DATUM | FILM | GODINA | OCJENA | KOMENTAR |
01.01. | 12 Years a Slave | 2013. | ★★★★★ | Odlično odglumljen, napet, emocionalan i vizualno prekrasan. O ovom FILMU će se dugo pričati. |
01.01. | Lone Survivor | 2013. | ★★★½ | Zabavan sa nekim odličnim scenama i situacijama, ali likovi su neupečatljivi i fali im karaktera. Naspram Bergovog prošlog filma, Battleshipa, remek djelo. |
02.01. | Snitch | 2013. | ★★★ | Nije loš, ali niti ništa spektakularno. Ima manjih problema u priči, ali dopada mi se daj gritty ton. The Rock iznenađujuće dobro glumi. o.O |
03.01. | This Film Is Not Yet Rated | 2006. | ★★★ | Zgodan dokumentarni uvid u svijet rejtanja filmova u Americi i popratne probleme, ali na kraju me ostavio dosta ravnodušnim. |
03.01. | Spring Breakers | 2013. | ★★★ | Imam jako mixed feelings, neki dijelovi su dosadni i iritantni, neki mastralni potpuno. Zgodan vizualni stil, James Franco odličan. Treba mi rewatch. |
04.01. | The Godfather: Part III | 1990. | ★★★★ | Očigledno najslabija karika, ali nije toliko loše. Priča je malo zbrljana, zna falit tog Godfather feelinga i Sofia Coppola ne zna glumit, no u redu je. |
06.01 | Zodiac | 2007. | ★★★★ | Klasičan Fincher, iako mi nije ispunio očekivanja nakon toliko hypa koji se kupi mjesecima. |
08.01. | The Thin Red Line | 1998. | ★★★★½ | Fenomenalan film koji nažalost živi u sjeni Saving Private Ryana. Toliko za reći o njemu, a toliko malo prostora u ovoj tablici... |
08.01. | Death Race* | 2008. | ★★ | Glupo, smećasto i nepromišljeno, ali čak zabavno za gledati. |
09.01 | Jackass Presents: Bad Grandpa | 2013. | ★★★ | Skup dosta smiješnih skečeva i prankova sa nebitnim glupostima između. |
09.01. | Blue Jasmine | 2013. | ★★★★ | Šarmantna priča o razlici svjetova, ljubavi, novcu i posljedicama. Čim više gledam Woodyjeve radove, to mi se više dopada. Blanchett maestralna. |
11.01. | Saving Mr. Banks | 2013. | ★★★★ | Dobro odrađen, odglumljen, režiran, zanimljiv i sve to, ali nije mi niti ništa specijalno. |
11.01. | Zombieland* | 2009. | ★★★★½ | Obožavam ovaj film, gledam ga 3. put u zadnjih godinu dana. Baš ultimativni feelgood i uvijek me maksimalno raspoloži. |
12.01. | Dallas Buyers Club | 2013. | ★★★★ | Fenomenalna McConaugheyova izvedba kroz dosta ozbiljnu priču o ljudskim problemima zbog političke nemoći. |
12.01. | The Fifth Estate | 2013. | ★★½ | Unatoč fenomenalnom Cumberbatchu i Bruhlu, daleko je ispod mojih ispod očekivanja. Druga polovica je svakako napetija i bolja, no nije to to. |
16.01. | Last Vegas | 2013. | ★★½ | Legendarni glumci u ne tako legendarnom filmu. Ali ozbiljno, da nema njih u filmu ovo bi dobilo još slabiju ocjenu samo tako. |
18.01. | August: Osage County | 2013. | ★★★½ | Izvanredan set likova i glumaca koji ih glume, ali teško da su disfunkcionalne obitelji nešto neviđeno. |
18.01. | Her | 2013. | ★★★★★ | Gamechanger za ljubavne priče. Apsolutno maestralan film u svakom pogledu, od Phoenixove glume do Jonzeovog scenarija i režije. |
18.01. | The Imposter | 2012. | ★★★½ | Zgodan kvazi-dokumentarac za ubiti vrijeme, štoviše ako niste upoznati sa pričom. |
19.01. | Three Kings* | 1999. | ★★★★ | Da nisu odlučili nakon pola sata napustiti satiričan ton, ovo bi bio fenomenalan film. I ovako je dosta dobar, ali ima tu potencijala za ipak malo više. |
21.01. | Enough Said | 2013. | ★★★½ | Dobra ljubavna komedija za potrošiti sat i pol. Malo je smor pred kraj, ali Gandolfini i Luise-Dreyfus rulaju. |
22.01. | About Time | 2013. | ★★★ | Rachel McAdams rendom rom kom no. 468, sa malo drugačijim spinom ovoga puta. Slatko, ali predugo traje, i već je viđen dobar dio toga. |
23.01. | Escape Plan | 2013. | ★★ | Kako obožavam gledat ovakva akcijska smeća koja nemaju smisla. |
24.01. | Diana | 2013. | ★ | Hirschbiegel je dobar redatelj, ali scenarij je smeće. Zaljubljena školarka Diana i mačo doktor ne mogu biti skupa: klišeastije i dramatičnije od toga nejde. |
25.01. | All is Lost | 2013. | ★★★★ | Jedan lik, izolacija, bez dijaloga - dosadno? Nope. Iako realno nije tip filma koji bih išao odmah ponovo gledati. |
25.01. | Collateral | 2004. | ★★★★ | Sijedi Tomica Kruzer i Jamie Foxx se vozikaju po gradu cijelu noć u ubijaju ljude. Sold! |
26.01. | The Bourne Identity* | 2002. | ★★★½ | Jednako solidan kao i svaki prijašnji put. Ima fakat odličnih scena, ali zna postati malo smor na trenutke. |
26.01. | American Hustle | 2013. | ★★★★½ | Počinje dosta traljavo, ali kasnije se popravi eksponencijalno. Bale savršen kao i uvijek. |
28.01. | Jackie Brown | 1997. | ★★★★ | Tarantinov pečat je i više nego očit, bilo kroz režiju ili dijaloge, no u usporedbi sa nekim njegovim drugim filmovima mislim da nije ništa previše specijalno. |
29.01. | Black Hawk Down* | 2001. | ★★★½ | Vizualno lijep i vrlo zabavan za gledati, ali ipak posustaje za nekim malo ozbiljnijim ratnim filmovima. |
31.01. | Ender's Game | 2013. | ★★★ | Ali baš sam očekivao neko smeće i ugodno se iznenadio da nije niti loš. Klinci za čudo nisu iritantni, dobar soundtrack, razočaravajući kraj. |
01.02. | Thor: The Dark World | 2013. | ★★★½ | Prvi dio mi se ne sviđa, al u ovom sam baš uživao. Iako ima par sitnica kojima nisam impresioniran, skoro mi je na razini Avengersa./td] |
01.02. | 12 Angry Men* | 1957. | ★★★★★ | Ovakva remek-djela danas više ne prave. Scenarij, režija, gluma 10/10. |
02.02. | The Counselor | 2013. | ★★½ | Ima stvarno zgodnih scena gdje baš blistaju i glumci i scenarij, ali kao kontinuirana cjelina je žešći fail. |
03.02. | All the President's Men | 1976. | ★★★½ | Baš klasik. Mislim, Hoffman, Redford, conspiracy teorije, Nixon, velike frizure, sastanci u pustim garažama... sve je tu. |
05.02. | Apocalypse Now* | 1979. | ★★★★★ | Alfa i omega filmskog stvaralaštva. Ma kakav Godfather, ma kakav Conversation, APOKALIPSA stari moj! |
07.05. | Bonnie and Clyde | 1967. | ★★★★ | Neki dijelovi jesu malo traljavi za današnje standarde, ali u globalu se još uvijek drži. Čvrsto. |
08.02. | The LEGO Movie | 2014. | ★★★★ | Stvarno pregršt mini-parodija ga čine odličnim, a ujedno ima i srca. Kraj je malo razočaravajući, no do onda sve super. |
09.02. | SW: The Phantom Menace* | 1999. | ★½ | Strašnije nego što se sjećam. Pola boda za Liama Neesona, pola za Johna Williamsa i pola za... eto, tolko me izmorio da sam zaboravio kome još bod ide. |
09.02. | SW: Attack of the Clones* | 2002. | ★★½ | Da nema Haydena Christensena i katastrofalnog CGI-a, ovo bi i prošlo kao dobar film. |
09.02. | SW: Revenge of the Sith* | 2005. | ★★★½ | Kilomentrima ispred prva dva, ali nije to nikako na razini originala. Hayden je i dalje loš. |
10.02. | Munich | 2005. | ★★★★ | U utrci za najbolji Spielbergov film iz 21. stoljeća. Napet, domišljat, i vrlo dobro izveden. |
12.01. | Philomena | 2013. | ★★★½ | Za razliku od ostalih oskarovaca, više je smireniji, povučeniji. Ali na kraju mislim da su jedino izvedbe, posebno Judi Dench, što ga čini iznadprosječnim. |
14.02. | Inside Llewyn Davis | 2013. | ★★★★ | Zgodna priča, šarmantan scenarij, prekrasna kamera, vrlo solidna gluma i ultimativno vrlo zadovoljavajući film. |
15.02. | Oldboy | 2013. | ★★★ | Skroz prosječan triler, sa ponekim greškama i bedastoćama. Mislim da bi mi se manje svidio da sam gledao original, ali ovako je skroz okej. |
15.02. | I Heart Huckabees | 2004. | ★★ | Kao i likovi u filmu, toliko toga ima u sebi rendom nabacano da se počne gubiti u vlastitoj filozofiji. Uz neke dobre dijelove, za sada najlošiji O. Russel. |
16.02. | Nebraska | 2013. | ★★★★ | Baš potpuno zrači kežualnošću, što je plus u ovakvom jednom prikazu tog američkog midwesta. Šaljiv, zanimljiv, realan, feelgood i vizualno krasan. |
19.02. | Homefront | 2013. | ★★½ | Ne znam što da mislim... okej je za dosadu ubit, ali strašno klišejiziran i rendom. Akcijske scene katastrofa. |
20.02. | The Usual Suspects | 1995. | ★★★★½ | Jako dobar, jako dobar... Spacey je naravno savršen, ali i ostali su dobri. Pregršt odličnih scena i vjerojatno (čitaj: sigurno) najbolji Singerov film. |
21.02. | There Will Be Blood | 2007. | ★★★★★ | Nemam riječi o ovoj sporo gorećoj priči o životu kapitalističkog čudovišta u ljudskoj formi. PTA zna jebeno znanje. |
22.02. | The Secret Life of Walter Mitty | 2013. | ★★★½ | 'Novi Forrest Gump' malo morgen, ali stvarno ima srca i zanimljiv je za gledati. Bar druga polovica, dok ga šablonizirana prva dosta ruši. |
22.02. | No Country for Old Men | 2007. | ★★★★ | Baš je... elegantan. Jel ima to kakvog smisla? Ako ne, reći ću da mi ipak nije toliko remek-djelo kojim ga prozivaju. Best Picture je trebao otići TWBB. |
23.02. | Unforgiven | 1992. | ★★★★½ | Clintov posljednji oproštaj sa westernima kao nečim značajnim gledanja (čast iznimkama). Zasluženo osvojen Oscar. |
24.02. | Anchorman* | 2004. | ★★½ | Zanimljivost komičara u ovom filmu je obrnuto proporcionalna sa veličinom njihove uloge. Puno mi je bolji bio prije... valjda me u krivo vrijeme ulovio. |
26.02. | Mandela: Long Walk to Freedom | 2013. | ★★★ | Potpuno rendom osjećaj ostavlja iza sebe... nikako oduševljen, ali s druge strane niti loš. Idris Elba je najveći plus. |
26.02. | Horrible Bosses* | 2011. | ★★★½ | I dalje skroz zadovoljavajuća komedija sa zanimljivim likovima, posebno u usporedbi sa standardom. Najviše rulaju sporedni likovi tipa Spacey i Foxx. |
01.03. | The Monuments Men | 2014. | ★★½ | To itekako je nešto... ali je i prazno. Dobar mi je i bolji nego njegova reputacija nalaže, ali prva polovica je dosadna, zavaravajuća i sva zbrljana. |
01.03. | Panic Room | 2002. | ★★★½ | Zanimljiv triler sa zabavnom premisom savršen za pokratiti vrijeme, iako nije na tragu nekih drugih Fincherovih ostvarenja. |
02.03. | I, Frankenstein | 2014. | ★ | Zapravo i nije toliko l... ma koga ja zejebavam -- katastrofa je. Zaobići u širokom luku! |
02.03. | The Sixth Sense | 1999. | ★★★★ | Jednom davno, kada je M. Night Shyamalan radio dobre filmove, i kada je Bruce Willis imao kosu... |
04.03. | United 93 | 2006. | ★★★★ | Malo mu fali neki razrađeni glavni lik, ali i ovako je dobro. Dosta napeta druga polovica, no nakon Captain Phillipsa, ipak je malo teže biti oduševljen. |
05.03. | Executive Decision | 1996. | ★★★ | Blesavo smeće naravno... ali onaj tip savršeno zabavnog i zanimljivog smeća. |
06.03. | Captain Phillips* | 2013. | ★★★★★ | I dalje jedan od nadražih, najuzbudljivijh i najemotivnijih mi filmova 2013. godine. |
07.03. | Delivery Man | 2013. | ★★★½ | Nezz, glup je i nepromišljen na nekim dijelovima, ali je funtime kombinacija drame i komedije... Ajmo reć' Razina Walter Mitty. |
08.03. | Boogie Nights | 1997. | ★★★★★ | Ah PTA.... koji jebeni REDATELJ. Baš potpuno otkačeno, ali istovremeno skulirano i misaono. Savršen kombo tragedije i komedije. |
09.03. | Con Air* | 1997. | ★★★ | Copy-paste od ranije: Blesavo smeće naravno... ali onaj tip savršeno zabavnog i zanimljivog smeća. |
12.03. | Grand Piano | 2014. | ★★½ | Što više razmišljam o njemu, to mi se manje sviđa. Dosta je rendom i neuvjerljiv, iako zna biti zabavan. Ono, John Cusack zajebava Froda na mobitel... |
14.03. | Kill Your Darlings | 2013. | ★★★½ | Čudan je, awkward, ali je bome i dobar. Dosta alternativan pogled u umove mladih, osebujnih pisaca sredine 20. stoljeća. |
15.03. | Anchorman 2: TLC | 2013. | ★★★ | Bolji od prvoga, ali ne puno. Will Farrel mi je i dalje naj overrated komičar na filmskoj sceni. Set camea na kraju rula sve IKADA. |
16.03. | The Conversation | 1974. | ★★★★ | Dobar, dobar, ali ne i savršen. Priča meni osobno malo kiksa, ali je istovremeno i prvoklasna studija karaktera. |
17.03. | The Way Way Back* | 2013. | ★★★★ | Malo slabiji na drugo gledanje, ali i dalje jako, jako šarmantan. Baš daje potpuno chill osjećaj... |
19.03. | Miller's Crossing | 1990. | ★★★★ | Coeni su valjda jedini redatelji ikad koji iz Johna Turturra mogu izvući odličnu izvedbu. |
20.03. | Serpico | 1973. | ★★★★ | Sporedni likovi nisu nešto, a i Pacino je imao boljih uloga, no uspio me itekako zainteresirati vrlo brzo. |
22.03. | Non-Stop | 2014. | ★★★½ | U principu nije ništa posebno, ali je old school, i jako zabavan i drago mi je da sam ga pogledao. |
22.03. | Veronica Mars | 2014. | ★★½ | Nisam gledao seriju, ali sam mogao pratiti. No i dalje mi ima neki skroz ne-filmski osjećaj sa baš glupim dijelovima. Tu i tamo nešto zanimljivo. |
23.03. | Magic Mike | 2012. | ★★★½ | Klasično Soderberghovski dobar, iako se priča dosta sporo razvija. Iznenađujuće, Tatum je vrlo dobar, a MM naravno rastura. Jako slab gl. ženski lik ih ruši. |
23.03. | It's a Mad, Mad, Mad, Mad World | 1963. | ★★★ | Dobar je kao slapstick komedija, ali brate 3 sata su previše, i to se daleko najviše osjeti u sredini. Komedije nikad ne bi trebale preko 110, 115 min ići. |
24.03. | The Man from Earth | 2007. | ★★★½ | Vrlo minimalistički film, gotovo kao predstava. Sama ideja je jako dobra, ali me neuvjerljiva gluma brzo izvadila iz transa. |
26.03. | Magnolia | 1999. | ★★★★★ | 2 sata neustrašive montaže, 1 sat emocionalno nabijenog raspleta, 3 sata prvoklasne drame. |
28.03. | 300: Rise of an Empire | 2014. | ★★ | Kopija prvog od točke do točke, samo manje badass, manje cool, i dosta dosadnije. Ni slow motion više nije kul. |
28.03. | Snowpiercer | 2013. | ★★★★½ | Jako dobar indie SF koji mi je skoro prošao kroz prste. Chris Evans za čudo i zna glumit... Vizualno prekrasan. |
29.03. | Punch-Drunk Love | 2002. | ★★★★ | Živi dokaz da Adam Sander pod pravim uvjetima, sa kvalitetnim scenarijem i režiserom, itekako zna glumiti. |
29.03. | The Bridge on the River Kwai | 1957. | ★★★★½ | Moderno povijesni ep za sva vremena i prilike. |
30.03. | The Legend of Hercules | 2014. | ½ | Doslovno nemam niti jednu pozitivnu stvar za reći o ovome. |
31.03. | (500) Days of Summer | 2009. | ★★★ | Jako, jako dobro iz zanimljivo počne, ali u drugoj polovici ipak poklekne pred dobrim starim rom-com klišejima. |
01.04. | Grudge Match | 2013. | ★½ | Obračun "legendi", odnosno dvosatna bezvezarija koju su mogli lako promovirati kao i komediju. |
01.04. | Killer Joe | 2011. | ★★★½ | Skroz je bizaran, sjeban, ali je i vrlo zanimljiv. Prosječan je bio sve do zadnje 3 minute koje su... nešto drugo. |
03.04. | Die Hard: With a Vengeance | 1995. | ★★★★ | Ide skoro uz bok prvom filmu. Totalan funtime uz koji se čovjek može opustiti i zabaviti u bilo koje doba dana ili noći. Ima SLJ-a. |
04.04. | CA: The First Avenger* | 2011. | ★★★ | Čak i bolji nego na prvo gledanje prije 3 godine. Character developement je odličan i fenomenalno pogađa Capov karakter, ali akcija je katastrofa. |
05.04. | The Grand Budapest Hotel | 2014. | ★★★★ | Savršena riječ za opisati ovo je "šarmantan", jer upravo to i je sa svojim suptilnim humorom, grafičkim stilom, i SVRŠENOM glumačkom postavom. |
05.04. | CA: The Winter Soldier | 2014. | ★★★★ | Ko ga jebe... ovo je službeno najbolji Marvelov (Cinematic Universe) film do sada! |
06.04. | Ride Along | 2014. | ★ | Samo još jedan u nizu iritantnih i do bola debilnih siječanjskih poluproizvoda. |
07.04. | The Town* | 2010. | ★★★★½ | Odličan triler... eto, to je više-manje sve što imam za reći. |
08.04. | 47 Ronin | 2013. | ★★★ | Nije niti toliko loš koliko sam očekivao... zapravo je prilično prosječan. Puno bolji od one gluposti 300. |
09.04. | Dom Hemingway | 2013. | ★★★½ | Film kasnije apsolutno briljira, no ne mogu zaboraviti daleko lošiji početak od kojeg mi je muka bila koliko je bio dosadan i nezanimljiv. |
12.04. | Bad Words | 2014. | ★★★ | Svakako smiješan, ali blago predvidljiv i na trenutke dosadan. Ali je okej funtime. |
13.04. | Enemy | 2014. | ★★★★½ | JEBEM. TI. MATER. 90-minutna uvertira u um jednog čovjeka puna napetosti, straha, žestoke konfuzije i žmaraca po leđima. Ko Lynch na sterodima. |
13.04. | 21 Jump Street* | 2012. | ★★★★½ | Ponovno gledanje ovog nikad nije loša ideja. A baš mi je najbolja komedija zadnjih godina... |
14.04. | Joe | 2014. | ★★★★ | Sličan Mudu? Da. Jednako dobar kao Mud? Itekako. Ozbiljan, realan, odvažan, i ima Nikicu Kejđa jednako kvalitetnog kao što je nekad bio. |
15.04. | The Killing | 1956. | ★★★★ | Pradjed Oceanu i Heatu, pod Kubrickovom palicom. Dobro, malo je zastario u koreografiji i sličnim điđabajama, ali priča i likovi se drže itekako. |
17.04. | Out of the Furnace | 2013. | ★★★½ | Dosta underrated IMO. Istina, sporo se razvija i F. Whitaker je čisti promašaj, no realan je, ozbiljan, gritty, dobro odglumljen pa čak i emocionalan. |
18.04. | Labor Day | 2014. | ★★ | Ufff... Reitmanu ovo nije trebalo. Izrazito je nerealan i predvidljiv i ništa se ne događa kroz sredinu. Gluma jedini veći plus, posebno klinac. |
20.04. | Blood Ties | 2013. | ★★★ | Definitivno liči na neki Scorsese-wannabe, i unatoč prevelikom trajanju te povremenim kilavostima, skroz je okej. |
23.04. | Friday* | 1995. | ★★★★ | Najbolji film ikada snimljen u kojemu si apsolutno ništa ne događa. |
26.04. | The Amazing Spider-Man 2 | 2014. | ★★½ | Zlikovci i dijalozi su jedno veliko govno, ali spašava ga Peter/Gwen odnos te okej kino iskustvo. Zimmerov soundtrack najveće razočaranje ikada. |
29.04. | Shutter Island | 2010. | ★★★★ | Kao i uvijek, Scorsese ne razočarava. Zgodan triler sa polu-iznenađujućim twistom, solidnom glumom i izvanrednom režijom. |
30.04. | Ind. Jon. and the Last Crusade* | 1989. | ★★★★★ | Mislim... Indy! 5 zvjezdica ide automatski. Fordova karizma, Spielbergova režija i Williamsova glazba su samo šlag na tortu. |
01.05. | That Awkward Moment | 2014. | ★★ | Klasična rom-com u kojoj se po običaju ništa zanimljivo ne događa. Tu i tamo neki "hehe". |
01.05. | Blue Ruin | 2014. | ★★★½ | Vrlo zgodan indie triler za ubiti sat i pol. Kažem, tema je i ranije obrađivana, ali to ne oduzima ništa njegovoj zanimljivosti. |
02.05. | RoboCop | 2014. | ★★★ | Whaaaat? Ovo čak nije niti loše. Poštujem što idu malo drugačijim smjerom. Gl. glumac je smeće, Keaton razočaranje, Oldman i SLJ rasturaju. |
02.05. | Jurassic Park* | 1993. | ★★★★½ | Nitko ne može ukomponirati toliko života, magije, čudesa i osjećaja upotpunjenosti u film kao Spielberg. |
03.05. | Margin Call | 2011. | ★★★½ | Vrlo realistična, i iznenađujuće pametno napisana drama o počecima financijske krize. Malo bolji likovi ne bi bili na odmet, ali i ovako je dobro. |
03.05. | About Last Night | 2014. | ★★½ | Isto kao i That Awkward Moment, dosadan je i ništa značajno se ne događa. Ovo je ipak stepenica iznad, no ipak... |
07.05. | The Double | 2014. | ★★★ | Za sada naj overrated film ove godine. Ima svojih trenutaka i okej social commentary, ali previše je šašav za moj ukus i Eisenberg iritira. |
08.05. | Jack Ryan: Shadow Recruit | 2014. | ★★ | Najgora stvar oko ovog filma je što je beskrajno bezličan i nememorabilan. I Keira Kinghtley je tipa najgora glumica ikad. Pine i Costner solidni. |
09.05. | 3 Days to Kill | 2014. | ★★½ | Na istu foru kao i Jack Ryan, ali ipak ima malo više šarma zbog ubačenog humora. Doduše, bestidno krade od drugih filmova i zna biti vrlo klišejast i glup. |
10.05. | Lawrence of Arabia | 1962. | ★★★★★ | Remek djelo i bezvremenski epski film sa jednim od najbolje istesanih likovima ikad stavljenih na ekran. |
11.05. | Dirty Harry | 1971. | ★★★★ | I najveći badass ikada je... Baš punokrvan klasik sedamdesetih po svakom mogućem mjerilu. |
12.05. | Superbad* | 2007. | ★★★★ | Jedan od najsmješnijih filmova u zadnjih 10 godina. Cera/Hill dinamika je nešto savršeno, ali je malo predug i ne baš prezanimljiv zadnjih 20 minuta. |