HCL.HR

Recenzija

Prince of Persia: The Lost Crown

NE SUDI PRINCA PO FRIZURI

Dominik Vadas

Dobar dio mog djetinjstva usko je vezan uz Ubisoftovu trilogiju o najpoznatijem princu iz Perzije. Omalen i šmrkav, naivno sam mislio da je Ubisoftov The Sands of Time početak serijala, što je naravno samo djelomično točno jer Princ svoje korijene vuče još s kraja 80-ih godina prošloga stoljeća. Prinčeva formula u kojoj se pravilno izmjenjuju parkour, bliska borba te prostorne zamke i zagonetke oduvijek mi je bila privlačna, a cijela stvar imala je dodatnu draž zbog neminovno egzotične estetike koju je dostavila mistična Perzija. Posljednji punokrvni PoP naslov izašao je prije više od 15 godina, što je veoma dugačka pauza, čak i za one koji posjeduju pijesak vremena.

Osim povelike rupe između igara, sudbina PoP-a dodatno se zakomplicirala Ubisoftovim fijaskom glede prerade Sands of Timea koji, usput rečeno, još uvijek nema ni okvirnog datuma izlaska. Ako tome svemu pridodamo i pomalo zaboravljene prinčeve 2D korijene, prilično je jasno zašto su prvi prikazi Princ of Perisa: The Lost Crown od većine igrača bili dočekani hladno, usudio bih se reći i omalovažavajuće.

Da budem posve iskren, i ja sam, gledajući prve hip-hopom nabijene kadrove urbanog cool princa u Lost Crownu, razmišljao samo o tome koliko bi lijepo bilo zaigrati ušminkan i moderniziran Sands of Time. Princ of Persia: The Lost Crown na papiru djeluje kao naslov koji je prvotno zamišljen kao sramežljivi dodatak i usputni zalogajčić za sve one izgladnjele prinčeve pristaše koji, unatoč silnim godinama izbivanja, vjerno očekuju njegov kraljevski povratak. S velikim i neskrivenim oduševljenjem mogu reći kako me Lost Crown demantirao već u prvim poglavljima. Štoviše, na kraju obilnog druženja od kakvih 20-ak sati izdao sam svoju dječačku nostalgiju i potiho mu priznao kako je vjerojatno najbolja Prince of Persia igra koju sam ikada zaigrao.

Početna cijena Recenzirana verzija Recenzentski primjerak
50€ PC Ustupio izdavač

Prije svega, volio bih odmah umiriti sve zagrižene nostalgičare i reći da protagonist u Lost Crownu nije ONAJ princ iz Perzije, niti je njegova priča direktno povezana s prijašnjim igrama. Priča u igri vrti se oko Sargona, moćnog i agilnog ratnika koji je ujedno i najmlađi član elitne perzijske skupine superboraca zvanih Immortals. Na samom početku igre Besmrtnici lakoćom brane Perziju od neprijateljske invazije, no prerano slavlje prekida tragična vijest o otmici perzijskog princa Ghassana. Da stvari budu gore, otmičari su se s princem uputili u mističnu planinu Kaf, mjesto koje vrvi magijom i nadnaravnim stvorenjima. Po dolasku na planinu, Sargon i njegova družina uskoro će shvatiti kako se najveća opasnost krije u potpuno izokrenutom odnosu prostora i vremena, koji teku sve samo ne onako kako bi čovjek očekivao.

Legende satkane perzijskim koncem

Iako radnja u Lost Crownu nije remekdjelo modernog storytellinga, dovoljno je zanimljiva da vam čitavo vrijeme drži pažnju, a tome svakako pridonose i neki preokreti koji se lijepo nadovezuju s prekrasno oživljenim motivima perzijske povijesti i mitologije. Sargonova saga klasična je priča o sazrijevanju i pronalaženju unutarnjeg mira usprkos neprestanom nasilju, što nikako nije originalno, ali srećom niti banalno pa njegov lik na kraju ipak ostavlja zaokružen i pozitivan dojam. Ako vam glavna kampanja od kakvih 20-ak sati nije dovoljna, na raspolaganju imate i nekoliko sporednih misija od manje ili više maštovitih stanovnika Kafa.

Sargonova saga klasična je priča o sazrijevanju i pronalaženju unutarnjeg mira usprkos neprestanom nasilju.

Doduše, ono što Lost Crown izdvaja od sličnih fabula je hrabar naglasak na golemi mitos Perzijskog Carstva. Uz veliko poštovanje grčkim, nordijskim i egipatskim mitologijama, mišljenja sam kako su mitovi i legende brojnih naroda u gamingu nepravedno gurnuti u stranu, uz suviše rijetke uspješnice, poput slavenskog proboja u trilogiji o najpoznatijem Vješcu. Atmosfera u igri za vrijeme čitavog odigravanja na najbolji način podsjećala me na Simbada i Šeherezadinu Tisuću i jednu noć.

S obzirom na to da je perzijska kultura prosječnom igraču prilična nepoznanica, mnogi susreti s poznatim stvorenjima, božanstvima i imenima djelovat će vam posve novi i utoliko zanimljiviji. Ukoliko niste upoznati s funkcijom božanstvene Simurgh, ulogom planine Kaf ili ne znate zašto je kralj Darije prozvan Velikim, ne morate brinuti; Lost Crown računa na vaše spavanje pod satovima povijesti.

Ako i niste upoznati s perzijskom kulturom, Lost Crown računa na vaše spavanje pod satovima povijesti.

Radnja u Lost Crownu igraču se odmotava preko nekoliko različitih tehnika. Glavna fabula najčešće je prikazana finim režiranim scenama i stiliziranim stripovskim kadrovima, dok je ostatak uglavnom rezerviran za statične kadrove s dijalozima te brojne razbacane svitke i spise koji služe za sve one koji žele znati više. Režirane sekvence prilično su šarene i nabrijane, a u njima ćete prepoznati veliki utjecaj kako Marvela, tako i modernih anime serijala. Epski doživljaj dodatno je upotpunjen fantastičnom glazbenom podlogom, koja na organski način spaja arapske instrumentalne skladbe, bubnjeve i bržu, moderniju glazbu.

Tko bi gori, eto je doli!

Stilizirane perzijske bajke idealno su se smjestile na velikoj i razgranatoj mapi na kojoj se igra odvija. Planina Kaf čudesno je mjesto koje u mitologiji sadržava komadiće cijelog svijeta, a u igri je to prikazano kroz čak 13 različitih bioma: od knjižnica, gradskih zidina i prekrasnih palača do prašuma, toksičnih kanalizacija i snijegom okovanih vrhova.

Planina Kaf čudesno je mjesto koje u mitologiji sadržava komadiće cijelog svijeta, a u igri je to prikazano kroz čak 13 različitih bioma.

Solidnu ponudu kulisa upotpunjuju i brojni neprijatelji. Ubisoft se hvali brojkom od 60-ak različitih dušmana što nije zanemarivo. Istinabog, u to su uključene i blago izmijenjene varijacije istih protivnika, no sve u svemu igrači mogu očekivati šaroliku ponudu tematski vrlo raznolikih neprijatelja. Bilo da vas napadaju pandžama, sjekirama, krilima, otrovom, magijom, rogovima ili kopljem, u jedno nema sumnje: Kaf je najopasnije mjesto u cijelom Carstvu.

Cjelokupna audiovizualna prezentacija je šarmantna i tjera igrača na daljnje istraživanje. Ruku na srce, u određenim trenucima osjeti se grubi prijelaz između nekih kompleksnijih pokreta likova, a ponekad su mi silno nedostajale neke prirodnije animacije prilikom Sargonove interakcije sa svijetom oko sebe – dajte malo dotjerajte to trčanje! Kad smo već kod prezentacije, kratko bih se i osvrnuo na tehničko stanje Lost Crowna koje je, blago rečeno, izvrsno.

Lijepo je, malo za promjenu, vidjeti igru koja nije tehničko rasulo na PC platformi.

Za vrijeme svog odigravanja naletio sam na svega nekoliko banalnih bugova koji nisu nimalo utjecali na iskustvo igranja, a nikakvih problema nisam imao niti s izvođenjem. Naravno, najnoviji PoP nije zahtjevna igra i siguran sam da će se fino vrtjeti na svim iole modernijim konfiguracijama. No, svejedno je lijepo, malo za promjenu, zaigrati PC igru bez straha od tehničkog horora koji vreba iza svakog sustava osvjetljenja.

Prezentacija je samo polovica ovog prekrasnog perzijskog draguljčića jer i po pitanju gameplaya Lost Crown nikome neće ostati dužan. U slučaju da ste posljednjih nekoliko mjeseci živjeli ispod dine pa vam je promaklo, The Lost Crown je 2.5D igra koja spaja prvotne PoP igre i takozvani metroidvania žanr. Ako malo bolje promislite, ovo je zapravo toliko logična kombinacija da me ozbiljno čudi kako se nitko ovoga nije dosjetio prije. Klasični prinčev model borbe, skakutanja po nemogućim mjestima i izbjegavanja svih zamislivih zamki sjajno se stopio s konceptom goleme mape po kojoj istražujemo uzduž i poprijeko, postepeno otvarajući nove puteve i prečace.

Klasični gameplay PoP igara sjajno se stopio s konceptom goleme mape.

Planina Kaf je ogromna, toliko da pri završetku glavne kampanje nisam nogom kročio u trećinu prostorija. I dok vam pri ovakvim izjavama odmah napamet padaju tipični argumenti o ispraznim Ubisoftovim svjetovima, mogu odmah reći kako Lost Crown opravdava svoj naziv jer skrivenih dragulja i kraljevskog nakita imate na bacanje.

Količina skrivenih prostorija i opcionalnih ruta toliko je apsurdna da je Ubisoft odlučio inovirati i ubaciti mogućnost fotografiranja lokacija na kojima se nalazite, tako da igrač u svakom trenutku može zabilježiti neko privremeno nedostupno mjesto sa zanimljivim nagradama te mu se vratiti kasnije. Kako je backtracking iliti opetovano vraćanje na ista mjesta u samoj srži metroidvanije kao žanra, ne treba čuditi da ćete isto raditi i ovdje.

Količina skrivenih prostorija i opcionalnih ruta toliko je apsurdna da je Ubisoft odlučio inovirati i ubaciti mogućnost fotografiranja lokacija kao podsjetnika.

Postupno otvaranje svijeta odvija se na nekoliko načina, no glavni način istraživanja i kretanja po svijetu usko je vezan uz posebne sposobnosti manipulacije vremenom koje Sargon otkriva bauljajući po Kafu. Tijekom glavne kampanje otkrit ćete ukupno šest vremenskih moći. Dok su neke posve „obične“ poput mogućnosti duplog skoka, druge su puno otkačenije i omogućit će vam da budete na dva mjesta istovremeno, lebdite kroz zrak i slično.

Bez obzira koliko uzbudljive bile, sve one bit će vam apsolutno nužne za rješavanje brojnih zagonetki i dolaženja do novih i neistraženih mjesta. Tipično za jednu PoP igru, prostorne zagonetke uglavnom se dijele na dvije skupine. U prvoj skupini su klasične glavolomke u kojima morate povući kakvu ručku, prijeći prepreku ili otvoriti zaključana vrata. Ako vam to zvuči banalno, sjetite se da je ovo punokrvni Prince of Persia naslov, što znači da su te iste ručke nerijetko na visini od nekoliko desetaka metara i najteži dio zagonetke upravo je pronalaženje načina kako doći do prekidača.

Druga skupina prostornih izazova sastoji se od sadističkih dionica u kojima „samo“ morate prijeći od točke A do točke B i pritom zadržati glavu na ramenima. Ovaj naizgled jednostavan zadatak zakomplicirat će sva sila pila, noževa, kamenja, otrovnih plinova, propadajućih podova, rotirajućih sjekira i ostalih divota. Neke od ovih dionica dobrano su me namučile, a siguran sam da bi od muke i opsovao na perzijskom da Ubisoft nije uveo opciju koja vam omogućuje da preskočite neke zahtjevnije sekcije platformiranja. Hvalevrijedna odluka koja mi je uštedjela dosta vremena, ali i duševnog mira.

Ono što ovdje treba naglasiti je da preskakanje nije moguće u klasičnim mozgalicama niti u kraćim sekcijama platformiranja pa ćete čak i uz pomoć morati pošteno zagrijati svoje prste. Što se težine tiče, rekao bih da je ovdje Ubisoft odradio izvrstan posao; svi prostorni izazovi taman su toliko teški da vas natjeraju da se oznojite ili dobro promislite, ali nikada ne prelaze onu granicu u kojoj postaju suviše naporni – uz sve rečeno, nemojte se čuditi ako vas u nekom trenutku obuzme neopisiva želja da iz bunta spalite susjedov perzijski tepih.

Za vrijeme svog prelaska nisam se osjećao izgubljeno, ma koliko zapetljan Kaf bio.

Za vrijeme svog prelaska nisam se osjećao izgubljeno, ma koliko zapetljan Kaf bio, a osim izvrsnog dizajna, svoju orijentaciju ipak najviše dugujem takozvanom vođenom načinu igranja koje mi omogućuje da u svakom trenutku na mapi provjerim gdje se nalazi idući zadatak. Dobra vijest je da igrač u svakom trenutku može mijenjati količinu dostupnih informacija na mapi, ovisno o tome želi li da ga se vodi za ruku ili ne. Ovakav pristup vidjeli smo nedavno u Ubisoftovu Avataru, gdje je također funkcionirao odlično jer svakom igraču omogućuje lagano mijenjanje načina igranja bez nepotrebnog natezanja s učitavanjem pozicije ili započinjanja nove kampanje.

Jedini prigovor koji imam na navigaciju po svijetu tiče se relativno sporijeg tempa prvih nekoliko sati, odnosno dok ne otključate portale koji vam omogućuju teleportaciju do mnogih važnijih regija na mapi. Dok ne otključate te portale, osuđeni ste na trčanje amo-tamo, a ovdje vrijedi naglasiti da, sukladno pravilima žanra, svaka smrt znači vraćanje u sigurne zone na kojima ste posljednji put spremili poziciju. Spremanje napretka vrši se na posebnom Wak-Wak drveću koje korijenje pušta po čitavom Kafu pa smrt postaje nešto podnošljivija, iako u pravilu svaka znači da barem nekoliko minuta morate provesti kako bi se ponovno vratili na mjesto prethodne pogibije.

Koliko god vas namučilo, rješavanje svih ovih izazova višestruko se isplati. Izuzev onih nužnih dionica koje morate riješiti u sklopu kampanje, dodatan trud bit će nagrađen raznim resursima, koje potom možete potrošiti na pojačavanje statistika vašeg lika, otključavanje i korištenje raznih bonusa, pronalaženje drugačijih kostima i slično. Ništa neviđeno, no vrlo korisno, ponajprije zato što je Kaf prepun neprijatelja koji će vas, čak i na nižim postavkama težine, sažvakati u nekoliko sekundi ukoliko niste oprezni.

Boj ne bije oružje već srce u junaka

Na moje iznenađenje, Lost Crown ima vrlo razrađen sustav borbe, zbog koje na trenutke djeluje kao kakva klasična 2D tabačina. Kako smo već spomenuli, Sargon je vrlo sposoban ratnik s nadljudskim sposobnostima i u stanju je izvoditi svakakve akrobacije. Njegovo potpisno oružje su dvostruke oštrice, a iako će tijekom odigravanja dobiti i neka druga oružja poput luka i magičnog bumeranga, većina sukoba ipak će se rješavati borbom prsa o prsa. Premda se, kroz većinu neprijatelja možete probiti stiskanjem jedno te iste tipke, na višim težinama apsolutno je nužno da svoje napada ulančavate, a to možete učiniti tako da protivnike pošaljete u zrak, odbijate o zidove ili podove i na druge načine koristite svoju brzinu i agilnost.

Osim standardnih napada, Sargon je obdaren mističnim moćima koje izviru iz njegove ratničke energije. Na raspolaganju imate deset takvih moći, s tim da istovremeno možete imati samo tri sposobnosti pa je na igraču da odabere kako se želi boriti; neke moći vraćaju vam zdravlje, druge zadaju kritičnu štetu jednom neprijatelju, treće oštećuju sve neprijatelje u širokom radijusu i slično. Ako svemu tome pridodate i već spomenute sposobnosti manipulacije vremenom, uvidjet ćete da na raspolaganju imate nekoliko pristupa svakom okršaju.

Osim standardnih napada, Sargon je obdaren mističnim moćima koje izviru iz njegove ratničke energije.

Osim znatne palete običnih neprijatelja, Lost Crown izazvat će vas s desetak glavnih bosseva. S obzirom da smo zamoljeni da vam ne otkrijemo previše, reći ću samo da se u našem narodu riječ aždaja koristi u opisu monstruoznog stvorenja koje terorizira sve oko sebe – ta riječ vam je perzijskog podrijetla, pa si vi mislite! The Lost Crown je prilično bogat raznim opcijama podešavanja, a one nisu zaobišle ni borbu. Primjerice, možete birati između četiri fiksne težine i dodatne pete koja vam omogućuje da precizno sami podesite okršaje po vlastitom guštu.

Kako HCL ocjenjuje igre?

Kamo god se Sargon okrenuo, naći će se licem u lice s nepremostivim Kafom kojega je užitak istraživati, a slično bi se moglo reći i za Lost Crown jer kako god ju gledali – riječ je o izvrsnoj igri. Odlična optimizacija, prekrasno vizualizirana tematska podloga, raznovrsni gameplay elementi i zadovoljavajuća borba razlozi su zbog kojih bi ovog “lažnog” princa preporučio svima. Čak i oni igrači koji ne vole zahtjevno platformiranje ili izazovnu borbu mogu uživati u igri zahvaljujući brojnim mogućnostima podešavanja iskustva, što ovaj naslov čini dostupnim ne samo okorjelim ljubiteljima serijala već i svima onima koji će to tek postati.

Ako vas žulja tražena cijena, ne očajavajte. Ubisoftovi naslovi poznati su po redovnim i velikim sniženjima, a na kraju krajeva igra je dostupna i preko Ubisoftove pretplate. Prince of Persia: The Lost Crown definitivno je naslov vrijedan vašeg vremena i pažnje.

Sargon možda nije naslovni princ, ali njegova avantura je jedna od ponajboljih koje smo vidjeli u ovom dugogodišnjem serijalu.

90 Naša ocjena
  • raznovrstan gameplay
  • količina sadržaja
  • zanimljiva tematika
  • brojne opcije podešavanja iskustva
  • relativno spor početak - planina Kaf otvara se tek nakon nekoliko sati

Dominik Vadas

Beznadni zaljubljenik u naslove koji ga vode u svijet prošlosti ili mašte. Glavni porok u životu su mu sportske igre. Osim gamepada, u rukama često drži knjige, sportske rekvizite, zemljopisne karte i svog mačka.

Komentari (39)

  • Arcer

    11.01.2024 - 18:19

    Priznaj da si ovaj jedan minus stavio reda radi da ne bude prazno.

  • BustaKillah

    11.01.2024 - 18:30

    Totalno neocekivano if you ask me😅

  • Gebro_gaming891

    11.01.2024 - 18:33

    Isprva sam htio napisati je li došlo vrijeme za Ubisoftove hvalevrijedne igre, ali sam se sjetio da Skull and Bones izlazi za mjesec dana. PoP će se definitivno igrati, a sad još čekamo i Star Wars.

  • Samson

    11.01.2024 - 19:00

    A kad imate ovako velike preporuke moram probat, ipak je velika stvar reći da je ovo najbolja pop igra do sada!

  • 312AE

    11.01.2024 - 19:08

    Skida se Demo ! 😊👍🏽

  • elsan

    11.01.2024 - 19:10

    Danas demo? Uh zaboravio na to:)

  • PrydaCro

    11.01.2024 - 19:12

    Cijelo vrijeme pratim krajickom oka ovu igru posto sam zagrizeni Metroidvania fan. Odlicna recenzija i vrlo izgledno da je uzimam, a imam backlog da ne trebam sljedece dvije godine kupit niti jednu igru. Ugl palac gore za recenziju.

  • Cone3006

    11.01.2024 - 19:21

    Probao demo i odličan.Hvala Bogu Ubisoft nije usrao

  • DjokaBA

    11.01.2024 - 19:21

    Ne volim ovaj tip igara, ali svaka cast. Nesto i od Ubisofta kvalitetno.

  • Virty

    11.01.2024 - 19:43

    Ovo je na listi želja.

  • goran022

    11.01.2024 - 22:00

    super recenzija, probao sam demo igra je fluidna i zabavna, podsjeća me na djetinjstvo na igre tipa tarzan, i aladin koje sam igrao ko klinac kad sam bio dječački naivan i sve je izgledalo ljepše 🙂

    • hexagram

      @goran022, 12.01.2024 - 16:57

      Hercules

  • Stringer Bell

    11.01.2024 - 22:03

    Čitajući neke komentare i tekstove o ovoj igri u zadnje vrijeme očekivao sam fijasko kad ono 90 😯

  • VitMeR

    11.01.2024 - 22:15

    Neočekivano svi pljuvali ovdje na portalu

    • Rick Sanchez

      @VitMeR, 12.01.2024 - 09:35

      Jer im se ne sviđa frizura glavnog protagonista.

    • kaurazmaj23

      @Rick Sanchez, 15.01.2024 - 13:56

      Ja sa protagonistom koji vuče na pedera (fali mu samo trotinet) a ne na princa, ne mogu igrati niti pa mi pada na pamet prihvačat “svašta” pod normalno. Pa da se ne znam o kakvom gameplay-u radi, a po viđenom gameplay-u ne vuče me ni 1% da to čudo zaigram. Ovo je recenzija. Ako Vama pojedincima nečija recenzija i njegov dojam donosi KONAČAN ZAKLJUČAK tada imate zaista velik problem. Za 50% ako ne i više igara koje su recenzirane kao “preporuka” smatram da su žešča smeča. Ima ona stara izreka: I na tarabi piše sladoled, pa je nitko ne liže. Tako da se držite svega napisanog i što pročitate pod 100% točno jer ipak je tu recenziju napisala NAJSTRUČNIJA osoba. Iz cijelog svijeta zovu da čuju njegovu recenziju pa da i oni objave jer su tupavi da sami donesu zaključak. 😉

    • Demon90

      @kaurazmaj23, 20.01.2024 - 00:49

      Tebe treba ukloniti sa portala

  • Demon90

    11.01.2024 - 22:19

    Dobra recenzija Al zar nije forgotten sands izašao 2010

  • Danilo Boljevic

    11.01.2024 - 22:46

    Ubisoft napravio objektivno dobru igru?! Sok i vjerverica.

  • Mrky

    11.01.2024 - 23:18

    Ista ocjena kao i God of War Ragnaröku? Loooooool

    • Bronson

      @Mrky, 12.01.2024 - 06:44

      Pa ocene se daju zanrovski, ova ima 90 u svom svetu a Ragnarök u svom..

    • marko1106

      @Mrky, 12.01.2024 - 08:36

      to je Ragnaroku i visoka ocjena

    • Rick Sanchez

      @marko1106, 12.01.2024 - 09:37

      Dakle, nije samo meni bila dosadna igra? A prva mi je bila mrak…

    • marko1106

      @Rick Sanchez, 12.01.2024 - 15:58

      isto tako..

    • PrydaCro

      @marko1106, 12.01.2024 - 10:50

      Dobar je Ragnarok al ocekivao sam vise u odnosu na prvi dio. Ali da djelomicno se slazem da mu je i to visoka ocjena.

    • SanKa

      @Mrky, 12.01.2024 - 11:57

      kakve to veze ima ? nije da se usporedjuju

    • Ravel

      @Mrky, 12.01.2024 - 18:17

      Ocjena je samo tu radi ukrasa i na nju se ne valja fiksirati. Sam tekst i što on kaže, tamo leži zec.

  • ConsoleGaming

    12.01.2024 - 00:28

    Odlična recenzija!

  • moordrak

    12.01.2024 - 07:16

    Visoko, visoko. Nisam očekivao. Niš. Igrat će se.

    • MAJSTOR RINGO

      @moordrak, 12.01.2024 - 13:31

      Slazem se, ne znam kada je Ubisoft zadnji put dobio ocenu za bilo koju igru?🤔
      Bude na wishlist, naravno uz neko snizenje!

    • MAJSTOR RINGO

      @moordrak, 12.01.2024 - 13:32

      Mislim na ocenu 90

  • Chimichangas

    12.01.2024 - 10:04

    super ocjena, ali mene i dalje nekako ne privlači.. mislim da ću čekat neki popust da probam

  • Wildchild

    12.01.2024 - 11:46

    Volim metroidvanie, a za ovo nisam imao očekivanja. Igrat će se kad dođe na red.

  • SanKa

    12.01.2024 - 11:57

    bome ovo ce se igrati

  • Dovla Van Pit

    12.01.2024 - 15:24

    Probao dam demo i meni se sviđa, prvi prince of persia igrao sam još kao klinac na 286tici tamo davnih 90’ih, još ratom zahvaćenih, bila mi je to igra koju bih sanjao…iako bi imali samo čuku vremena da ju prođemo, ali tada mi je to izgledalo puno duže, jer mislim da sam ju prošao tek iz nekog 20og pokušaja, a možda i više…joj kad se sjetim…baš mi fali to vrijeme…jedina stvar u ovom kaj me malo žulja je njegova frizura, ostalo sve 5…jedva čekam, prste i mozak sam lagano zagrijao na demou…preporučam i pozdrav svima✌

  • Smike

    12.01.2024 - 22:46

    Probao demo i meni je osvježenje jer nisam igrao mnogo ovakvih igara..Nije bas za 90,al et

  • ilfenomeno11

    15.01.2024 - 15:53

    preorderano odavno 😀

  • ilfenomeno11

    23.01.2024 - 16:39

    potvrđujem samo da je igra top i vrijedi za koliko se prodaje za PS trenutno, vrijedi i više 🙂 odlična je…

  • PrydaCro

    24.03.2024 - 21:08

    Igra je 11/10, ovo je grijeh preskocit. Ovdje skidam ekipi kapu do poda. Bravo!

Komentirati mogu samo prijavljeni korisnici
PRIJAVI SE ili REGISTRIRAJ i ostavi svoj komentar!

Privacy Preference Center

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?