjecanje, te je potrebno napredovanje kroz igrinu karijeru i online utrke kako bi ta licenca postajala sve veća, odnosno sve važnija i koja bi omogućila da se utrkujete s točno određenom skupinom igraća koja vama odgovara po vašoj kvaliteti. Igra mjeri vašu uspješnost u utrkama, koliko imate vještine i da li izbjegavate koliziju i sudaranje s protivnicima te tako automatski generira vašu licencu koja se s vašim iskustvom povećava. Za ulazak na eSports scenu, trebat će te posvetiti igri dosta vremena da dođete do S4000 licence koja vam otvara vrata eSports natjecanja.

Količina staza jednako je impresivna kao i u jedinici, pa čak i nadmašena.

Količina staza jednako je impresivna kao i u jedinici, pa čak i nadmašena. No, ono što nas je obradovalo jest kvaliteta i kvantiteta automobila u igri. Ne mogu reći da se svi automobili voze onako kako bi se trebali voziti u simulaciji poput ove, no većina ih se ponaša baš onako kako bi auti te klase reagirali u određenoj situaciji, bilo da se radi o proklizavanju, vožnji po različitim podlogama i osjećaju brzine. A ako vam slučajno ne odgovara standardni model vožnje, znajte da PC2 za razliku od konkurencije ima i podršku modding zajednice pa si uz korisničke modifikacije, primjerice Jack Spade Project CARS 2, možete drastično izmijeniti svoje iskustvo vožnje.

project-cars-2-recenzija (1)

Eventualni problemi ove igre mogu se svesti na štucanje s umjetnom inteligencijom protivnika, ali developer kontinuirano radi na tome i rezultati su vidljivi svakim sljedećim ažuriranjem. Samim time, prioriteti Slightly Mad Studiosa su ovoga puta dobro posloženi. Prošlo je mjesec dana, a oni još nisu najavili Project CARS 3 nego krpaju dvojku! Iako pred sobom imaju još krpanja, Project CARS 2 već je sada igra koja se nema čega sramiti pokraj svoje konkurencije. U ponekim segmentima još uvijek puše za vrat Forzi i GT-u, no ima i nekoliko aduta po kojima je jedinstven, pogotovo ako ga igrate na skupom PC-u uz još skuplju periferiju.

Možemo zaključiti priču s onime što sam već spomenuo – Project CARS 2 je u gotovo svim segmentima napredovao skoro pa iznenađujućom akceleracijom. Sitnih mu se mana nađe, pogotovo u umjetnoj inteligenciji, ali po svemu ostalome je najkompletnija automobilska simulacija na tržištu. Svojom dubinom, kvalitetom i opsegom sadržaja Project CARS 2 je pokazao kako je pristup Slightly Mad Studiosa ispravan i kako vrijedi slušati fanove i zajednicu. Ekipa SMS-a dokazala je time kako na podiju ima mjesta i za trećeg natjecatelja.

Označeno sa: ,

Virtualno utrkivanje uz Project CARS 2 doživljava sjajne dane i postavlja čvrste temelje za budućnost u kojoj više nećemo govoriti o dominaciji dvaju konkurentnih serijala.

92 Naša ocjena
  • unaprijeđen vozni model
  • sadržajan mod karijere
  • kvaliteta i kvantiteta voznog parka
  • promjenjivi vremenski uvjeti i različiti tereni
  • još uvijek problematičan AI
  • sitni bugovi

Komentari (30)

  • Lovac

    17.10.2017 - 20:53

    Vozni model sam vrh žanra? Reći da je bolji od AC-a (koji isto nije savršen)? Pitam se dal smo recenzent i ja vozili istu stvar :( Igra je zabavan simcade koji naginje više prema simulaciji nego arkadi. Ima puno proklizavanja, ali to je sve umjetno da bude zabavno i daleko od toga da bi bilo sam vrh žanra.

    • Igor Belan

      @Lovac, 18.10.2017 - 17:31

      Što je po tebi bolje od AC, jer ni on ti nije savršen? I što ti zapravo očekuješ o simulacije utrkivanja ovih dana? Mislim, imaj na umu da je 2017 godina, jel :)

    • Lovac

      @Igor Belan, 18.10.2017 - 18:00

      Nije u tome stvar nego očekujem pravu simulaciju kad se nešto deklarira kao to. rF2 (kojeg i vozači koriste za trening). Bode me u oči taj “vrh žanra”, eto samo to :)

    • mokrEE

      @Lovac, 18.10.2017 - 23:50

      kako ti znas da ovo nije prava simulacija iz fotelje nekog zagrebackog stana? hoces reci da si vozio neke od igrinih automobila na nekima od igrinih staza pa tocno znas kako kako bi to trebalo izgledati u praksi i kakav je REALAN osjecaj voznje? ajde ne laprdaj tu sa tim izrazenim balkanskim mentalitetom gdje se po svemu mora pljuvati i traziti mane umjesto da uzivas (ako ti se uziva) u jednoj kvalitetnoj igr.bas ti znas kako bi jedan lamborghini trebao reagirati u ostrom desnom zavoju pri brzini od 133km/h.

    • Lovac

      @mokrEE, 18.10.2017 - 23:57

      vozio sam Corvette (doduše model ’88, al svejedno 5.7 V8) te imam sasvim finu predodžbu. Koja zagrebačka fotelja? Volim kad netko ne može prihvatiti kritiku, pa onda kao pravi dušebrižnik tipa tebe ima potrebu tu izdrkavat se i ne vidi ironiju u onom što je napisao, a tiče se mentaliteta. U ostalom, zašto se opravdavam. Piši što te volja i budi zdrav :)

    • pleto

      @Lovac, 19.10.2017 - 07:58

      Ja Fiat Tipo iz 88

    • pleto

      @Igor Belan, 19.10.2017 - 07:54

      Ništa nije bolje od AC, nije savršen jer savršeno ne postoji. Očekujemo napredak. :p

  • Momentum

    17.10.2017 - 22:23

    Drama je igra,samo ima problem veliki sa botovima jako su glupi nisu dobro odrađeni,kada vozim blizu okuke ovi što su iza mene sudaraju se svi nagrnu jedno na drugo koda ne koče samo nastave da voze i udaraju druga auta to je jedini minus.

  • blacklist0907

    17.10.2017 - 22:56

    Po mom mišljenju treba forsirat igre tipa forca horizon

    • L3gi0naR

      @blacklist0907, 18.10.2017 - 05:49

      Jesi ti jedan forca.

    • blacklist0907

      @L3gi0naR, 19.10.2017 - 00:53

      Lol…sad tek skuzio

  • deanHR

    17.10.2017 - 23:19

    Najkompletnija simulacija utrkivanja. Nema se tu puno za razglabati. Ovaj nastavak je simulacija, za razliku od prvog dijela. Trenutno nema niti jedne trkače igre koja u sebi sadržava toliko širok spektar stvari koje čine jednu igru ovakvog tipa simulacijskom. Recenzija je odlična. Možda bi kao omanju manu naveo da fali malo očitije raspoznavanje podloga na kojima se vozi, sve drugo je stvarno visoka razina. Fizika, mehanika, vozni model, suspenzija, ABS koji se trudi da gume ne proklizavaju, LiveTrack 3 bombončić, simuliranje guma, razni vremenski uvjeti, godišnja doba, vrste utrka i automobila, broj staza, pit crew, igrin “trkači inženjer”, mogućnost da se svaka sitnica može promijeniti u toku igre, objašnjenja za svaku moguću postavku, postavke FFBa, solidan zvuk (makar mi se čini da su udarci malo čudno naglašeni), snježna podloga je super, vrijeme utječe na gume a to utječe na vožnju najbolje od svih igara ovog tupa do sada. Ljudi updejtaju i popravljaju sve redom što treba. Online je krema među ovakvum igrama po broju opcija. Sad ono manje važno- grafika je odlična, igra je optimizirana kako spada, staze su većim dijelom slikane dronom a jednim dijelom i laserski skenirane i to se vidi, licence automobila su ok, AI je oko prosjeka u ovakvim igrama, online je odličan. Ono najbitnije- igra je zabavna, na gamepadu pruža solidan osjećaj a na volanu vrhunski. Po meni najbolja simulacija do dana današnjeg, makar AssettoCorsa još uvijek nije za baciti što se tiče same vožnje. Karijera je manje-više ostala ista. UI je taman kakav treba biti. Još tu ima posla oko finog podešavanja ali moram ponoviti opet- najkompletnija simulacija do dana današnjeg a po meni i najbolja simulacija uz AssettoCorsu koju sam igrao. Makar mi je opet daleko draže igrati ProC2 jer briljira i van vožnje, za razliku od AS.

    • deanHR

      @deanHR, 17.10.2017 - 23:31

      BTW, odlična recenzija. Točno se lijepo vidi kad se čovjek razumije u vrstu igre koju recenzira, kad je to žanr u kojem gušta a ostaje vrlo objektivan. Bravo, Cole. Tako se to radi 😀

    • Texas Flood

      @deanHR, 18.10.2017 - 08:40

      Možeš nam nešto reći o multiplayer modovima i koji su po tebi najbolji?

    • deanHR

      @Texas Flood, 18.10.2017 - 09:18

      Ne kužim pitanje. Imas mogućnost igrati detaljne utrke napravljenih unutar ekipe i utrke koje rade drugi igrači. I sve uz rangiranja. Koja su meni odlična jer makar sam amater barem mogu birati da igram sa ljudima koii su mi blizu a ne rade sudare kao majmuni

    • Texas Flood

      @deanHR, 18.10.2017 - 09:29

      Htio sam pitati da li ima kakvih kupova, prvenstava ili tako nešto. Ili samo obične napravljene pojedinačne utrke…

    • deanHR

      @Texas Flood, 18.10.2017 - 09:59

      Iskreno, nisam upoznat sa time. Nisam se puno interesirao za te stvari. Ja obično potraži neku online trku, ubidem koju želim i to je to. Nisu ta prvenstva sa online igračima za mene jer ja nemam koncentraciju za te ipak ozbiljnije stvari 😛 Pitaj Colea, vjerojatno će ti on na to pitanje bolje odgovoriti.

  • siblyx

    18.10.2017 - 01:09

    Odlicna recenzija! I odlicna igra!
    Neka GTS i F7 pogledaju kako se to radi, a ne one njihove gluposti.

    • L3gi0naR

      @siblyx, 18.10.2017 - 05:51

      Koje gluposti?osim lootboxeva za FM7 i nedostatak karijere i samo online za GTS(što je najveća glupost)

    • siblyx

      @L3gi0naR, 18.10.2017 - 12:10

      FM7 – lootboxes – enough said. Optimizacija je lose rijesena, sam osjecaj voznje je losiji, staze su dosta losije kvalitete, multiplayer je zivi uzas, i skoro svi auti imaju podjednak osjecaj pod prstima.
      GTS – pre pre premalo contenta za full priced igru, nedostatak staza, nedostatak raznovsrnosti vozila, izbacivanje karijere sto je velika stvar, nema dinamickog vremena (ok, moze se birati doba dana, ali kad jednom probas PC2 sa svojim karafekama onda ovo izgleda jadnjikavo za takav kalibar fransize).

      Nakon sto sam iprobao svo troje i odigrao podosta svake igre, definitivno sam misljenja da PC2 pruza daleko vise sadrzaja i to kvalitetnog sadrzaja, a ne samo spamanje varijacija automobila, bolju fiziku (ok, tko voli arkadnije moze GTS uzeti jer je fkt ok za neku chill voznju i svidja mi se), MP u PC2 je dosta dobro odradjen (ima naravno nedostataka), i taj Livetrack 3.0. je cudo koliko igru podigne na potpuno novu razinu imerzivnosti.

  • apach

    18.10.2017 - 02:09

    Pozdrav, ako ima neko da je vec igrao da mi kaze iz prve ruke ( moze i iz druge 😉 ), kakav je osjecaj sa djojstikom PS4 opcenito, mozel se normalno upravljati, trebal dostimavanje, caprkanje dodatno po opcijama i tako to, posto sam citao po nekim portalima oprecne informacije da je je vrlo tesko normalno igrati sa djojstikom te da je volan neophodan. Volio bi da mi tu neko kaze svoje iskustvo, sta znam ovoj ovdje raji nekako najvise vjerujem hehe, mozes i ti Cole baciti neko svoje misljenje bilo bi mi od koristi 😉

  • apach

    18.10.2017 - 02:45

    I da recenzija je super kao i uvjek, inace sam velik fan gran turisma, ta me je igra uvukla u svjet video igara jos od prvog dijela, al nazalost GT vec odavno nije ono sto je bio a sa ovim zadnjim isprdkom su sve sjeb…Sreca pa se rodio PC inace bi svi bili uskraceni za dobru kvalitetnu auto moto trku ili igru kako god, bar oni koji vole taj zanr, jer je opsta susa, jedino na boxu sto ima FM i to je sva prica. Posto nisam nikad koristio volan a PC me nekako vuce da i to probam, dali se moze prikopcati bilo koji volan, dal ce ga igra prepoznati ili sta vec uzeti, igram na PS4.

    • pa3k997

      @apach, 19.10.2017 - 22:12

      Nemam volan ali pratim neke simracing youtubere pa ti mogu pomoci kad ti vec nitko nije odgovorio. Imas npr thrustmastert150 za nekih 200 eura ako ti to nije preskupo . Napises na youtubeu/google i vidjet ces da je to jedan od jeftinijh sa solidnim forcefeedbackom. Onda naravno imas i skuplje modele koji izgledaju ljepse i imaju bolji ffeedback ,mozes mjenjati volan (npr mozes kupiti f1 volan itd).Thrutstmasterovi su ti za ps3/ps4 a mogu i na pc na svim starijim i novim igrama.

  • mr.labud

    18.10.2017 - 06:42

    Najslabija igra od svete trojke(GT, Forza)

  • Zoran Žalac

    18.10.2017 - 08:50

    Ako ne mogu staviti zlatne felge na golfa, džaba!

  • Jurex

    18.10.2017 - 10:34

    Igrao sam Assetto Corsu i jos je igram, mogu reći da je PC2 super,
    osjećaj vožnje sa volanom je brutalan, vremenski uvjeti kad padne kiša i stvaraju se lokve stisni gas do kraja sa nekom pilom recimo Cammaro ZL1, pa nemreš proć zavoj ni ništa konkretno samo vozim numbergring najviše i imam dojam da je puno realnije i puno bolje nego u AC. jednostavno sama dinamika, cjeli kokpit sve presavršeno.

    igra zahtjeva malo navike jer nije lako voziti po vremenskim uvjetima, neznam za joystick ali sa pravim setupom se da uzivat maksimalno. po meni jedna od definitivno boljih ako ne i najboljih simulacija.

    što se tiće F7, razočarala me vozna dinamika skroz, nezanam ali AC mi je za F7 avion.
    na stranu količine automobila, i detalji jer tu niko ne parira protiv 700 auta čak više ni GTS.

    probao sam i GTS voziti na ps4 sa istim volanom kojim vozim i AC i PC2 na PC.
    radi se o thrustmaster t300rs.

    imam dojam jada i ko da igram gt6, nije mi to to. slično ko ac što se tiče nekako je dosadan dok vozim postane mi dosadno.

    PC2 ima daleko po meni napredniji cockpit te realnost iz cockpita dok vozis, dok AC i GTS tu zaostaju ko da si doma i vozis bez ikakvog movmenta.

    LP

  • Cro_echo88

    18.10.2017 - 13:12

    Jel postoji split screen za multiplayer?

  • lkuka13

    18.10.2017 - 21:18

    Jesu uvedeni mehanicki kvarovi?

  • rkatar

    19.10.2017 - 17:10

    odlična recenzija, slažem se s većinom. ali… :) “Šteta više nije samo vizualna nego može utjecati na vozne performanse i upravljivost automobila”. Ispada da je u pC1, šteta bila samo vizualna i da se nisu mogli uključiti/isključiti mehanički kvarovi i full damage, što naravno nije istina.
    Nije Jack Space, nego Spade 😛 , i meni se dogodi :)

  • goldfinger

    20.10.2017 - 17:27

    Još igram jedinicu,ali mislim da ću se uskoro prebaciti na dvicu…Ovo izgleda predobro,a sigurno se tako i vozi…

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!